prevoz plovila
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: prevoz plovila
Ne bod zdej tle skrt. Ce gres v to smer potem daj vsaj eno normalno komoditeto v dimenzijah si privosci...ali si mislil to trajbat domov vsako leto
pojdi se z bikom bost!
Re: prevoz plovila
AEgir napisal/-a:
Ker so apartmaji postali neproporcionalno dragi se poigravam z idejo da bi si kupil eno konkretno barko, samo mora bit na prikolci. 2.55 širina je pa bolj pejnovrt za mal bolj konkretno barko, vse kar je čemu podobno je mal pod 3m.
To bi imel v luki kot privezan apartma ali za vozit se ter živet na njej ? To zadnje gre, da bi pa živel na privezani barki, me pa mine, sploh, če jo imaš v kaki "svinjski marini ali komunalni luki". Gledam te reveže v Pirovcu, v marini na večini privezov ob obali, kjer so take barke, večinoma tako smrdi, da ne vidim užitka, če bi imel recimo 10m barko in se tam privezal ter prespal. Malo ven na sidru je že nekaj drugega. Jaz imam sicer v Pirovcu, za katerega vem, da ni pojem čistega morja, večjo prikolico na pavšalu, kar me stane 2000 na leto ( eden najnižjih pavšalov, upam, da tako ostane, tam mi nič ne manjka ) , zato me pa malo mineva do čolna, oziroma, če sem prej brez problemov lahko preživel tudi 15 dni na njem, mi je zdaj po 5 dneh že čisto dovolj in ga zasidram ter čez par dni spet malo ven. Prej sem enako kot ti najemal apartma za par dni in potem na čoln za preostanek dopusta. Pa tudi ugotovil sem, da se mi ne da več vozit čolna domov in zopet dol, kot sem delal prej po 4x na leto, zdaj ga imam slabe 4 km od Pirovca in ga potegnem do dvigala in nazaj v hangar. Je sicer 6,5 m dolg Saver 21 ( skupaj s prikolico 2 toni ), ampak vseeno vožnja na prikolici v Maribor ni bila glih sproščujoča, sploh, če sem ga vlekel z Nissanom Xtrail, s kombijem je še nekak šlo, ampak tega sem si moral vedno sposojat, kar je samo še dodaten strošek. Sestrična je razmišljala enako kot ti, zaradi širine sta kupila Jeanneau Leader 805, zdaj ga bosta prodala, ker jima nonstop nekaj crkuje, letos jima je šel motor, ki sta ga lani cel čas imela na popravilu, pa tudi pred leti takoj po nakupu na Pronautiki, sta imela havarijo in par tisoč eur stroška.
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Re: prevoz plovila
Barko pripelješ na obalo, jo daš v vodo, naložiš gorivo, vodo in hrano, ter špon ob obali. Ko mine dopust jo nabašeš na prikolico in jo pelješ domov.
Ne vem kaj je tu čudnega, če vse skupaj ne presega nekih neznosnih gabaritov? Se mi je pa ne zdi smiselno dajat nekje na Hrvaškem, če do Pule rabiš malo več kot eno uro.
Prepričan sem, da nekaj z širino do 3 m bp pelješ in ni nekih logističnih problemov. Pač rabiš en pick up in izpit za šlepanje.
Je pa tako, da je po moje z dvema otrokoma kr težava, če nimaš vsaj 9 m z primerno ureditvijo prostorov. Gre, ampak živci trpijo. Posebej bodi pozoren na senco. Čim več sence!
Ne vem kaj je tu čudnega, če vse skupaj ne presega nekih neznosnih gabaritov? Se mi je pa ne zdi smiselno dajat nekje na Hrvaškem, če do Pule rabiš malo več kot eno uro.
Prepričan sem, da nekaj z širino do 3 m bp pelješ in ni nekih logističnih problemov. Pač rabiš en pick up in izpit za šlepanje.
Je pa tako, da je po moje z dvema otrokoma kr težava, če nimaš vsaj 9 m z primerno ureditvijo prostorov. Gre, ampak živci trpijo. Posebej bodi pozoren na senco. Čim več sence!
Re: prevoz plovila
AEgir napisal/-a:Kako je s prevozom recimo 2.8m širokega čolna? Če je zadeva na prikoli in vse, to rabiš vsakič convoi exceptionel avto pred sabo al kako gre to?
Kolkr sem videl je to posebni prevoz kategorije 1. To lahko posameznik sam vozi s kakim dovoljenjem al je to treba celga phuka zajebancij?
Vse kar presega 255cm v širino spada pod izredni prevoz. Izredni prevz pa ima v zakonu 5 kategorij.
4. člen
Izredni prevozi se glede na preseganje največjih dovoljenih skupnih mas, dimenzij ali osnih obremenitev, predpisanih za vozilo, s katerim se ti prevozi opravljajo, delijo v pet kategorij:
– izredni prevoz I. kategorije je prevoz z vozilom, ki samo ali skupaj s tovorom ne presega 44 ton skupne mase, 3 m širine, 4,2 m višine, dolžine za več kot 25% od največje dovoljene s predpisi ali odrejene na cesti s prometnimi znaki ter osnih obremenitev, dovoljenih s predpisi ali odrejenih s prometnimi znaki;
– izredni prevoz II. kategorije je prevoz z vozilom, ki ima samo ali skupaj s tovorom naslednje vrednosti skupne mase, dimenzij ali osnih obremenitev: nad 44 ton do največ 60 ton skupne mase, nad 3 m do največ 3,5 m širine, nad 4,2 m do največ 4,5 m višine, ki presega dolžino za 25% do največ 40% od največje dovoljene s predpisi ali odrejene na cesti s prometnimi znaki, in ki presega osne obremenitve za največ 20% od največjih dovoljenih s predpisi ali odrejenih na cesti s prometnimi znaki;
– izredni prevoz III. kategorije je prevoz z vozilom, ki samo ali skupaj s tovorom presega gornje meje skupne mase, dimenzij ali osnih obremenitev, določene v prejšnji alinei za izredni prevoz II. kategorije;
– izredni prevoz IV. kategorije je prevoz z delovnim vozilom brez tovora, registriranim za udeležbo v prometu, katerega skupna masa presega s predpisi dovoljeno skupno maso in ne presega 60 ton oziroma so zaradi skupne mase presežene dovoljene osne obremenitve. V to kategorijo sodijo tudi delovna vozila brez tovora, katerih dimenzije presegajo s predpisi dovoljene mere;
– izredni prevoz V. kategorije je prevoz z delovnim strojem, vleka zamenljivega vlečenega stroja ali traktorskega priključka brez tovora, kadar to vozilo presega s predpisi dovoljene dimenzije in osne obremenitve, vendar ne presega dovoljene skupne mase.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Re: prevoz plovila
Z traktorjem na gospodarski vožnji lahko pelješ 306 cm širine, in 420 cm višine
Iz LJ si v Kopru v enem dopoldnevu, če zbereš pravi ternim še prej kot z avtom v ponedeljek
/https://www.uradni-list.si/files/RS_-2013-044-01689-OB~P002-0000.PDF
Priloga II
Iz LJ si v Kopru v enem dopoldnevu, če zbereš pravi ternim še prej kot z avtom v ponedeljek
/https://www.uradni-list.si/files/RS_-2013-044-01689-OB~P002-0000.PDF
Priloga II
Re: prevoz plovila
AEgir napisal/-a:Hvala. Dobra ideja bom vprašal gradbince.
Ker so apartmaji postali neproporcionalno dragi se poigravam z idejo da bi si kupil eno konkretno barko, samo mora bit na prikolci. 2.55 širina je pa bolj pejnovrt za mal bolj konkretno barko, vse kar je čemu podobno je mal pod 3m.
Če boš hotel dokaj normalno spat in živet na barki, bo barka široka več kot 3metre. imam 26 feet Fairline, ki je dolga krepko čez 9m po hrvaškem merjenju in široka 3m. Pa je za družinico komaj dovolj.
Si povabljen da si to v živo ogledaš.
Rešitev ti je suhi vez in povezava z domačimi prevozniki, ki so na "ti" z policaji.
Več ti po razložim ob pivu na barki če prideš pogledat...
Mato 
Re: prevoz plovila
Širina 3 m ni glih pogoj. Moj je 9x2,55 m, pa je čisto dovolj prostora. (OK, po papirjih. V resnici ima je 25 cm daljši.) Glavno je da so prostori razporejeni tako, da ti ustreza. Jaz imam npr. raje več prostora pod palubo, nekdo drug pa rabi veliko "balkonov"... in najdeš nekaj ustreznega pa je. Ampak pod 9 m pa ne bi šel za družino.
Prevoz po Sloveniji ne more predstavljat večjega problema, če si ga sam ne napraviš.
@Mato;
Kako ti 26# pride na 9 m? A maš dodano kopalno ploščad, račji kljun ali kaj drugega?
Prevoz po Sloveniji ne more predstavljat večjega problema, če si ga sam ne napraviš.
@Mato;
Kako ti 26# pride na 9 m? A maš dodano kopalno ploščad, račji kljun ali kaj drugega?
Re: prevoz plovila
SR 290 napisal/-a:@Mato;
Kako ti 26# pride na 9 m? A maš dodano kopalno ploščad, račji kljun ali kaj drugega?
Stara Anglosaška meritev je zajemala res čisto smo trup, sedaj se pa meri čez vse "overall"
Tako je recimo Farline Targa 33 letnik 1990 enako dolga kot potem Targa 38 novejšega letnika
Glede širine 3m sem pa hotel samo povedati, da tako kot praviš bo morala biti barka dolga vsaj 9m in tukaj je potem standardna širina 3m in več...
Mato 
Re: prevoz plovila
Ma ja, hrvati gledajo LOA in tu ti še sidro zaračunajo v marini. Je pa zanimivo, da se nabere 1,5 m šare čez dejanski trup.
Re: prevoz plovila
SR 290 napisal/-a:Ma ja, hrvati gledajo LOA in tu ti še sidro zaračunajo v marini. Je pa zanimivo, da se nabere 1,5 m šare čez dejanski trup.
Ma se ne bi čisto strinjal. Do sedaj so mi vedno računali toliko kot je po papirjih, marsikje pa samo vpraša in računa kot rečem. Je pa po papirjih 7,45m dejansko dolzina trupa 7,65, LOA pa 8,5m
Bi se pa strinjal da je 9m minimum, mi sicer preživimo dvakrat po en teden na barki, sam več pa ne bi.
Lp Miha
Re: prevoz plovila
NASA napisal/-a:Z traktorjem na gospodarski vožnji lahko pelješ 306 cm širine, in 420 cm višine
Iz LJ si v Kopru v enem dopoldnevu, če zbereš pravi ternim še prej kot z avtom v ponedeljek
/https://www.uradni-list.si/files/RS_-2013-044-01689-OB~P002-0000.PDF
Priloga II
Ta ideja s traktorjem je pa super
Re: prevoz plovila
Hvala @mato za povabilo, morda se pa res oglasim.
@pajer to sem tudi jaz našel nisem pa našel pogojev za kat.I.
Ker so mi letos razširili komunalni privez kar konkretno za pol metra se poigravam z idejo, da bi nanj pripel kaj malo večjega, ampak definitivno bi zadevo naložil in odpeljal domov kjer bi se čez zimo igral, želim met g4 radar gor in vse ostalo, vozit se pozim na morje šraufat odpade.
Tudi klasični cruiserji odpadejo ker se mi ne da ubadat s petami in 100l/h / prvi zaliv načinom plovbe.
Želel bi diesel osovinski pogon in porabo tako da lahko na sezono naredim 500Nm ali več brez da pri tem bankrotiram.
Za oko mi je zapel Arvor/Quicksilver 700 weekend, ki ima (s cummins motorjem, vw mi ne diši) vse kljukice, samo je 2,78m širok kar je moteče zaradi prevoza.
Kak dopust bi preživeli gor, z dvema majhnima mulcema mislim da bi moralo zadostovati.
@pajer to sem tudi jaz našel nisem pa našel pogojev za kat.I.
Ker so mi letos razširili komunalni privez kar konkretno za pol metra se poigravam z idejo, da bi nanj pripel kaj malo večjega, ampak definitivno bi zadevo naložil in odpeljal domov kjer bi se čez zimo igral, želim met g4 radar gor in vse ostalo, vozit se pozim na morje šraufat odpade.
Tudi klasični cruiserji odpadejo ker se mi ne da ubadat s petami in 100l/h / prvi zaliv načinom plovbe.
Želel bi diesel osovinski pogon in porabo tako da lahko na sezono naredim 500Nm ali več brez da pri tem bankrotiram.
Za oko mi je zapel Arvor/Quicksilver 700 weekend, ki ima (s cummins motorjem, vw mi ne diši) vse kljukice, samo je 2,78m širok kar je moteče zaradi prevoza.
Kak dopust bi preživeli gor, z dvema majhnima mulcema mislim da bi moralo zadostovati.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: prevoz plovila
Želel bi diesel osovinski pogon in porabo tako da lahko na sezono naredim 500Nm ali več brez da pri tem bankrotiram.
Gorivo je ko vse skup otegneš najmanjši strošek. Če se boš prestavil na nivo vožnje 5 kn pol boš porabil manj... Če pa boš hotu it 25 in več pa bo žrlo pač vse proporcionalno na maso. Ali diesel ali benz.
Najbolj simpl je outboard in če poganja 9m gliser 300 konjev ne gine. To pa na potovalki posisa 60 l/h pa da ga j...š. Diesel pa bo pil 40-45 In kje boš prišparal?
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: prevoz plovila
Ni čist tko. Pri 17 vozlih nej bi ta banja pojéla malo čez liter na NM, kar je sprejemljivo iz obeh strani. 10 vozlov manjšo hitrost bi kompenziralo to da se ni treba vračat.
Letos smo naredl 620Nm že pa če bo še kej vremena bo 700+.
Furanju okol se nebi odrekel ker ni fore pol barka.
95% lastnikov mal večjih bark, ki jih jaz poznam se vozijo do prvega pa za praznike do drugega zaliva.
It sports a single Cummins CMD 150hp diesel, mid-mounted for superior balance and driving a shaft for ultimate reliability. Top speed is 22 knots and fuel economy is something petrol outboards and stern drives can only dream about.
Letos smo naredl 620Nm že pa če bo še kej vremena bo 700+.
Furanju okol se nebi odrekel ker ni fore pol barka.
95% lastnikov mal večjih bark, ki jih jaz poznam se vozijo do prvega pa za praznike do drugega zaliva.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: prevoz plovila
AEgir napisal/-a:Ni čist tko. Pri 17 vozlih nej bi ta banja pojéla malo čez liter na NM, kar je sprejemljivo iz obeh strani.
Zelo težko verjamem. Morda, ampak res morda 1l/km, 1l/Nm pa ne, ker je vse skupaj pretežko. Ob uglašenem pogonu v tem velikostnem razredu diesel ni odločilno varčnejši od bencinarja. ko rabiš 500 konjev za potovalko, potem je dizel primernejši, prej je verjetno brezvezen strošek.
Pri manjših gliserjih imajo bencinarji več kot dovolj navora, da veselo pojejo. Na cesti so dizlaši varčnejši, ker ves čas moderiraš plin in tu se dizel fejst pozna. Na morju držiš ves čas enak plin in tu je v porabi v litrih malenkost večja razlika kot je razlika v specifični teži bencina in nafte. Do 3 tone je nafta traparija, tam med enih 3-4 tone je bencin še ok, kasneje pa sploh ne več.
Ostalo imaš prav. Po marinah se vsi med sabo poznajo, ker skoz not tičijo in to se tudi meni zdi trapasto. Potem je bolje usut denar v nepremičnino in se z enim gumonom vozit po zalivih.
Kot pravi Kasaudio o ceni goriva! Poglej na gorivo iz druge luči:
- sidraš v zalivih, le vsake 3-5 dni greš v marino po vodo, hrano in gorivo.
- porabiš 1 l/km, kar pri 500 miljah stane kakih 1.400,- eur in to ni en hud strošek. Lahko se celo potrudiš, da je to tvoj največji strošek dopustovanja.
- prišteješ še en spust in dvig, ter transport.
- stroški, ki se jim ne izogneš, ampak ti so odvisni od tvoje spretnosti. Lahko so manj od 1.000 eur, navzgor je pa samo še nebo. Je pa hudič, ker boš na vsakem dopustu dobil idejo da še nekaj namontiraš in to kr stane. Tako poceni navtike kot jo imaš zdaj ne boš več videl.
Ampak Kasausio pravi tudi, da z hitrostjo 5 vozlov malo pokuriš. Morda, toda ko sem gledal na tablico je meni od začetka premikanja do meje izpodrivne plovbe cuzil 1l/km, potem ko je izglisiral pa več ali manj enako. Verjetno je pri drugih barkah drugače, ampak mislim, da pri najekonomičnejši hitrosti za glisiranje pokuri na enoto hitrosti enako ali manj kot pri 5 vozlih.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti
