Volkswagen težava z elektroniko

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

Volkswagen težava z elektroniko

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » So Jun 08, 2013 12:50

Pozdravljeni,

rabim pomoč in sicer tester sem priklopil na motor, ker mi je spuščal čudne zvoke, in sicer kot da bi se hotel štarter vklopit.

Izpisalo je sledeče.
VCDS Version: Beta 11.3.0
Data version: 20110801

Saturday,08,June,2013,11:24:13:37412

Chassis Type: 7D - VW Transporter
Scan: 01 02 03 08 15 17 18 19 22 25 35 37 56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Part No: 065 906 018 G
Component: T165-5 MDC 0100SG 7285
Coding: 00001
Shop #: WSC 00222
VCID: 1A31A3CCA9BB

2 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -

Readiness: N/A


Ko pogledam izpisek kod za volkswagen zasledim tole

17978 P1570
Engine control unit
blocked

Possible Cause(s) of
Fault(s)
♦ Attempted tampering
♦ Incorrect control unit


Possible effects
♦ Preheating warning lamp
flashes
♦ Engine starts briefly and
then dies again


Remedying the Fault
- Renew J248
⇒ page 23-88

[/list]
Uporabniški avatar
Primež
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: So Sep 01, 2012 23:47
Kraj: Horjul

OdgovorNapisal/-a Primež » So Jun 08, 2013 14:02

Ta napaka ti pove samo to, da motor ni hotel vžgati zaradi nerazpoznane kode ključa vžiga. Pri VW se to odraža na tak način, da motor vžge normalno in po 1. sekundi ugasne. Če se ti štarter vklaplja sam od sebe pri ne vžganem motorju imaš napako v kontaktni ključavnici ali pa na inštalaciji prebit + proti releju oz. avtomatu štarterja. Opiši bolj podrobno okoliščine pojavljanja napake.
Naša politka je kot zmahane GEDORE. Če hočeš met mir moraš zamenat celo garnituro.

Lp, Primož
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8355
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: Morje

OdgovorNapisal/-a Tex » So Jun 08, 2013 18:29

Primež napisal/-a:Naša politka je kot zmahane GEDORE. Če hočeš met mir moraš zamenat celo garnituro.


Gedore imajo doživljensko garancijo ! No ja, tako kot naša politika HAHA
SlikaSlika
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » So Jun 08, 2013 22:03

No,kljuc je isti. Motor se ni ugasnil po 2 sekundah kot je znacilno za kljuc z nepravo kodo.
Motor je normalno delal. Obcutek sem imel da mi med voznjo hoce starter zaganjat
Uporabniški avatar
Primež
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: So Sep 01, 2012 23:47
Kraj: Horjul

OdgovorNapisal/-a Primež » Ne Jun 09, 2013 09:50

Če se ti je med vožnjo zaganjač sam vklapljal je možnost, da imaš kratek stik na inštalaciji. Zaganjač je krmiljen samo preko kontaktne ključavnice (redko tudi preko vmesnega releja) in ti zato pregled elektronike motorja s testerjem ne pomaga nič. Vzporedno veži na komandni kabel avtomata zaganjača kontrolno lučko ali piskača in ugotovi na ta način, če ti nehote nekaj vklaplja zaganjač. Mehanska okvara zaganjača je v tem primeru možna samo, če je počila vzmet v avtomatu, katera ima nalogo, da po prenehanju prisotnosti toka na komandi izvleče zobnik zaganjača iz ozobljenja vztrajnika motorja. Take napake pa za enkrat še nisem zasledil.
Kaj pa če ti zvok povzroča kaj drugega. Kateri motor (vem da VW) in čoln sploh imaš.

Aja Tex, GEDORE imajo res doživljensko garancijo in to zaradi njihove kvalitete, kar pa za naše kljukce ne bi mogel reči. :wink:
Naša politka je kot zmahane GEDORE. Če hočeš met mir moraš zamenat celo garnituro.


Lp, Primož
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Ne Jun 09, 2013 11:46

Težko je ocenit ali je bil zaganjač ali ne, saj ta čudni zvok se je zgodil med vožnjo. ( lahko je bilo ćisto kaj drugega, ampak zvok me je napeljal na vklop zaganjača. ) Druače motor pa je volkswagen 2,5 165km tdi ( od transporterja ).

Motor sem resetiral, in po 15 minutah delovanja ni javil nobene napake.

Očitno je tudi on naveličan slabega vremena
Uporabniški avatar
Primež
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: So Sep 01, 2012 23:47
Kraj: Horjul

OdgovorNapisal/-a Primež » Ne Jun 09, 2013 11:50

To bo to.
A saj pride tud lepo vreme. Če ne prej pa novembra. Letošnjo pomlad smo imel kar dobro zimo, polet tud še kr kurmo, jesen bi se pa lohk tud sončl.
Čim manj čudnih zvokov in čim več uživancije. Pa radijo mal bolj naglas. :P
Naša politka je kot zmahane GEDORE. Če hočeš met mir moraš zamenat celo garnituro.


Lp, Primož
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Pe Jun 28, 2013 19:24

Ponovno rabim pomoč...

sem si nabavil tester za diagnostiko motorja.

Izvedel sem test za testiranje injektorjev. Motor mi je ugasnil in mi javil napako
17945 P1537
Fuel shut-off valve -N109-
Malfunction

Check fuel shut-off valve -N109- → Chapter, Final control diagnosis.

Očitno je zablokiralo dotok goriva. Motor vzge normano vendar se po vžigu malce zažene in javlja napako.

Zanima me kje je ta zapora

LP
Uporabniški avatar
Primež
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: So Sep 01, 2012 23:47
Kraj: Horjul

OdgovorNapisal/-a Primež » Pe Jun 28, 2013 20:59

Če imaš motor še iz starega transporterja T4 je ta ventil na zadnji strani črpalke vbrizga.
Slika
Če ta ventil šteka ga lahko rešiš z dodatki za čiščenje in mazanje vbrizgalnega sistema. Glede na to, da pa na morju mora biti vse 110%, ga pa raje zamenjaj. Cena 25€.
Naša politka je kot zmahane GEDORE. Če hočeš met mir moraš zamenat celo garnituro.


Lp, Primož
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Pe Jun 28, 2013 21:04

Sm dobil eno sliko bom takoj prilepil,

Ma mislim da bo težko prit do njega
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Pe Jun 28, 2013 21:21

Pozdravljen Primož
a mi lahko pošlješ mail na ZS ker me nekaj heca. PDF ja ne morem prilepit
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Pe Jun 28, 2013 22:28

Slika[/url]


Končno je uspelo....

a je to kar iščem?
Glede na to da sem samo z programom ga spravil v tilt, misliš da če ga zlauvam po morju bi začelo delovat?

Ko mi je to naredilo sem resetiral napako in je delovalo na minimumu 5 minut. potem pa sem še 3* ga vžgal in ni bilo problema. Začel sem pospravljat in pred odhodom mi je spet naredilo isto.

A je možno da je programsko kje se obesil ?
Uporabniški avatar
Primež
Štabni vodnik
Prispevkov: 28
Pridružen: So Sep 01, 2012 23:47
Kraj: Horjul

OdgovorNapisal/-a Primež » So Jun 29, 2013 08:21

Ta ventil služi zaprtju goriva pri ugašanju motorja. S testom injektorjev si sprožil funkcijo večjega pretoka goriva. Na osnovi podatkov o količini vbrizga je računalnik zaznal premajhen pretok in ugasnil motor. Lahko, da je ventil slab in premalo odpira, preveri njegovo napajalno napetost, ki mora biti nad 12V. Lahko pa je tudi zamašen dotok goriva do motorja (filter, ...).
Probaj najprej malo prelaufat in ga malo sprehodi čez valove.
Naša politka je kot zmahane GEDORE. Če hočeš met mir moraš zamenat celo garnituro.


Lp, Primož
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » So Jun 29, 2013 18:13

No hvala za tvojo pomoč-Mislim da sem ti že dolžen kakšno pivo..a ne ?

Sem pobrisal napako in se malce poigral v prostem teku a glej zlomka motor se zavrti in ko spistiš gas ze zatrese ( kot da je z turbino kaj narobe ).In spet se pojavi napaka....
Sm malce pogledal kje bi bil ta ventil. Sm pa ugotovil da se hitro pride do njega. cca 30 minut.
Preden sem se lotil se prebivanje do tega ventila sm poskusil zagnati še enkrat ta program pri ugasnjenem motorju. Program se je zaklučil v 1 minuti in stvar je zlaufala. Napaka se ni več pojavila. No bomo videli jutri ko gre barka iz marine.

LP
Marko
MARKO1977
Viceadmiral
Prispevkov: 374
Pridružen: Pe Dec 18, 2009 12:46

OdgovorNapisal/-a MARKO1977 » Sr Jul 03, 2013 15:31

No stvar je delovala 5 ur in spet javlja napako.
A ima kdo kako urico časa da mi malo pokaže kako se dela s testerjem ?
Saj je 10 % možnosti da je mehanska okvara.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov