Mnenje o predelavi vozila na plin

Tukaj lahko razpravljate o vsem, kar ne sodi v nobeno od zgornjih rubrik. Vseeno naj ne vsebuje preveč politike, verskega prepričanja in podobnega, kar lahko hitro preveč razdvaja ljudi!

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4061
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Pe Jan 24, 2014 15:24

gregor.n napisal/-a:No ajde junaki planinskega čaja da vas vidim.
Kdo tole predela na plin in da garancijo da bo DELALO!!!

Slika

V8, 6.3, 105000km

Slika


Tud očetov A8 4.2 dela pri naši hoši na plin že 50kkm in ni težav s kakimi kontrolkammi al pa da kaj nebi delalo... Inštalacijo je delal oni iz mislinje kateremu sicer ne mislim delat reklame ker je bil takrat avto njegov drugače pa vem za njegovo pacarsko delo.
Rookie
Kontraadmiral
Prispevkov: 225
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 20:47
Kraj: Ljubljanski kotliček

OdgovorNapisal/-a Rookie » Pe Jan 24, 2014 19:50

Tex napisal/-a:
gregor.n napisal/-a:Bencin je za vozit, nafta za gret, plin pa za kuhat in basta. Slika


Dej nabijač, bencin točiš ti edino v kosilnico, pa še tam ti je škoda, pa raj z ročno pokosiš !

Tak AMG ni problem predelat, problem je lastniku dat 5k za montažo ;) ker tisti sistem za 1600eu pa res tega stroja ne zmore poganjat :)

Drugače pa plin je in, sploh ko na verovškovi tankaš za 70centov, edin pazit moraš da te kakšna "marica" ne zgazi, no evo še adrenalin je :)


Tex ne strašit ljudi s takimi ciframi :D predelava takega AMG-ja je 2500-2800...
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4405
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Pe Jan 24, 2014 21:15

Tex, sam pol bo pa moja plinska instalacija več vredna ko cel tvoj muzejski vozni park skupi :lol: :lol: :lol:

p.s. : s kosilnico vred :wink:
https://medisken.si
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Po Feb 03, 2014 15:15

Tole vse skup je spet en k. Eni tko, drugi kontra, pa tud, če nimajo pojma.
Lepo je, da ste izmenjali mnenja in izkušnje. Ampak, nekaj mora bit tu narobe, če so si tako nasprotujoča, mar ne?

Povprašajte stroko ( ne kakšnega samooklicanega mehanika s tremi leti delovnih izkušenj) npr. vodjo katerega pooblaščenega servisa, ki pozna delovanje sodobnih motorjev in njihovo eksploatacijo.

Dejstvo je, da so to v osnovi bencinski motorji, in ne plinski!

Res je, da se predelava pri starejših motorjih kar obnese zaradi tehnične nedovršenosti le-teh. Je pa tu ekonomična neupravičenost. Pa še to ni kvalitetna rešitev. Je nekakšen zadovoljiv približek.

Aja, MM je omenjal veliko serijskih modelov t.i. LPG. To niso čisto ekvivalentni normalnim "bratom". Tudi cene so najverjetneje različne. Predvsem pa pred nakupom preverite njihov tržni delež. In ta podatek, vam bo povedal največ.

Sedaj pa želim tistim na plin, da bi jim "kuhalnik" dolgo delal in s čimmanj težav, naftarjem ugodno porabo in malo smradu ter dober vžig tudi pozimi. Bencinarjem pa tako nimam kaj zaželeti, najlepše že imajo :wink:
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5981
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Po Feb 03, 2014 15:27

.

Ma, kr en, da se ti sploh da pisat in konfrontirat!

Saj tudi sam spadaš v kategorijo bencincev, polno prepričanih.

Pustimo jim veselje saj bodo videli.

Slika


LP

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 4100
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Po Feb 03, 2014 17:25

Res je, da se predelava pri starejših motorjih kar obnese zaradi tehnične nedovršenosti le-teh. Je pa tu ekonomična neupravičenost.


O ekonomski upravičenosti se je še najlažje pogovarjat, ker je to zelo čista matematika. Samo vse variable je treba zajet v račun.

Nek model motorja ki je splošno znan kot trpežen in splošno znan kot uspešen za predelat na plin se čisto splača predelat;

- če temu v prid kaže razmerje med stroški in letno prevoženimi kilometri
- če je tveganje da bo tak sistem res deloval brez novih nepredvidenih stroškov - beri popravil dovolj majhno
- če bo zanesljivost vozila ostala enaka
- odgovorit si je treba na vprašanje glede varnosti
- pri nas je na vhodu v garažno hišo precej jasno napisano: prepovedano za vozila na plin.

Brezveze je kar nekaj posploševat. Nekomu se izide, drugim ne.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4811
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Feb 03, 2014 20:07

kr en napisal/-a:Tole vse skup je spet en k. Eni tko, drugi kontra, pa tud, če nimajo pojma.


Jaz sem pisal iz izkušenj. Imel sem dva avtomobila predelana na plin. Oba sem dal predelati sam. Res sem enega hitro prodal in ne vem kako je z njim. Za drugega pa sem napisal tisto kar je res.

kr en napisal/-a:Aja, MM je omenjal veliko serijskih modelov t.i. LPG. To niso čisto ekvivalentni normalnim "bratom". Tudi cene so najverjetneje različne. Predvsem pa pred nakupom preverite njihov tržni delež. In ta podatek, vam bo povedal največ.


Moj odgovor kateri modeli se predelujejo tovarniško je bil na tvojo trditev, da tovarne ne predelujejo na plin.
Fiat ima motorje identične na bencin in tiste predelene na plin, za ostale ne morem trditi. Razlika je samo v tem, da je elektronika "enotna"
Zdaj trditi, da je nekaj zanič, ker nima tržnega deleža pa je malo via. Če bi tako razmišljali leta 1900 in nekaj danes ne bi bilo nobenega avtomobila. :)

Da ne izpadem, kot plin frik lahko rečem, da nikoli ne bi šel kupit recimo passata bencinarja in ga dal predelati na plin. Tu bi ze v startu kupil raje dizla, kot tudi vse ostale, ki ponujajo dizla.

Dal pa sem Jeepa, ker V8 je pa V8 :)

Pa brez kake zamere!
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » To Feb 04, 2014 20:21

mamaMicka napisal/-a:
Da ne izpadem, kot plin frik lahko rečem, da nikoli ne bi šel kupit recimo passata bencinarja in ga dal predelati na plin. Tu bi ze v startu kupil raje dizla, kot tudi vse ostale, ki ponujajo dizla.

Dal pa sem Jeepa, ker V8 je pa V8 :)

Pa brez kake zamere!


Tule si pa zadel :!:
Tako s prvim odstavkom, kot z drugim. Pa ne samo z Mad Max-ovim V8, ki je itak zakon. Tudi s konstrukcijo motorja, ki mu je na kožo pisana takšna predelava in jo verjetno tudi z lahkoto zdrži. Pravtako tudi kljubuje plinu.
Aja pa še neki. Na V8, če uspeš porabo znižat za 20%, si že ZMAGU!!! €,$,£... :lol: :lol: :lol:

Zakaj so hitri avti in lepe babe tako drage za vzdrževanje? :twisted: :cry: :cry:
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4811
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » To Feb 04, 2014 20:58

iz prve roke

Poraba bencina po boardu sem imel med 13,5 in 15l.

Poraba plina od 15 do 17l.


Je pa ena stvar katero si verjetno imel v mislih.

Ko rata noga zelo težka se razlika v porabi med bencinom in plinom lahko precej poveča. Če rečem na pamet bencina bo kuril 30l plina pa lahko celo 40l ali pa se malo več, kar pa pri Jeepovem osmaku ni težko doseči.


V normalnem režimu vožnje pa je razmerje ugodno.
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov