tomos 3.5 hitra pomoč prosim

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

somot
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: To Maj 23, 2017 20:58

OdgovorNapisal/-a somot » Sr Maj 24, 2017 21:05

Ah ja.. kot si reku.. bat je cist zarjavel.. je dobesedno zasfasan.. po svecki se ni nic vidlo, bla ok.. mast ve peti ok, brez vode. Bat KATASTROFA.. niti cilindra nwmorm dol vzet.. kaj lahko nardim? Najlazji vse fuknt stran ane? Jao jao zou mi je motorja ker je delu meni tipitopi!
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3347
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Sr Maj 24, 2017 21:15

somot napisal/-a:Ah ja.. kot si reku.. bat je cist zarjavel.. je dobesedno zasfasan.. po svecki se ni nic vidlo, bla ok.. mast ve peti ok, brez vode. Bat KATASTROFA.. niti cilindra nwmorm dol vzet.. kaj lahko nardim? Najlazji vse fuknt stran ane? Jao jao zou mi je motorja ker je delu meni tipitopi!


naspricaj , pusti, da spustijo obrocki,zbij ven iz cilindra bat, nove obročke spolirat cilinder in gasaaaa
somot
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: To Maj 23, 2017 20:58

OdgovorNapisal/-a somot » Sr Maj 24, 2017 21:21

Naspricam scim? Break clener? Mi poves kako ga zbij vn brez da ga poskodujem? Kje naj udarim?
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3347
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Sr Maj 24, 2017 21:25

somot napisal/-a:Naspricam scim? Break clener? Mi poves kako ga zbij vn brez da ga poskodujem? Kje naj udarim?


lahk WD40 lahk M2 SO4 spray, brez skrbi bo sam spustil, vzames dve dilce in pocasi iz ene in druge strani potiskaš oz z obcutkom tolces po cilindru
somot
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: To Maj 23, 2017 20:58

OdgovorNapisal/-a somot » Sr Maj 24, 2017 21:29

ok probam... bi mi lahko bolj podrobno napisu kako in kaj potem?
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3347
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Sr Maj 24, 2017 21:35

somot napisal/-a:ok probam... bi mi lahko bolj podrobno napisu kako in kaj potem?


ej, prjatu, če tega še nisi počel, obrni youtube al pa daj nekomu, ki to zna naredit, drugače boš res vse v kantu vrgu :twisted:

če, ne znaš zbiti bata iz cilindra, če ne veš kako se losajo stvari v mašini, potem , sorry raje pusti in pejd n Mc Donalds na hamburger :roll: :roll:
Uporabniški avatar
Piki
Admiral
Prispevkov: 2223
Pridružen: To Avg 28, 2007 21:45
Kraj: Ljubljana-Opatija

OdgovorNapisal/-a Piki » Sr Maj 24, 2017 21:40

Taka zadeva lahko nastane, če spusti gumijasta manšeta na spoju prirobnice in agregata. Takrat lahko voda od zgoraj prodre v peto, potem pa še v cilinder. Če je spodaj emulzija je zelo verjetno ta problem. V tem primeru je treba vse podreti, ločiti agregat od noge in zamenjati to gumijasto manšeto, po možnosti z originalno, v vsakem primeru pa je treba uporabiti tudi silikon.

Sedaj sem videl, da si napisal, da v peti ni vode. Napisal si, da je v peti mast?
Nazadnje spremenil Piki, dne Sr Maj 24, 2017 21:44, skupaj popravljeno 1 krat.
somot
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: To Maj 23, 2017 20:58

OdgovorNapisal/-a somot » Sr Maj 24, 2017 21:43

"prjatu" pišemza kkšn nasvet.. nisem glih nesposoben je pa res da pa se ne spoznam na take stvari. V vsakem primeru pa če zajebem ga fuknem v smeti ker popravljat ga res ne mislim dat.. me verjetno ceneje pride en nov restavriran motor.
Lp
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4345
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Sr Maj 24, 2017 21:54

Da se vse lepo zrihtat.Treba je najprej lepo podret, da se vidi kaj in kolikšni bi bili stroški.Kajti za 100-200€ se že marsikaj dobi.
mašinfirer
somot
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: To Maj 23, 2017 20:58

OdgovorNapisal/-a somot » Sr Maj 24, 2017 21:55

tocno tako!
somot
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: To Maj 23, 2017 20:58

OdgovorNapisal/-a somot » Sr Maj 24, 2017 23:39

Piki napisal/-a:Taka zadeva lahko nastane, če spusti gumijasta manšeta na spoju prirobnice in agregata. Takrat lahko voda od zgoraj prodre v peto, potem pa še v cilinder. Če je spodaj emulzija je zelo verjetno ta problem. V tem primeru je treba vse podreti, ločiti agregat od noge in zamenjati to gumijasto manšeto, po možnosti z originalno, v vsakem primeru pa je treba uporabiti tudi silikon.

Sedaj sem videl, da si napisal, da v peti ni vode. Napisal si, da je v peti mast?

Kot mast sem mislil to navticno olje.. sem zmenjen z habibij da bo pogledu.
Lp
Daki

OdgovorNapisal/-a Daki » Pe Maj 26, 2017 13:52

Habibi je mojster in ti bo sigurno popravil, če bo le stroškovno smiselno. Poročaj kaj bosta uredila.
klemn
Admiral
Prispevkov: 1220
Pridružen: Sr Nov 25, 2009 08:10

OdgovorNapisal/-a klemn » Pe Maj 26, 2017 14:12

Somot, imaš točno isto sranje z T3.5, kot sem ga imel jest..ampak ko ga je habibi dobil v roke, je sedaj motor bolš kot iz štacune!!
zlatko83
Admiral
Prispevkov: 1644
Pridružen: Ne Maj 20, 2007 10:26

OdgovorNapisal/-a zlatko83 » Pe Maj 26, 2017 16:40

Tomos ima težavo, ko ga vzamemo iz čolna iz vode, če ga nerodno zanihamo, vode skozi izpuh priteče do izpušnega kanala v cilindru in tako pride do bata. Če potem motor še nerodno odložimo in tako pustimo, voda ostane v izpušnem kanalu v stiku z batom, kar pomeni opisane posledice.
Meni je enkrat bat tako zapikal, da sem moral cilinder podret z fleksarco, da sem rešil vsaj motorno gred.
weta
Admiral
Prispevkov: 1201
Pridružen: Po Nov 05, 2007 13:05

OdgovorNapisal/-a weta » Pe Maj 26, 2017 21:45

ob minimalni skrbi za motor, do česa takega sploh ne bi prišlo. samo doma bi ga dal na kavalet, kapljo olja v cilinder in dvakrat zavrtet....

Kdo je na strani

Po forumu brska: JAX1979 in 5 gostov