Točenje goriva
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- barba&capo
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 259
- Pridružen: Po Maj 12, 2008 23:35
- Kontakt:
zakaj pa je elektricna pumpa nevarna zaradi iskrenja? Vsi avti/4t navticni motorji z vbrizgom jih imajo, pa se noben ni zgorel zaradi tega. Inline hiflow pumpa ti pretoci 400L+/h, stane pa se 50 evrov ne. Pa se integriran filter ima. toj 5 min pa si miren. Dugace pa 2 ista tanka (ce imas majhen coln da se hecas s 25L) pa na hitri spoj in samo zamenjas - tako Imam jaz rezervo narejno. Stane 30 Evrov
barba&capo napisal/-a:Enostavno, ucinkovito, varno...
http://www.shammysolutions.com/site/161 ... uct/100-23
http://www.ebay.com/itm/6FT-SELF-PRIMIN ... 0950911572
jaz isto s tem v 60l tank...iz dveh kanistrov.....vmes, ko gledaš kako se pretaka si lahko še enega prižgeš
dobiš tudi po moje v vsaki navtični trgovini pri nas za cca. malo čez 10 eur.
Malo nadr...š in teče....
info
sem ga kupil tudi sam prodajajo pa ga tudi na avto oddelku v leclercu v ljubljani
zakaj pa je elektricna pumpa nevarna zaradi iskrenja? Vsi avti/4t navticni motorji z vbrizgom jih imajo, pa se noben ni zgorel zaradi tega. Inline hiflow pumpa ti pretoci 400L+/h, stane pa se 50 evrov ne. Pa se integriran filter ima. toj 5 min pa si miren. Dugace pa 2 ista tanka (ce imas majhen coln da se hecas s 25L) pa na hitri spoj in samo zamenjas - tako Imam jaz rezervo narejno. Stane 30 Evrov
Ne trdim da iskri sama pumpa in da je kot taka nevarna. Lahko pa bo kdo mel tako na kleme pa bo z njimi šaril okrog akumulatorja, takrat pa bojo iskre in to ne majhne. Lahko probaš.
Veliko manjših čolnov ima v konzoli rezervoar in tudi akumulator. Taprava mešanica hlapov zraven in akcija. Pumpa v motorjih je že tovarniško montirana kot je prav, ima diht rele oz. elektronski vklop brez isker in možnosti eksplozije so res minimalne.
In tudi s pumpo ki pretoči 400L/h bi jaz svojih 23 L skoraj 4 minute pumpal. Realno še par minut več. Sedaj to naredim v pol minute, glede potencialnih smeti v bencinu pa zaupam edino separatorju in finem filtru v samem motorju.
Mislim, da preveč komplicirate s pumpami, lijaki, ... ali gre prepočasi, ali kaplja, ali se poliva, ... ali je preceč valovito, ...
Osebno imam cca 1,5m dolgo prozorno armirano sesalno cevcev notranjega preseka 19mm. (večje so nerodne, po manjših pa počasi teče)
nekaj takšnega
http://www.santerm.si/images/stories/2023.pdf
To cev vtaknem v 20l kanister, drugi del pa v vtok rezervoarja, da je nekaj višinske razlike (jaz imam višinske razlike cca 0,5l metra)
Namesto, da bencin posesam in se ga veselo napijem in še kaj polijem ... močno pihnem v kanister, da v njem naredim nadtlak, ko vidim, da je bencin začel teči previdno popustim pihanje, da ne pluskne nazaj.
Tukaj je isti princip
https://www.youtube.com/watch?v=L7xu0zfSYUA
20l kanister je pretočen v cca 30sec - res gre neverjetno hitro in čisto, brez polivanja, tudi, če so precejšnji valovi. Ko vidim, da gre proti koncu nastavim sesalno cev v kanistru v spodnji vogal in bencina po koncu v kanistru ostane ravno za ZIPPO natankat.
Osebno imam cca 1,5m dolgo prozorno armirano sesalno cevcev notranjega preseka 19mm. (večje so nerodne, po manjših pa počasi teče)
nekaj takšnega
http://www.santerm.si/images/stories/2023.pdf
To cev vtaknem v 20l kanister, drugi del pa v vtok rezervoarja, da je nekaj višinske razlike (jaz imam višinske razlike cca 0,5l metra)
Namesto, da bencin posesam in se ga veselo napijem in še kaj polijem ... močno pihnem v kanister, da v njem naredim nadtlak, ko vidim, da je bencin začel teči previdno popustim pihanje, da ne pluskne nazaj.
Tukaj je isti princip
https://www.youtube.com/watch?v=L7xu0zfSYUA
20l kanister je pretočen v cca 30sec - res gre neverjetno hitro in čisto, brez polivanja, tudi, če so precejšnji valovi. Ko vidim, da gre proti koncu nastavim sesalno cev v kanistru v spodnji vogal in bencina po koncu v kanistru ostane ravno za ZIPPO natankat.
- johnny1300
- Viceadmiral
- Prispevkov: 385
- Pridružen: To Okt 28, 2014 08:36
- Kraj: Straža
- Kontakt:
AEgir napisal/-a:Iz izkušnje ti lahko povem, da ni nobenega bum-a. Zagori bencin in iz tanka ven gori, dokler ne zapreš tanka, s tem se ugasne. Če vse okoli poliješ pa pač še to zagori.
Don't ask.
Bencin je, za razliko od alkohola, gorljiva snov pri kateri imajo hlapi spodnjo in zgornjo mejo eksplozivnosti. Pod spodnjo se ne zgodi nič. Nad zgornjo gori. Vmes pa eksplodira. Najbolj nevarne so prazne posode, v katerih je bil bencin.
Alkohol zgornje meje eksplozivnosti nima.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

