Honwave, Brig, Grand ...
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Prva vožnja opravljena, za izčrpne nasvete o rokovanju s takim čolnom in predlogi za primerne destinacije okrog Murtra se zahvaljujem Torpedu, zares dec na mestu! Bilo je super in na momente precej adrenalinsko, saj je bilo še kar nekaj valov na določenih delih in tudi hud promet v ozkih kanalih:). Kaj naredi 3.5m gumici val od velikega gliserja sem tudi prvic izkusil! Sicer 20KM je zakon, da lahko če je potreba pobegneš gliserju, jadrnici itd...
Kar se verige tiče, pa sem danes nabavil 2M 8mm ketne s vsemi priključnimi spojkami, karabini ter priklopil in in jutri sprobam! lp
Kar se verige tiče, pa sem danes nabavil 2M 8mm ketne s vsemi priključnimi spojkami, karabini ter priklopil in in jutri sprobam! lp
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Zdravo. Gumenjaka dnevno jemljem iz vode in ga parkiram na parceli blizu morja. S sladko vodo sem ga imel namen s slušalkami izprati po 14 dneh, danes pa mi je sosed v kampu svetoval,da naj ga dnevno izpiram. Problem je, ker na parceli ni vode in bi ga moral na roke voziti vsak dan še dodatnih cca 70M v vsako smer. Vprašanje je ali to res potrebno, ali je ok če ga izperem npr. vsake tri dni?
lp
lp
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Pomoje sosed pretirava, kaj pa vsi tisti, ki na privezu dvignejo motor iz vode?
Re: Honwave, Brig, Grand ...
jaz ga sperem po sezoni, kdo je bil ta pametnjakovič iz campa, moj čoln je v vodi ali ob vodi vsaj 6 mesecev in kaj, vsak dan naj ga perem
ne morem verjet kake buče ljudje prodajajo
motorji in čolni so narajeni za v morsko vodo
kaj se obremnjuješ na dopustu s takimi problemi
pluj in pozabi na vsakodnevno pranje
ne morem verjet kake buče ljudje prodajajo
motorji in čolni so narajeni za v morsko vodo
kaj se obremnjuješ na dopustu s takimi problemi
pluj in pozabi na vsakodnevno pranje
Re: Honwave, Brig, Grand ...
ok kul, dopust je za uživat se strinjam,sploh ko je končno lepo vreme:), hvala!
Re: Honwave, Brig, Grand ...
kocka napisal/-a:Na 3m gumi ima lahko tudi 10m ketne zdržal bo toliko časa kot privezna rinka, ki je zalepljena gor. Drugo je trdo dno, ki jo ima laminirano v dno. Za moje pojme je to balast na takih gumicah. Amortizira udarce pri večjih valovih, to je res imaš jo pa stalno pod nogami.
Jaz povežem tudi stranski rinki tako, da sta že rahlo napeti ko se začne pritisk na glavno sprednjo rinko... deluje super
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Če bo komu pomagalo pri odločitvi za tak čoln, sem se odločil da malo opišem kako smo z novo gumico Honwave T35 in Tohatsujem 20 preživeli prvo sezono, ki je na žalost že skoraj zaključena. Pred letošnjim poletjem nisem nikoli upravljal ali imel čolna, tako da je bilo za nas vse novo in zdaj ne gremo nazaj
Smo bili kar pridni in 4-je člani (2 odrasla dva otroka pod 8let) v cca 20dneh koriščenja naredili cca 600km in 60ur. Tudi kakšne daljše razdalje so padle, najdaljša od Murterja do Skradina in nazaj (skupaj cca 140 km, vmes smo se ustavljali in obiskali Zaton, Šibenik, itd.),pa npr. od Medulina do Fažane okrog Brionov itd. (cca 100km). To da je s tem čolnom možno prepluti 150km in več pa seveda ne pomeni, da je to tisto za kar je namenjen. Idealno za tak čoln je vožnja v trajanju do dve uri v eno smer po mirnem morju, to je potem uživancija:). Kupil sem še stopnice za plezanje na čoln, npr. ko je parkiran na boji, kar res toplo priporočam:), tudi tenda je bila neprecenljiva in se obnese mnogo bolje kot sem upal (dovolj sence). Najbolj pa me je skrbelo kako bom zmogel dnevno ročno vlačit čoln na zložljivih kolesih (pritjena na krmno steno) cca 100m od kamp parcele do slipa, saj ga nisem upal pustiti brez nadzora na boji v morju. Čoln skupaj z motorjem ima 130kg in to sam dnevno v vodo in ven vlečt ni ravno najlažje opravilo (sploh ven), ampak sem zmogel, predvsem, ker smo imeli srečo in na obeh lokacijah dobili parcele blizu morja in spusta. Rezervoar, sidro in ostalo prtljago so, do slipa prinesli ostali člani posadke:).
Sem pa ugotovil, da bi bilo veliko lažje, če imel še za sprednji del kakšno napravo/voziček, ali da bi imel cel čoln na ročni prikolici, ki ima tudi spredaj kolo (to je imelo največ ljudi v kampu s primerljivimi gumicami). Taka prikolica za čoln je zložljiva, ampak vseeno nerodna za transport v adomu ali avtu, vzame tudi zložena dosti prostora, tehta cca 20kg, stane pa 200-300EUR. Za to se še odločam ali naj nabavim za drugo leto. Se pa s tako prikolico lahko čoln vozi na roke čez cel kamp bp, če bi bilo potrebno. Če bi imel avto na voljo, bi čoln že nekako lahko tudi z avtom vlekel od parcele do slipa na zadnjih koleščkih.
Parkiranje tega čolna v morju je res enostavno. Največkrat sem ga navezal na prosto bojo (predvsem potem, ko sem dodal stopnice da smo lahko izvode splezali v čoln) ali na pomol. Na sidro sem ga vezal samo enkrat, nekajkrat pa sem ga odvlekal na plažo (in zadaj spusti kolesa, da se motor ni drgnil in da je bil čoln pri miru).
Sestavljanje in zlaganje, zahteva, ko se navadiš cca 30min, malo se je edino potrebno hecat z nameščanjem alu podnic, drugače pa ni problema. Sem pa za to uporabil električno pumpo BRAVO OV10, ki ima zares močan pretok in napolni eno komoro čolna prej kot v minuti (čoln ima tri velike komore in napihljivo kobilico) in ima moč 0,25bar , kar je ravno toliko kot zahteva čoln. Po pumpanju se s priloženim manometrom še preveri tlak in po potrebi dopolni z nožno pumpo.
Kar me pa ob vsakem spustu najbolj skrbi pa je, vse člane vkrcati v čoln (da ni prenizka voda) ga varno vžgati, ter se varno odpeljati (preden te zanese v bližnje čeri , obalo, itd, sploh če piha in so valovi in par metrov stran kopalci, ki se komaj umaknejo čolnu). Vem da, bi bilo najbolje na vesla, vendar mi letos to ni bilo potrebno . Sem pa enkrat ob spustu skoraj nasedel na čer, ko čoln z malo privzdinjenim motorjem ni zagrabil v vzratni prestavi in sem ga zadnji trenutek spustil in nekako odvil:) ).
Upam da te informacije komu pomagajo.
Smo bili kar pridni in 4-je člani (2 odrasla dva otroka pod 8let) v cca 20dneh koriščenja naredili cca 600km in 60ur. Tudi kakšne daljše razdalje so padle, najdaljša od Murterja do Skradina in nazaj (skupaj cca 140 km, vmes smo se ustavljali in obiskali Zaton, Šibenik, itd.),pa npr. od Medulina do Fažane okrog Brionov itd. (cca 100km). To da je s tem čolnom možno prepluti 150km in več pa seveda ne pomeni, da je to tisto za kar je namenjen. Idealno za tak čoln je vožnja v trajanju do dve uri v eno smer po mirnem morju, to je potem uživancija:). Kupil sem še stopnice za plezanje na čoln, npr. ko je parkiran na boji, kar res toplo priporočam:), tudi tenda je bila neprecenljiva in se obnese mnogo bolje kot sem upal (dovolj sence). Najbolj pa me je skrbelo kako bom zmogel dnevno ročno vlačit čoln na zložljivih kolesih (pritjena na krmno steno) cca 100m od kamp parcele do slipa, saj ga nisem upal pustiti brez nadzora na boji v morju. Čoln skupaj z motorjem ima 130kg in to sam dnevno v vodo in ven vlečt ni ravno najlažje opravilo (sploh ven), ampak sem zmogel, predvsem, ker smo imeli srečo in na obeh lokacijah dobili parcele blizu morja in spusta. Rezervoar, sidro in ostalo prtljago so, do slipa prinesli ostali člani posadke:).
Sem pa ugotovil, da bi bilo veliko lažje, če imel še za sprednji del kakšno napravo/voziček, ali da bi imel cel čoln na ročni prikolici, ki ima tudi spredaj kolo (to je imelo največ ljudi v kampu s primerljivimi gumicami). Taka prikolica za čoln je zložljiva, ampak vseeno nerodna za transport v adomu ali avtu, vzame tudi zložena dosti prostora, tehta cca 20kg, stane pa 200-300EUR. Za to se še odločam ali naj nabavim za drugo leto. Se pa s tako prikolico lahko čoln vozi na roke čez cel kamp bp, če bi bilo potrebno. Če bi imel avto na voljo, bi čoln že nekako lahko tudi z avtom vlekel od parcele do slipa na zadnjih koleščkih.
Parkiranje tega čolna v morju je res enostavno. Največkrat sem ga navezal na prosto bojo (predvsem potem, ko sem dodal stopnice da smo lahko izvode splezali v čoln) ali na pomol. Na sidro sem ga vezal samo enkrat, nekajkrat pa sem ga odvlekal na plažo (in zadaj spusti kolesa, da se motor ni drgnil in da je bil čoln pri miru).
Sestavljanje in zlaganje, zahteva, ko se navadiš cca 30min, malo se je edino potrebno hecat z nameščanjem alu podnic, drugače pa ni problema. Sem pa za to uporabil električno pumpo BRAVO OV10, ki ima zares močan pretok in napolni eno komoro čolna prej kot v minuti (čoln ima tri velike komore in napihljivo kobilico) in ima moč 0,25bar , kar je ravno toliko kot zahteva čoln. Po pumpanju se s priloženim manometrom še preveri tlak in po potrebi dopolni z nožno pumpo.
Kar me pa ob vsakem spustu najbolj skrbi pa je, vse člane vkrcati v čoln (da ni prenizka voda) ga varno vžgati, ter se varno odpeljati (preden te zanese v bližnje čeri , obalo, itd, sploh če piha in so valovi in par metrov stran kopalci, ki se komaj umaknejo čolnu). Vem da, bi bilo najbolje na vesla, vendar mi letos to ni bilo potrebno . Sem pa enkrat ob spustu skoraj nasedel na čer, ko čoln z malo privzdinjenim motorjem ni zagrabil v vzratni prestavi in sem ga zadnji trenutek spustil in nekako odvil:) ).
Upam da te informacije komu pomagajo.
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Dobra predstavitev Venturer, pa tudi dobro prvo spoznavanje z navtiko
Morda v prispevku nekoliko zbode v oči razdalja od Murterja do Skradina, ki v obe strani nikakor ni daljša od 100 km in "parkiranje" čolna, ki se običajno priveže ali sidra, pa tudi 60 ur je kar dosti za tak čoln v cca dvajsetih dneh
Teh malenkosti se boš že še naučil, najbolj pomembno je, da ste že v prvem letu druženja z navtiko, spoznali veliko prijetnega
Samo tako naprej
Morda v prispevku nekoliko zbode v oči razdalja od Murterja do Skradina, ki v obe strani nikakor ni daljša od 100 km in "parkiranje" čolna, ki se običajno priveže ali sidra, pa tudi 60 ur je kar dosti za tak čoln v cca dvajsetih dneh
Teh malenkosti se boš že še naučil, najbolj pomembno je, da ste že v prvem letu druženja z navtiko, spoznali veliko prijetnega
Samo tako naprej
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Jozko hvala za dobronamerne opazke sidra se, ne pa parkira ja .
Kar se ur tiče bo pa kar držalo, ker sem pač hotel izkoristit čoln čimveč, in od drugega dela dopusta imam montiran števec ur/vrtljajev. Glede razdalj, pa sem približno ocenil po google mapsih (ne zračuna razdalje kot za avto) in upošteval to, da nismo šli po najhitrejši poti ( štartali smo iz Betine, ne z roba otoka) ampak tudi zavili s poti šli kje naokrog, se ustavljali, se vozili po jezeru, šli do Zatona, itd, kar prinese kar nekaj dodatnih km-jev:) ampak sprejmem, da sem se zmotil in je manj. Ali obstaja kaka free aplikacija za merjenje razdalj v čolnu oz. navigacija za android oz. apple? Sem nekaj poskušal z navionics pa mi ni delalo najbolje.
Kar se ur tiče bo pa kar držalo, ker sem pač hotel izkoristit čoln čimveč, in od drugega dela dopusta imam montiran števec ur/vrtljajev. Glede razdalj, pa sem približno ocenil po google mapsih (ne zračuna razdalje kot za avto) in upošteval to, da nismo šli po najhitrejši poti ( štartali smo iz Betine, ne z roba otoka) ampak tudi zavili s poti šli kje naokrog, se ustavljali, se vozili po jezeru, šli do Zatona, itd, kar prinese kar nekaj dodatnih km-jev:) ampak sprejmem, da sem se zmotil in je manj. Ali obstaja kaka free aplikacija za merjenje razdalj v čolnu oz. navigacija za android oz. apple? Sem nekaj poskušal z navionics pa mi ni delalo najbolje.
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Poskusi z fishing point, kjer ti meri hitrost razdalje, lahko posnameš kje si plul in označiš gps točke, ki so ti všeč. Imaš na gogle play, je pa slovenski proizvod. Tudi karte so gor.
Re: Honwave, Brig, Grand ...
Tnx Kocka, bom probal.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti