Nautic Service Koper

Seznam trgovin, kjer lahko kupimo vse kar je povezano z navtiko. Vključeni so slovenski in ostali svetovni trgovci ter tudi navtične internetne trgovine.

Moderatorji: moderator2, moderator, Matejc

Uporabniški avatar
Mike
Admiral
Prispevkov: 1373
Pridružen: To Jul 01, 2008 11:01
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Nautic Service Koper

OdgovorNapisal/-a Mike » Po Avg 30, 2010 09:12

Na začetku dopusta mi je na Suzukiju DT 40, počepnila elektronika. Ko sem ga hotel vžgati ni dal iskre. Ker sem dopust preživel na Slovenski obali, sem vse skupaj naložil na prikolico in zapeljal v marino Koper, na pooblaščen servis Suzuki. Točneje Nautic Service. Tukaj pa se je začela veselica.

Ko sem prišel v delavnico, nikjer nikogar. Pridem v sprejemno pisarno, tudi nikjer nikogar. Vprašam zraven v navtični trgovini in tudi nevejo kje so. Hmmm. Počakam 5 min in pride nekdo pred servis. Na majici mu piše Nautic Service. Pozdravim ga in povem da sem pripeljal motor na srevis in kje se lahko naročim ali dogovorim za servis. Ne da bi dvignil pogled, mi odgovori da pri šefu. Vprašam ga, kje je šef in mi spet brez zanimanja odgovori da nima pojma. Vprašam ga, če ga lahko pokliče, ali pa če mi da lahko številko. Zdolgočaseno izvleče telefon in začne brskati. Nato se ustavi in mi reče, da bi lahko bil čez cesto v trgovini.

Uredu, grem v trgovino kjer sta bila dva možakarja. Prvi je nekaj delal na računalniku, drugi pa nekaj pakiral v škatlo. Pozdravim. Odgovora nisem dobil. Vprašam kje se lahko zmenim za servis in mi eden odgovori da pri njemu. Nemoteno pakira naprej in nič ne kaže da bo hitro zaključil. Povem mu kakšna je težava in kdaj lahko se lahko zmeniva za termin. Komaj mi odogovori, da bova pogledala v pisarni. Uredu. Čakam še par minut in končno zapakira tisto škatlo. Greva v pisarno. Gleda na urnik del, ki je bil prazen in me naroči čez 2 dni, čim bolj zgodaj.

Pridem čez 2 dni, spet nikjer nikogar. Nato se od nekje prikaže "šef" in odpre vrata. Odklopim prikolico, mu izročim ključe, narediva delovni nalog in zahteva vpisni list???? Vprašam ga zakaj pa vpisni list in mi odgovori, da zaradi serijske številke motorja. Povem mu, da jo ima na motorju. Zamahne z roko in mi reče da me bo poklical še isti dan in bom moral hitro prit po čoln, ker nimajo prostora. Ni problema, saj sem bil tako v Izoli.

Mine prvi dan, nobenega klica. Naslednji dan, okrog 14 ure pa ga sam pokličem in vprašam, kako kaj kaže z motorjem. Odgovori mi, da še neve, da naj bi bila slaba ena tuljava in naj pridem po čoln. Nabašem se v avto in v Koper. Ko sem prišel tja, spet nikjer nikogar. Iz trgovine pride prodajalec im mi reče da mu je mehanik rekel, da lahko odpeljem čoln. Vprašam ga kje so vsi in mi odogovri da so že odšli domov. Po telefonu pokličem "šefa" in ga vprašam kaj so ugotovili na motorju in kako naprej. Odogovori mi, da so naročili tuljavo in da bo čez 3-5 dni v Kopru. Pove mi še, da pride tuljava cca 40 - 50 eur.

Naslednji teden spet pokličem na servis in vprašam, če je tuljava že prišla. Šefe mi odgovori, da mora pogledat in naj naslednji dan pokličem. Naslednji dan ga spet kličem in mi pove, da je tuljava prišla in naj pripeljem čoln. 3 ure po tem ko sem jih dostavil čoln v Koper, me pokliče in pove, da so tuljavo zamenjali, vendar motor še kar ne deluje. :evil:
Takoj sem šel v Koper, da vidimo. Tam mi šefe pove, da so zamenjali tuljavo pod vztrajnikom, ki naj bi bila v stiku in je zato pregorel še spodnji rele. Ta naj bi se menjal v kompletu in samo elektronika stane 190 eur!!!. Ker mi je že zmanjkovalo časa in potrpljenja sem zaključil zadevo in plačal, kar je bilo narejeno, ter želel zadevo popraviti v Ljubljani. Račun je bil 168,00 eur z DDV. Ko sem debelo gledal v račun, sem videl, da je bila tuljava res 50,00 eur + DDV, ostalo pa delo. Vprašal sem ga, zakaj je delo toliko naneslo? Majster mi je rekel da so 7 ur iskali napako in da vseh ur sploh ni pisal. Ja madona sej nimam elektronike za pol Ljubljane, da so 7 ur iskali napako. Motor ima 3 releje in cinkšpulo, pa to je to. Ampak motor še kar ni delal. :evil: :evil: :evil:

Razlog, da sem tole napisal na forum, pa se je zgodil včeraj.

Generalno sem čistil čoln, ker sem ga ta teden imel namen peljat na servis in nato na zimovanje. Ko sem nekaj šnofal okoli svečk, sem opazil, da kabli niso do konca nataknjeni na svečko. Sveček pa sta bili obe čisto odšraufani. Za hec sem probal vžgat motor in glej ga zlomka, motor je zapel kot nov. Torej, če bi bil še naprej osel tistim "mehanikom" v Kopru, bi me olupili še za 190,00 + DDV + delo = cca 300 - 400 eur. Zato ker niso znali, ko so zamenjali rele nataknit kablov na svečke.

Nautic Service, Vam nebi dal niti metle za popravit.
V8 + Jet drive
Mat2000

OdgovorNapisal/-a Mat2000 » Po Avg 30, 2010 09:54

..
Nazadnje spremenil Mat2000, dne To Mar 19, 2013 15:35, skupaj popravljeno 1 krat.
ducemoto
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 46
Pridružen: Če Jul 15, 2010 08:29
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a ducemoto » Po Avg 30, 2010 10:12

Svašta :evil:
janadino
Admiral
Prispevkov: 3973
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Po Avg 30, 2010 12:36

Glej z svetle strani, motor dela.
Odnos pa itak katastrofa, žalostno.
Guma je guma, zaenkrat.
Uporabniški avatar
Mike
Admiral
Prispevkov: 1373
Pridružen: To Jul 01, 2008 11:01
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Mike » Po Avg 30, 2010 12:42

Ja, še sreča da sem šel kontrolirat. Drugače bi mal smešen izpadel ko bi prišel na servis.
V8 + Jet drive
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Po Avg 30, 2010 14:54

Običajno v takšnem primeru na teh motorjih crkne AP modul, ki zna biti precej drag. Pa še dobava iz Italije se zavleče.




.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Legenda :

AP - ako prođe
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2223
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Po Avg 30, 2010 17:57

Sam sem imel podobno izkušnjo s kretenskimi serviserji, glej tukaj:

http://www.morjeplovec.net/forum/viewto ... highlight=

Osnovna okvara sicer nima veze s tvojo, Mike, ampak epilog je pa podoben. Ko so motor končno sestavili, sva se s punco odpravila na dopust. Tam nekje pri Martinščici na Cresu opazim, da motor pri nižjih vrtljajih torokira in trese. Ker je bila okvara, zaradi katere so motor sploh popravljali kar resna, sem bil kar skeptičen in pretrašen, ko sem dvignil pokrov motorja. Napako sem našel takoj, bil je slabo pritrjen kabel na svečici enega od 4 cilindrov. Ko sem ga dobro nataknil, ni bilu več sledu od stresanja in torokiranja. Še ena skupna točka: Pooblaščeni serviser za Suzuki iz Opatije je nekoč delal na omenjenem servisu iz Kopra, po rodu je Slovenec. Lani je dobil odpoved v Marini Admiral v Opatiji, zaradi nenehnih pritožb nezadovoljnih strank. Nekateri so zaradi spora z njim celo zapustili marino. Sedaj naj bi bil v Puli in tudi tam ima baje težave.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost