Definitivno suzuki 70/90.
Da pa se vrnem na osnovno temo in začetno vprašanje...
Vedeli ste povedat da so to gostilniške debate vendar noben pa ni napisal ničesar konkretnega;
Evinrude 40 H.O. je za italijanski trg narejena 60ka. Nič ne rabiš menjavat, to je to.
Evinrude 60 H.O. je enak običajni 75-ki čeprav nima veze z Italijani.
Med evinrude 40 in evinrude 60 ni 20 konjev razlike, ampak je manjša, podobno med 75 in 90 ni 15 konjev vmes.
Navijanje etecov nima smisla in ni zgolj stvar odstranitve restriktorja ali česa podobnega.
Za premikanje plovila je potrebna moč in moč je produkt navora in vrtljajev. Če je en motor deklariran da ima 75 konjev pri 6000/min in drugi 75 konjev pri 5200/min bi navor motorja že po matematiki moral biti večji. Kakšen pa je navor na gredi propelerja pa je spet odvisno od prestavnega razmerja. Etec 75 ima 2:1, podobni 4T imajo okrog 2.3:1.
Če verjameš grafom na internetu imajo etec-i ugodnejšo krivuljo navora.
Ne poznam niti enega človeka razen sebe, ki z etec-om ni imel problemov. Meni deluje perfektno tok-tok-tok
. Večina problemov je seveda zaradi goriva. Zadeva je ZELO občutljiva na gorivo, tako da ti eteca tudi sam odsvetujem. Če dela je super, če si to res želiš na čolnu pa mora biti razlog več kot le "boljši navor". Rabljeni so ponavadi že vsi malo "ranjeni" na injektorjih oz. pumpah in potem so hitro problemi.
Za karkoli več o teh stvareh pa ZS. LP