Yanmar 4LH-STE
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Yanmar 4LH-STE
V barki, ki me zanima je motor Yanmar 4LH-STE 230 KM z 2100 delovnimi urami.
Kakšno je mnenje o tem motorju, izkušnje, zanesljivost, trajnost ??
Kakšno je mnenje o tem motorju, izkušnje, zanesljivost, trajnost ??
Re: Yanmar 4LH-STE
Jaz imam enak motor 1900h brez problemov. Mislim da jih bo naredil še 3x toliko če kaj drastičnega ne zaštrika. Težavo imam edino če ne laufam dovolj preko zime zna "zapikat" turbino ne vem kako je pri tebi.
PAco
PAco
pojdi se z bikom bost!
Re: Yanmar 4LH-STE
Nimam še. Gledam tako barko. Kako se pa reši to težavo s turbino?
Re: Yanmar 4LH-STE
Vozit, vozit in še vozit
Če pa zapika probaš najprej parkrat fejst gas dodati da bi jo obrnilo če to ne pomaga ....potem res čisto narahlo, ampak z andahtjo res, probaš z gedoro 11 obrnt vetrnico ( je dostopna easy običajno) če ne gre ne delaš na silo ampak hajd dol turbino pa na obnovitev.( al pa novo kupiš $$ )
Če pa zapika probaš najprej parkrat fejst gas dodati da bi jo obrnilo če to ne pomaga ....potem res čisto narahlo, ampak z andahtjo res, probaš z gedoro 11 obrnt vetrnico ( je dostopna easy običajno) če ne gre ne delaš na silo ampak hajd dol turbino pa na obnovitev.( al pa novo kupiš $$ )
pojdi se z bikom bost!
Re: Yanmar 4LH-STE
Novo pa s kugl lagerji pa je problem rešen.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yanmar 4LH-STE
Že nekaj časa so na trgu turbine s keramičnimi krogličnimi ležaji in pa v zadnem času tudi retrofit ležaji za razne garrett, ihi, bw turbine. Z malo raziskovanja sem prepričan, da se da na ta motor vgraditi tak turbo ali pa vsaj ležaj.
Keramični kroglični ležaji so povsem imuni na zapikanje.
https://youtu.be/jDJYvOYmU00
Keramični kroglični ležaji so povsem imuni na zapikanje.
https://youtu.be/jDJYvOYmU00
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yanmar 4LH-STE
Najprej, ko boš na barki poslikaj ploščico turbine, da se sploh točno vidi kaj imaš.
Vse turbine so sestavljene iz treh delov, kompresorja, turbine in CHRA oziroma dela kjer je ležaj in hlajenje.
Vsi trije deli pridejo v različnih velikostih in se jih da sestaviti v različne konfiguracije, BW ima recimo tri velikosti CHRA, malega srednjega in velikega in precej več velikosti kompresorjev, vetrnic in turbin pol se pa to kombinira.
To je en del kombinacij za BW (efr)
Borg Warner je precej prijazen do raznih kombinacij ampak več ali manj se da z vsemi glavnimi proizvajalci turbin marsikaj skombinirat.
V osnovi bolj kot je enostaven turbo lažje je spreminjati stvari, če je VVT turbina je že težje ampak še vedno se da marsikaj.
V najlepšem primeru naši turbo mojstri kaj sestavijo in zbalansirajo, v malo manj lepem pa ti to naredijo v tujini. Jaz pri nas sploh ne iščem več teh in podobnih storitev ker je vedno nek kisu zele na sporedu tako da na zadnje ko sem sestavljal eno čudo iz K29 sem kupil v nemčiji in poslal v ameriko na predelavo v mislim da evergreen turbo al neki tazga.
Vse turbine so sestavljene iz treh delov, kompresorja, turbine in CHRA oziroma dela kjer je ležaj in hlajenje.
Vsi trije deli pridejo v različnih velikostih in se jih da sestaviti v različne konfiguracije, BW ima recimo tri velikosti CHRA, malega srednjega in velikega in precej več velikosti kompresorjev, vetrnic in turbin pol se pa to kombinira.
To je en del kombinacij za BW (efr)
Borg Warner je precej prijazen do raznih kombinacij ampak več ali manj se da z vsemi glavnimi proizvajalci turbin marsikaj skombinirat.
V osnovi bolj kot je enostaven turbo lažje je spreminjati stvari, če je VVT turbina je že težje ampak še vedno se da marsikaj.
V najlepšem primeru naši turbo mojstri kaj sestavijo in zbalansirajo, v malo manj lepem pa ti to naredijo v tujini. Jaz pri nas sploh ne iščem več teh in podobnih storitev ker je vedno nek kisu zele na sporedu tako da na zadnje ko sem sestavljal eno čudo iz K29 sem kupil v nemčiji in poslal v ameriko na predelavo v mislim da evergreen turbo al neki tazga.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yanmar 4LH-STE
NAJLEPŠA HVALA !
Si bom drznil ponovno fehtat za pomoč in osebno srečanje ko bom mel fotko.
Si bom drznil ponovno fehtat za pomoč in osebno srečanje ko bom mel fotko.
pojdi se z bikom bost!
Re: Yanmar 4LH-STE
Ni kaj, če ti lahko kaj pomagam, z veseljem. Je pa vsak tak projekt zgodba zase.
Jaz imam en projekt na pavzi zarad drugih pomembnejših, ampak sem pa že kupil zanj sverti gral turbin - twin scroll efr 7670. To bo letel po šrek enkat.
Takle;
Jaz imam en projekt na pavzi zarad drugih pomembnejših, ampak sem pa že kupil zanj sverti gral turbin - twin scroll efr 7670. To bo letel po šrek enkat.
Takle;
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5120
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Yanmar 4LH-STE
AEgir napisal/-a:Že nekaj časa so na trgu turbine s keramičnimi krogličnimi ležaji in pa v zadnem času tudi retrofit ležaji za razne garrett, ihi, bw turbine. Z malo raziskovanja sem prepričan, da se da na ta motor vgraditi tak turbo ali pa vsaj ležaj.
Keramični kroglični ležaji so povsem imuni na zapikanje.
https://youtu.be/jDJYvOYmU00
Sem govoril s strokovnjakom za turbine, da sem se še dodatno prepričal predno odgovorim.
Turbina na plovilih v 99% primerov ne zapika na ležajih !!!
Ohišje turbine je narejeno iz ulitka. Na strani izpuha cev pelje preko mešalca izpušnih plinov in vode v dušilec-zadrževalnik (water lock") ki je zaradi tega praktično stalno izpostavljen slani atmosferi.
Da ohišje turbine ne bi rjavelo bi bilo potrebno po uporabi sneti cev in našpricati zaščitno olje v ohišje in lopatice česar pa praktično nihče ne bo delal. Obenem to ni potrebno, če je plovilo pogosto v uporabi.
Re: Yanmar 4LH-STE
Ta turbina zgorej na sliki ima rosfrej ohiśje turbine. Torej če zapika ohišje se dobi tudi to v ss verziji. Pocen pa ni..
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Yanmar 4LH-STE
Mislim, da se ne da kar tako sestavljat turbin iz raznih delov. , mislim različnih motorjev, vsaj v avtomobilski industriji ne. Za različne moči so različno velike, pa 100 različnih vpetij cevi, pa kolektorjev, da ne govorimo o premerih. Centralnih delov je tudi čuda, hlajenih z vodo, ali sploh ne hlajenih... Z nosilci za bypass ali brez..
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti