Evinrude e-tec 75...
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Evinrude e-tec 75...
Evinrude e-tec 75
Kakšno mnenje oz. izkušnje imate s to mašinco?
- vzdržljivost/zanesljivost
- poraba
- možnost 'porihtanja' morebitnih nevšečnosti? - ali je morda kakšen nedostopen high tech?
- potrebe po servisu
- izvedljivost servisiranja v lastni režiji - kot npr. 4t yamaha? - ali je morda spet kakšen nedostopen high tech?
- splošno mnenje?
Prosim za komentarje.
Lp, brk
Kakšno mnenje oz. izkušnje imate s to mašinco?
- vzdržljivost/zanesljivost
- poraba
- možnost 'porihtanja' morebitnih nevšečnosti? - ali je morda kakšen nedostopen high tech?
- potrebe po servisu
- izvedljivost servisiranja v lastni režiji - kot npr. 4t yamaha? - ali je morda spet kakšen nedostopen high tech?
- splošno mnenje?
Prosim za komentarje.
Lp, brk
Etec 75
Imam tak motor. Kupil sem novega, lani sem z njim naredil 50ur na barki 19ft, 650 kg težki. Zaenkrat z motorjem ni problemov, tudi nisem imel nobenih težav z njim. Glede servisa, letos planiram zamenjati samo filter/separator v lastni režiji in prekontrolirati olje v peti. Ravno preko vikenda sem ga priklopil na računalnik in pregledal stanje. Zaenkrat nobenih napak .... . Servis je pri treh letih ali 300 urah.
Motor je odziven, pozna se, da ima boljšo navorno krivuljo od 4T in da je lažji. Poraba je zmerna. Meni žre tam nekje okoli 8 - 10 litrov, malo sem že pozabil koliko sem preko sezone natankal, ker nimam števca ur in sem ure prebral šele v nedeljo. Potovalna je najboljša tam pri 3000 vrtljajih, ravno lepo glisira in mirno teče. Temperatura motorja je bila v povprečju okoli 80 stopinj.
Pri tem motorju je najbolj moteča cena olja, je višja kot Mercurijevo ampak ga ne žre toliko, da bi tankal ne-Evinrude olje. Malo ga je težje dobiti ampak gre ... .
Glede servisiranja v lastni režiji pa, odvisno koliko se spoznaš na motorje, meni ne predstavlja težav.
Motor je odziven, pozna se, da ima boljšo navorno krivuljo od 4T in da je lažji. Poraba je zmerna. Meni žre tam nekje okoli 8 - 10 litrov, malo sem že pozabil koliko sem preko sezone natankal, ker nimam števca ur in sem ure prebral šele v nedeljo. Potovalna je najboljša tam pri 3000 vrtljajih, ravno lepo glisira in mirno teče. Temperatura motorja je bila v povprečju okoli 80 stopinj.
Pri tem motorju je najbolj moteča cena olja, je višja kot Mercurijevo ampak ga ne žre toliko, da bi tankal ne-Evinrude olje. Malo ga je težje dobiti ampak gre ... .
Glede servisiranja v lastni režiji pa, odvisno koliko se spoznaš na motorje, meni ne predstavlja težav.
gregor.n je napisal/a:
Katastrofa
Zakaj?
rosso
Priklopil na računalnik?
A to misliš na PC ali na servisu? V kolikor na PC, kakšna povezava je ter kakšen softver?
Poraba vidim, da ni neki posebnega in je povsem primerljiva s 4T.
Koliko pa pije olja za mešanico-v %? Olje Evinrude vidim da je od 11-18,5€/liter, odvisno od kvalitete. Katero uporabljaš ti?
Glede servisiranja sem mislil, da ni vse 100x zaprto dol, pa da potrebuješ kakšno čudno orodje... torej, ali je enostaven motor, ali sama 'elektronika pod plastiko'? Recimo, da imam nekaj znanja glede motorjev (seveda kot amater, čeprav strojnik)
Kakšno eliso imaš gor zmontirano?
A ima kdo morda kosovnico/sestavnico za ta motor?
Mal tečnarim, a te zadeve bi želel naprej razčistiti (da ne bom kje ostal s kupom gedor sredi morja, ker ne pašejo...)
Lp, brk
Citiram:
gregor.n je napisal/a:
Katastrofa
Zakaj?
Se opravičujem sem odgovoril malce provokativno, ker se mi zdijo takšna vprašanja malo neumna.
Poglej, vsak proizvajalec naredi izdelek kar se da vzdržljiv in zanesljiv.
Vprašanja o porabi mi delajo pike...
Potrebe po servisu...lahko tud nič dokler ne crkne.
Kot sem zasledil iz tvojih postov kupuješ rabljen čoln med 5 in 6m?
Če je tako ti svetujem da najprej pri sebi razčistiš kakšen tip čolna hočeš, pogledaš ponudbo ter opraviš nekaj ogledov favoriziranih čolnov. Kakšna znamka motorja je gor je brezpredmetno vprašanje, pomembno je da je dovolj močan in predvsem REDNO vzdrževan. Pije pa vsak, na žalost.
lpg
gregor.n je napisal/a:
Katastrofa
Zakaj?
Se opravičujem sem odgovoril malce provokativno, ker se mi zdijo takšna vprašanja malo neumna.
Poglej, vsak proizvajalec naredi izdelek kar se da vzdržljiv in zanesljiv.
Vprašanja o porabi mi delajo pike...
Potrebe po servisu...lahko tud nič dokler ne crkne.
Kot sem zasledil iz tvojih postov kupuješ rabljen čoln med 5 in 6m?
Če je tako ti svetujem da najprej pri sebi razčistiš kakšen tip čolna hočeš, pogledaš ponudbo ter opraviš nekaj ogledov favoriziranih čolnov. Kakšna znamka motorja je gor je brezpredmetno vprašanje, pomembno je da je dovolj močan in predvsem REDNO vzdrževan. Pije pa vsak, na žalost.
lpg
Evinrude Etec 75
SW je Evinrude diagnostic 4.2, priklopiš se pa s serijskim kablom z Deutsc konektorjem 3p na motor.
Olja pije okoli 1% in manj, odvisno od obremenitve, sam imam naszavljeno na TC W3, koristim pa XD50.
Elisa je standardna mogoče bi bila boljša z manjšim korakom, vsaj vrtljaji bi se dosegali višji, sedaj dosegam spodnjo mejo max. vrtlajev za ta motor.
Olja pije okoli 1% in manj, odvisno od obremenitve, sam imam naszavljeno na TC W3, koristim pa XD50.
Elisa je standardna mogoče bi bila boljša z manjšim korakom, vsaj vrtljaji bi se dosegali višji, sedaj dosegam spodnjo mejo max. vrtlajev za ta motor.
gregor.n poglej,
1. sprašujem, ker pač ne vem in nimam izkušenj z evinrude motorji. Če bi jih imel, bi vedel in pol ne bi spraševal. Še sreča, da si se ti rodil z vsem tem znanjem, ki ga premoreš...
2. sprašujem, ker me navtika ter motorji zanimajo, rad včasih kaj prkljam iz samega 'gušta' ter da vem, kaj me čaka, če pride do havarije. Ne zaradi tistih ušivih par 100€, ki jih profitiram
3. pije vsak, en 2x več, drugi 2x manj - aja, brezpredmetno pač, glavno da je MOČAN kot praviš, yeah!
4. potrebe po servisu...vsak pač ne čaka, da crkne, menja prej
Ah, brezveze.
Vprašal sem prijazno, če je kdo z izkušnjami s tem motorjem, in dobil prijazni odgovor.
Vedno pa neki seratorji...
brk!
1. sprašujem, ker pač ne vem in nimam izkušenj z evinrude motorji. Če bi jih imel, bi vedel in pol ne bi spraševal. Še sreča, da si se ti rodil z vsem tem znanjem, ki ga premoreš...
2. sprašujem, ker me navtika ter motorji zanimajo, rad včasih kaj prkljam iz samega 'gušta' ter da vem, kaj me čaka, če pride do havarije. Ne zaradi tistih ušivih par 100€, ki jih profitiram
3. pije vsak, en 2x več, drugi 2x manj - aja, brezpredmetno pač, glavno da je MOČAN kot praviš, yeah!
4. potrebe po servisu...vsak pač ne čaka, da crkne, menja prej
Ah, brezveze.
Vprašal sem prijazno, če je kdo z izkušnjami s tem motorjem, in dobil prijazni odgovor.
Vedno pa neki seratorji...
brk!
brk,poglej vsi ti želimo da kupiš najboljše,eni res radi malo -piknemo-ampak ne izgubi našega zaupanja že na začetku.je že res da si nov na forumu,da se še ne znajdeš najbolje,ampak tudi o teh motorjih smo že pisali zato še poglej pod išči.
kar se pa tiče naših 'seratorjev'ti povem da so to naši člani ki imajo največ izkušenj,pa še najdaljše majo,zato so prej vse kaj drugega kot s...
upam da se našemu Gregorju opravičiš,ker si tega res ne zasluži.
umiri se pa bomo lepo shajali,ker mamo že precej znucan mudovlek od prejšnjih pacientov,in si ne želimo novih
no dans sem posebno nežen,sploh ne vem kaj mi je
če pa kaj rabiš pa le vprašaj-nič bat
kar se pa tiče naših 'seratorjev'ti povem da so to naši člani ki imajo največ izkušenj,pa še najdaljše majo,zato so prej vse kaj drugega kot s...
upam da se našemu Gregorju opravičiš,ker si tega res ne zasluži.
umiri se pa bomo lepo shajali,ker mamo že precej znucan mudovlek od prejšnjih pacientov,in si ne želimo novih
no dans sem posebno nežen,sploh ne vem kaj mi je
če pa kaj rabiš pa le vprašaj-nič bat
Lp CC
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti
