Tole vse skup je spet en k. Eni tko, drugi kontra, pa tud, če nimajo pojma.
Lepo je, da ste izmenjali mnenja in izkušnje. Ampak, nekaj mora bit tu narobe, če so si tako nasprotujoča, mar ne?
Povprašajte stroko ( ne kakšnega samooklicanega mehanika s tremi leti delovnih izkušenj) npr. vodjo katerega pooblaščenega servisa, ki pozna delovanje sodobnih motorjev in njihovo eksploatacijo.
Dejstvo je, da so to v osnovi bencinski motorji, in ne plinski!
Res je, da se predelava pri starejših motorjih kar obnese zaradi tehnične nedovršenosti le-teh. Je pa tu ekonomična neupravičenost. Pa še to ni kvalitetna rešitev. Je nekakšen zadovoljiv približek.
Aja, MM je omenjal veliko serijskih modelov t.i. LPG. To niso čisto ekvivalentni normalnim "bratom". Tudi cene so najverjetneje različne. Predvsem pa pred nakupom preverite njihov tržni delež. In ta podatek, vam bo povedal največ.
Sedaj pa želim tistim na plin, da bi jim "kuhalnik" dolgo delal in s čimmanj težav, naftarjem ugodno porabo in malo smradu ter dober vžig tudi pozimi. Bencinarjem pa tako nimam kaj zaželeti, najlepše že imajo
