Po raznih primerjavah in ugotavljanju kakšno plovilo sploh potrebujemo, smo prišli zmagovalca: kaj pravite na Cranchi Endurance 30?
Čoln naj bi bil dovolj športen, odprt, sundeck vrste, dovolj velik za vikend prenočevanja za 4 člansko mlado družinico, relativno dobrih plovnih lastnosti, lep na pogled, kvaliteten - kolikor lahko sploh govorimo o kvaliteti iizdelave v navtiki. Aja, naj ne bi presegal 9.20m in rabljen naj ne bi bil dosti dražji od 60000 EUR. Pa tudi ne starejši od kakšnih 10 let.
Tale ogledan je letnik 2012, vožen po jezeru, izgleda lepo ohranjen, motor Volvo Penta 5.7 GXIE, 320KM, 192 ur, cena okrog 65k EUR

Potem pa sem naletel še Cranchi Zaffiro 28, letnik 2008, z Garde, prvi lastnik, 80 ur. 2x Volvo Penta 4.3 GXi 225KM. Cena okrog 45k EUR. Čeprav ni sundeck, mi še vedno deluje dokaj zanimivo in dokaj športno, še posebej, ker ima malo več moči.

Je vzdrževanje 2x 4.3 motorjev dvakrat dražje od vzdrževanja enega 5.7 motorja? Kaj pa glede izmenjevalnika toplote? Kot razumem, imajo vsi ti motorji hlajenje prek morske vode in ne zaprtega sistema. Je to 'grozno'? Verjetno v jezeru to ne igra nobene vloge, v morju pa slana voda malo zasoli vzdrževanje...
Hvala za komentarje, nasvete! Pa ne me takoj raztrgat če sem kaj ustrelil ali kaj vprašal, kar je bilo že 100x odgovorjeno... se vas prav malo bojim...
