Pozdravljeni.
Na jadrnici imam Webasto, ki deluje odlično ko sem priklopljen na 230V na obali. Ko pa barko odklopim pa se kakšno minuto zaganja, potem pa ugasne. Na krmilni elektroniki utripa zelena lučka v kombinaciji trije dolgi in pet kratkih utripov. Če prav razumem, javlja napako under/over voltage.
Izmeril sem napetosti baterij pri zagonu in napetost ne pade pod 12,5V, kar bi moralo biti več kot dovolj (bral sem, da naj bi Webasto delal do napetosti 10,5V). Kabel od akumulatorja do Webasta je 4mm2, kar bi tudi moralo biti dovolj. Fizično na sponkah webasta napetosti nisem meril, saj bi ga moral razstavit, da bi prišel do sponk...
V planu imam vzet narazen vse kable na sponkah, jih očistit s kontakt sprejem in sestavit nazaj.
Če ima še kdo kakšno drugo idejo, ali izkušnje se priporočam za nasvete.
Webasto
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5354
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Webasto
Največkrat je vzrok za padec napetosti stikalo/varovalka na glavnem panelu.
Kadar je v namen stikala in varovalke uporabljen magnetni odklopnik, po domače avtomatska hišna varovalka, je potrebno za porabnike z višjim zagonskim tokom predvideti dvojno vrednost toka. Za vklop Webasta bi tako zadostovala varovalka ne manjša od 16A.
Slikaj stikala in varovalke tvojega panela ter objavi v forumu.
Zakaj moraš posebej meriti napetost na bateriji? Ali nimaš vgrajenega batery monitorja, Smart Shunta ali vsaj navaden voltmeter na panelu. Kako hudiča potem sploh shajate z akumulatorji, saj ne moreš vedeti niti ali so polni ali prazni ali ti delujejo polnilne naprave... malo razloži prosim.
Kadar je v namen stikala in varovalke uporabljen magnetni odklopnik, po domače avtomatska hišna varovalka, je potrebno za porabnike z višjim zagonskim tokom predvideti dvojno vrednost toka. Za vklop Webasta bi tako zadostovala varovalka ne manjša od 16A.
Slikaj stikala in varovalke tvojega panela ter objavi v forumu.
Zakaj moraš posebej meriti napetost na bateriji? Ali nimaš vgrajenega batery monitorja, Smart Shunta ali vsaj navaden voltmeter na panelu. Kako hudiča potem sploh shajate z akumulatorji, saj ne moreš vedeti niti ali so polni ali prazni ali ti delujejo polnilne naprave... malo razloži prosim.
Re: Webasto
Velja, preverim in objavim fotografije naslednjič, ko bom na barki. Hvala.
Za nadzor baterij imam Simarine battery monitor, ki deluje več kot odlično. Ker imam na barki tudi analogni voltmeter, kateri je kazal cca 1V manj na servisnih in motornem akumulatorju sem šel še ročno preverjat napetosti, da vidim kateri instrument laže. Ugotovil sem, da analogni instrument kaže več kot 1V manj, kot je dejansko stanje. Napetosti na servisnih akumulatorjih in Simarine battery monitorju se ujemajo.
Pozabil sem še omenit, da je zadaj pri Webastu kakšen meter kabla zvitega skupaj (verjetno so pustili daljšega za "ziher"). Razmišljam tudi o tem, da bi ta kabel skrajšal. Je to smiselno naredit?
Letos smo kupili Triplastovo Y40, za katero pa nikjer ne najdem sheme električne vezave. Ve mogoče kdo, če je možno kje dobit to shemo?
Za nadzor baterij imam Simarine battery monitor, ki deluje več kot odlično. Ker imam na barki tudi analogni voltmeter, kateri je kazal cca 1V manj na servisnih in motornem akumulatorju sem šel še ročno preverjat napetosti, da vidim kateri instrument laže. Ugotovil sem, da analogni instrument kaže več kot 1V manj, kot je dejansko stanje. Napetosti na servisnih akumulatorjih in Simarine battery monitorju se ujemajo.
Pozabil sem še omenit, da je zadaj pri Webastu kakšen meter kabla zvitega skupaj (verjetno so pustili daljšega za "ziher"). Razmišljam tudi o tem, da bi ta kabel skrajšal. Je to smiselno naredit?
Letos smo kupili Triplastovo Y40, za katero pa nikjer ne najdem sheme električne vezave. Ve mogoče kdo, če je možno kje dobit to shemo?
Re: Webasto
Dokler ne odpraviš napake, si pomagaj tako, da med zagonom webasta teče motor. Po nekaj minutah lahko motor ugasneš, saj webasto ne rabi več visokega zagonskega toka.
Re: Webasto
rele vgradi tako da bo stikalo vklapljalo le špulo releja,rele pa zagotavljal stabilno in zadosti visoko napetost pri zagonu in delovanju..rele 12 v za kake žerilne svečke na traktorjih..50 A
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov
