Suzuki 2,2
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Suzuki 2,2
Pozdravljeni,
Pri zgoraj omenjenem motorju sta bili v plastiko uliti dve matici. Spredaj pri fergazarju. Ko se montira pokrovov motorja se le- tega fiksira z dvema vijakoma privijacenima v omenjeni matici. Neverjetno ampak tisti dve matici originalno NISTA bili RF. Posledično sta zarjaveli in plastika je počila.
Rad bi namestil dve novi matici. Z epoksijem. Zaradi lažjega dela in da epoksijem ne bi kapljal navzdol bi to najlažje naredil, če bi motor obrnil na glavo.
Vprašanje. Ali motor lahko obrnem na glavo brez kakršnih koli posledic. Da ne bi morda kakšna voda stekla kam kamor ne sme.
Hvala in mirno morje,
Piko
Pri zgoraj omenjenem motorju sta bili v plastiko uliti dve matici. Spredaj pri fergazarju. Ko se montira pokrovov motorja se le- tega fiksira z dvema vijakoma privijacenima v omenjeni matici. Neverjetno ampak tisti dve matici originalno NISTA bili RF. Posledično sta zarjaveli in plastika je počila.
Rad bi namestil dve novi matici. Z epoksijem. Zaradi lažjega dela in da epoksijem ne bi kapljal navzdol bi to najlažje naredil, če bi motor obrnil na glavo.
Vprašanje. Ali motor lahko obrnem na glavo brez kakršnih koli posledic. Da ne bi morda kakšna voda stekla kam kamor ne sme.
Hvala in mirno morje,
Piko
Re: Suzuki 2,2
Glede na to, da gre za 2t motor ga lahko mirno postaviš na glavo (nima karterja). Prej zapri pipico za bencin. Kar se vode tiče, pa res ni priporočljivo motor takoj po spiranju postaviti na glavo. Je treba počakati, da se voda odteče.
Re: Suzuki 2,2
Spran je bil pred dvema mesecema, zaprl pipico in motor je delal dokler je bilo kaj goriva.
Daki hvala,
Piko
Daki hvala,
Piko
Re: Suzuki 2,2
Če ti toliko časa stoji, ga raje konzerviraj. Med delovanjem ga skozi uplinjač zadušiš s konzervacijskim sprejem. Nato izprazni rezervar in na dnu uplinjača odvijači vijak, da steče ves bencin ven.
Re: Suzuki 2,2
Daki,
Zadušim skozi uplinjač? A ne skozi dovod zraka?
Piko
Zadušim skozi uplinjač? A ne skozi dovod zraka?
Piko
Re: Suzuki 2,2
Saj tam je dovod zraka. Spredaj imaš plastiko (zračni čistilec), ki ga jaz odstranim in našpricam direktno v uplinjač. Plastika samo moti.
Re: Suzuki 2,2
Raje nič ne pacaj s konzerviranjem. Zadnja porcija mešanice ga je kar dobro zaščitila. Čez 2 meseca bo pa itak že v uporabi. Če ne drugega ga vsak mesec zaštartaj za par minut. To je boljše "konzerviranje".
Re: Suzuki 2,2
Osebno se s tem ne strinjam. Ti motorji imajo 2% mešanico (razen, če narediš močnejšo, ki paca uplinjač, zato ga je treba očistiti) in ga je sigurno bolje zaščititi s sprejem. Tako ti lahko potem brez problema stoji tudi več let. Pa sprej nič ne paca (je temu namenjen), samo zaščiti, zato motor potem brez problema vžgeš. No, vsak po svoje.
Re: Suzuki 2,2
Ja "brez problema" ga vžgeš v osmem poskusu, še večji problem pa je, da konzervans nato v cilindru ne "zgori", v vplinjaču in neštetih šobah in kanalih pa itak ostane vse zlepljeno, enako v izpuhu.
Re: Suzuki 2,2
Tole z zleplenjem pa ne bo držalo, razen če uporabljaš spreje na silikonski osnovi, ki so neprimerni za konzerviranje. Tukaj gre samo za zelo masten sprej (precej bolj od mešanice), na katerega motor deluje, dokler mu ne spustiš gasa in ga s tem zadušiš. In ga lahko potem spet takoj vžgeš. Tudi če bi ga vžgal v osmem poskusu (pa ga ne, razen če ne veš kaj delaš), je vseeno manj dela, kot pa da bi ga vsak mesec zaštartal za par minut. Kot sem že napisal, vsak naj dela po svoje. Jaz samo hočem dobro piko-tu, ki sprašuje za nasvet, ti pa kakor veš. Nikogar v nič ne prepričujem.
Re: Suzuki 2,2
Če do sredine februarja razmišlja o konzerviranju, potem je vprašanje, če se sploh splača kaj delat do naslednje uporabe.
Re: Suzuki 2,2
toni8 napisal/-a:Ja "brez problema" ga vžgeš v osmem poskusu, še večji problem pa je, da konzervans nato v cilindru ne "zgori", v vplinjaču in neštetih šobah in kanalih pa itak ostane vse zlepljeno, enako v izpuhu.
In kako si prišel do tega zaključka?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Suzuki 2,2
toni8 napisal/-a:Če do sredine februarja razmišlja o konzerviranju, potem je vprašanje, če se sploh splača kaj delat do naslednje uporabe.
Aegir, to tudi mene zanima.
Glede na to, da bo snel plastiko zaradi matic in ima že vse podrto, konzervacija ti vzame par minut, verjetno bo motor v uporabi šele poleti, se mi zdi še kako smiselno.
Re: Suzuki 2,2
če je motor bil po uporabi opran, osušen in je hranjen na suhem, ni nobene potrebe po kakem konzerviranju. Ne vem, če škodi, bistvene koristi pa tudi ni od nje.
Kdo od vas denimo konzervira motorko, kosilnico za travo itd? zadeve so redko v uporabi, hranjene pogosto v vlažnih prostorih, pa delajo, 20 ali 30 let in več.
pametno je vsake toliko le motor malce obrnit, mogoče kapljico olja v cilinder, da jo bat razmaže. To je koristno predvsem pri gizastih cilindrih, ko potem zapika bat, ko zarosta cilinder in batni obročki, če je kaj vlage zraven. (Tomosi so značilni za to) pa še tam kapljica olja dolgotrajno reši te težave.
Kdo od vas denimo konzervira motorko, kosilnico za travo itd? zadeve so redko v uporabi, hranjene pogosto v vlažnih prostorih, pa delajo, 20 ali 30 let in več.
pametno je vsake toliko le motor malce obrnit, mogoče kapljico olja v cilinder, da jo bat razmaže. To je koristno predvsem pri gizastih cilindrih, ko potem zapika bat, ko zarosta cilinder in batni obročki, če je kaj vlage zraven. (Tomosi so značilni za to) pa še tam kapljica olja dolgotrajno reši te težave.
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Re: Suzuki 2,2
weta napisal/-a:če je motor bil po uporabi opran, osušen in je hranjen na suhem, ni nobene potrebe po kakem konzerviranju. Ne vem, če škodi, bistvene koristi pa tudi ni od nje.
Kdo od vas denimo konzervira motorko, kosilnico za travo itd? zadeve so redko v uporabi, hranjene pogosto v vlažnih prostorih, pa delajo, 20 ali 30 let in več.
pametno je vsake toliko le motor malce obrnit, mogoče kapljico olja v cilinder, da jo bat razmaže. To je koristno predvsem pri gizastih cilindrih, ko potem zapika bat, ko zarosta cilinder in batni obročki, če je kaj vlage zraven. (Tomosi so značilni za to) pa še tam kapljica olja dolgotrajno reši te težave.
Točno to kar si napisal. Pametno je motor obrniti vsako toliko časa in dodajat kaplice olja.
Da se temu izogneš ga konzerviraš
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov