filtri goriva
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
filtri goriva
Na koliko litrov, oziroma na koliko tankov morate menjat kartuše filtrov?
Kako brez testerja motorja ugotoviti, da ima filter probleme z pretokom?
Kako brez testerja motorja ugotoviti, da ima filter probleme z pretokom?
Re: filtri goriva
Ko začne rjavet je fajn zamenjat. Problem s pretokom testiraš tako da daš cev za gorivo direkt v kantico in če problem ki ga imaš zgine pol maš problem v dovodu goriva.
Sicer še nisem videl da bi ta tavelik filter/srparator bil zabasan.
Sicer še nisem videl da bi ta tavelik filter/srparator bil zabasan.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: filtri goriva
Zadeva je taka:
Naenkrat motor ni vžgal in dajal znake, da ni goriva. Že prej sem moral nekaj časa dat malenkost gasa, da je tekoj vžgal, a sem mislil, da je to zato, ker užigam toplo mašino.
Potegnem cevko iz bencin črpalke in pihnem not, ne gre.
Potegnem cevko iz vhoda v filterr in pihnem not, ne gre.
Potegnem cevko iz smrečice rezevoarja in porinem not žico. Ko sem jo potegnil ven sem na razdalji kakih 6-8 cm od konca žice videl rjavo goščo, ki je delovala malo sluzasto. Pihnil sem v rezervoar in zdaj je šlo bp.
Nimam pojma od kod bi se znašlo to v rezervoarju, saj je bil letos rezervoar predelan in popolnoma očiščen, to se je pa zgodilo proti koncu porabe drugega polnjenja. Ne vem, morda sem bil na začetku junija med prvimi na črpalki in sem fasal usedline iz zimskega časa?
Ni mi jasno, to se mi še ni zgodilo.
Filter je pretočen, ampak ko kontra pihnem not daje določen upor, ne gre povsem nalahko.
Kartušo zamenjat je najmanjši problem, muči me, da se mi tole še večkrat ponovi in opazim prepozno. Tester imam povezan na tablico, ampak od sopotnikov ne morem zahtevat, da med vožnjo gledajo na tablico, je preveč adrenalinsko vse skupaj in ne upajo prijet tablice.
Strah me je, da bi motor tekel preveč suh in bi mi prežgalo kak bat preden opazim, da ni dovolj bencina. Motor nima senzorja za tlak goriva.
Naenkrat motor ni vžgal in dajal znake, da ni goriva. Že prej sem moral nekaj časa dat malenkost gasa, da je tekoj vžgal, a sem mislil, da je to zato, ker užigam toplo mašino.
Potegnem cevko iz bencin črpalke in pihnem not, ne gre.
Potegnem cevko iz vhoda v filterr in pihnem not, ne gre.
Potegnem cevko iz smrečice rezevoarja in porinem not žico. Ko sem jo potegnil ven sem na razdalji kakih 6-8 cm od konca žice videl rjavo goščo, ki je delovala malo sluzasto. Pihnil sem v rezervoar in zdaj je šlo bp.
Nimam pojma od kod bi se znašlo to v rezervoarju, saj je bil letos rezervoar predelan in popolnoma očiščen, to se je pa zgodilo proti koncu porabe drugega polnjenja. Ne vem, morda sem bil na začetku junija med prvimi na črpalki in sem fasal usedline iz zimskega časa?
Ni mi jasno, to se mi še ni zgodilo.
Filter je pretočen, ampak ko kontra pihnem not daje določen upor, ne gre povsem nalahko.
Kartušo zamenjat je najmanjši problem, muči me, da se mi tole še večkrat ponovi in opazim prepozno. Tester imam povezan na tablico, ampak od sopotnikov ne morem zahtevat, da med vožnjo gledajo na tablico, je preveč adrenalinsko vse skupaj in ne upajo prijet tablice.
Strah me je, da bi motor tekel preveč suh in bi mi prežgalo kak bat preden opazim, da ni dovolj bencina. Motor nima senzorja za tlak goriva.
Re: filtri goriva
Će imaš usedlino v rezervoarju za gorivo, boš imel probleme dokler svinjarije ne očistiš. Menjava kartuše ne pomaga, če je sesalna cev v rezervoarju zakopana v usedlini.
Najbolj učinkovito je, če tank lahko demontiraš iz plovila in ga dobro opereš. Sicer pa kakor je glede na montažo to mogoče.
LPZ
Najbolj učinkovito je, če tank lahko demontiraš iz plovila in ga dobro opereš. Sicer pa kakor je glede na montažo to mogoče.
LPZ
Re: filtri goriva
Tanka ne morem jemat iz gliserja, ga bomo pa konec poletja dobro očistili skozi luknjo za senzor goriva. Čudi me, da bi tolko dreka lahko dobil not z dvemi polnjenji rezervoarja, od katerih je bilo prvo le 1/2 in to na avtomobilski črpalki v Velenju (100% brez dreka v bencinu!), drugo pa 2/3 kesla. Kaj bo šele, ko bom ob obali trikrat polno nafilal? 
Re: filtri goriva
SR 290 napisal/-a:Tanka ne morem jemat iz gliserja, ga bomo pa konec poletja dobro očistili skozi luknjo za senzor goriva. Čudi me, da bi tolko dreka lahko dobil not z dvemi polnjenji rezervoarja, od katerih je bilo prvo le 1/2 in to na avtomobilski črpalki v Velenju (100% brez dreka v bencinu!), drugo pa 2/3 kesla. Kaj bo šele, ko bom ob obali trikrat polno nafilal?
Če svinjarijo kasiraš na pumpi, je je lahko večja količina in ni druge, kot tank očistiti.
Moj kolega je imel lani dobro začinjen dopust, ko se mu je na poti proti domu na jadrnici, po skoraj 40 letih odluščila usedlina od dizla in zabila sesalno cev.
LPZ
-
CAR
- Admiral
- Prispevkov: 2362
- Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
- Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab
Re: filtri goriva
Evo moja izkušnja od letos.
Vračam se iz Lastova in nekje pri Hvaru pričnejo nihati obrati na motorju. Vozim na 2000 obratov in naenkrat mi padejo na 1500 pa ponovno nazaj na 2000, pa zopet na 1200....skratka moč motorja niha. Ustavim se v ACI Marina Milna in pokličem serviserja, kateri je seveda takoj vedel vzrok. Odpre tank, gre z bakreno cevko pumpe v najnižji del rezervarja in izpumpa 10L. Od tega 2L vode in 2L svinjarije (neka rjava želatina), ostalo nafta. Zlije in ponovno iz pumpa, tokrat samo nafta. Zamenja predfilter nafte in filter nafte na motorju. prepiha cevi in motor dela kot urca. Vse pospravi za sabo in počisti z break cleanerjem. Vzame 200 eur, katere sem mu z veseljem dam, kajti odličen mehanik, popravil, nič popacal, vse pospravil. Kje sem dobil vodo ne vem, vem pa, da bom čez zimo rezervar spraznil in ga opral s posebno tekočino, enako cevi in zamenjal filtre.
Vračam se iz Lastova in nekje pri Hvaru pričnejo nihati obrati na motorju. Vozim na 2000 obratov in naenkrat mi padejo na 1500 pa ponovno nazaj na 2000, pa zopet na 1200....skratka moč motorja niha. Ustavim se v ACI Marina Milna in pokličem serviserja, kateri je seveda takoj vedel vzrok. Odpre tank, gre z bakreno cevko pumpe v najnižji del rezervarja in izpumpa 10L. Od tega 2L vode in 2L svinjarije (neka rjava želatina), ostalo nafta. Zlije in ponovno iz pumpa, tokrat samo nafta. Zamenja predfilter nafte in filter nafte na motorju. prepiha cevi in motor dela kot urca. Vse pospravi za sabo in počisti z break cleanerjem. Vzame 200 eur, katere sem mu z veseljem dam, kajti odličen mehanik, popravil, nič popacal, vse pospravil. Kje sem dobil vodo ne vem, vem pa, da bom čez zimo rezervar spraznil in ga opral s posebno tekočino, enako cevi in zamenjal filtre.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Re: filtri goriva
moj kolega je imel prroblem z kvaliteto goriva v rezervarju gliserja,v luknjo ki je namenjena drenaži rezervoarja sva napeljala cev do dna rezervoarja in prefiltrirala gorivo v posode z navadno obtočno črrpalko,potem sva počakala da se je voda vlegla na dno in pretočila nazaj v rezervoar preko vodnega separatorja in filta goriva tako da sva držala sesalno cev cca 2 cm nad dnom posod,rezultat je bil cca 4 do 5 litrov vode v 250 litrih goriva ,za alge sva pogledala v rezervoar z kamero debelina kamere 5mm 2m kabla cena 50 eur in ni bilo nikjer sledu o algah ampak samo čiste slike kovine.po mojem mnenju dobri filtri z vodnim separatrjem,cena z ohisjem cca 50 eur najbolj poceni od traktorja , in poceni obtočna črpalka ,pustiš v pogonu da vsaj 3 x zaokroži,kontroliraš vodo v lončku separatorja reši skoraj vse.
Re: filtri goriva
Če je motor bolj živinske narave, kar mislim da pri OP-ju je, je treba pazit, da padec tlaka na filtru ni prevelik, ker bo premalo bencina in bodo luknje v batih. Sploh 10 mikronski filtri majo lahko manjše pretoke.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: filtri goriva
kasaudio napisal/-a:je treba pazit, da padec tlaka na filtru ni prevelik, ker bo premalo bencina in bodo luknje v batih.
Ravno zaradi tega sem načel temo.
Imaš kako enostavno rešitev?
Tablica, ki jo imamo za spremljanje podatkov je dobra le v zelo mirnem morju in ob hitrosti pod 45 mph, drugače nihče noče spremljat podatkov in zabit filter se ti najbolj maščuje, ko držiš poln plin. Pa še slabo se vidi, ko sonce posveti.
Re: filtri goriva
Sem mislil da si temo začel zato ker imaš zapacan tank... Jaz sem napisal nekaj na kar moraš pazit tudi ko je vse čisto;
V specifikacijah motorja imaš navedeno, koliko je dopusten podtlak na vsisu motorja. Če jaz imam ta podatek za svojega evinruda in vrag da ga nimaš tudi ti. Ravno tako za filtre obstaja podatek kakšen je tlačni padec pri danem pretoku. Pogledaš torej pretok goriva v motor pri WOT in določiš koliko je padca tlaka na filtru. In mora biti manjši kot je dpusten podtlak na motorju seveda s 30-40% rezerve. Pri meni sicer ni težave sem zelo pod mejo, pri 500-600 konjih pa so pretoki 5x-10x večji in zna bit problem.
Če pogledaš na
https://www.osculati.com/en/11180-m-016 ... rseparator
boš videl, da je podatek o padcu tlaka na filtru (3 točke).
Drugače pa obstajajo sepratorji ki zaznavajo prisotnost vode v gorivu in začnejo piskat ko se pojavi (da ne rabiš skozi na šalco pazit in gledat). Sam ga imam in ko sem testiral pred vgradnjo je dobro deloval. V praksi pa se k sreči še nikoli ni aktiviral in upam tudi, da se ne bo.
Imam od:
http://www.warningsa.com/home.php
Imam WWS G3 ki je bolj igrača, za "taprave" motorje glej WWS S2-400
LP!
V specifikacijah motorja imaš navedeno, koliko je dopusten podtlak na vsisu motorja. Če jaz imam ta podatek za svojega evinruda in vrag da ga nimaš tudi ti. Ravno tako za filtre obstaja podatek kakšen je tlačni padec pri danem pretoku. Pogledaš torej pretok goriva v motor pri WOT in določiš koliko je padca tlaka na filtru. In mora biti manjši kot je dpusten podtlak na motorju seveda s 30-40% rezerve. Pri meni sicer ni težave sem zelo pod mejo, pri 500-600 konjih pa so pretoki 5x-10x večji in zna bit problem.
Če pogledaš na
https://www.osculati.com/en/11180-m-016 ... rseparator
boš videl, da je podatek o padcu tlaka na filtru (3 točke).
Drugače pa obstajajo sepratorji ki zaznavajo prisotnost vode v gorivu in začnejo piskat ko se pojavi (da ne rabiš skozi na šalco pazit in gledat). Sam ga imam in ko sem testiral pred vgradnjo je dobro deloval. V praksi pa se k sreči še nikoli ni aktiviral in upam tudi, da se ne bo.
Imam od:
http://www.warningsa.com/home.php
Imam WWS G3 ki je bolj igrača, za "taprave" motorje glej WWS S2-400
LP!
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: filtri goriva
Temo sem začel zato, ker se je zapacala cevka za dovod goriva iz tanka, torej mora biti tudi tank zapacan. Tole bo rešeno z črpanjem goriva iz dna tanka in novo kartušo filtra.
Ker me je res strah, da mi zaradi take šlamparije skuri kak bat bomo kot kaže morali čim prej vgradit med tlačni regulator in injektorje en tlačni senzor in cajgar na armaturko, da bo akcija ko pade tlak pod 4 bare na kolikor je nastavljen regulator. Črpalka zmore 360 l/h, kar je 2,5 kratnik največjega možnega pretoka goriva skozi motor.
Do zdaj niti pomislil nisem, da bi ta packarija lahko napravila tako škodo, včeraj se mi je pa naenkrat posvetilo zakaj je zadnji tank potovalna hitrost brez spremembe trima in plina nihala za 5 mph in tudi potegnilo ni kot bi se spodobilo, pa sem zagnal paniko.
Ker me je res strah, da mi zaradi take šlamparije skuri kak bat bomo kot kaže morali čim prej vgradit med tlačni regulator in injektorje en tlačni senzor in cajgar na armaturko, da bo akcija ko pade tlak pod 4 bare na kolikor je nastavljen regulator. Črpalka zmore 360 l/h, kar je 2,5 kratnik največjega možnega pretoka goriva skozi motor.
Do zdaj niti pomislil nisem, da bi ta packarija lahko napravila tako škodo, včeraj se mi je pa naenkrat posvetilo zakaj je zadnji tank potovalna hitrost brez spremembe trima in plina nihala za 5 mph in tudi potegnilo ni kot bi se spodobilo, pa sem zagnal paniko.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5354
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: filtri goriva
Še dobro, da ti ni motor ugasnil kot se to praviloma zgodi v takem primeru.CAR napisal/-a:Evo moja izkušnja od letos. ...
Preventiva je imeti žez zimo poln tank goriva. Osebno dodam enkrat letno v tank dodatek Antigripante, ki ga kupim v Bosch Servisu Renče pri Mihatu oziroma Jordanu. Dodatek gorivu očisti šobe in vodi preprečuje, da bi se zbirala. Na ta način imaš po enem porabljenem tanku vse BP. Prav tako mi je tudi Jordan svetoval že pred leti, da namontiram univerzalni filter goriva z izpustom za dreniranje vode, kar naredim nekajkrat letno oziroma pred kakšno daljšo plovbo.
Re: filtri goriva
Antigripante to se mi zdi da je samo za disel
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
-
CAR
- Admiral
- Prispevkov: 2362
- Pridružen: Sr Mar 26, 2008 19:54
- Kraj: Ljubljana - ACI Supetarska draga - Rab
Re: filtri goriva
Nikola T. napisal/-a:Še dobro, da ti ni motor ugasnil kot se to praviloma zgodi v takem primeru.CAR napisal/-a:Evo moja izkušnja od letos. ...
Preventiva je imeti žez zimo poln tank goriva. Osebno dodam enkrat letno v tank dodatek Antigripante, ki ga kupim v Bosch Servisu Renče pri Mihatu oziroma Jordanu. Dodatek gorivu očisti šobe in vodi preprečuje, da bi se zbirala. Na ta način imaš po enem porabljenem tanku vse BP. Prav tako mi je tudi Jordan svetoval že pred leti, da namontiram univerzalni filter goriva z izpustom za dreniranje vode, kar naredim nekajkrat letno oziroma pred kakšno daljšo plovbo.
Nikola T. vse to redno naredim, se pravi tank za gorivo je vedno poln, vsaj enkrat letno dodam Liqui Moly Diesel Shutz, imam pred-filter goriva z izpustom vode....pa se mi je vseeno zgodilo, kot sem zgoraj opisal. Očitno sem nekje enkrat pokasiral vodo. Kolega, ki se profesionalno ukvarja s čiščenje rezervoarjev bencinskih servisov, je rekel, da je največji povzročitelj alg bio diesel in je za primer v bolnicah na agregatih le tega prepovedana uporaba. Verjetno bo potrebno rezervoar spraznit, očistit s posebno tekočino in napolniti z novo čisto nafto.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov
