Yamaha 115 V4 2-stroke
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Yamaha 115 V4 2-stroke
Pozdravljeni,
zanima me ali so te Yamahe 115 V4 2-stroke letnik 2000 res tako požrešne?
Dobil sem informacije, da je na 500kg čolnu (19ft) s tankom 120l poraba okoli 25 l/uro pri potovalni hitrosti.
Imate kdo kakšne izkušnje s tem motorjem?
zanima me ali so te Yamahe 115 V4 2-stroke letnik 2000 res tako požrešne?
Dobil sem informacije, da je na 500kg čolnu (19ft) s tankom 120l poraba okoli 25 l/uro pri potovalni hitrosti.
Imate kdo kakšne izkušnje s tem motorjem?
Pozdravljen charlie9 !
Glede primerjave porabe teh dveh motorjev je podobno kot s statistiko, kjer so rezultati odvisni od namena in načina zbiranja podatkov, načina njihove obdelave in predstavitve podatkov.
Smatram, da je lahko različna poraba med 2t in 4t motorjem z enako močjo največ do 30%. Večjo razliko lahko dobiš, če bi primerjal porabo pri nizkih obratih, kjer je 2t res požrešnejši.
Ali so podatki za 80ks realni?
Sam imam gumenjak 5,5 m z Yamaho 100-4taktno. Po štirih letih družinske uporabe ugotavljam, da je poraba cca 0.8l/miljo. Verjetno pa je bila kdaj, ko sem bil sam na čolnu tudi manj, lahko tudi 13l pri 23 vozlih.
V resnici je preveč dejavnikov, ki bistveno vplivajo na porabo, da bi iz daljave lahko trdil kaj je realno in kaj ne.
LP Snezak
Glede primerjave porabe teh dveh motorjev je podobno kot s statistiko, kjer so rezultati odvisni od namena in načina zbiranja podatkov, načina njihove obdelave in predstavitve podatkov.
Smatram, da je lahko različna poraba med 2t in 4t motorjem z enako močjo največ do 30%. Večjo razliko lahko dobiš, če bi primerjal porabo pri nizkih obratih, kjer je 2t res požrešnejši.
Ali so podatki za 80ks realni?
Sam imam gumenjak 5,5 m z Yamaho 100-4taktno. Po štirih letih družinske uporabe ugotavljam, da je poraba cca 0.8l/miljo. Verjetno pa je bila kdaj, ko sem bil sam na čolnu tudi manj, lahko tudi 13l pri 23 vozlih.
V resnici je preveč dejavnikov, ki bistveno vplivajo na porabo, da bi iz daljave lahko trdil kaj je realno in kaj ne.
LP Snezak
Ja samo čoln ima okoli 500€ brez teže tanka.
Ja to je teža praznega čolna. Ko noter vgradiš tank (recimo inox), pa akumulatorje, pa sidra, štrike, motor in ostale stvari si na toni.
Moja guma (5m) naj bi imela brez vsega (hyplaon + plastika) 345 kg. Na vagi je natankan imel 780 kg. In ko smo s familijo in prtljago gor smo na slabi toni.
Zgoraj omenjeni čoln ima na vodi sigurno še kakšnih 200 kg več in na koncu je navedena poraba čisto realna in tudi sprejemljiva v okvirih tehnologije.
-
Daki
Re: Yamaha 115 V4 2-stroke
charlie9 napisal/-a:Pozdravljeni,
zanima me ali so te Yamahe 115 V4 2-stroke letnik 2000 res tako požrešne?
Dobil sem informacije, da je na 500kg čolnu (19ft) s tankom 120l poraba okoli 25 l/uro pri potovalni hitrosti.
Imate kdo kakšne izkušnje s tem motorjem?
Za porabo 25 litrov na uro se moraš res lepo voziti, ker so ti motorji kar požrešni.
Ne vem za yam 115 ti pa povem da Tohatsu 90 2t je več požrl.
enkrat je Admin napisal pa bo kar držalo liter gol dol variira in sicer konji/4 se pravi 115/4= 28.75 računaj pa na 30 če bo bonaca, z valovi in polno naložen pa 35l/h ampak jaz imam raje podatek l/miljo.
Jaz če sem dal do daske to je bilo potem nekje 38 vozlov ne ravno bonaca ampak vseeno mirno +trije odtaslo gor je požrl pol 25 litrskega kestla v 10 minutah
enkrat je Admin napisal pa bo kar držalo liter gol dol variira in sicer konji/4 se pravi 115/4= 28.75 računaj pa na 30 če bo bonaca, z valovi in polno naložen pa 35l/h ampak jaz imam raje podatek l/miljo.
Jaz če sem dal do daske to je bilo potem nekje 38 vozlov ne ravno bonaca ampak vseeno mirno +trije odtaslo gor je požrl pol 25 litrskega kestla v 10 minutah
Potrebna energija za dosego želene hitrosti se ne spreminja linearno, temveč eksponentno, slednje pa pomeni, da se za zmerno povečanje hitrosti lahko za to potrebna sila kaj hitro podvoji, to pa seveda pomeni tudi znatno večjo obremenitev motorja. Seveda ima pri plovilih ne zanemarljiv vpliv tudi spreminjanje hidro-dinamičnih lastnosti trupa (omočenost površin), prav tako pa tudi režim delovanja motorja (konstantni vrtljaji ali njihovo neprestano spreminjanje), učinkovitost pogonskega sklopa (termična enota, prenosi ter propeler) pa še kaj bi se našlo, vendar ima na porabo z naskokom največji vpliv prav hidro-dinamična lastnost trupa ter s tem pa je pomembno in nerazdružno povezana teža plovila.
Lep pozdrav.
SR 290 napisal/-a:Moč in vrsta motorja pri porabi nista tako pomembni kot masa plovila in željena hitrost.
Tvoja mnenja cenim da ne bo pomote, tu se pa glih ne strinjam.
Meni je 2t 90 na praktično minimalnem gasu to je plovba 5-7 vozlov pitje pirčka malo plovbice ravno toliko da se nekaj premikaš, porabil ne dosti manj kot recimo da smo pluli s potovalko, če je an potovalki požr recimo 1 a miljo je pri tem režimu skuril 0,8 l/miljo, ne pa recimo 0,4 ali manj.
lp
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta
