Piran Sicilija (Riposto) 24-30/06/2010

Dodajte kraje in zanimivosti, ki jih je vredno obiskati. Opišite vaše "rute", sidrišča in restavracije...

Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en

MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

Piran Sicilija (Riposto) 24-30/06/2010

OdgovorNapisal/-a MicTic » Ne Jul 25, 2010 12:51

Posadka
Kapitan: NANI-Damjan
Navigator pom.kap.I.: MAČI- Marko
Pom.kap. II.: GAGI-Zvoni jr.
Ladijski tesar, kletar: MATJAŽ
Zabavljač mornar: TOM
Ladijski kuhar: JURČEK-Jure
24/06/2010 Odhod
16,30 zborni čas v Marini Portorož.
ob 18,00 smo se žačeli počasi zbirati tudi ostali pomebni člani
19,10 Tanki polni goriva. Dolili smo 250l 477h
20,30 pride HRANA. Jure kupil enormne količine hrane, kot da gremo preko Atlantike na pa samo do Sicilije. Naj bolj pomebne pa so vrečke za let, ki frčijo v vodo (tako si bes hladi kapetan.)
Tudi pijače je za moje razmere preveč.
21,00 NANI DAL KOMANDO ODHOD!
21,10 Prižgemo motor.
21,15 SE PREMIKAMO-ADIJO PIRAN!
Ima že hudič mlade, navigacija ne dela, preskakuje in dela neumnosti, se prižiga in ugaša zgubljamo pozicijo. To se dogaja nekako do Savudrijskega Rta. Sedaj je OK.
21,50 Rt Savudrija. Smer proti Benetkam v mednarodne vode.
22,00 Režemo PRASCA mmmmmm je dober, ki smo ga dobili v dar od prijateljev, ki so ostali v Sloveniji.
24,00 Nekako predvidevam, da smo že v mednarodnih vodah 12nm od obale
Prvo stražo prevzameta GAGI i TOM. Popravim smer bolj proti jugo (SW)
25/06/2010 Nekje v mednarodnih vodah jadranskega morja
05,30 Smo nekje sredi Jadranskega morja v višini Pule. Zopet rahlo popravimo kurs
06,00 Menjava straže MAČI in MATJAŽ
Jurček kuha kavo
7,00 Prvič razvijemo jadra in motor utihne
8,30 Veter pade in spet tak, tak, tak..... Višina Lošinja (1,5 ure jadranja)
11,15 Višina Molata
15,00 Kopanje.
Navigator početje le opazuje in si misli svoje, levo in desno samo morje.....
15,30 Spet jadramo. Piha SZ (NW) cca 12vz hitrost barke 6vz
16,22 Do Palagruže še 95nm, Smo v višini Kornatov.
20,32 Še vedno jadramo, vidimo Jabuko
22,00 Prižgemo motorje (6,5 ur jadranja)
26/06/2010 Mimo palagruže do Brindisija
00,00 Dežurstvo prevzame moja malenkost MAČI in MATJAŽ, GAGI in TOM se »igrata« potaplanje ladic na ploterju in čisto padeta not. Nočeta iti spat, zato jima ob 01,00 z težkim srcem prepustiva najino smeno in greva z težkim srcem NERADA spat.
Opis igre potaplanje ladic:
Sediš za ploterjem in imaš pred sabo radarsko sliko. Na zassonu se ti prikazujejo odboji ladij. Z konzolo jih označuješ in gledaš smer plovbe, vmes ugašaš alarem, ki so ga povzročile ladje, ki so prišle v našo alarmno cono. Vmes označene ladjice izginejo in se pojavijo druge. Več je prometa bolj je zabavno, včasih že grozljivo, ko pomisliš, kaj bi bilo če nebi imel radarja. Več ali manj se te te pike na zaslonu izogibajo, kaka pa tudi ne. In takrat narediš izogibalni maneverček, ki ti začini igrico. In tako naprej in naprej....
03,15 NANI in JURČEK prevzameta najino dežurstvo in preženeta GAGIJA in TOMA v posteljo. Veter se jača 18vz in temu primerno tudi valovi piha nekaka Burja SZ (NW)
NANI dvigne genaker in pluje 10 vz.
09,30 Del posadke veselo prazni in uničujejo prevelike ladijske zaloge C2H5OH
11,00 NANIja utrudi uničujoče delo in gre spat. Hitrost pade pod 6vz, zato spustimo jadra in prižgemo motor. (7 ur in 15 minut jadranja)
14,00 Do BRIDISIJA še 6,30 ure ali 57nm
14,35
Voda v kaluži. Ugotovimo, da je šel senzor za vodo pri kalužni črpalki. Kapitan NANI uživa in išče napako. Preveže mimo elektronskega stikala naon/off stikalo (začasna rešitev)
Vsa posadka B.P.
16,00KOSILO.
19,00 še 20nm do Brindisija.
MOTOR NENADOMA CRKNE.........o ti hudič!
Kaj sedaj? Dvignemo jadra in gremo naprej 3vz.
Ugotovimo, da je zmanjkalo nafte. Nalijemo cca 40 l nafte iz rezerve. NANI in ZVONI odražičita motor. Spet tak tak. Dela in brzimo proti cilju.
(predvidevamo, da smo zakaj je zmanjkalo nafte? GAGI in TOM sta ponoči poganjala ladico z 2200 obrati, da bi malo prinesla not NANIJEVO jadranje in izgleda, da se je poraba dvignila iz 5 na 10 litrov. Toda zares je botrovalo valovito, ki je razpenilo nafto v rezervarju in je tako v motor potegnilo zrak, čeprav naj bi bilo v rezervarju vsaj še 80 litrov nafte. Ne igraj se v valovih z napol praznim rezervarjem to piše v VSAKEM PRIROČNIKU!!!!!)
Še 2,5 nm do Brindisija.
Barka rahlo poskoči. NANI zaustavi barko in diolomatsko poprosi GAGIJA, da se že v mraku potopi v temno vodo in pogleda, kaj je na propelerju.
GAGI bravo. Na propelarju je polivinil vrečka, Jo odstrani, več ne visi in tok je tudi močan. Kaj bo še se zgodilo....
22,10 končno BRINDISI (Italjanski peljar str 420)
Pristanemo kot profesorji. Od tu naprej naj dela samo domišlija, saj mojo epopejsko pisatelsko vnemo ovira gospa CENZURA. Napišem lahko samo to, da sedaj vem kako se počutijo mornarji, ko stopijo na obalo po dolgi dolgi plovbi..........HI.
27/06/2010 BRINDISI, OTRANT, Tarantski zaliv
08,35 Premik do bencinske črpalke. Baje pride črpalkar ob 9,00. Posadka se počasi prebuja.
Današnji plan:
V OTRANTO na kavo, potem okoli petepreko Tarntskega zaliva
Nalijemo 320l nafte +45 l v kantice
11,35 START iz BRINDISIJA smer Otranto....
Vmes zopet nagaja motor, jadramo. Jemo školke in špagete
16,53 OTRANTO 40°08' 0,490N 018°29' 0,411E peljar str 419.
Se sidramo v severnem delu (N) in pogledamo. Kaj je narobe z propelarjem. GAGI najde ostanke vrvi in vrečk. Morje na tej strani je zelo svinjsko. Dobro, da imamo na osi propelerja rezilo. Kaj bi bilo če ga ne bi imel.
17,30 Odhod v mesto za eno uro.
Po prečkanju navidezne meje med Jadranskim morjem in Jonskim morjem (vsi se slikamo z svetilnikom v ozadju) ob 22,00 zavijemo v TARANTSKI zaliv.
Kapetan peče roštilj
7,50 ure 65nm do naslednje točke Rt Rissoto
23,20 GAGI in TOM se spet igrata potaplanje ladic. Primerjata pike na zaslonu z realni sliko. Toda neke pike zadaj za nami nikakor ne vidita. Je na radarju ni pa nobenih lučk. Mogoče je kak eho, tod zraven ni nobenega objekta. Ne ni. Nekaj je za nami v temi. Neosvetljena ribiška ladja, toda zakaj nam sledi. Mogoče pa so pirati. GAGI začne mahati z rdečo lučjo. Pika se nam približuje, sedaj vidimo senco. Groza, direktno na nas gre. GAGI prižge motor in da gas. Takrat senca prižge navigacijske luči in prižge reflektor, nato vse takoj ugasne. Zbudimo kapitana, ki še ni zaspal. Vsi bulimo.
Mogoče pa je Coast Guard. Senčna gmota pride vsporedno z nami. Prižge tri reflektorje velikosti cca 1m in nas osvetluje z oddaljenosti cca 50m. Jadramo in smo kar precej nagnjeni.
NANI začne vpiti v mikrofon radijske postaje na 16 kanalu Coast GUARD calling SAMALU. Nobenega odziva. Groba tišina. Vsakega preletavajo svoje čudne misli. Slutimo da je Coast Guard, toda kaj hočejo...
Končno se sliši iz mikrofona odgovor.:« Here Cost Guard« in nas preusmeri na drugi kanal. Italijanska angleščina, nas prosi, da se predstavimo.
kapetan mu pove, kdo smo, kam smo namenjeni, mesto registracije in število potnikov na krovu. Čez par minut, se zahvalijo za sodelovanje in z ugasnjenimi lučmi odbrzijo proti obzorju.
Vse skupaj je trajalo DOLGIH 20 min
23,20 kapitan gre spat. Ostali še nekaj časa spremljamo senco in komentiramo »piratski« napad. Nato na vse pozabimo
24,00 Tudi ostali gremo spat. Na smeni ostaneta GAGI in TOM, ki se igrata potaplanje ladic in priganjata jadrnico. Po njihovih pričevanjih preko 10vz.
28/06/2010 KALABRIJA
Noč zelo burna. Piha veter z močjo 18-20vz. Jadramo.
03,30 NANI prevzame stražo. Mora krajšati jadra. Barko nagnjena, da je nemogoče spati v sprednji kabini, ker te meče iz postelje. Nekako se zakajlam za polico in ležim oz slonim na postelji, ki je nagnjena od kotom 30°. Meče me gor in dol. Klinc pa kapitanova kabina. Sedaj bi bilo biti bolje v zadnjih kabinah, toda tudi tam sem slišal da ni bilo bolje, samo toliko, da so lahko spali na steni kabine, kar jaz spredaj nisem mogel, ker ima postelja centralno pozicijo in na vsaki strani pol metra lufta. Nočne vožnje za posadko, ki ni na dolžnosti ob takem divjem jadranju (10-11 vz po pričevanju sv.GAGIJA in sv.TOMA) niso najbolj udobne In tudi če se trudiš da spiš, si čisto »skozlan«
06,45 CROTONE 39°05˝19,41N 17°07˝43,36E KALABRIJA
Vplujemo in se privežemo na pontonu samo za eno uro. Plačamo 10€ za vodo. Del posadke v mesto na kavo in po zajtrk.
nalijemo vodo in očistimo barko..
Po povratku meščanov se odvežemo in gremo na sidro pred pristanišče. Zajtrk in kopanje
12,00 Izplujemo. Smer Marina IONICA na sredini prstov Italije cca 60nm

Takoj odpremo jadra, letimo 9-10vz. Ko prilezemo okoli ovinka in smo že izven Tarantskega zaliva, zagledamo »morskega psa« Tudi veter pade oz. dobimo ga v krmo. Dvignemo špin.
Po videnju «morskega psa« je padla morala posadke, tudi veter ne sodeluje več s posadko
13,13 prižgemo motor. Torej je zares hitrost mizerna 3,5vz.
15,24 Kosilo.
Morje kot Blejsko jezero 3vz vetra.
Počasi se veter jača in piha čisto v krmo. Prečakmo Golfo di Squillacce in se počasi bližamo današnjemu cilju marini IONICA Calabria. Peljar str.397. Med tem TOM skuha ukusneta nakodrano zvite testenine z pršutom v koščkih, ki so tako dobri da jih vzamem dve porciji, kljub posledicam, ki bodo prišle.. Toda bile so dobro. BRAVISIMO TOM.
S SONČNIM ZAHODOM previdno vplujemo v marino. Namreč ob vhodu so sipine, ki jih ni označenih na karti. Vplutje je vpisano v peljarju in mu sledimo.
NANI kot NANI nima umerjenega globinometra in zopet nismo vedeli koliko je globoka voda. Previdevam, da ima instrument umerjen na 0 in da meri globino od vmesta vgradnje, kar naj bi bilo cca 70 cm pod barko
Torej ko kaže globino 180 prištej 70 in to je 240 cm. Toda to so samo moja predvidevanja
Uredimo formalnosti. Prijava in MATJAŽ in MAČI gresta na PIVO
22,30 Nani naredi roštilj.
23,30 Navigator gre spat, kdaj pa ostala posadka ve samo Bog. Dogovorjena ura odhoda je 08,00
29/06/2010 KALABRIJA, MESINSKA OŽINA, SICILIJA
06,30 Vse še mirno. Ostale barke okoli nas so izplule že z zoro in lovijo jutranje mirno morje in dolg dan. Naš kapitan je pa kapitan nočne plovbe in če ne pristane v temi je nesrečen. Mi smo pa tu da osrečujemo kapitana.
Uživam v jutranjem miru.
07,20 Kapitan vstane
Današnja smer je prečenje Mesinske ožine, TAORMINA na Siciliji, Nato pa marina Riposto.
07,45 Kapitan gre na sprehod, ko se vrne prinese navigatorju kavo.
07,50 NANI in MATJAŽ gresta po kavo za ostale člane posadke.
07,55 MAČI prižge motor, sedaj je vse odvisno od kapetana, ki ga še ni iz kave.
08,04 Kapitan se vrne in se opraviči za zamudo 4 minut s še eno kavo navigatorju.
08,05 Kapitan ukaže odhod!! In preda povelje pomočniku kapitana I.
09,50 Ena travarica manj, Vzdušje enkratno!
12,00 Dosežemo Rt Galati vsi poskačemo v vodo JURČEK pa v nabavo.
Ko se JURČEK vrne pove, da smo sredi NIČESAR. Obala proga cesta trije bari .......
NANI me prepriča da grem tudi jaz na obalo, seveda bos, ker sem japanke pozabil doma v Ljubljani.
Mivka vroča kot sto hudičev, skačem. Neki Italjan me povabi k njemu pod baldahin v senco (Ime mu je ENCO).
Počasi iztopijo iz čolna še NANI, MATJAŽ BOTER ZVONI, TOM. Kar naprej se režijo in kolnejo na glas. Upam, da jih Italjan ne razume, tudi oni so bosi in jih peče in pika.....
ENCO nam pokaže pot do gostilnice Bara. Prečkamo progo, osat, glavno magistralko. Au peče. Vsedemo se na stole pred Barom ob magistralki. Naredimo »ŠTALO«
14,00 poženemo motor in naš cilj TAORMINA na Siciliji.
15,30 Zagledamo obrise Sicilije, počasi se odpira Mesinska ožina. Imam Italjanski način jadranja. Motor in jadra Piha Južni veter (S) cca 10vz
TOM utrujen zaspi. GAGI še vstraja. JURČEk se je izgubil v kabino meditirat. MATJAŽ pomiva posodo, navigator MAČI pa VARNO krmari SAMALUJA proti cilju.
MATJAŽ je že malo utrujen od poti in malo jezen na posadko in njihovo razigranostjo pred BAROm na celini.
Jaz sem začel uživat. NORO Sicilija kam gremo...
NANI sanjari, da bi barko prestavil na KORZIKO ali pa v Genovo.
UPAM, da se mu sanje dosanjajo. Pravi, da je to začetek poti okoli sveta.
No ja, naj bo to začetek križarjenja po SREDOZEMLJU, tja do KANARCEV, potem pa bili živi i videli...
Toda mojbpratec je lih prav usekan, da to uresniči.... je pač ROTTER in seveda moj mlajši brat
V daljavi vidim barko. Ha čudno, nagnjena je na drugo stran... ali prav vidim.
UF naenkrat veter spremeni smer, Začne pihati iz Mesinske ožine S (N) 20-27vz. Skrajšamo jadra in jadramo med 9 in 10+ vz. GAGI ki je med tem izginil v kajuto in kuha špagete, vpije da ne more kuhati, če barka ni nagnjena in če pade brzina pod 10vz. Ne popustim in ne dam več jader. Pot je dolga in nismo na dirki.
Več je na palubi kot v kuhinji. Razposajen je kot majhen otrok. Med tem se zbudi TOM in prevzame krmilo. Jaz budno sedim ob njem in pazim na smer. GAGI in TOM skušata z postopnimi triki nagniti barko, toda budno oko navigatorja vse opazi in pravilno usmerja barko.
Kljub temu dosežemo nekajminutno hitrost preko 10,5vz.
NANIJU popusti, Ulijejo se mu solze, čustva kar letijo iz njega od dogajanja in lepote, ki nas obdaja. Tudi meni je lepo, toda to kažem na drug način in akumuliram to nekje v sebi, da bom lazje preživel zimo in hude čase...UŽIVAM, tam v daljavi pa vidim Etno.
Sicilija je vedno bližje. Veter se počasi obrača in ga dobivamo vedno bolj v krmo.
Zadnjo miljo pred CAPO TAORMINO me kapiatan razreši moje dolžnosti in sam prevzame komando (POMEMBEN TRENUTEK!!!) Noja Posadko in SAMALUJA sem varno pripeljal do Sicilije Pristajanje pripada ADMIRALU dolge plovbe NANIJU.
Nismo se mogli odločiti kje bomo pristali Prvo poiskusimo v pristanišču GIARDINI NAXOS. Na karti piše, da lahko pristanemo samo ob glavnem pomolu, pri privezij je voda samo 2m.
Ja kdo bo pa gledal na globino. Euforija je še velika in NANI v svojem slogu (sicer počasi) prečesava zaliv. Jaz pozabim gledati na globinomer.. CCCCCCak počasi rahlo nasedemo. Globinomer kaže 2,5 metra (smo ga prenastavil) očigledno 20 cm preveč!! Gas nazaj in se iskopljemo. Se že delajo norca MARKO navigator nasedel, toda glej zgoraj opombo (pomeben trenutek) nisem več kapitan, je pa res, da sem navigator in bi lahko težil NANIju da gre preveč levo.... no ja nič hudega.
Ukaz ½ nm na S(N) v zaliv, kjer so pred visokimi obalami z prelepimi vasicami in imponzatnimi hoteli usekanimi v skale zasidrane megajahte in jadrničke našega in še manjšega kalibra. Nad vsem tem pa mogočen vulkan ETNA
NANI vrže sidro, ki zadane siciliska tla. SMO NA SICILIJI. ČUSTVA SPUSTIJO PROSTO POT SOLZAM, NANI je srečen uživa. Objamem ga in sem z njim vesel.

Obujam spomine, kako sva skupaj prvič pokukala iz Jadrana in okusila Jonsko morje, Zakintos, nato Egejsko morje vse do Rodosa in Turčije. Sedaj spet podirava meje najine morjeplovstva. Sva skupaj na SICILIJI. Bravo Frateli Rotter.
ČOF. NANI že plava, prvi v Siciljanskih vodah.
Jutri naš čaka še pika na i Marina Riposto 8nm proti J(S). Potem pa nazaj v Ljubljano in čakanje na pravi dopust.
Odpremo šampanjec!
20,00 MAČI piše dnevnik. Vsi so mu hvaležni, da imajo takega navigatorja. Če bi imel Kolumb MAČIJA za navigatorja ne bi zgrešil INDIJE Hi!!.
Ja nujno je potrebno preveriti nastavitev globinomera še enkrat.
Dan se končuje tako, da nas ADMIRAL dolge plovbe NANI povabi na ADMIRALSKO večerjo na obalo.
Vino je bilo odlično in hrana sprejemljiva, vsi smo uživali toda smo tudi zelo utrujeni in zadnje trohice moči in žara še vejejo iz nas....
Sedimo na terasi ob morju. Pogled je usmerjen nekam v daljavo. Na morju se ziblje SAMALU in sem ponosen na svoj mali podvigec. NANI je kar malo jezen, ker misli, da nisem zadovoljen . O ja sem, toda to kažem na drugi način. Uživam in premišlujem v danem trenutku. Tudi vino je naredilo svoje. Žal sem preutrujen, da bi še užival v prelepem večeru. Bogu se zahvalim za ta lepi trenutek in večer. Vsega je enkrat konec, ostanejo samo spomini in to je bistvo, da so lepi...
23,30 z dovoljenjem ADMIRALA NANIJA me Zvoni odpelje na barko. Se stuširam in padem v globok spanec.
Po pričevanju apostolov, je tudi ostala posadka prišla kmalu nazaj. Adrenalin je popustil in noč je bila mirna. NANI jo je prespal vsaj pol zunaj.
30/06/2010 POČASI PROTI MARINI RIPOSTO
07,00 Počasno prebujanje posadke, kot zmeraj je bil prvi na dolžnosti MAČI.

09,00 Posadka gre na obalo po »nakupih« in sam ostanem na barki. Voda je premrzla zame 19°C. Pomijem posodo, pospravim in čakam in čakam na ostale.
Pač nekdo mora varovati barko!
Ponoči so namreč izginile iz sidrišča 2 jadrnici in ena (1) megajahta. Nihče ne ve kam so odšle. Predvidevamo, da so jih ukradli MAFIJCI. Hi!
Ja dobro, da sem ostal na barki....
Naš današnji cilj je Marina RIPOSTO. Peljar str.358, kjer bomo zapustili našega SAMALUja XL in ga zaupali v varstvo našemu JURČKU, ki ga bo varoval, baje naslednje tri tedne do ponovne vrnitve na kraj dogodka ADMIRALA dolge plovbe NANIJA, ki ga bo odpeljal proti Malti.
12,00 Smer Riposto
1309 Pristanek v marini.
Sedaj se začne pospravljanje in čiščenje

Povzetek poti

Piran Brindisi 383,8nm
Brindisi Riposto 273,5nm
Skupaj 657,3nm

Štart Piran SLO 24/06/2010 ob 21,00
Prihod Riposto Sicilija 30/06/2010 ob 13,09

Odisijada je trajala 5 dni in 17 ur.

Da je vse to res kar je zgoraj napisano, so s svojimi podpisi v originalnem dnevniku jadrnice SAMALU XL potrdili vsi člani posadke
Tom, Gagi (Zvoni jr), Matjaž, Jure, Nani in moja malenkost
pale
Admiral
Prispevkov: 1902
Pridružen: Pe Okt 19, 2007 06:34
Kraj: ˇljubljana

OdgovorNapisal/-a pale » Ne Jul 25, 2010 17:36

bravo nasi :lol: zanimiva izkusnja
Uporabniški avatar
Marchi
Admiral
Prispevkov: 6954
Pridružen: Če Apr 17, 2008 11:08

OdgovorNapisal/-a Marchi » Ne Jul 25, 2010 19:35

Bravo za podvig. Še kakšno slikco za piko na i.
Uporabniški avatar
Joško
Admiral
Prispevkov: 1774
Pridružen: Če Sep 17, 2009 15:02
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a Joško » Ne Jul 25, 2010 20:40

Bravo MicTic za opravljen podvig.
Obenem sem vesel, da si se nam pridružil in povečal članstvo rjuharjev. Ker te poznam osebno, lahko povem, da si zelo izkušen morjeplovec, ki ima za sabo že lepo število navtičnih milj. In ne boste verjeli, z jadrnico, ki se začne z "B".

Ker te v kratkem čaka nova, neznana morska pot, pričakujemo novo reportažo, seveda začinjeno s fotkami.

Mirno morje
:)"Dobrega štromarja zruka samo slab šnops":)
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Sr Jul 28, 2010 19:30

.

Me kar prime, da bi enkrat moral probat kakšno tako reč.

Če bi pa še fotke videl, bi verjetno prestopil med "rjuharje"!

Le kje hudiča si se skrival, ker te ima Joško za izkušenega jadralca. Bi imel kaj povedat, menim.

LP

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Uporabniški avatar
Novinec
Admiral
Prispevkov: 2569
Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
Kraj: Sailing on the world
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Novinec » Sr Jul 28, 2010 21:29

Ha, ha, ha,.... tole pa je napisano spet drugače kot smo vajeni. Bravoooo! Popestril si mi večer in pauzo, ko sem bil na dopustu. Dobra izkušnja, mogoče jo še sam kdaj probam.

Kot so predhodniki napisali, bi pasala še kakšna slikca, da si nekatere stvari boljše predtavimo v glavah :lol:

LP
:lol:
MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MicTic » Pe Avg 06, 2010 20:21

Hvala za dobre želje. Sicer pa je Joško kriv, da sem prijadral na Morjaplovca.
Ko se vrnem iz otočkanja po Hrvaškem morju, bom objavil še potopise iz Jonskega in Egejskega morja, samo moram jih malo skrajšati in cenzurirati.

Slikico bi že dodal, toda kot novinec imam malo težav, kako jo naj to naredim?

Ta trenutek sem na Lošinju (Artaturi), kjer sušim obleke po včerejšnem neurju in čisto nič ne delam.....Včeraj je bilo kar zanimivo, nevihta me je dobila kakih 18nm pred Suskom.
Uporabniški avatar
luftar
Admiral
Prispevkov: 837
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 16:23
Kraj: Ljubljana, Pula - Bunarina

OdgovorNapisal/-a luftar » Sr Avg 11, 2010 16:58

Zelo zanimivo. Sem tudi že sam razmišljal o Siciliji. Žal bil šlo pri menil bolj počasi ker po navadi jadram sam, z ekipo pa bi bilo res zanimivo. Sem pa takrat, ko si se ti bojeval z nevihto sidral v Ustrinah in lenaril.
MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MicTic » Če Avg 19, 2010 09:41

Sicilija je lepa, toda za nas jadralce je zanimiva le od SZ (NW) Marsala, Trapani po S (N) strani do SV (NE) Siracusa. Spodnji del je dolgčas, dolge peščene plaže, brez kake omembe vrednih zalivčkov ali mandračev. (vsi hudičevo plitki in nikoli ne veš ali boš nasedel)
So pa zanimivi Egadski otoki in seveda Liparski otoki. Voda kristalno prozorna, meduz pa kolikor hočeš.
Če jadraš sam, je to malo težje, toda če greš ob Jadransko Italianski obali dol imaš cel kup malih mandračev (seveda plitkih), ki so cca 40 do 60 nm narazen. Edini večji zalogaj je Tarantsko morje, ki ga pa moraš prepluti v enem kosu. Ali pa Vis (Lastovo)-Vieste, če udariš Hrvaško varianto
Uporabniški avatar
luftar
Admiral
Prispevkov: 837
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 16:23
Kraj: Ljubljana, Pula - Bunarina

OdgovorNapisal/-a luftar » Če Avg 19, 2010 16:15

Hvala, do Otranta poznam obalo, naprej me pa še čaka.? Lp
MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MicTic » Če Avg 26, 2010 14:39

Ej v soboto gremo pa nazaj. Mislim, da bo kar "luštno" ker je vremenska napoved BURJA!! :roll:
Otranto bo zanimiv!
Uporabniški avatar
Novinec
Admiral
Prispevkov: 2569
Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
Kraj: Sailing on the world
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Novinec » Če Avg 26, 2010 16:48

MicTic napisal/-a:Ej v soboto gremo pa nazaj. Mislim, da bo kar "luštno" ker je vremenska napoved BURJA!! :roll:
Otranto bo zanimiv!


Kam greš v soboto nazaj? Otrant? Potem verjetno v Grčijo ne na Sicilijo?

LP
:oops:
MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MicTic » Pe Avg 27, 2010 16:19

Ne, v soboto gremo iz SLO (avion) po bratovo barko na Sicilijo in se vračamo nazaj z njo v Piran.
Barko smo imeli doli 2 meseca in smo se malo izmenjali. Skočili na Malto, obkrožili Sicilijo, obiskali Egadske in Liparske otoke in jo skozi Mesino dostavili nazaj do Catanije.
Uporabniški avatar
Novinec
Admiral
Prispevkov: 2569
Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
Kraj: Sailing on the world
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Novinec » Pe Avg 27, 2010 20:23

MicTic, mogoče bi bilo dobro, da bi se udeležil enega od naših srečanj in nam malo razložil to o puščanju barke za par mesecev v tujini. Verjetno bi nas kar nekaj zanimalo kaj in kako se temu streže, kakšni so stroški in kako se to splača.
Drugače pa uživajte, mirno morje in gli prav pravga vetra!

LP
:wink:
MicTic
Viceadmiral
Prispevkov: 490
Pridružen: Ne Jul 25, 2010 12:48
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MicTic » To Sep 07, 2010 15:56

Ni problema. Toda kot sem videl na forumu, so ta srečanja po raznih krajih Slovenije. Jaz pa imam bolj malo časa preko tedna. Čez konec tedna pa sem kje drugje kot pod rjuhami...
Bom pa z veseljem odprl temo na ta tvoj predlog in kaj opisal.
Ta trenutek (soboto) sem se vrnil iz Sicilije, kjer sem spet našel neko luštno zastojnkarsko lukico...
Upam, da bom našel čas in da bom preklofal kapitanski dnevnik in ga objavil. Da se takoj pohvalim. Otranto je bil od hudiča in ujel sem 60 cm TUNO Jahoooo!

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov