Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Živjo,
kaj lahko pričakujem od omenjenega kompleta (predvsem v smislu zanesljivosti delovanja) ??
Letnik je 2009.
kaj lahko pričakujem od omenjenega kompleta (predvsem v smislu zanesljivosti delovanja) ??
Letnik je 2009.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Kolikor se je vzdrževal, toliko bo deloval, kot vsak
https://medisken.si
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Bolj me zanima, če ti motorji na splošno veljajo za zanesljive, ali so se pokazale določene hibe.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
.
Zame osebno je motor z vplinjačem-fergazerjem zelo staromoden in kot tak ni neka perla. Saj dela, malo več pokuri, malo manj da, pa včasih mal nazaj seka, potem pa noče takoj vžgat, pa dela, .....
Nič posebnega. Zame, da se ve. Jaz ga ne bi kupil.
.
Zame osebno je motor z vplinjačem-fergazerjem zelo staromoden in kot tak ni neka perla. Saj dela, malo več pokuri, malo manj da, pa včasih mal nazaj seka, potem pa noče takoj vžgat, pa dela, .....
Nič posebnega. Zame, da se ve. Jaz ga ne bi kupil.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Motor je res mal staromoden, je pa zelo trpežen in potrebuje le nekoliko pozornosti lastnika. Ve se, da je cela konstrukcija, blok, glava, kolektor, rizer iz sive litine in, da se po motorju pretaka slana voda, zato rabi vsaj preko zime mal več pozornosti, da ga sol ne požre. Motorji po letu 90 imajo že brezplatinski vžig. So enostavni in robustni. Ta motor pri gliserju 5-5.5m pokuri pri 3200 obr. in hitrostjo cca 22 knot med 12-15L na uro, pri preganjanu pa lahko tudi med 18-20L. Pravkar sem naredil eno generalno na taki mašini. Bistvo je, da ko motor miruje(zimovanje), je treba motor sprati s sladko vodo, nato vodo spustiti iz kolektorja in bloka motorja, nato pa preko slušalk naj motor potegne antifriz cca 15L, da ga vrže ven na izpuhu. Takrat je motor kompletno poln. Motor ne sme biti nikoli brez vode. Tu je rizer(koleno) potrošnji material in ga je treba menjati ob takem vzdrževanju obvezno na 5-6 let. Imel sem tak motor še na svojem Glastronu kakih 6-7let in nikoli kakšnih problemov. Če kupuješ čoln s takim motorjem, preventivno vprašaj lastnika, če je bilo kdaj menjano tesnilo glave, kajti na 10-12 je treba tesnilo obvezno menjati, če se čoln uporablja le na morju. Za enkrat toliko, če te pa še kaj zanima, me pa lahko vprašaš.
mašinfirer
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
habibi Vll napisal/-a:Motor je res mal staromoden, je pa zelo trpežen in potrebuje le nekoliko pozornosti lastnika. Ve se, da je cela konstrukcija, blok, glava, kolektor, rizer iz sive litine in, da se po motorju pretaka slana voda, zato rabi vsaj preko zime mal več pozornosti, da ga sol ne požre. Motorji po letu 90 imajo že brezplatinski vžig. So enostavni in robustni. Ta motor pri gliserju 5-5.5m pokuri pri 3200 obr. in hitrostjo cca 22 knot med 12-15L na uro, pri preganjanu pa lahko tudi med 18-20L. Pravkar sem naredil eno generalno na taki mašini. Bistvo je, da ko motor miruje(zimovanje), je treba motor sprati s sladko vodo, nato vodo spustiti iz kolektorja in bloka motorja, nato pa preko slušalk naj motor potegne antifriz cca 15L, da ga vrže ven na izpuhu. Takrat je motor kompletno poln. Motor ne sme biti nikoli brez vode. Tu je rizer(koleno) potrošnji material in ga je treba menjati ob takem vzdrževanju obvezno na 5-6 let. Imel sem tak motor še na svojem Glastronu kakih 6-7let in nikoli kakšnih problemov. Če kupuješ čoln s takim motorjem, preventivno vprašaj lastnika, če je bilo kdaj menjano tesnilo glave, kajti na 10-12 je treba tesnilo obvezno menjati, če se čoln uporablja le na morju. Za enkrat toliko, če te pa še kaj zanima, me pa lahko vprašaš.
Hvala!!
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
na čolnu Sea ray 175 sport letnik 2008 ne dosežem wot obratov. Ali mi lahko kdo potrdi da je pravilno prestavno razmerje 20:1 za ta čoln z motorjem Mercruiser 3.0, da nabavim ustrezno peto. Nisem prvi lastnik čolna in tudi oznak na peti ni mogoče prebrati. Nameščen imam originalni propeler 14,5 x19 vendar obrati ne gredo čez 3200. Hvala.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Za Bayliner Capri 602 sem v preteklosti raziskoval in ima razmerja sledeča:
Pri Alpha One Gen II je razmerje pri 3.0 motorjih 1.93 / 20-24
Pri V6 motorjih pa 1.81 / 17-19
Tovarniški propeler: 14.25 x 21 tako za 3.0 kot 4.3l motor
Kot sem na hitro pobrskal je takšno razmerje zelo standardno pri motorjih 3.0 od leta 91 naprej oz. pri Alpha One Gen II. Tako, da je zelo verjetno, da ima tudi tvoj Sea Ray enako razmerje.
Naj me pa kdo popravi, če so obstajala tudi kakšna drugačna razmerja na podlagi različnih dolžin čolnov. Recimo če je imel čoln dolžine 19 feet drugo razmerje kot čoln dolžine 17.5 feet z enakim motorjem.
Sem pa imel ob nakupu plovila na njem tudi sam nameščen propeler dimenzij: 14.5 x 19 s katerim sem dosegal vse obrate vendar se je potovalna hitrost 21.7 - 22 kt dosegla pri 3.800 - 4.000 s tistim kot ga je priporočal proizvajalec (14.25 x 21) pa so obrati padli za isto hitrost na cca 3.300 - 3.400. Končna hitrost je bila v obeh primerih nekje med 30 in slabih 32kt. Nikoli ga nisem maral priganjati.
Pri Alpha One Gen II je razmerje pri 3.0 motorjih 1.93 / 20-24
Pri V6 motorjih pa 1.81 / 17-19
Tovarniški propeler: 14.25 x 21 tako za 3.0 kot 4.3l motor
Kot sem na hitro pobrskal je takšno razmerje zelo standardno pri motorjih 3.0 od leta 91 naprej oz. pri Alpha One Gen II. Tako, da je zelo verjetno, da ima tudi tvoj Sea Ray enako razmerje.
Naj me pa kdo popravi, če so obstajala tudi kakšna drugačna razmerja na podlagi različnih dolžin čolnov. Recimo če je imel čoln dolžine 19 feet drugo razmerje kot čoln dolžine 17.5 feet z enakim motorjem.
Sem pa imel ob nakupu plovila na njem tudi sam nameščen propeler dimenzij: 14.5 x 19 s katerim sem dosegal vse obrate vendar se je potovalna hitrost 21.7 - 22 kt dosegla pri 3.800 - 4.000 s tistim kot ga je priporočal proizvajalec (14.25 x 21) pa so obrati padli za isto hitrost na cca 3.300 - 3.400. Končna hitrost je bila v obeh primerih nekje med 30 in slabih 32kt. Nikoli ga nisem maral priganjati.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Hvala. Vse kaže, da je original res 2.0:1 z zobniki 24/24 zgoraj in 14/18 spodaj.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Če bi imel jaz ta motor in bi ga mislil met, bi nabavil tole.
https://affordable-fuel-injection.com/p ... s-tbi-kit/
https://affordable-fuel-injection.com/p ... s-tbi-kit/
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Zanimivo. Glede na to da je motor Quicksilver 3.0 tks nov bi bilo to smiselno.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
ktm640 napisal/-a:na čolnu Sea ray 175 sport letnik 2008 ne dosežem wot obratov. Ali mi lahko kdo potrdi da je pravilno prestavno razmerje 20:1 za ta čoln z motorjem Mercruiser 3.0, da nabavim ustrezno peto. Nisem prvi lastnik čolna in tudi oznak na peti ni mogoče prebrati. Nameščen imam originalni propeler 14,5 x19 vendar obrati ne gredo čez 3200. Hvala.
Za to prestavno razmerje je očitno prehud propeler. Najprej bi prekontroliral vžig motorja in nastavitev uplinjača ter kontrola ventilov. Če je vse uredu in se motor še vedno ne zavrti v višje obrate, nato bi šel dol s propelerjem na manjši pich.
mašinfirer
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
habibi Vll napisal/-a:ktm640 napisal/-a:na čolnu Sea ray 175 sport letnik 2008 ne dosežem wot obratov. Ali mi lahko kdo potrdi da je pravilno prestavno razmerje 20:1 za ta čoln z motorjem Mercruiser 3.0, da nabavim ustrezno peto. Nisem prvi lastnik čolna in tudi oznak na peti ni mogoče prebrati. Nameščen imam originalni propeler 14,5 x19 vendar obrati ne gredo čez 3200. Hvala.
Za to prestavno razmerje je očitno prehud propeler. Najprej bi prekontroliral vžig motorja in nastavitev uplinjača ter kontrola ventilov. Če je vse uredu in se motor še vedno ne zavrti v višje obrate, nato bi šel dol s propelerjem na manjši pich.
Po vsej verjetnosti je razmerje v peti 1.62:1 zato jo bom zamenjal z 2.0:1. Pred tem moram odpraviti težavo ugašanja motorja pri prestavljanju - verjetno je pletenica od motorja do pete. Zaradi obratov sem tudi poskusil z drugačno nastavitvijo vžiga,, vendar z obrati ni bilo uspeha. Je pa res uplinjač še tovarniško nastavljen, ker ga nisem nič nastavljal. Motor je nov Quicksilver 3.0 tks crate engine.
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Ampak a ni lažje in ceneje prilagoditi propeler, kot menjati peto? Propelerji tega velikostnega reda se do 2500 vrt/min obnašajo optimalno. Morda tudi še nekaj čez. Daš manjši pitch in voila. Najbrž je upor lopat zaradi večje hitrosti vrtenja nekaj večji kot optimalno ampak najbrž ni tako pomembno.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Mercruiser 3.0 tks 135hp in alpha one
Glede ugašanja imaš na prestavni plošči stikalo, ki ti trenutno prekine vžig da se lažje prestavlja.
https://www.amazon.com/Shift-Bul-2002-1-Quicksilver-Mercury-Mercruiser/dp/B000XBH6TE
Najbrž propeler predstavlja tako velik upor, da motor dejansko ugasne preden vrže iz prestave.
Jaz bi tudi menjal propeler ta stane cca 135€ peta pa več 1.000€.
Iz kje pa si? Imam propeler 15x17 pa ti posodim za test..
https://www.amazon.com/Shift-Bul-2002-1-Quicksilver-Mercury-Mercruiser/dp/B000XBH6TE
Najbrž propeler predstavlja tako velik upor, da motor dejansko ugasne preden vrže iz prestave.
Jaz bi tudi menjal propeler ta stane cca 135€ peta pa več 1.000€.
Iz kje pa si? Imam propeler 15x17 pa ti posodim za test..
Mato
Kdo je na strani
Po forumu brska: primorc84 in 8 gostov