MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Gledam izvenkrmne motorje nekaj rezervnega za čoln.dolga noga.
Delam cenovne primerjave med znanimi znamkami brez kitajskih čunga lunga verzij...
Strnil sem na kratko cene malih izvenkrmnih motorjev gre za štiritaktne motorje.
Glede dolge,kratke noge je razlika v ceni cca med 20 in 30 evri.
Cenik je od slovenskih trgovcev in velja za leto 2018.
Zelo ugodno sem opazil se prodaja SUZUKI 2,5 s sejimskim popustom cena 730€ za dolgo nogo,kratka je še dvajset evrov cenejša.
http://www.as-boats.si/files/TKNCQHHL9N ... AM0HXV.pdf
Zanimiva je tudi HONDA,ki je pri uvozniku dražja za 100€ kot pri ostalih prodajalcih.
https://www.honda-as.com/marine/prodajn ... orji/bf-23
http://www.bolha.com/navtika/motorji-za ... w=honda+23
YAMAHA 2,5 cena okrog 925€ kratka noga (vidim pa ,da se je menjal model,pokrov motorja...)
TOHATSU 2,5 je cena 910€ kratka noga
HONDA 2,3 890€ kratka noga in dolga noga 949€ cena pri uvozniku.
SUZUKI 2,5 je cena 790 € kratka noga sejmska cena je več kot ugodna za 710€
MERCURY F 2,5 M je cena 839 € kratka noga
EVINRUDE 3.5HP redna cena motorja: od 1.149,00 EUR
Cenovno je zmagovalec SUZUKI 2,5
https://www.mornar.net/view/ad.asp?id=253678
LP
Delam cenovne primerjave med znanimi znamkami brez kitajskih čunga lunga verzij...
Strnil sem na kratko cene malih izvenkrmnih motorjev gre za štiritaktne motorje.
Glede dolge,kratke noge je razlika v ceni cca med 20 in 30 evri.
Cenik je od slovenskih trgovcev in velja za leto 2018.
Zelo ugodno sem opazil se prodaja SUZUKI 2,5 s sejimskim popustom cena 730€ za dolgo nogo,kratka je še dvajset evrov cenejša.
http://www.as-boats.si/files/TKNCQHHL9N ... AM0HXV.pdf
Zanimiva je tudi HONDA,ki je pri uvozniku dražja za 100€ kot pri ostalih prodajalcih.
https://www.honda-as.com/marine/prodajn ... orji/bf-23
http://www.bolha.com/navtika/motorji-za ... w=honda+23
YAMAHA 2,5 cena okrog 925€ kratka noga (vidim pa ,da se je menjal model,pokrov motorja...)
TOHATSU 2,5 je cena 910€ kratka noga
HONDA 2,3 890€ kratka noga in dolga noga 949€ cena pri uvozniku.
SUZUKI 2,5 je cena 790 € kratka noga sejmska cena je več kot ugodna za 710€
MERCURY F 2,5 M je cena 839 € kratka noga
EVINRUDE 3.5HP redna cena motorja: od 1.149,00 EUR
Cenovno je zmagovalec SUZUKI 2,5
https://www.mornar.net/view/ad.asp?id=253678
LP
Das Ist Valter
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Suzukija 2.5 KM, sicer kratka noga, imam že 4 leta za na tender in lahko rečem odličen motor, miren,tih in lahek.Honda(2.3) mi ni všeč le v tem, ker izpuha nima speljanega v vodo, zato ropota ne moreš tiho nikamor priti in vsi vedo, a ta je pa un k...Ne vem pa točno, ali imajo novejši modeli to že urejeno.Je pa Suzuki tudi najcenejši, ker vidim, da je cena velik dejavnik pri nakupu.Skratka, meni je odličen
mašinfirer
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
suzuki je pomoje tudi zmagovalec (ne glede na ceno), ker je najlažji med vsemi, kar je pri pomožnem motorju meni kar pomembno....
mirno morje
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Tudi sam se nagibam k SUZUKIJU pa ne zaradi cene pač pa na priporočilo različnih serviserjev,motor sodi med najlažje,zelo zanesljive povrhu pa še najcenejše.
Tudi JOHENSONI so baje izdelani po SUZUKIJEVI licenci ga pa na trgu pri nas ni.
Očitno pri nas ni več uvoznika vsaj našel ga nisem.
Za primerjavo JOHENSON IN SUZUKI oba 2,5 konjskih moči.
Tudi JOHENSONI so baje izdelani po SUZUKIJEVI licenci ga pa na trgu pri nas ni.
Očitno pri nas ni več uvoznika vsaj našel ga nisem.
Za primerjavo JOHENSON IN SUZUKI oba 2,5 konjskih moči.
Das Ist Valter
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Prvič slišim za to varianto Johnson-Suzuki, dandanes je vse možno, firme se med sabo ženijo kot pedri in lezbijke
mašinfirer
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
habibi Vll napisal/-a:Prvič slišim za to varianto Johnson-Suzuki, dandanes je vse možno, firme se med sabo ženijo kot pedri in lezbijke
ta relacija je bila NEKOČ, sedaj te kombinacije ni več sploh
Sodelovanje SUZUKI-JOHNSON je bilo kar nekaj časa spomnimo se Johnson 140 in Suzuki 140 popolnoma enaka motorja različna barva in seveda drugo ime
koliko se spomnim, ker sem nekaj pisal o tem, mislim, da so do leta 2001 bili lastniki Johnsona BRP, po letu 2007 so blagovno znamko Johnson ugasnili, vemo, pa da je sedaj BRP=Evinrude, poleg drugih izdelkov, sani, vodni skuterji...
vsekakor pa lastniki Johnsonov dobijo rezervne dele preko divizije BRP
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
habibi Vll napisal/-a:Prvič slišim za to varianto Johnson-Suzuki, dandanes je vse možno, firme se med sabo ženijo kot pedri in lezbijke
It was OMC that made Johnson a "four-stroke brand," in a last-gasp effort to stay relevant in a market that was shifting to four-strokes, helped along by the dismal performance if the OMC Ficht direct-injection technology. With all of its engineering eggs in the Ficht basket, OMC was caught short when consumers turned to reliable four-stroke Honda, Suzuki, Mercury and Yamaha motors in the late 1990s. OMC struck a deal with Suzuki to supply it with four-stroke models to fill out its line. The Suzuki motors were painted and badged as Johnsons and gave OMC dealers four-strokes to sell alongside the two-stroke Evinrude models. Just before the bankruptcy, an OMC dealer quipped to me that "those Suzuki Johnsons are the best motors OMC is selling right now."
Pa še kopleten prispevek,evo link
http://www.boats.com/reviews/johnson-ou ... sHfcjOxW00
lp
Das Ist Valter
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Jaz imam hondo in sem zadovoljen z njo, težka je 12 kil (torej lažja od suzukija) zato jo navadno nesem v apartma. Auspuh ima speljan v vodo.
Kar se johnsona tiče, OMC takrat krovno podjetje Jonnson/Evinrude ni imelo razvite opcije 4 taktnika zato so sklenili pakt s Suzukijem. OMC je dal suzukiju svoje pete, Suzuki pa Omcju svoje 4 taktne motorje. Tako je bila to win win situacija za oboje.
Johnson etec ni nikoli obstajal. (naredili so le peščico ficht Johnsonov) Nekateri fani so na etece vrgli Johnson nalepke, to je vse.
Kar se johnsona tiče, OMC takrat krovno podjetje Jonnson/Evinrude ni imelo razvite opcije 4 taktnika zato so sklenili pakt s Suzukijem. OMC je dal suzukiju svoje pete, Suzuki pa Omcju svoje 4 taktne motorje. Tako je bila to win win situacija za oboje.
Johnson etec ni nikoli obstajal. (naredili so le peščico ficht Johnsonov) Nekateri fani so na etece vrgli Johnson nalepke, to je vse.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Bi rekel, da je tole Johnson z Evinrude etec motorjem.
http://outboard-sport.com/products.php? ... r-For-Sale
http://outboard-sport.com/products.php? ... r-For-Sale
mašinfirer
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
habibi Vll napisal/-a:Bi rekel, da je tole Johnson z Evinrude etec motorjem.
http://outboard-sport.com/products.php? ... r-For-Sale
to je Ficht Ram predhodnik Eteca
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Se pravi, da je to tehnologija Evinruda in potem nadaljni razvoj do etec-a.
mašinfirer
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
To je samo Ficht. Ficht Ram je prišel pozneje in odpravil skoraj vse težave Fichta. Žal prepozno. Zaradi slabe publicitete so pozneje preimenovali v etec.
Razlika med Ficht in E-tec je v tem, da slednji uporablja lorenzovo navitje, ki ga poznamo iz zvočnikov v injektorjih, Ficht pa je uporabljal navadna magnetna navitja.
Tehnologija pa ni evinrude ampak podjetja Ficht gmbh, katerega Dr. Wolfgang Heimberg je ta sistem imenovan Hammer pulse injection razvil za Trabante med hladno vojno.
Ironično je OMC najprej imel v lasti sistem Orbital, ki ga uporabljata Mercury in Tohatsu a jim ni bil všeč in so ga prodali naprej Mercury-u.
Razlika med Ficht in E-tec je v tem, da slednji uporablja lorenzovo navitje, ki ga poznamo iz zvočnikov v injektorjih, Ficht pa je uporabljal navadna magnetna navitja.
Tehnologija pa ni evinrude ampak podjetja Ficht gmbh, katerega Dr. Wolfgang Heimberg je ta sistem imenovan Hammer pulse injection razvil za Trabante med hladno vojno.
Ironično je OMC najprej imel v lasti sistem Orbital, ki ga uporabljata Mercury in Tohatsu a jim ni bil všeč in so ga prodali naprej Mercury-u.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Imam Mercury 2,5, ki je Tohatsu 2,5. Odličen motor, samo zelo težek (17 kg).Vsako leto je težji, zato bi nabavil škripec za spuščanje na gumico.Ali mi lahko namignete, kje se ta stvar lahko nabavi?
Lep pozdrav vsem,
Bojan
Lep pozdrav vsem,
Bojan
Re: MALI IZVENKRMNI MOTORJI
Viki, lepo si jih predstavil. Moj glas gre za Suzuki.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov