Afera Volkswagen TDI
Moderatorji: moderator2, moderator
Prav zanimivo je v kakšno smer je šel razvoj prvotno klenih terenskih vozil. Novodobni SUV so postali pretežno le še z elektroniko in, nepotrebnimi!?, dodatki opremljene limuzine v podobi karavanov. Seveda so se s tem odmaknili od principa KIS (naj bo preprosto), s tem pa se je povečala možnost napak, otežilo se je možnost popravil v lastni režiji, ne nazadnje pa se je tudi nesorazmerno dvignila cena takšnih vozil. Vse našteto jih je naredilo pomehkužene in tako grobemu terenu manj, ali celo neprimerne.
Zardi zgoraj naštetega sem v primeru terenu namenjenih vozil nedvomno pristaš kar čim večje prvinskosti, je pa vprašanje ali je takšno vozilo najprimernejše za uporabo v običajnem prometu, saj trpi udobnost, vodljivost, pasivna in aktivna varnost, okoljska sprejemljivost, ipd.
Zardi zgoraj naštetega sem v primeru terenu namenjenih vozil nedvomno pristaš kar čim večje prvinskosti, je pa vprašanje ali je takšno vozilo najprimernejše za uporabo v običajnem prometu, saj trpi udobnost, vodljivost, pasivna in aktivna varnost, okoljska sprejemljivost, ipd.
Lep pozdrav.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Nimam preveč zaupanja v novodobne SUV-e,preveč so pomehkuženi,bolj so narejeni za lepe ceste in še kak makadam,kaj več pa ne.Saj vidiš že kakšen pogon imajo AVD ali klasičen 4WD.Pa saj za mestne in primestne vožnje niti ne potrebuješ več(zima)in za kakšnega gobarja.Malo bolj SUV-i imajo pravo višino od tal,šasijo,reduktor zapora sredinskega diferenciala in zadnjega pa so še vedno udobni in varni,okoljsko pa itak nikoli niso bili neke zvezde.Enkrat mi je đip(Galoper)100% rešil življenje,zato ne grem dol z njega.Na kratko-na avtocesti mi je ponoči priletel preko obeh ograj z nasprotnega pasu direkt vame,če nebi imel đipa bi me zmlel.
mašinfirer
DR76 napisal/-a:....
Zardi zgoraj naštetega sem v primeru terenu namenjenih vozil nedvomno pristaš kar čim večje prvinskosti, je pa vprašanje ali je takšno vozilo najprimernejše za uporabo v običajnem prometu, saj trpi udobnost, vodljivost, pasivna in aktivna varnost, okoljska sprejemljivost, ipd.
Vse to je res a LR Defender je pač ikona. Nekje celo modna ikona ob vseh, nerazumno dragih pre in dodelavah.
Jaz se zanj nisem odločil (in sem takrat izbral Nissanovega terenca) ravno zato, ker sem imel dosti poti naokoli in ta avto res ni za na avtocesto (mislim s tem pogosto uporabo).
Upam, da bom imel enkrat toliko jajc, da si ga omislim.
Za vse entuziaste pa v vednost: letos poleti so ga nehali delati in 2017 prihaja nov model, ki bo seveda ustrezal vsem regulativam EU. Predvsem o varnosti pešcev.
Torej bo cena kvečjemu rasla.
Zanimal sem se za uvoz iz Nemčije a je zaradi emisij 296g/km stopnja DMV v najvišjem razredu, kar poleg razlike v DDV in vseh povezanih stroškov prinese noro ceno...
Defender je večen!
cibro napisal/-a:Bravo, pa to nben ne šteka, to moji skoz nabijam. Men je top šit od zmeri.
Ko bom v penziji in se mi ne bo več tolk mudilo bo definitivno avto zame
Tvoja že ve. LR defender je ena aluminijasta drvarnica. Se skoraj vsak dan vozim z njim. Ni avto za na avtocesto, na brezpotjih pa brez vitla tudi ni kaj od njega.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov