montaža izvenkrmnih motorjev manjših moči

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

matjaz007
Viceadmiral
Prispevkov: 371
Pridružen: To Jan 27, 2009 15:16
Kraj: Radenci-Premantura

montaža izvenkrmnih motorjev manjših moči

OdgovorNapisal/-a matjaz007 » Sr Jul 01, 2015 21:35

Prosim za pomoč. Do sedaj sem imel tomos 4, kjer montaža ni problematična ali pa motorje nad 30 km, kjer prav tako ni bilo dvoma kako pritrditi motor. No sedaj smo nabavili gumico honwave 3.95 in suzuki 20. Sedaj pa se mi poraja vprašanje glede montaže. Glede na to, da bom motor vsako sezono snel in bo prezimil na stojalu v garaži me zanima ali vseeno zvrtati luknje v krmno steno in ga fiksno pritrditi ali je dovolj uporabiti samo obstoječe vijake na motorju (ne vem kako se jim prav reče). Vem tudi, da je dobro zatesniti luknje ko vstavim vijake ampak, če bom večkrat snemal motor to ni smiselno.
V eni temi je bilo tudi rečeno, da kasko v primeru kraje motorja ne velja če ni privijačen na čoln. To dejansko drži ali ne? V moji polici pri ZM nisem tega opazil.
Torej kaj narediti? Sem razmišljal, da bi zvrtal luknje, vstavil plastični vložek in ga s siko fiksno zalepil. Tako bi lahko vedno vijake po potrebil odstranil. Ne vem če razmišljam prav. Prosim za nasvete.
Lp
animal
Kapitan bojne ladje
Prispevkov: 149
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 19:44

OdgovorNapisal/-a animal » Sr Jul 01, 2015 22:04

A si prepričan, da lahko pri ZM kasko zavaruješ zložljiv čoln. Lani so namreč spremenili pogoje.
matjaz007
Viceadmiral
Prispevkov: 371
Pridružen: To Jan 27, 2009 15:16
Kraj: Radenci-Premantura

OdgovorNapisal/-a matjaz007 » Sr Jul 01, 2015 23:38

Jaz sem ga. Sem opozoril agenta na to in je preveril in pravi da lahko.
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5981
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Če Jul 02, 2015 05:45

.

Ja takle mamo.

20 konj ni malo in bolje da ga pričvrstiš z vijaki preko krmne stene, kot da ga iščeš na dnu morja. Že tomosa je snelo z ležišča, pa ima veliko manjšo moč. Če te pa "boli", hihihihihi, ker boš "poškodoval" čoln, ga pa uporabljaj samo doma v dnevni sobi. Pa še tam ga dobro zavaruj pri Lloyd-u, ker nikoli ne veš.

Še enkrat, takle mamo.

Zavarovalničarje, pametnjakoviče, gobezdače, nakladače in še kaj pa kar malo vprašaj za zdravje tvoje police zavarovanja. Ko jemljejo denar za polico govorijo kot da ga boš že za najmanjši prah na objektu zavarovanja dobil dvojno nazaj. Ko se pa kaj zgodi, pa polica tega, kar se je tebi zgodilo ne krije. Če bi plačal še nekaj EUR-ov pa bi , ampak ne do višine ki jo pričakuješ, ker bi moral plačat še nekaj EUR-ov, pa morda odpret še eno polico, za še nekaj EUR-ov, ker leto je hitro naokoli, pa je treba izplačat nagrade za uspešno vodenje, dividende itd. Nič jim verjet na tisto, da se bodo pozanimali in povedali. Pokaže naj kje je to v drobnem tisku napisano in pika. Če ni napisano je že sporno in ponavadi v tvojo škodo.

Takle mamo, tretjič, za ta dnar je to to!

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
janadino
Admiral
Prispevkov: 3973
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Če Jul 02, 2015 07:01

20 KM motor ni potrebno priviti z vijaki čez krmno steno.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » Če Jul 02, 2015 07:36

pajer1 napisal/-a:.

Že tomosa je snelo z ležišča, pa ima veliko manjšo moč.

Če je slabo privit oz. je krmna stena tako pirava da od vibracij sproti razpada...
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Če Jul 02, 2015 08:32

jaz sem imel mercurija 20 konjev na elanu 401 privijačenega samo z obema original vijakoma oz. sponama....ga ni zmaknilo z ležišča, pa si ga lahko sukal kolikor si hotel. Je pa logično, da mora biti primerno privijačeno.
Jaz ne bi vrtal krmne stene.
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Če Jul 02, 2015 08:39

Zaradi vibracij je kar priporočljivo motor pritrditi z vijaki, ter namazati z tesnilno maso. Če pa ga boš pritrdil samo z ročkami, daj gor ključavnico, da ga ne boš skozi zategoval.
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Če Jul 02, 2015 09:08

ne vem kako pritrdujete motorje in kake imate površine in materiale na katere se pritrdijo motorji, ampak na mojem elanu je bila tam vodoodporna vezana plošča, ko si privil oba vijaka-spone, se je vezana plošča malce podala, udrla in vijak je zelo lepo pritrdil motor, tudi odvijalo se ni nič. ni bilo šanse, da bi motor padel dol. Ne vem pa kako se obnesejo te plastične plošče, ki so na večini čolnov tam, kjer se motor namesti.
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Če Jul 02, 2015 10:00

Ja, ker se v les nekoliko zažre, se težje odvijači. Pri plastiki je pa odvisno kakšna je. Če je debela in gladka se lahko na nosilcih zrahlja.
matjaz007
Viceadmiral
Prispevkov: 371
Pridružen: To Jan 27, 2009 15:16
Kraj: Radenci-Premantura

OdgovorNapisal/-a matjaz007 » Če Jul 02, 2015 12:18

Čoln je nov. Prav tako motor. Na zrcalu je originalna rebrasta plastična zaščita. Ključavnica pride v vsakem primeru nameščena.
Torej, vrtati ali ne to je vprašanje? Kar tako ga ne bi smelo sneti. Logično pa je da moram vsake toliko preveriti ali vijaki še držijo.
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5981
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Če Jul 02, 2015 12:33

.

Pa kaj te tako boli zvrtat dve luknji fi 8 ?

Kaj boš naredil ko ga boš prvič opraskal?

Se boš kr obesu, al samo živčnega fasal?

Glej , dal si cekine, nabavil si si reč za uživat, zdaj pa uživaj.

Nekaj sem pa 100% prepričan. Ne bo se ti nič zgodilo, ko bo lepo morje, dovolj časa za marsikaj, itd ... Hudič ma mlade, saj veš kdaj!

.
pajer 1



Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Če Jul 02, 2015 13:13

jaz nebi vrtal. Vrtal bi šele, če bi opazil, da mi motorja ne držijo čvrsto originalne spone...vsekakor bi prej sprobal.
Dejstvo je, da ko je enkrat zvrtano je zvrtano...potem lahko gnije, plesni, trhli itd....za zvrtat je zmeraj čas.
janadino
Admiral
Prispevkov: 3973
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Če Jul 02, 2015 14:37

Pa daj ne komplicirat, s 25KM in 2T smo leteli po luftu in nikoli nobenih problemov. Je pač potrebno zategniti obstoječe pritrdilne vijake.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 4099
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Če Jul 02, 2015 15:29

Js 18ke nisem posebej šraufal. Vedno samo zategnu spone in ni nikol mrdnilo
Je pa res, da je maestral 40 mel krmno ploščo not pobrano in motor v nobenem primer ni mogel dol past.

Il motoore :lol:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov