MURING
Moderatorji: moderator2, moderator
res je cudezno da je na morju tako malo nesrec...menim da je tu le dejstvo da ce imas v rokah "zverino" si zanjo odstel toliko € da jo spostujes in se niakor brezglavo ne zajebavas...ce pa imas gumico za 1000€ pa tako ne potrebujes ne vem cesa...
je pa veliko takih ko se jim barka odveze,rahlo poskoduje, nasede,...ce kdaj pogledas med crvarjem in porecem koliko ljudi ne spostuje oznake in nasede se bos zamislil koliko ljudi pozna osnove morjeplovstva...
je pa veliko takih ko se jim barka odveze,rahlo poskoduje, nasede,...ce kdaj pogledas med crvarjem in porecem koliko ljudi ne spostuje oznake in nasede se bos zamislil koliko ljudi pozna osnove morjeplovstva...
Ne vem kako je danes z izpiti, vendar opazujem šole jadranja, kako učijo kandidate npr. privezat barko na Pi pomol. Ful gas pikirajo na pomol in tik pred zdajci rikverc, da pristanejo kakšen cm pred robom. Ne znam si predstavljat kaj bi bilo. če...-se kaj zakvačka. Učijo jih, da pripeljejo v luko kot naši policaji - po levi strani. Cel roman lahko napišem kar tu vidim. In če se slučajno tako dela praktičen izpit - smo tastari ogrožena vrsta. Mnogo let nazaj sem delala tudi za skiperja oz. mornarja motorista in takrat je bil pogoj, da si imel vsaj 3 leta barko in izkušnje, da si se sploh lahko prijavil in potem si lahko peljal nad 12 m barko. Danes po moje lahko prešaltaš iz hrenovke (gumice) takoj na 24 m dolgo barko.
Lep pozdrav,
Lep pozdrav,
.
O teh takoimenovanih "IZPITIH" oz. "Usposobljenosti za .....", se da pa res veliko napisat.
Jaz sem mojega prvega dobil tako spotoma, v Osijeku leta 1984 pa še sploh nisem razmišljal o nakupu. Pomorščak sem postal z malo češko gumico in Tomosom 4. Kasneje Maestral 490, potem Pasara in povečana moč na 4,5 KS. Zadnja leta sem plul s 140 KS za hrbtom.
Ker sem svoj izpit zapravil sem l. 2006 šel opravljat nov preizkus. Lažje in ceneje kot preklic in ostala sra...! Tri popoldneve v LJ in čez nekaj dni "Kakor neki izpit" na Ministrstvu na Viču.
Ko vidiš kdo in kakšni profili so tam te kar nekam prime. Ne ponižujem nikogar od kandidatov oz. sošolcev. Ko smo med pavzami malo klepetali se je pokazalo, da jih kar večina dela izpit tako na zalogo. Če bom potreboval, ali rental, ali kar tako ker je enostavno pridobit ta izpit in podobno, ker kasneje, kaj veš, kakšni bodo pogoji in podobno. OK se strinjam. Vsak ima svoj motiv!
Toda, da ti pa zakonodajalec naredi program, ki je s sodobnim morjeplovstvom narazen za svetlobna leta je pa preveč.
Ne bom našteval vseh blesarij, ki jih poučujejo Kapitani, pa še resno vzamejo to poučevanje.
Kateri začetnik bo po karti računal svojo pozicijo?, po lučkah ločeval plovila, postal mehanik, itd.............
Kaj naredit?
Pamet v roke in glavo, pa po stopnjah v Morjeplovstvo. Manjše barke, manjše moči pa veliko plut in še večkrat privezat pa se nabere znanje in izkušnje.
Moj moto je, da se na morju nič ne zgodi hitro. Če opazuješ, predvidevaš, načrtuješ te zelo težko kaj preseneti.
LP
O teh takoimenovanih "IZPITIH" oz. "Usposobljenosti za .....", se da pa res veliko napisat.
Jaz sem mojega prvega dobil tako spotoma, v Osijeku leta 1984 pa še sploh nisem razmišljal o nakupu. Pomorščak sem postal z malo češko gumico in Tomosom 4. Kasneje Maestral 490, potem Pasara in povečana moč na 4,5 KS. Zadnja leta sem plul s 140 KS za hrbtom.
Ker sem svoj izpit zapravil sem l. 2006 šel opravljat nov preizkus. Lažje in ceneje kot preklic in ostala sra...! Tri popoldneve v LJ in čez nekaj dni "Kakor neki izpit" na Ministrstvu na Viču.
Ko vidiš kdo in kakšni profili so tam te kar nekam prime. Ne ponižujem nikogar od kandidatov oz. sošolcev. Ko smo med pavzami malo klepetali se je pokazalo, da jih kar večina dela izpit tako na zalogo. Če bom potreboval, ali rental, ali kar tako ker je enostavno pridobit ta izpit in podobno, ker kasneje, kaj veš, kakšni bodo pogoji in podobno. OK se strinjam. Vsak ima svoj motiv!
Toda, da ti pa zakonodajalec naredi program, ki je s sodobnim morjeplovstvom narazen za svetlobna leta je pa preveč.
Ne bom našteval vseh blesarij, ki jih poučujejo Kapitani, pa še resno vzamejo to poučevanje.
Kateri začetnik bo po karti računal svojo pozicijo?, po lučkah ločeval plovila, postal mehanik, itd.............
Kaj naredit?
Pamet v roke in glavo, pa po stopnjah v Morjeplovstvo. Manjše barke, manjše moči pa veliko plut in še večkrat privezat pa se nabere znanje in izkušnje.
Moj moto je, da se na morju nič ne zgodi hitro. Če opazuješ, predvidevaš, načrtuješ te zelo težko kaj preseneti.
LP
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Pajer in še nekaj članov pred njim, čista 10!!!
Tole z izpiti je res katastrofa in upam, da se bo v prihodnosti to tudi uredilo... Kot ste rekli, bi bilo potrebno tudi posodobit program. Res je, da so lučke čisto brez veze, da jih poznaš za vse ladje nesposobne za manever in podobno... Po drugi strani pa bi jaz tudi to ohranil, saj veste: od viška ne boli glava... No edino od viška alkohola.
Obvezno bi morali dodati sodobno navigacijo po GPS, VHF bi moral biti del izpita (kon na hrvaškem), na koncu pa še nekaj praktičnih ur. Obvezno bi jaz izpite razdelil tudi v več kategorij in ne kar direkt na 24m!!! Tudi za šleparja (C+E kategorija) ne moreš narediti direkt... Najprej za avto B, potem lahko pristopiš k C in na koncu dodaš še E. Če želiš še D, rabiš izkušnje, starost in pa omenjene izpite! Pač država s tem pobira kar lepo vsoto denarja, samo če je tako na cesti, bi lahko tudi na morju... No in tako potem ne bi imeli toliko neukih ljudi na morju.
Sicer pa na splošno smo slovenci še odlični morjeplovci. Največja katastrofa pa so Čehi, Slovaki in še kakšen se najde, ki rentajo barke po Jadranu... Ko jih zagledaš v zalivu, je najbolje čim prej dvigniti sidro, drugače je bližnje srečanje precej verjetno... Če ne pri manevru sidranja, pa čez 15 minut, ko se sidro že vleče po tleh...
LP
Tole z izpiti je res katastrofa in upam, da se bo v prihodnosti to tudi uredilo... Kot ste rekli, bi bilo potrebno tudi posodobit program. Res je, da so lučke čisto brez veze, da jih poznaš za vse ladje nesposobne za manever in podobno... Po drugi strani pa bi jaz tudi to ohranil, saj veste: od viška ne boli glava... No edino od viška alkohola.
Sicer pa na splošno smo slovenci še odlični morjeplovci. Največja katastrofa pa so Čehi, Slovaki in še kakšen se najde, ki rentajo barke po Jadranu... Ko jih zagledaš v zalivu, je najbolje čim prej dvigniti sidro, drugače je bližnje srečanje precej verjetno... Če ne pri manevru sidranja, pa čez 15 minut, ko se sidro že vleče po tleh...
LP
Mogoče mi je bilo še včeraj malo žal za napisano potem, ko me je iztirilo pisanje prekaljenegain pomorca, ki je zamenjal štiri plovila sedaj pa je ponosen lastnik velike plavajoče lepotice in bog nam pomagaj še na Jadranu ni slišal še manj pa srečal kakšen muring. Ja sej potem pa tako ni čudno, da nas hrčki ne marajo, če tebi in tebi podobnim po toliko letih tavanja po slanih brezpotjih Jadrana še nihče ni v nobeni marini ali mestnrm privezu dvignil muringa kar pač pomeni od 9 - 16 kun po metru.
Ne ni mi žal niti malo, kar kmoli sem napisal.
lp papa
Ne ni mi žal niti malo, kar kmoli sem napisal.
lp papa
^^^^^^^^^^^||
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
|______________||'""|""\__,_
|UNION_je zakon!!||__ |__|__ |)
I(@) |(@)"""**|(@)(@)****|(@)
na morju sploh ni malo nesreč, samo o tem se ne govori v javnosti preveč, da ne bi turistov z denarci prestrašili. Sem bil lani v kapitaniji v Lošinju pa so mi pokazali debelo knjigo zapisov nesreč, z fotografijami, grozljivo kaj vse se dogaja, koliko povoženih kopalcev, o razbitih čolnih pa itak ni potrebno izgubljati besed. največ pa pri tem služijo zavarovalnice... 
Dragi moj papa !
Prebiram forum nazaj in naprej, pa ne morem ugotovit odkod tvoja jeza in zagrenjenost. Da ti je dvignil "tlak ", oz pritisk ali kaj že se ti je dvignilo, pisanje našega člana (cougar ), o muringu in da poleg zdaj že četrtega čolna, se še ni srečal z muringom, torej , da te je to dvignilo, ne bo držalo, razen če si jasnovidec in veš v naprej , kaj bo kdo napisal. Tvoj prispevek o dvigu tlaka, si napisal v soboto 8 marca, Cougar, pa je pisal o svojem četrtem čolnu in muringu ( katerega še ni srečal ), v nedeljo 9 marca. Teraj en dan za tabo !!!!!
Vsi imamo svoje osebne probleme, eni manjše, drugi (med katere spadam tudi sam ), pa večje. Še enkrat hvala ADMINU, da je spravil tale forum na noge. Tu se lahko sprostiš, ob branju, tudi pisanju, dobiš , ali daš pomoč komu, ki jo rabi. Smo dobro, se razumevajoča družina, brez kreganja in zdrah in predvsem brez zaničevanja drugih članov. Za to, bi te v mojem imenu prosil , naj ostane tako še v naprej. Tu na forumu nimaš nobenih sovražnikov, ali koga, kateri bi bil krivec za tvojo zagrenjenost.
LEP POZDRAV
Prebiram forum nazaj in naprej, pa ne morem ugotovit odkod tvoja jeza in zagrenjenost. Da ti je dvignil "tlak ", oz pritisk ali kaj že se ti je dvignilo, pisanje našega člana (cougar ), o muringu in da poleg zdaj že četrtega čolna, se še ni srečal z muringom, torej , da te je to dvignilo, ne bo držalo, razen če si jasnovidec in veš v naprej , kaj bo kdo napisal. Tvoj prispevek o dvigu tlaka, si napisal v soboto 8 marca, Cougar, pa je pisal o svojem četrtem čolnu in muringu ( katerega še ni srečal ), v nedeljo 9 marca. Teraj en dan za tabo !!!!!
Vsi imamo svoje osebne probleme, eni manjše, drugi (med katere spadam tudi sam ), pa večje. Še enkrat hvala ADMINU, da je spravil tale forum na noge. Tu se lahko sprostiš, ob branju, tudi pisanju, dobiš , ali daš pomoč komu, ki jo rabi. Smo dobro, se razumevajoča družina, brez kreganja in zdrah in predvsem brez zaničevanja drugih članov. Za to, bi te v mojem imenu prosil , naj ostane tako še v naprej. Tu na forumu nimaš nobenih sovražnikov, ali koga, kateri bi bil krivec za tvojo zagrenjenost.
LEP POZDRAV
Hvala za pohvalo, to mi veliko pomeni!
Glede kreganja, pa res prosim, da ga umirite, saj NOČEM, da gre forum v smer ostalih tisočev forumov, na katerih je v vsakem drugem postu prepir... Ostanimo kulturni in prijateljski!
Druži nas morje! Vedno imejte v mislih, da se tukaj zbiramo samo zaradi tega!
LP
Glede kreganja, pa res prosim, da ga umirite, saj NOČEM, da gre forum v smer ostalih tisočev forumov, na katerih je v vsakem drugem postu prepir... Ostanimo kulturni in prijateljski!
Druži nas morje! Vedno imejte v mislih, da se tukaj zbiramo samo zaradi tega!
LP
Evo, v soboto imam izpit, seveda sem obiskoval tudi predavanja. Mene osebno je motilo premalo povsem praktičnih napotkov. Bitveni vozel za vezanje na bitvo na boku čolna ni bil niti omenjen, pol pa si lomijo(lomimo) prste. Sukali smo pa trikotnike in šestila ko tehniški risarji dvajset let nazaj ter zasledili tudi omembo, da bojda obstoji nek GPS ali nekaj podobnega...
Gotovo nobeno od pridobljenih znanj ni in ne bo odveč, vendar pa bom, ko bom s čolnom opletal po prvem zalivu, potreboval čisto druge veščine in informacije...
Gotovo nobeno od pridobljenih znanj ni in ne bo odveč, vendar pa bom, ko bom s čolnom opletal po prvem zalivu, potreboval čisto druge veščine in informacije...
"zobar"Ko smo že pri izpitih. Izpiti so prosim oprostite izrazu čisto sranje.S tem nikakor ne mislim, da so nepotrebni. Ravno nasprotno.Samo program in način opravljanja se mi zdi totalno neprimeren."
Pozdrav vsem !
Izpit za čoln-sancta simplicita!? (sveta preproščina). Zobar, dobro ugotavljaš glede priprave na izpit za voditelja čolna. Pred nekaj dnevi sem gledal na internetu kako imajo to Avstrijci urejeno; vsaka jim čast! Vsak kandidat mora zraven obsežnega znanja opraviti še 46 ur video simulacije, kot da si na barki in z plovilom srečaš drugo barko ali prideš v luko itd. Tak pristop se mi zdi mnogo bolj resen. Res je, kar pravite nekateri, da je pravi čudež, da ni več nesreč z ozirom na šibko znanje mnogih, ki jih srečamo na jadranu. LP
Pozdrav vsem !
Izpit za čoln-sancta simplicita!? (sveta preproščina). Zobar, dobro ugotavljaš glede priprave na izpit za voditelja čolna. Pred nekaj dnevi sem gledal na internetu kako imajo to Avstrijci urejeno; vsaka jim čast! Vsak kandidat mora zraven obsežnega znanja opraviti še 46 ur video simulacije, kot da si na barki in z plovilom srečaš drugo barko ali prideš v luko itd. Tak pristop se mi zdi mnogo bolj resen. Res je, kar pravite nekateri, da je pravi čudež, da ni več nesreč z ozirom na šibko znanje mnogih, ki jih srečamo na jadranu. LP
"Dalmatino povišču pritrujena"
Moj pogled na to debato je, da vsi mi, ki mislimo, da vec vemo oz. imamo kaksen dan vec na morju, imamo moralno obveznost, da nase izkusnje posredujemo tistim, ki ki jih imajo manj. Konec koncev je to v nasem interesu, ker s tem pomagamo tistim, ki so zaceli v navtiki za nami. Rodimo se majhni nebogljeni in se nato ucimo, dokler postanemo vsevedi oz. mislimo, da smo.Namen tega foruma je, da si delimo izkusnje, ne pa da se delimo na izkusene in manj ali pa jezimo, ker so nam podrsali barko. Vedno bodo na morju zacetniki in mi smo tu, da jim pomagamo.
EDINI DOBER DAN JE DAN NA MORJU!
Evo naj vprašam - malo provokativno (ali pa tudi ne), naivno (ali pa tudi ne), predzno (ali pa tudi ne)...
Torej - ko bom v kratkem novopečeni, zeleni in popolnoma smotan lastnik svojega prvega plovila in bom tukajle dvignil roko - se bo našel kakšen od sonca in soli prezelhan kapitan, da sestopi s svojega Azimuta na malega fishermančka in mi pomaga čez prve čeri samostojne plovbe? Takole, za pivo in dober narezek ter za iskren najlepša hvala...
Ker variant za 300 EUR / 4 ure med Izolo in Bernardinom je tudi po uradni poti malo morje...
Torej - ko bom v kratkem novopečeni, zeleni in popolnoma smotan lastnik svojega prvega plovila in bom tukajle dvignil roko - se bo našel kakšen od sonca in soli prezelhan kapitan, da sestopi s svojega Azimuta na malega fishermančka in mi pomaga čez prve čeri samostojne plovbe? Takole, za pivo in dober narezek ter za iskren najlepša hvala...
Ker variant za 300 EUR / 4 ure med Izolo in Bernardinom je tudi po uradni poti malo morje...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov
