Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
A imaš kakšno fotografijo lok-ove prikolice pred in po prenovi?
Das Ist Valter
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Novo/staro sem mislil v smislu, da je nova zame vendar stara.
Prkola je letnik 2007 in je v ok stanju sam gume so ble letos zamenjane z novimi.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Tkole zgleda stara vs nova. (čeprav je v resnici stara novejša od nove, izdelana 2016) Če koga zanima stara, je na voljo. LOK je nekih 30 centimetrov daljša, ravno prav.






Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Še nekaj reči, ki sem jih počel te dni..
Cheap plovec za gorivo in epilog po enem letu.. Znotraj je še vedno kot nov.

Počen vijak in sanacija..

Nov senzor tokrat za 45€ in sanirani vijak.

Tank zapurpenan na svoje delovno mesto.

Hidravlična pumpa zmontirana

Izdelava nove mize


Montaža in vpis nove kljuke na novi šlep avto

Nov 1000 amperski akumulator

Cheap plovec za gorivo in epilog po enem letu.. Znotraj je še vedno kot nov.

Počen vijak in sanacija..

Nov senzor tokrat za 45€ in sanirani vijak.

Tank zapurpenan na svoje delovno mesto.

Hidravlična pumpa zmontirana

Izdelava nove mize


Montaža in vpis nove kljuke na novi šlep avto

Nov 1000 amperski akumulator

Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Škoda da nisi vzel prikolice z naletno zavoro se precej bolš pelje posebej če je mokro in je sila za zaviranje.
Na dopustu 2017 me je že rešla taka prikolica ko je pred mano nemc kar zabremzal k je pozabu izvoz in jaz na puhno zaviral z njim ker je bil prehitevalni pas zaseden. Vseno je teža ozadi.
Na dopustu 2017 me je že rešla taka prikolica ko je pred mano nemc kar zabremzal k je pozabu izvoz in jaz na puhno zaviral z njim ker je bil prehitevalni pas zaseden. Vseno je teža ozadi.
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Sem hotel tako ja, sam žal ni bilo sprejemljive prikole na voljo kar se tiče razmerja stanja/cene/nosilnosti. Nova je pa verzija brez bremze ~1700€..
Mogoče jo za nasledn let nadgradim, menda se to knott-ovo torzijo da dodelat. Gor celo piše Knott - bremsen achsen.
Smo pa lani po sili razmer (ker je meni zaštekala bremza na avtu 30km od doma proti morju) vlekli čoln na morje z audijem a3 1.6 brez naletne in ni ravno najbolj idealna kombinacija. Zato smo si za letos omislili 2 tonski 7 sedežnik. Res konkretna razlika občutka pri vleki.
Btw; imam še eno prikolico z naletno, ki bi potrebovala obnovo. Tudi tista je na prodaj.
Mogoče jo za nasledn let nadgradim, menda se to knott-ovo torzijo da dodelat. Gor celo piše Knott - bremsen achsen.
Smo pa lani po sili razmer (ker je meni zaštekala bremza na avtu 30km od doma proti morju) vlekli čoln na morje z audijem a3 1.6 brez naletne in ni ravno najbolj idealna kombinacija. Zato smo si za letos omislili 2 tonski 7 sedežnik. Res konkretna razlika občutka pri vleki.
Btw; imam še eno prikolico z naletno, ki bi potrebovala obnovo. Tudi tista je na prodaj.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Rio na obeh prikolicah izgleda odilčno tudi Johenson paše zraven. 
Mene mal cajt baše imam pa zaobnovit eno LOK-ovo prikolo letnik 99 z naletno zavoro a se kdo javi?
Kdo se igra s temi zadevami po dopustu bo zaobnovit.
Mene mal cajt baše imam pa zaobnovit eno LOK-ovo prikolo letnik 99 z naletno zavoro a se kdo javi?
Kdo se igra s temi zadevami po dopustu bo zaobnovit.
Das Ist Valter
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Odvisno kaj bi rad obnovil ampak kolkr sm z g.Lovšinom govoril, je verjetno najpametneje kar k njemu odpelat. Verjetno bo malo dražje ampak sem prepričan, da je ne bo dal od sebe dokler ne bo po njegovih standardih.
Napetost se stopnjuje, čas se odšteva v urah. Jej..
Včeraj sem malo krpal stare grehe in zmontiral flape, še cilindre moram pritrditi zgoraj in zvezat cevi in mam novo funkcionalnost
Recimo če bi banjo vrgel iz letala, bi lahko lepo natrimal kot pristanka 



Napetost se stopnjuje, čas se odšteva v urah. Jej..
Včeraj sem malo krpal stare grehe in zmontiral flape, še cilindre moram pritrditi zgoraj in zvezat cevi in mam novo funkcionalnost



Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Še en odličen članek o trimtabih sem včeraj našel. Za vse nejeverne tomaže;
http://www.boatus.com/boattech/articles/trim-tabs.asp
Predvsem tale del:
http://www.boatus.com/boattech/articles/trim-tabs.asp
Predvsem tale del:
Trim Tabs and Trailered Boats
Smaller boats will feel the benefits of trim tabs to an even greater extent than larger boats. Bass boats with high-pitch props can use the additional lift for an improved hole-shot. When pulling heavier skiers or multiple skiers, trim tabs provide the lift without the need for additional horsepower.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Včeraj je bilo pestro, viličar, dež, polnoč.. ampak se ne pustimo motit. 
Danes smo že izvedli uspešen transport slabih 400km, tank je do poln do roba in Tohie je v novi podobi prvič ugledal morje.
Končno sem dobil priložnost, da se zmatram še z Žujo
Jutri pa dozvola in splavitev.


Danes smo že izvedli uspešen transport slabih 400km, tank je do poln do roba in Tohie je v novi podobi prvič ugledal morje.
Končno sem dobil priložnost, da se zmatram še z Žujo


Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re:
AEgir napisal/-a:Počas bo treba banjo na morje spelat, zato nekaj prčkam te dni![]()
Motor še ni sestavljen, čakam dele iz dežele pogumnih in svobodnih že dva tedna.
Sm pa mal prenovil kokpit, volanski sistem sem zamenjal z malo bolj konkretnim T85 in jogi sm dal nov delat in še en kup malenkosti.
Šablono se naredi tako, da se da prozoren najlon in se s flomastrom zariše po najlonu točno tam kjer želiš da pride tapicerija.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Re:
AEgir napisal/-a:Čoln zaenkat dela super.
Propeler je tudi zgleda ok ker se wot ustavi na 5500rpm točn tko kot mora bit. Hitrost pri 5500rpm po gps 40mph. Verjetno bi šlo še kako miljo več, če bilo šajba morje in trim bi se verjetno dal še mal optimizirat.
In še mali kapitan
Lepega sinčak imaš.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Hvala za nasvet. To s kartonom je bila mal češka varianta ampak se je kar dobro izšlo. Glede na to, da se ukvarjaš z barvanjem čolnov, katero barvo bi priporočil za preštrihat tole mojo banjo? Počas bo čas da še lepotno mal poštimam tole banjo. 
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Tale čoln je vaš:
https://e-uprava.gov.si/javne-evidence/ ... lOzUDxqDXQ
Za barvanje palube:
Prvo obvezno dobro oprite plovilo z šamponom spužvo in vodo. Raje dva krat kakor enkrat. Ker ko boste brusili boste tikali površino in površina ne sme biti umazana, mastna ali slana.
Po brušenju in pred barvanjem obvezno uporabite čistilo "alntisilikosnko čistilo" da očistite silikone iz površine. Ni toliko pomembno katero barvo uporbljate ampak kaka je podlaga. Podlaga je 80 % kvalitete.
Obvezno pa barva mora biti dvo komponentna in za plovila.
Za to dolžino čolna boste porabili za palubobrez bokov 3-4kg barve za dva sloja.
Jaz dam dva sloja, ker lahko potem dolgo let brusiš in poliraš barko brez da prideš skozi.
https://e-uprava.gov.si/javne-evidence/ ... lOzUDxqDXQ
Za barvanje palube:
Prvo obvezno dobro oprite plovilo z šamponom spužvo in vodo. Raje dva krat kakor enkrat. Ker ko boste brusili boste tikali površino in površina ne sme biti umazana, mastna ali slana.
Po brušenju in pred barvanjem obvezno uporabite čistilo "alntisilikosnko čistilo" da očistite silikone iz površine. Ni toliko pomembno katero barvo uporbljate ampak kaka je podlaga. Podlaga je 80 % kvalitete.
Obvezno pa barva mora biti dvo komponentna in za plovila.
Za to dolžino čolna boste porabili za palubobrez bokov 3-4kg barve za dva sloja.
Jaz dam dva sloja, ker lahko potem dolgo let brusiš in poliraš barko brez da prideš skozi.
Kar koli delaš, naredi kvalitetno ali se pa raje sploh ne loti.
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Video test sider: https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd
Re: Obnova Rio 500 Onda in Johnson 90
Nazaj z ''dopusta''.
Če je šlo lani vse relativno kot po maslu, tokrat ni bilo tako. Je pa morda ena dobra morjeplovska izkušnja za naprej.
Torej, začelo se je tako, da smo lepo prišli dol, celo našli parking za ~11m kompozicijo, kar se redko zgodi in smo čakali na boljše vreme, ker so bili pri sicer sončnem vremenu sunki burje kar konkretni.
Tretji dan take burje sva se z mojo pač odločila (pa se ne bova nikoli več), da dam čoln v vodo in vsaj na privez, če se slučajno pojavi kakšen lep dan vmes.
V sicer sončnem vremenu a z rednimi močnimi sunki vetra, se jaz spravim splavljati čoln in na rampi ugotovim, da motor sicer vžge iz prve ampak crkne takoj, ko padejo obrati pod 2000rpm.. Ok si mislim, mal bo laufal in bo.. Napaka, po pol ure laufanja na 2000 še vedno isto.. Ok si mislim, ko ga pohodim dila gas na vodi se bo menda že razwürtal in ga spustim do konca v vodo, prevaram varnostni sistem, ki ne pusti metanja v prestavo pri višjih obratih od 1000 in obrnem ročico do konca, tokrat motor ne gre čez 2000 in ne zglisira, pri manipulaciji gasa takoj crkne.. Ow. (tohatsu japonci #$%"#=!"#$) Dobro, na srečo imam Hondico. Upalim malega hudića in gas.
Rampa za spust je v relativno globokem zalivu, do priveza je nekih 700m in umes nekaj odprtega morja. Ko je honda z velikimi napori priružila močnim sunkom vetra navkljub do odprtega, je kar naenkrat tudi ona dobila heksenšus in je delala samo še pod štandgasom, čim sem dodal gas je bilo samo booo booo... Veter pa me je vsakih 20 sekund odpihnil bolj ven za kakih 30-40m. Ojej. You're fucked now.
Po kakšnih 15 minutah preklinjanja in preverjanja hitrih točk ki so mi padle na pamet, da bi bile lahko problem pri hondici, opazim, da me nese direktno proti enim grdim skalam in da če bo šlo tako naprej je collision imminent. OK-FUCK-SHIT-MAYDAY..
Preklinjanje je bilo na glas Mayday pa bolj v podzavesti. V nekem trenutku vidim, da ni izhoda in da bom pač treščil tja not, se vdam v usodo in zahvalim bogu, da ni na krovu otroka in moje. Direktno iz te misli, začutim na vratu tisti občutek ki ga dobiš, če nekdo bolšči vate in ga ne vidiš ampak začutiš. Se obrnem in par 10 metrov za mano POLICIJA. Občutek nepopisen, kot bi se mi pokazala marija. Pridejo do mene, mi vržejo štrik, neustavljiva sila, ki me je vlekla v skale je premagana. Pade mi dol vse, zavedam se, da nimam nič od dokumentov pri sebi, niti plačane plovne dozvole in da bo kazen verjetno velika, ampak tokrat si jo zaslužim in sem s tem v mislih vesel in pomirjen. Policist, ki mi je vrgel špago ne reče nič, voznik pa odpre okno in mi zavpije ''Pa di si ti vidia da se ide u buru?''.
Po neke pol ure ugotavljanja kaj se dogaja z mojo motorizacijo, ugotovimo skupaj, da pač ne dela nič in da bo ''spašavanje na moru'' in me bodo oni odšlepali do priveza, kjer z veliko težavo in strahom v kosteh (Praska na sosednjih barkah stane več kot moj čoln) brez motorjev privežem lupinico, se izkrcam in vkrcam spet v policijski čoln. Sledi poračun..
Z miličniki in članom pomorske uprave ugotovimo, da sem kršil marsikaj. Predvsem to, da nisem imel dokumentov pri sebi in še nisem plačal plovne dozvole. Dobim v vpogled vse zakone in cene in se na mojo veliko srečo odločijo, da me bodo ocolali po najmanjši tarifi.
V tem delu bi se javno zahvalil Policiji in Lučki kapetaniji Senj, za mojo rešitev in za zelo humano kazen, ki sem si jo več kot zaslužil.
V naslednjih dneh veter ni pojenjal, vse je šlo samo še na slabše temperature so padle na 17°C sonce je šlo, ostal je veter in mrko vreme, jaz pa sem šraufal tldi-ja in ugotavljal zakaj za vraga dela samo po dveh cilindrih, najprej sem prebekslal cinšpule in se mrtvi srednji cilinder ni premaknil, po tem sem premenjal bencinske injektorje in nisem mogel določiti ali se je premaknil ali ne, svečke so zgledale bolje pa vseeno ni tekel pod 2k. Po tem vzamem ven še zračne injektorje in ''presenečenje'' spet je vse od masti, ki jo je ''majstor zanata'' ki je sestavljal ta motor namazal na debelo v Fuel Rail. Očitno je nisem spravil vse ven.
Dobro, spravim injektorje ven in jih nesem v apartma, kjer se poslužim lanske metode, WC račka, meglio, te stvari. Odmakam zračne injektorje 24 ur v megliu, jih spiham in naWDjam, nesem nazaj, zmontiram... Nič. Še vedno isto. Grrrrrrrr.
Ni mi dalo mira in sem vsak dan po par ur šraufal in testiral, vse brez uspeha. Hondica je čudežno začela delovati takoj po incidentu zato se nisem vtikal vanjo. V petek zjutraj je bilo mirno in mrzlo (zračna t. 17°C) zato sem se spravil čoln spravit iz vode, kar mi je s hondico brez večjih nevšečnosti tudi uspelo. Se je pa pri tem prekleto sidro, ki nikoli ne prime, tako prijelo, da sem moral tauhat v 15°C vodo (ledena voda teče z velebita in se ob obali meša s slano) najprej po sidro, po tem pa še na bojo, ki se je potopila skupaj z mojim štrikom. Pri tem sem se še prehladil kot cigan in sem se šele danes nekako pogojno sestavil.
Skratka od dopusta smo imeli več ali manj samo Two and a half Men na TVju in izkušnjo kako hitro gre na morju vse narobe. Pozitivno pa je bilo kar se tiče čolna to, da ni bilo nobenih problemov s prikolico, ki se pelje odlično. S tem delom sem zelo zadovoljen.
Ker nisem hotel matrat Dakija, ki je te dni polno zaposlen,(čeprav sem si na morju prisegel, da ga samo še zapeljem do njih) sem doma vse TLDIjeve injektorje še enkrat zmetal v ASNU ultrazvok na visoko temperaturo za eno uro, jih zmontiral nazaj in motor dela BP. Ne bom trdil, da je problem mast, lahko da je en injektor zapigalo tudi ker sem jih jaz očistil in nisem po tem prelaufal motorja, lahko pa je bil problem v masti, ki še vedno prihaja od nekje.
Skratka tokrat grem najprej nekam testirat pred glavnim dopustom, če bodo težave gre Đonson nazaj. Fergazer USofA power - yeah.
Če je šlo lani vse relativno kot po maslu, tokrat ni bilo tako. Je pa morda ena dobra morjeplovska izkušnja za naprej.
Torej, začelo se je tako, da smo lepo prišli dol, celo našli parking za ~11m kompozicijo, kar se redko zgodi in smo čakali na boljše vreme, ker so bili pri sicer sončnem vremenu sunki burje kar konkretni.
Tretji dan take burje sva se z mojo pač odločila (pa se ne bova nikoli več), da dam čoln v vodo in vsaj na privez, če se slučajno pojavi kakšen lep dan vmes.
V sicer sončnem vremenu a z rednimi močnimi sunki vetra, se jaz spravim splavljati čoln in na rampi ugotovim, da motor sicer vžge iz prve ampak crkne takoj, ko padejo obrati pod 2000rpm.. Ok si mislim, mal bo laufal in bo.. Napaka, po pol ure laufanja na 2000 še vedno isto.. Ok si mislim, ko ga pohodim dila gas na vodi se bo menda že razwürtal in ga spustim do konca v vodo, prevaram varnostni sistem, ki ne pusti metanja v prestavo pri višjih obratih od 1000 in obrnem ročico do konca, tokrat motor ne gre čez 2000 in ne zglisira, pri manipulaciji gasa takoj crkne.. Ow. (tohatsu japonci #$%"#=!"#$) Dobro, na srečo imam Hondico. Upalim malega hudića in gas.
Rampa za spust je v relativno globokem zalivu, do priveza je nekih 700m in umes nekaj odprtega morja. Ko je honda z velikimi napori priružila močnim sunkom vetra navkljub do odprtega, je kar naenkrat tudi ona dobila heksenšus in je delala samo še pod štandgasom, čim sem dodal gas je bilo samo booo booo... Veter pa me je vsakih 20 sekund odpihnil bolj ven za kakih 30-40m. Ojej. You're fucked now.
Po kakšnih 15 minutah preklinjanja in preverjanja hitrih točk ki so mi padle na pamet, da bi bile lahko problem pri hondici, opazim, da me nese direktno proti enim grdim skalam in da če bo šlo tako naprej je collision imminent. OK-FUCK-SHIT-MAYDAY..
Preklinjanje je bilo na glas Mayday pa bolj v podzavesti. V nekem trenutku vidim, da ni izhoda in da bom pač treščil tja not, se vdam v usodo in zahvalim bogu, da ni na krovu otroka in moje. Direktno iz te misli, začutim na vratu tisti občutek ki ga dobiš, če nekdo bolšči vate in ga ne vidiš ampak začutiš. Se obrnem in par 10 metrov za mano POLICIJA. Občutek nepopisen, kot bi se mi pokazala marija. Pridejo do mene, mi vržejo štrik, neustavljiva sila, ki me je vlekla v skale je premagana. Pade mi dol vse, zavedam se, da nimam nič od dokumentov pri sebi, niti plačane plovne dozvole in da bo kazen verjetno velika, ampak tokrat si jo zaslužim in sem s tem v mislih vesel in pomirjen. Policist, ki mi je vrgel špago ne reče nič, voznik pa odpre okno in mi zavpije ''Pa di si ti vidia da se ide u buru?''.
Po neke pol ure ugotavljanja kaj se dogaja z mojo motorizacijo, ugotovimo skupaj, da pač ne dela nič in da bo ''spašavanje na moru'' in me bodo oni odšlepali do priveza, kjer z veliko težavo in strahom v kosteh (Praska na sosednjih barkah stane več kot moj čoln) brez motorjev privežem lupinico, se izkrcam in vkrcam spet v policijski čoln. Sledi poračun..
Z miličniki in članom pomorske uprave ugotovimo, da sem kršil marsikaj. Predvsem to, da nisem imel dokumentov pri sebi in še nisem plačal plovne dozvole. Dobim v vpogled vse zakone in cene in se na mojo veliko srečo odločijo, da me bodo ocolali po najmanjši tarifi.
V tem delu bi se javno zahvalil Policiji in Lučki kapetaniji Senj, za mojo rešitev in za zelo humano kazen, ki sem si jo več kot zaslužil.
V naslednjih dneh veter ni pojenjal, vse je šlo samo še na slabše temperature so padle na 17°C sonce je šlo, ostal je veter in mrko vreme, jaz pa sem šraufal tldi-ja in ugotavljal zakaj za vraga dela samo po dveh cilindrih, najprej sem prebekslal cinšpule in se mrtvi srednji cilinder ni premaknil, po tem sem premenjal bencinske injektorje in nisem mogel določiti ali se je premaknil ali ne, svečke so zgledale bolje pa vseeno ni tekel pod 2k. Po tem vzamem ven še zračne injektorje in ''presenečenje'' spet je vse od masti, ki jo je ''majstor zanata'' ki je sestavljal ta motor namazal na debelo v Fuel Rail. Očitno je nisem spravil vse ven.
Dobro, spravim injektorje ven in jih nesem v apartma, kjer se poslužim lanske metode, WC račka, meglio, te stvari. Odmakam zračne injektorje 24 ur v megliu, jih spiham in naWDjam, nesem nazaj, zmontiram... Nič. Še vedno isto. Grrrrrrrr.
Ni mi dalo mira in sem vsak dan po par ur šraufal in testiral, vse brez uspeha. Hondica je čudežno začela delovati takoj po incidentu zato se nisem vtikal vanjo. V petek zjutraj je bilo mirno in mrzlo (zračna t. 17°C) zato sem se spravil čoln spravit iz vode, kar mi je s hondico brez večjih nevšečnosti tudi uspelo. Se je pa pri tem prekleto sidro, ki nikoli ne prime, tako prijelo, da sem moral tauhat v 15°C vodo (ledena voda teče z velebita in se ob obali meša s slano) najprej po sidro, po tem pa še na bojo, ki se je potopila skupaj z mojim štrikom. Pri tem sem se še prehladil kot cigan in sem se šele danes nekako pogojno sestavil.
Skratka od dopusta smo imeli več ali manj samo Two and a half Men na TVju in izkušnjo kako hitro gre na morju vse narobe. Pozitivno pa je bilo kar se tiče čolna to, da ni bilo nobenih problemov s prikolico, ki se pelje odlično. S tem delom sem zelo zadovoljen.
Ker nisem hotel matrat Dakija, ki je te dni polno zaposlen,(čeprav sem si na morju prisegel, da ga samo še zapeljem do njih) sem doma vse TLDIjeve injektorje še enkrat zmetal v ASNU ultrazvok na visoko temperaturo za eno uro, jih zmontiral nazaj in motor dela BP. Ne bom trdil, da je problem mast, lahko da je en injektor zapigalo tudi ker sem jih jaz očistil in nisem po tem prelaufal motorja, lahko pa je bil problem v masti, ki še vedno prihaja od nekje.
Skratka tokrat grem najprej nekam testirat pred glavnim dopustom, če bodo težave gre Đonson nazaj. Fergazer USofA power - yeah.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gosti












