Pozdravljeni;
Vsake dve ali tri leta se najde priložnost za 14 dni dopusta brez prekinitev in imam poln kufer vsega skupaj. Ne da se mi čez vikende vozit do obale in potem sidrat v bližini sidrišča, ker za daljšo pot ni časa in me močno mika, da neham z tem, ter prodam gliser, ker ga je brez veze doma gledat.
Je sicer samogradnja, ampak je pa dobro narejen, lepo in hitro se pelje, ter relativno malo pokuri. Registriran je v nemčiji brez potrebe po podaljševanju registracije, ali periodičnimi pregledi. Laminat plan so napravili profesionalci in tudi infuzijo je prišel delat en Italijan, ki se samo z tem bavi.
Malo podatkov:
- širina 2,55 m.
- dolžina 9 m.
- masa brez goriva 2,15 tone.
- motor LS376/480, z 495 hp pri 6.000 rpm.
- menjalnik ZF63-2.04
- pogon MSA marine
- propeler Maximus 30"
- rezervoar 300 l goriva, 60 l vode.
- v kabini sta dve dovolj veliki postelji, salon kjer lahko dobro sedi 6 ljudi, kopalnica-tuš kabina z električnim WCjem, v kuhinji je plinski štedilnik na dve plošči in pomivalno korito. Pod štedilnikom je hladilnik.
Veliko opreme je iz karbona, ali lahkih panelov z polnilom iz balse, tako da vse skupaj nič ne tehta.
Ob 1,8 m široki postelji v premcu sta na vsaki strani relativno veliki omari, na splošno je odlagalnih prostorov veliko. Pod premčno posteljo je velika "luknja", pod sedeži v salonu so odlagališča, pod mizo v salonu je velik prostor...
Zunaj je kokpit z vrtljivima prednjima školjkastima sedežima na močnih nosilcih in ko jih zavrtiš nazaj dobiš udoben zunanji prostor.
Kopalna ploščat je dolga skoraj 1 m in globoka 25 cm, vanjo sta vdelana dva res velika predala in v enega gre 12 normalnih valjastih bokobranov.
Skratka hiter potovalni gliser z dovolj udobja za štiričlansko družino. Ne lažem če rečem, da 10 m dolgi cruiserji nimajo več bivalnega prostora kot tole.
Najbolje se potuje z hitrostjo med 35 in 45 mph. Nad 45 mph je treba biti pazljiv, da te morje ne preseneti, drugače bi bila do 55 mph povsem sprejemljiva potovalna hitrost za karakteristike motorja. Gre okrog 70 mph, včasih več, včasih manj, kar je odvisno od morja, vremena in razpoloženja kapitana. Od 35 do 55 mph pije malo pod 1 l/km in od Pirana do Pule si brez pretiravanja v uri in pol, če se mudi pa še pol ure prej, porabiš pa v vsakem primeru okrog 75 l goriva.
Vse skupaj ima morda kakih 50 delovnih ur.
Aja, sidro je na Lofrans vitlu.
Če koga resno zanima se lahko zmenimo.
gliser
Moderatorji: moderator2, moderator, Matejc
Re: gliser
Zase si moraš čas vzet.
Kolk okvirno ga ceniš?
Kolk okvirno ga ceniš?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: gliser
Če računam vse kar je not ziher ne bom dobil kolikor želim. Samo pogon z motorjem je nad 60.000 čukov, (samo labbed propeler je skor 3 jurje.) in vse je praktično novo. Trenutno čakam oceno poznavalcev za koliko bi se dalo to prodat. V mislih imam številko, ampak bom počakal. Če si želim mnogo več, kot je dejanska vsota, bo pač ostalo kot je.
Se strinjam, da si moraš vzet časa zase. V bistvu imam ogromno prostega časa, ampak v nepravih datumih in v prekratkih intervalih za šviganje po Jadranu. Ne vem. Malo moram prespat vse skupaj in mogoče bi se dalo tudi to malce prerazporedit. Ne vem.
Nič ni lepšega od čistega morja z mivko iz katere potegneš porcelanke, ali srčanke in čez tri ure so na mizi v rižoti. Ali pa da zjutraj ob pol petih vstaneš, skočiš na nek podvodni greben in naravbaš rib za tri dni. Ali pa samo da se potopiš 10 m globoko in se nad mivko vrtiš, ter opazuješ sončne žarke skozi kristalno vodo. Trenutno sem tako razkurjen, da imam poln kufer vsega. Celo leto nič, na koncu pomladi te pa ruknejo, da do božiča ne moreš nikamor.
Bo res treba napravit kot praviš! Drugače samo holesterol nabiraš.
Se strinjam, da si moraš vzet časa zase. V bistvu imam ogromno prostega časa, ampak v nepravih datumih in v prekratkih intervalih za šviganje po Jadranu. Ne vem. Malo moram prespat vse skupaj in mogoče bi se dalo tudi to malce prerazporedit. Ne vem.
Nič ni lepšega od čistega morja z mivko iz katere potegneš porcelanke, ali srčanke in čez tri ure so na mizi v rižoti. Ali pa da zjutraj ob pol petih vstaneš, skočiš na nek podvodni greben in naravbaš rib za tri dni. Ali pa samo da se potopiš 10 m globoko in se nad mivko vrtiš, ter opazuješ sončne žarke skozi kristalno vodo. Trenutno sem tako razkurjen, da imam poln kufer vsega. Celo leto nič, na koncu pomladi te pa ruknejo, da do božiča ne moreš nikamor.
Bo res treba napravit kot praviš! Drugače samo holesterol nabiraš.
Re: gliser
Maš privez al ga vedno vlačiš za vsakič? Slednje se mi zdi je kar konkreten stres. Če je nekje zvezan in pol ko maš čas mal skočiš, je precej bolje. Je pa slaba stran to, da vse gnije in propada in da ga je treba z af pacat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: gliser
Kaka dva meseca v vodi, ostalo doma.
Re: gliser
Tak vrhunski čoln ti noben ne bo plačal kolkr je vredn in nikomur ne bo tolk vreden kot je teb, tko da parkiraj pa prespi če je treba v letih pa boš pol zadovoljen, da ga nisi prodal. Po moje. Razn če rabiš šüder.
Ker kolkr si ga relativno omejeno predstavil, je izdelek da ga ni in tvoj. To je velik vredn.
Mimgrede, dej ga predstavi tle.
Ker kolkr si ga relativno omejeno predstavil, je izdelek da ga ni in tvoj. To je velik vredn.
Mimgrede, dej ga predstavi tle.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: gliser
Trenutno ne utegnem, drugi teden moram nekam letet in ko se vrnem bom res napravil eno kratko predstavitev, potem bom pa počasi videl kako naprej.
In ja, gliser je res dober. Ni najlepši, ker sem gledal na uporabnost, pa še nalašč sem mu vzel malo ostrine, da ni preveč opazen, ampak je pa hiter, prostoren in relativno malo kuri.
In ja, gliser je res dober. Ni najlepši, ker sem gledal na uporabnost, pa še nalašč sem mu vzel malo ostrine, da ni preveč opazen, ampak je pa hiter, prostoren in relativno malo kuri.
Re: gliser
dej kako sliko ob priliki nam privošči 
Re: gliser
Pri podatkih o pogonu sem pozabil omenit, da se med vožnjo navor na gredi propelerja giblje med 1.150 Nm in 1.300 Nm, kar je dovolj da od izglisiranja do 6.200 rpm motorja konkretno pospešuje, čez pa z 30" propelerjem ne pride. To je izvedljivo zaradi močnega MSA pogona in ZF menjalnika z prenosom 2,04.
Klasični V8 BB 425 hp motorji imajo na propelerju do 900 Nm in tudi močnejši vključno 700 SCI imajo manj navora na gredi propelerja, če imajo Mercury, Konrad ali IMCO pogone, ki zaradi trdnosti nimajo prestav nad 1,65. To ne pomeni, da je hitrejši od 520-700 HP mercruiserjev, le pospešuje bolje.
Klasični V8 BB 425 hp motorji imajo na propelerju do 900 Nm in tudi močnejši vključno 700 SCI imajo manj navora na gredi propelerja, če imajo Mercury, Konrad ali IMCO pogone, ki zaradi trdnosti nimajo prestav nad 1,65. To ne pomeni, da je hitrejši od 520-700 HP mercruiserjev, le pospešuje bolje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost








