Zaposlitev pri Splošni Plovbi

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator2, moderator

_commandos_
Štabni vodnik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 23:02

OdgovorNapisal/-a _commandos_ » Ne Nov 10, 2013 02:15

atilone napisal/-a:Ma ja. Kadeti pa trpijo. Polovico šihta delajo(naj bi ) kot mornarji, drugo polovico pa na mostu, pri navigaciji. Noštromoti , "delovodja", kadete "šparajo", ker vedo, da bo čez čas terco , pa sekondo, in ga bo lahko zajebaval v glavo. Sploh pa ko bo čif, prvi oficir. Eno leto kadetovanja hitro mine.

Aha zopet tista zgodbica ki jo tončič in twrdiyeva prodajata na informativnih dnevih, kako je delo na ladji izi in uživancija in naj se samo vpišejo na šolo.

Jaz sem na most prišel šele po 7 mesecih dela na palubi. Moji kolegi ki so opravljali kadetaturo na različnih ladjah SP so na most šele prišli po 7, 8 ali 9 mesecih celega šihta na palubi. Noštromo je šparav samo filipince ki so zabušavali po dolgem in počez. Njim ni upal nič reč ker je vedel da lahko ponoči pristane v morju. Na kadetih pa je iztresav svoje frustracije da smo čobani, glupi, nesposobni samo zato ker smo po njegovih besedah '' glupi janezi'' in ker nismo iz njegovih črnogorskih vukoxebin. To Slika kadetov v glavo si lahko privošči ker vejo da je majhna možnost da se vrnejo kot častniki na isto ladjo in da jih večina po 2 ali 3 pogodbah pobegne delat k tujim ladijarjem ali pa opustijo delo na morju.

atilone napisal/-a:Pa še nekaj. Kadetovanje je kot obvezna praksa . Nisem slišal da bi dijak kateri opravlja obvezno prakso pri X podjetju ali firmi, dobil mesečno nagrado 914 € oz 600€. Nasprotno. Vse več je v praksi, praksa pro bono, torej džabe.

Kadetatura ni praksa ampak pripravništvo, ki je podobno kot pripravništvo zdravnika ali pravnika, kadetatura je povsod po svetu sorazmerno plačana. V Sloveniji kapitanija ne dela zastonj kakor tudi tečaji za brevete in konzultacije za častniške izpite niso zastonj.
Na koncu ko sešteješ vse stroške za odhod na ladjo, častniških izpitov z breveti, telefona in plačilo dohodnine ti ostane samo še za malo merkator pivo.

atilone napisal/-a:V tem znesku pa tudi ni vštet devizni dodatek, nekateri zmotoma to imenujejo dnevnica, kateri začne pritekat takoj naslednji dan, ko ladja zapusti SLO območje. In tudi tukaj se nabere nekaj evronov.

Tega dodatka ni kakor tudi ni izplačil nadur.

atilone napisal/-a:Delovni dan pa traja sedem ur in to v dveh delih. Seveda je potem vsaka sobota delavna. Le redko se zgodi, da bi se delale nadure. Vsako naduro, je vsaj takrat, morala odobrit firma, SPP. LP

To je bilo v časih danes se dela in petek in svetek vsaka druga nedelja je delovna do 12h nadure se delajo vsak drugi dan. Od mojih 53 tednov kadetature na ladji jih je bilo kršeno vsaj 60%, po ILO c180 (ILO c180 predpisuje maximalno 72delovnih ur v 7dnevih jaz sem jih imel 90+).
atilone
Admiral
Prispevkov: 2790
Pridružen: Sr Nov 28, 2007 20:34

OdgovorNapisal/-a atilone » Ne Nov 10, 2013 08:52

commandos.
Aha zopet tista zgodbica ki jo tončič in twrdiyeva prodajata na informativnih dnevih, kako je delo na ladji izi in uživancija in naj se samo vpišejo na šolo.

----------------------------------------------------------------------------------------

To ni zgodbica povzeta po kaki propagandni potezi s strani SPP ali pomorske šole. To je pisano iz prakse.
Si pa res naletel na budalo od noštromota. Za take smo imeli tudi penicilin.

Je pa res, da je od mojih časov pri SPP, minilo že kar nekaj let.


LP
tadej27
Prispevkov: 2
Pridružen: To Jan 14, 2014 09:55

Zaposlitev na ladji

OdgovorNapisal/-a tadej27 » To Jan 14, 2014 10:04

Pozdravljeni!

Tale tema je već kot dobrodošla zame.Zanima me,če se lahko s štiriletno poklicno šolo (prometni tehnik) zaposliš na ladji (seveda kot mornar)?Rabiš kakšno dodatno izobraževanje,specializacijo itd.?Hvala za vsak morebiten odgovor ter pomoč.
Slootack
Viceadmiral
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 14:02
Kraj: Kras/ Trst
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Slootack » To Jan 14, 2014 10:29

Potrebno je pridobit nekaj osnovnih licenc STCW - glej stran FPP. Vcasih delodajalec zahteva se specialne za trajekt itd
_commandos_
Štabni vodnik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 23:02

Re: Zaposlitev na ladji

OdgovorNapisal/-a _commandos_ » To Jan 14, 2014 13:34

tadej27 napisal/-a:Pozdravljeni!

Tale tema je već kot dobrodošla zame.Zanima me,če se lahko s štiriletno poklicno šolo (prometni tehnik) zaposliš na ladji (seveda kot mornar)?Rabiš kakšno dodatno izobraževanje,specializacijo itd.?Hvala za vsak morebiten odgovor ter pomoč.


Za delo mornarja je zadosti osnovna šola.
Za delo rabiš tečaj: http://pomorska.geps.si/node/51 dodatnimi tečaji (če so zahtevani) http://pomorska.geps.si/tecaji , pomorski zdravniški http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=3943 in pomorsko knjižico.
Drugi problem je pa dobiti zaposlitev kot mornar na ladji, ker ladiarji večinoma zaposlujejo cenejše azijce za nižjo posadko tako da ne boš vrgel 600+€ skozi okno.
tadej27
Prispevkov: 2
Pridružen: To Jan 14, 2014 09:55

OdgovorNapisal/-a tadej27 » To Jan 14, 2014 14:26

Hvala obema za odgovor.Že več kot 3 leta pošiljam prošnje na Splošno plovbo in še vsakič so me zavrnili.Očitno res ne rabijo novega kadra za mornarje ali pa je kje kaka druga zanka.Pojma nimam.
_commandos_
Štabni vodnik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 23:02

OdgovorNapisal/-a _commandos_ » To Jan 14, 2014 15:12

Fora je v temu da ti kot evropejec si pre drag za zaposlitev kot mornar in zato splošna plovba preko svojega podjetja genshipping v Singapurju najema filipince, ki delajo najnižja dela na ladji za najnižjo plačo po ITFu (800€).
sailor123
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne Jan 26, 2014 13:17

OdgovorNapisal/-a sailor123 » Ne Jan 26, 2014 13:51

Kako pa je s tem,ko diplomiraš iz navtike, kje je največja verjetnost da se zaposliš oz. na kakšni ladji(potniški,tovorni)? Je to odvisno od ocen na faksu ali kako?
_commandos_
Štabni vodnik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 23:02

OdgovorNapisal/-a _commandos_ » Ne Jan 26, 2014 15:58

Po diplomi boš imel največjo možnost zaposlitve pri SP. Vsa ostala velika podjetja tipa maersk imajo kadete iz par okoliških držav (UK,švedska, norveška,...) in svojih akademij v tretjem svetu (angola,filipini in indija). Kje se boš kot častnik z iskušnjami naprej zaposlil je odvisno samo od tebe in tvoje angažiranosti (opravljenih dodatnih brevetov), lahko na potniških ladjah , tankerjih ali celo offshoru. Pri tvoji nadaljni zaposlitvi te ne bo nobeden sploh uprašal ali si imel 10 na faxu, ampak standardna uprašanja iz zaposlitvenih agencij:
-a imaš diplomo,
-opravljen častniški izpit,
-opravljen zdravstveni,
-ameriško vizo,
-potrdilo o nekaznovanju in da proti tebi ne teče noben kazenski postopek,
-potrebne dodatne brevete za delo na xy tipu ladje
-minimalno 12 do 18 mesecev izkušenj vsvojemu rangu
-in prosimo rešite test iz angleščine in stroke
in če so tvoji odgovori na vsa zgornja uprašanja da ter uredu rešena testa imaš potem dolg razgovor (2h ali več) preko skypa z delodajalcem iz bodočega podjetja kjer te potem sprašuje neumnost: -kaj naše pdojetje pridobi stabo, -kakšen je tvoj doprinos temu podjetju, itd..
sailor123
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne Jan 26, 2014 13:17

OdgovorNapisal/-a sailor123 » Ne Jan 26, 2014 19:59

Najlepša hvala za odgovor.
Sea storm
Poročnik bojne ladje
Prispevkov: 74
Pridružen: Ne Mar 27, 2011 11:53

OdgovorNapisal/-a Sea storm » Sr Jan 29, 2014 20:02

Stanje na Splošni plovbi za kadete (tisti, ki so opravili šolanje na FPP in diplomirali).
Število ladij se je zmanjšalo (prodalo), zato je padlo povpraševanje po pomorcih. Prav tako je tudi podjetje v nemških rokah.
Zaposlujejo kadete, ki so pri njih imeli štipendijo; vsi ostali se znajdejo na dolgi čakalni listi.
Na zaposlitev kot kadet čakam skoraj leto in pol. Če se bo stanje na pomorskem tržišču (podjetju) izboljšalo bi naj prišel na vrsto konec tega leta (torej če bo sreča po dobrih dveh letih).
Da bi se lahko prebil po čakalni listi navzgor ti žal ne pomagajo uspeh pri šolanju in briveti (to so tečaji, ki jih naknadno opravljaš na FPP in so potrebni da prideš do tretjega ofocirja; po 365 dnevih kadeture): govorim za kadeta. Te tečaje lahko opravljaš že med študijem ali po končani kadeturi. Če se opravljajo med študijem je problem, ker nakateri potečejo in jih je potrebno obnavljat. V primeru da nadaljuješ šolanje ali ne dobiš zaposlitve na ladji.
V tujini kot kadet trenutno zelo težko najdeš zaposlitev na ladji; je pa seveda izvedljivo.

Dokumentacija, ki jo potrebuješ na Splošni plovbi, da te vpišejo na čakalno listo je naslednja (to so podatki iz oktobra 2012). Možno (oziroma upam) da so sistem nekoliko spremenili; ker nekatera pridobljena dokumentacija poteče.

1. Opravljena šola FPP dipl.ing.pom oziroma strojništva,
2. Zdravniški pregled za pomorščake,
3. Pomorska knjižica (Pridobi se na podlagi uspešno opravljenega, zdravniškega pregleda, krvne skupine, opravljenem tečaju za Osnovno usposobljenost za delo na ladji (tečaj prizna FPP, izpit je potrebno dodatno opravljat.) Pridobiš na kapitaniji v Kopru,
4. Alkohol in droga test,
5. Ameriška viza,
6. Že omenjen tečaj za Osnovno usposobljenost za delo na ladji,
7. Potrdilo o nekaznovanosti iz občine kjer živiš,
8. Potrdilo da nisi v kazenskem postopku na državni ravni,
9. Rumena knjižica (ceplejnje proti hepatitis A+B in rumeni mrzlici).

Vse zgoraj našteto je potrebno odšteti iz lastnih financ.

Stanje za pomorščake je trenutno slabo.

S tem ne želim kogarkoli odvračati od te življenjske poti (pomorščaka). Želel sem samo sporočiti kakšno je dejansko stanje.
chris25
Prispevkov: 2
Pridružen: So Feb 15, 2014 22:58

OdgovorNapisal/-a chris25 » So Feb 15, 2014 23:10

zivjo. rad bi vprasal kako je z slabovidnostjo na krovu ce postanes prvi castnik oz potem kapetan. jaz imam kar visoko dioptrijo (-10) in sem prej v enem odgovoru zasledil da je za na krov max 2.5. zanima me zato ker bi rad sel studirat na visjo solo smer navtika v portorozu.

hvala za odgovore pa lep pozdrav
_commandos_
Štabni vodnik
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne Nov 13, 2011 23:02

OdgovorNapisal/-a _commandos_ » Ne Feb 16, 2014 14:16

chris25 napisal/-a:zivjo. rad bi vprasal kako je z slabovidnostjo na krovu ce postanes prvi castnik oz potem kapetan. jaz imam kar visoko dioptrijo (-10) in sem prej v enem odgovoru zasledil da je za na krov max 2.5. zanima me zato ker bi rad sel studirat na visjo solo smer navtika v portorozu.

hvala za odgovore pa lep pozdrav


v tvojem primeru nebi naredil prvega zdravniškega pregleda za kadeta, ker zakonik je v tem zelo rigorozen. Za študij pa ne potrebiješ 100% zdravja, ker te nihče ne sprašuje po njem niti omejuje. Če imaš željo delati na morju potem bi mogoče razmislil laserska korekcija vida.

kaj pravi zakonik
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=3943
III. A) Vidne sposobnosti

8. člen

Pri predhodnem zdravstvenem pregledu za zaposlitev pomorščaka v krovni službi (navtična usmeritev) mora znašati ostrina vida:

– vsakega očesa posebej brez korekcije najmanj 0,4 ali,

– 0,7 boljšega očesa in 0,3 slabšega očesa z možnostjo popolne korekcije (Visus s korekcijo = 1,0) do ± 3,0 Dsph z dopustnim nizkim cilindrom ± 0,5 Dpt cyl in tako, da dosežemo globinski vid.

Če je popolna korekcija vida dosežena z uporabo očal ali kontaktnih leč, so ta obvezna. Pomorščak v krovni službi mora imeti v času vkrcanja na ladji pri sebi nadomestna očala ali kontaktne leče.

9. člen

Pri obdobnem zdravstvenem pregledu že zaposlenega pomorščaka v krovni službi mora znašati ostrina vida:

– brez korekcije najmanj 0,1 ali

– s korekcijo vsakega očesa posebej 0,7.

Če je maksimalna korekcija vida dosežena z uporabo očal ali kontaktnih leč, so ta obvezna. Pomorščak v krovni službi mora imeti v času vkrcanja na ladji pri sebi nadomestna očala ali kontaktne leče.

10. člen

Pomorščak v krovni službi (navtična usmeritev) mora imeti normalno sposobnost razpoznavanja barv s pseudoizokromatskimi tablicami. Dopustne so lažje anomalne trihromazije z anomalnim kvocientom nad 0,5.

Pomorščak v krovni službi (navtično usmeritev) mora imeti normalno vidno polje in ne sme bolehati za nočno slepoto.

Normalno vidno polje ugotovimo s perimetričnim preskusom, pri katerem periferna izoptera vsakega očesa ni ožja od 60 stopinj in je brez skotomov v vidnem polju.

Nočno slepoto ugotovimo s testi hitre readaptacije na svetlobo in temo, kjer mora biti kontrastno razmerje 1:2,7.

11. člen

Pri predhodnem in obdobnem zdravstvenem pregledu pomorščaka v strojni službi (ladijska strojna in elektro usmeritev) mora znašati ostrina vida:

– vsakega očesa posebej brez korekcije najmanj 0,1 ali,

– s korekcijo 0,4 ter z normalnim globinskim vidom.

Če je korekcija vida dosežena z uporabo očal ali kontaktnih leč, so ta obvezna. Pomorščak v strojni službi (ladijska strojna ali elektro usmeritev) mora imeti v času vkrcanja na ladji pri sebi nadomestna očala ali kontaktne leče.

12. člen

Pomorščak v strojni službi (ladijska strojna ali elektro usmeritev) mora imeti normalno sposobnost razpoznavanja barv po pseudoizokromatskih tablicah. Dopustna je anomalna trihromazija z anomalnim kvocientom nad 0,5.

13. člen

Pri pomorščakih v splošni službi, pri katerih je korekcija vida dosežena z uporabo očal ali kontaktnih leč, je uporaba teh obvezna. Pomorščak v splošni službi mora imeti v času vkrcanja na ladji pri sebi nadomestna očala ali kontaktne leče.

14. člen

Če pomorščak v času zaposlitve izgubi vid na eno oko, vid zdravega očesa pa znaša najmanj 0,4 s korekcijo ali brez nje ter ima normalno vidno polje preostalega očesa, lahko opravlja na ladji le dela oziroma naloge administratorja, sobarja, kuharja ali natakarja.
chris25
Prispevkov: 2
Pridružen: So Feb 15, 2014 22:58

OdgovorNapisal/-a chris25 » Po Feb 17, 2014 09:51

_commandos_ hvala za odgovor. Se bom pozanimal glede laserske korekcije vida.
killer007
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe Apr 18, 2014 19:31

OdgovorNapisal/-a killer007 » Pe Apr 18, 2014 19:44

Pozdrav, probaj pogledat na Eures ali nekaj tagega, prosta delovna mesta v Evropi. Spomnem se da so iskali masa pomorcev za male coasterje in notranjo plovbo okoli NL in BE. Good luck.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov