Zdravo,
bom probal čim več odgovorov podati:
Kot prvo, kot vas je kar nekaj že ugotovilo tisti test je ZAR 57 WD, Evinrude 150 V6 (original
https://pneumag.com/bateau-pneumatique- ... 7-welldeck), kar je tudi napisano v tekstu.
>- kako imaš natriman motor, ko želiš hitro peljat?
Za WOT, motor dvigujem dokler ne začne pasti hitrost
>- kako visoko imaš kavitacijsko ploščo ob nevtralnem trimu?
Preveril na "oko" in je OK.
>- si prepričan, da ti potegne poln plin, ko daš poln plin?
Nisem prepričan tudi ne vem kako bi se prepričal.. Bom malo "poštudiral". Do 5000 obratov gre zvezno, ročica gre dalje...
>-je drsna površina gliderja kakorkoli predelana?
Ni predelana...
>- imaš na premcu dodatno skladišče za kako težko opremo, npr. nekaj deset metrov verige, vitel, akumulator...?
Nič kar drugi ZARi tudi ne bi imeli...
>- je dno gladko? Ni treba, da se sveti, le da nima gor "peska" od morskih žvalc, ali sluzastosti od alg.
Gladko a ne spolirano...
>Kaj pa, če je motor zaradi neke motnje delovanja v pomožnem režimu?
Razen WOT se vse drugo ujema s "pričakovanji"...3500 obratov 19kn, 4000 obratov nekje 22-23kn
Bom ščistil nasledjo sezono filter za gorivo (vodo), filter za gorivo je bil v motorju menjan lani (oba).
Kaj se tiče teže je pa kot sem že prej napisal in tudi sam ZAR 43 vagal! ZARi so težji kot v specifikaciji, to ti bo vsak lastnik ZARa potrdil če je šel na vago. Če primerjaš BSC 50 in ZAR 43, ki sta nekje podobne dolžine oz. še vedno ima ZAR 43 daljšno vodno linijo sem bil na vagi nekaj čez 750kg z Suzuki DF40A motorjem in prikolico 750 (brez opreme, prazen tank itd.). Tudi če primerjaš kolko "plastike" ima ZAR in kolko BSC vidiš da nekaj ne štima...
Trenutno poskušam najti izkušnje drugih ZAR 57 lastnikov, ki imajo enak motor. Javim kako in kaj... Tako tudi najlažje ugotovim ali je prop ali motor oz. višina motorja...
LP