Yamaha 30hp autolube

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

peavera
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: To Jan 23, 2007 21:49
Kraj: logatec

Yamaha 30hp autolube

OdgovorNapisal/-a peavera » To Avg 08, 2017 21:08

pozdravljeni zanima me če ima kdo kakšne izkušnje s tem motorjem baje da se da odprt na 50 hp

če kdo karkoli kaj ve mi naj prosim napiše
bozo
Kapitan
Prispevkov: 175
Pridružen: So Jan 28, 2012 14:41
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a bozo » To Avg 08, 2017 23:08

Imel 4 leta na maestralu h50 f 4,2 metra. Nobenih težav, motor redno servisiral na sevisu. Vzdrrževanje ni bilo drago. Sicer dovolj za čoln okrog 4m in družinske vožnje. Motor je bil letnik, vsaj mislim da 2000. Poraba nič posebnega. Mislim da je bilo 30 več vrst. Moj je bil model s tremi valji
bozo
Kapitan
Prispevkov: 175
Pridružen: So Jan 28, 2012 14:41
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a bozo » Sr Avg 09, 2017 09:35

Glede nadgradnje, ti bo moral kdo drugi kaj povedat.

Stvar je sledeča. V kolikor se pogovarjamo o Yamaha 30 modelu, gre verjetno za klasičen 3 valjni motor s 496 cm³, 3 uplinjači nekaj takega:

http://www.yamahamarineservice.com/Page ... 30deol.htm

v primeru Yamahe 50 (vsaj original zadeva) pa gre za prav tako 3 valjni motor s tremi uplinjači s tem da gre za 698 cm³ (takega si lastim trenutno).

Razlika je še vsaj v mojem primeru v čoku (ročni 30HP, avtomatski 50 HP).

Po mojih občutkih ima 50 tudi nekoliko bolj miren tek, je pa tudi seveda težji kakšnih 25 kg.
toni8

OdgovorNapisal/-a toni8 » Sr Avg 09, 2017 10:08

http://www.yamahamarineservice.com/Page ... _30hwl.htm

Lahko je pa tudi 2-valjni z 1-im uplinjačem.
peavera
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: To Jan 23, 2007 21:49
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a peavera » Sr Avg 09, 2017 21:18

no jest imam tega z tremi bati in ta naj bi se odpru na 50 hp tko sm slišav pa me zanima kaj naj bi se zamenjal
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Če Avg 10, 2017 06:31

peavera napisal/-a: tko sm slišav pa me zanima kaj naj bi se zamenjal


Jst sm pa slišav, da je za tak čolen to preveč močen.
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2525
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Če Avg 10, 2017 07:16

eni pa ste obuti, kaj bos 200ccm dodal da bos prisel na 50 konj?
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Če Avg 10, 2017 08:00

dajmo zanemarit podrobnosti.....razlika med 30 in 50 je v čoku. to se zamenja, pa bo letelo za 60 konjev. :shock:
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » Če Avg 10, 2017 09:34

razstavi ohišje zračnega filtra, poglej če je noter kak del, ( ponavadi pločevinasta plošča) ki omejuje pretok zraka, da je luknja manjša, kot bi lahko bila.
Če je, vzami ven in fertik.
Če ni, imaš verjetno 500 cm3 verzijo..
Sicer pa poglej na ploščico kaj ti piše pa boš vedel točen model in kaj iz njega lahko narediš.
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Avg 10, 2017 10:03

peavera napisal/-a:no jest imam tega z tremi bati in ta naj bi se odpru na 50 hp tko sm slišav pa me zanima kaj naj bi se zamenjal


Hoj!

Kaj ti piše na ploščici motorja? Kateri tip? Iz tega se da razbrati kolikšna je prostornina motorja. Če je prostornina 496 cm³ potem je to to. Če je prostornina 698 cm³ potem pa je to lahko motor od 40-50 KM.

Lep pozdrav!
peavera
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: To Jan 23, 2007 21:49
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a peavera » Če Avg 10, 2017 14:55

sm pogledav v zračni filter nič ni not ploščice pa ni vsaj tm kjer bi mogla bit
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Avg 10, 2017 15:07

peavera napisal/-a:sm pogledav v zračni filter nič ni not ploščice pa ni vsaj tm kjer bi mogla bit


Potem ga pa zvagaj. 30KM ima suho maso 61 kg, 40-50KM pa med 73,5 in 88 kg, odvisno za kateri model gre (kratka noga, električni trim, ročni trim oz tild).

Mogoče svoj motor prepoznaš po sliki. Tukaj je povezava.

Če je pa še registriran pa imaš, ne glede na to, da ne najdeš ploščice, v plovnem dovoljenju serijsko številko. Tudi iz te se da razbrati za kateri model motorja gre.

Lep pozdrav.
peavera
Višji praporščak
Prispevkov: 36
Pridružen: To Jan 23, 2007 21:49
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a peavera » Če Avg 10, 2017 15:11

točno tak je kod na tej sliki

št motorja 316682
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Avg 10, 2017 15:15

peavera napisal/-a:točno tak je kod na tej sliki

št motorja 316682


Potem je to 30 KM motor. Če se da "sfrizirati" na 50 KM pa težko rečem. Vsaj po kubaturi sodeč se to ne bo dalo.

Lep pozdrav.
Uporabniški avatar
Wisdom
Viceadmiral
Prispevkov: 568
Pridružen: Sr Jul 22, 2015 14:58

OdgovorNapisal/-a Wisdom » Če Avg 10, 2017 15:23

Wisdom napisal/-a:
peavera napisal/-a:točno tak je kod na tej sliki

št motorja 316682


Potem je to 30 KM motor. Če se da "sfrizirati" na 50 KM pa težko rečem. Vsaj po kubaturi sodeč se to ne bo dalo.

Lep pozdrav.


Yamaha ima v serijski številki še črko, ki določa letnico motorja. Navadno je ploščica na konzoli, ki je privita na krmno desko. Zakaj bi bila serijska številka v zračnem filtru mi pa ni jasno.

Lep pozdrav.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov