kaj od 7-8 metrov, ca. 40.000 €, ca.4 ležišča. na prikolici!
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
kaj od 7-8 metrov, ca. 40.000 €, ca.4 ležišča. na prikolici!
pozdravljeni Morjeplovci
kot kaže se bomo v kratkem poslovili od našega EOLO 650 Day-a, s katerim smo veliko uživali zadnji dve sezoni.
kupujemo večje, a vseeno želim ostati na prikolici, da zavoljo mnogih ostalih dejavnosti stroške držimo na razumni ravni.
skratka:
iščem večji čoln, da bi lahko čim bolj razkomoteno spali na njemu, najbolje dva X dva ležišča v kabini ali pa 2+1, oz. čoln z najboljšo možno razporeditvijo in izkoristkom. Glede tega je EOLO bil res odličen, ima precej več prostora kot marsikateri čoln 7m+
kakorkoli: v ožjem izboru imam Beneteau Flyer 750 Cabrio, ter Jennaeau CC 7,5 DC -ta se mi zdi še boljši a je tudi dražji.
finančno se gibljem okoli 40.000 € +/-, odvisno od čolna.
gledal in želel sem si Flyer 850 SD, a je preširok in pretežek za transport, zato to zdaj žal odpade.
prosil bi za nasvete in mnenja, ker dvomim, da sem že vse videl.
še mokre sanje: Cranchi Panama 24 - žal nerazumno predrago...
veselim se upam, da čim hitrejših/kredibilnih odgovorov in mnenj.
lp,
B
kot kaže se bomo v kratkem poslovili od našega EOLO 650 Day-a, s katerim smo veliko uživali zadnji dve sezoni.
kupujemo večje, a vseeno želim ostati na prikolici, da zavoljo mnogih ostalih dejavnosti stroške držimo na razumni ravni.
skratka:
iščem večji čoln, da bi lahko čim bolj razkomoteno spali na njemu, najbolje dva X dva ležišča v kabini ali pa 2+1, oz. čoln z najboljšo možno razporeditvijo in izkoristkom. Glede tega je EOLO bil res odličen, ima precej več prostora kot marsikateri čoln 7m+
kakorkoli: v ožjem izboru imam Beneteau Flyer 750 Cabrio, ter Jennaeau CC 7,5 DC -ta se mi zdi še boljši a je tudi dražji.
finančno se gibljem okoli 40.000 € +/-, odvisno od čolna.
gledal in želel sem si Flyer 850 SD, a je preširok in pretežek za transport, zato to zdaj žal odpade.
prosil bi za nasvete in mnenja, ker dvomim, da sem že vse videl.
še mokre sanje: Cranchi Panama 24 - žal nerazumno predrago...
veselim se upam, da čim hitrejših/kredibilnih odgovorov in mnenj.
lp,
B
https://www.youtube.com/watch?v=rfPRVJjkT1M
Poglej še ta tip čolnov. So zelo uporabni zaradi trde strehe in zadnjih vrat. Notri za to dolžino veliko prostora,ležišče 2+1. Stroški vzdrževanja zelo nizki in lahko jo prevažaš po cesti z prikolico. Komplet cena novega čolna z motorjem cr. 40.000€.
Za razmislit in pogledat je.
Poglej še ta tip čolnov. So zelo uporabni zaradi trde strehe in zadnjih vrat. Notri za to dolžino veliko prostora,ležišče 2+1. Stroški vzdrževanja zelo nizki in lahko jo prevažaš po cesti z prikolico. Komplet cena novega čolna z motorjem cr. 40.000€.
Za razmislit in pogledat je.
Lej.. na prikolici lahko ostaneš tam do 27 ft.. glavna je širina, ki ne sme presegati 2.60 oz. 2.55 kar imajo mislim da skoraj vsi ameriški in kanadski gliserji - jahtice med 23 in 27 ft ..in seveda nekako teža do 3.5 ton oz 4.250 .. tu zraven pa gre izpit E k B ali E kategorije za dvoosno oz. celo triosno prikolico.. so pa to barčice komot do 40.000 EUR od cca letnika 2008 naprej .. mogoče pride še v poštev kakšen Manomarin 22.52 (med 20.000 in 30. 000 ali kaj malo večjega...
aleks09 napisal/-a:Lej.. na prikolici lahko ostaneš tam do 27 ft.. glavna je širina, ki ne sme presegati 2.60 oz. 2.55 kar imajo mislim da skoraj vsi ameriški in kanadski gliserji - jahtice med 23 in 27 ft ..in seveda nekako teža do 3.5 ton oz 4.250 .. tu zraven pa gre izpit E k B ali E kategorije za dvoosno oz. celo triosno prikolico.. so pa to barčice komot do 40.000 EUR od cca letnika 2008 naprej .. mogoče pride še v poštev kakšen Manomarin 22.52 (med 20.000 in 30. 000 ali kaj malo večjega...
Teža plovila je za tak prevoz, kot je omenjen lahko maksimalno 3.500kg skupaj s prikolico, zato je velikost čolna omejena.
Na tržišču je le ozek izbor avtomobilov, voznih s kategorijo B, ki lahko vlečejo prikolico NDM do 3.500kg. Za vleko preko te teže je potrebno tovorno vozilo, ki je vozno s kategorijo C. V obeh primerih je potrebna še kategorija E za vožnjo prikolice (BE oziroma CE).
Kategorija E k B, ki je omenjena, že dolgo več ne obstaja

Širina je omejena na 2,55m

Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Odvisno čemu daš prednost.
Če ti je poleg zabeležih želja bistven letnik, potem pofiltriraš oglasnike in greš gledat par kosov in izbereš tistega, ki ti najbolj ustreza. Če pa daš prednost stanju, potem te pa čaka veliko poti. Ugotovil boš, da je spekter ohranjenosti od kot novo, do stanja pelji na deponijo.
In da, kot si ugotovil, nekateri kosi pri svojih 7,5 m ponujajo res veliko, nekateri pa so razvlečeni 20 ft kosi.
V vsakem primeru je potrebno obletat čim več bark, tako se dobi neko pravo stanje. Sam bi kupoval čim prej, kajti cene bodo kmalu začele vzhajati.
Če ti je poleg zabeležih želja bistven letnik, potem pofiltriraš oglasnike in greš gledat par kosov in izbereš tistega, ki ti najbolj ustreza. Če pa daš prednost stanju, potem te pa čaka veliko poti. Ugotovil boš, da je spekter ohranjenosti od kot novo, do stanja pelji na deponijo.
In da, kot si ugotovil, nekateri kosi pri svojih 7,5 m ponujajo res veliko, nekateri pa so razvlečeni 20 ft kosi.
V vsakem primeru je potrebno obletat čim več bark, tako se dobi neko pravo stanje. Sam bi kupoval čim prej, kajti cene bodo kmalu začele vzhajati.
https://vodovod-rh.si/
iskrena hvala za vse odgovore najprej.
odkrito priznam, da mi je vse napisano znano.
zanima me, ali pozna kdo še kak tip čolna poleg z moje strani omenjenih, ki se giblje znotraj napisanih okvirjev v naslovu teme.
ponavljam: vleka s prikolico (prazno plovilo okoli 2000 kg), do 4 ležišča, do 8 m, okoli 40.000 € (novo ali rabljeno, to tukaj ni tako bistveno - seveda pa ne bog ve kako star predpotopni model).
gledal sem tudi Four winnsa 265. super, a žal predrago...
skratka, prosim za konkretne predloge, če je mogoče.
lp,
B
odkrito priznam, da mi je vse napisano znano.
zanima me, ali pozna kdo še kak tip čolna poleg z moje strani omenjenih, ki se giblje znotraj napisanih okvirjev v naslovu teme.
ponavljam: vleka s prikolico (prazno plovilo okoli 2000 kg), do 4 ležišča, do 8 m, okoli 40.000 € (novo ali rabljeno, to tukaj ni tako bistveno - seveda pa ne bog ve kako star predpotopni model).
gledal sem tudi Four winnsa 265. super, a žal predrago...
skratka, prosim za konkretne predloge, če je mogoče.
lp,
B
Eeee, to so zdaj konkretne stvari. hvala, to sem imel v mislih, ko sem prosil za nasvete.
sem pogledal in najbližje temu kar iščemo je Bimax.
ima 4 ločena ležišča samo ne vidim ali ima ali nima kuhinjo tudi zunaj.
sem tudi sam zdaj malo pogledal in idealen za nas bi bil
QUicksilver activ 805 cruiser ali pa varianta WA, v bistvu vseeno.
to bi bilo top, samo kar sem sam našel na netu, četudi je čoln nov,so cene za sanjače... noro.
je pa kar se prostorskega izkoristka tiče in samega layouta top zadeva, to pa!
še kak dober predlog, kolegi navtiki?
sem pogledal in najbližje temu kar iščemo je Bimax.
ima 4 ločena ležišča samo ne vidim ali ima ali nima kuhinjo tudi zunaj.
sem tudi sam zdaj malo pogledal in idealen za nas bi bil
QUicksilver activ 805 cruiser ali pa varianta WA, v bistvu vseeno.
to bi bilo top, samo kar sem sam našel na netu, četudi je čoln nov,so cene za sanjače... noro.
je pa kar se prostorskega izkoristka tiče in samega layouta top zadeva, to pa!
še kak dober predlog, kolegi navtiki?
McKenzy napisal/-a:Roberth1 napisal/-a:http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=199212
Ja ja vem, širina..... 90% takih se jih vozi po cestah
Ja, se jih vozi po cesti s to širino,ampak ko te ustavi republiška policija in situacijo pregleda-pa še stehta zraven,te mine ves veselje do navtike.
Če imaš vse v redu te ne bodo nič "jebali".. predvsem mislim za izpit BE, C1E ali CE kat. in pravo vlečno vozilo .. če nimaš tega je pa najboljše, da pokličeš kakšnega prijatelja in mu plačaš stroške.. to ni problem... in tudi za širino, ki je uradno 2.55 oz. 2.59 ni bil nikoli problem... drugače pa pelješ do Valkanele, kjer ti jo iz morja in domov (k njemu) spravi Serđo za 500 - 700 EUR (dvig, konzerviranje, prevoz v suho marino v Baderno kar je cca 15 km v eno smer, dekonzerviranje in spust) Za cca 500 EUR (odvisno kaj delaš) ti naredi še servismotorja in pete, menja cinke in AF. Aja in tam pri njemu imaš na voljo tudi elektriko in vodo, tuš in WC tako, da pri njem lahko komot delaš kar hočeš, avtocesta je 500 m proč, za pojest dobro kosilo (juha + glavna jed + solata + sladica) za 50 HRK pa je 200 m proč

In še nekaj.. tisto kar ti gledaš tudi po moje nima 4 ležišč v "kabini".. max. 3, ker v tisti zadaj (bunkerju), ki jo vidiš pri Bimax 750 bo verjetno še kakšen otrok trpel. Najboljšo višino (kolikor sem jaz gledal) zadnje postelje ima FW 248 ali 258 (če gledaš do 8 m), dolžina pa je čez 2 metra. In seveda če že imaš školjko mora biti ladijska (najbolje s črnim rezervarjem) ne pa samo kemični WC, pa bowtruster in še kaj, če hočeš biti res malo bolj komot na kakšnem nekajdnevnem križarjenju od Istre do J. Dalmacije. .. Ja imajo pa te barčice skoraj vse notranji motor od 260 do 300 KM, zelo redek je dizel motor, poraba pri potovalki je cca 40 l/h pri max. cca 70 l/h, povprečno letno pa cca 25-30 l/h (sem moraš šteti tudi tiste ure, ki se prikradejo pri počasnih plovbah). Če misliš, da samo nakladam te lahko povabim na mojo.. ups.. ženino... pa še kakšno drugo znamko moraš seveda pogledati v živo in se nato odločiti.. pa veliko uspeha in sreče pri izbiri in nakupu...
hvala za vse nasvete.
sem danes bil na ogledu Quicksilver 805 Activ Sundeck.
odlično. točno to kar iščemo.
že zdaj smo imeli sundeck in kljub temu, da meni osebno ta linija na oko najbolj ne potegne, je izkoristek na tem čolnu naravnost fenomenalen.
odlične rešitve v kokpitu (pregibna klop, da se napravi odprto ležišče) v kabini dovolj prostora za normalne potrebe 4 članske družine... skratka. vse ok.
najbolj mi diši v kombinaciji z 1x Verado 300 + BT. to še vedno lahko vlečem po cesti in (ne samo zato ker je nov) se mi zdijo stroški obvladljivi.
zdaj je vse samo vprašanje cene. če se najdemo znotraj mojih okvirjev, potem nabavim v kombinaciji in je zgodba zaključena.
lp,
B
sem danes bil na ogledu Quicksilver 805 Activ Sundeck.
odlično. točno to kar iščemo.
že zdaj smo imeli sundeck in kljub temu, da meni osebno ta linija na oko najbolj ne potegne, je izkoristek na tem čolnu naravnost fenomenalen.
odlične rešitve v kokpitu (pregibna klop, da se napravi odprto ležišče) v kabini dovolj prostora za normalne potrebe 4 članske družine... skratka. vse ok.
najbolj mi diši v kombinaciji z 1x Verado 300 + BT. to še vedno lahko vlečem po cesti in (ne samo zato ker je nov) se mi zdijo stroški obvladljivi.
zdaj je vse samo vprašanje cene. če se najdemo znotraj mojih okvirjev, potem nabavim v kombinaciji in je zgodba zaključena.
lp,
B
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov