
Mnenje o predelavi vozila na plin
Moderatorji: moderator2, moderator
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
kr en napisal/-a:Kocka, me veseli, da si zadovoljen. Me je pa strah, da dolgo ne bo tako.
Servisiramo mnogo vozil med njimi tudi nekaj predelanih. Imeli smo že drugi primer, ko je "sklalo" glavo. Enostavno se sedeži ventilov posedejo, da ventil več ne tesni. Stvar se slabša iz dneva v dan, dokler ne pride do faze, da avto ni možno več štartati. Ker enostavno nima kompresije.Bencin ventile hladi, plin pa ne!
Tudi, ko gledaš, kako je to narejeno,![]()
![]()
Kar nekaj vrtano v kolektor, cevke na hitre spojke, ... Ojojoj
Še dobro, da ni več nesreč.
Fantje, že originalne stvari se začnejo po 200 jurjih jebat, pa da bi tole delalo. A-a.
A mislite, da inženirji v tovarnah avtomobilov niso toliko pametni, da bi, če bi bilo to res oh in sploh, ne bi to vgradili v vozila že serijsko?
Jaz še vedno pravim:"Star sistem klasičnega bencinskega motorja, je zakon!" Za tiste, ki pa se res vozijo pa klasičen TDi. Po možnosti še brez partkl filtra.
Pod tole v celoti se podpisem, stestirano na lastni kozi. Hvala unmu tm gor da nisem imel problemov z samim motorjem ob montazi plina


Frik
Frajtonerca je prava stvar...
Moj sedaj že bivši avto ima 200.000km narejenih na plinu, skupaj 340.000. Tudi ni bilo kar nekaj zvrtano. Sodobni sistemi so hi tech, vse je krmiljeno prek računalnika in če je vse narejeno, kot je treba zadeva špila.
Tovarniško je vgrajen plin v vozila Corsa, Meriva, Astra, Zafira, Tourer, Insignia, Panda, Punto, 500, Delta, Ypsilon, Mito, Guluieta, Duster, Logan, Sandero, VW Up. Hyundai i10, 20, 30, Skoda Citigi in verjetno še kaksen
CNG pa vgrajuje tovarniško VW mislim, da kar v vse modele!!! CNG je tudi plin!
Tako, da trditev, da tovarne tega ne delajo ne drzi!!!
Pa brez zamere!
@kocka mislim, da bos zadovoljen. Ne pozabi nalivati mazila za ventile in mora delati.
P.s. se pa strinjam s tem, da je tu okoli ogromno šalabajzarstva i s tem povezanih problemov...
Tovarniško je vgrajen plin v vozila Corsa, Meriva, Astra, Zafira, Tourer, Insignia, Panda, Punto, 500, Delta, Ypsilon, Mito, Guluieta, Duster, Logan, Sandero, VW Up. Hyundai i10, 20, 30, Skoda Citigi in verjetno še kaksen
CNG pa vgrajuje tovarniško VW mislim, da kar v vse modele!!! CNG je tudi plin!
Tako, da trditev, da tovarne tega ne delajo ne drzi!!!
Pa brez zamere!
@kocka mislim, da bos zadovoljen. Ne pozabi nalivati mazila za ventile in mora delati.
P.s. se pa strinjam s tem, da je tu okoli ogromno šalabajzarstva i s tem povezanih problemov...
Ne sodi me, dokler me ne spoznaš, ne podcenjuj me, dokler mi ne postaviš izziva in ne govori o meni, dokler ne govoriš z mano!
mamaMicka napisal/-a:Moj sedaj že bivši avto ima 200.000km narejenih na plinu, skupaj 340.000. Tudi ni bilo kar nekaj zvrtano. Sodobni sistemi so hi tech, vse je krmiljeno prek računalnika in če je vse narejeno, kot je treba zadeva špila.
Tovarniško je vgrajen plin v vozila Corsa, Meriva, Astra, Zafira, Tourer, Insignia, Panda, Punto, 500, Delta, Ypsilon, Mito, Guluieta, Duster, Logan, Sandero, VW Up. Hyundai i10, 20, 30, Skoda Citigi in verjetno še kaksen
CNG pa vgrajuje tovarniško VW mislim, da kar v vse modele!!! CNG je tudi plin!
Tako, da trditev, da tovarne tega ne delajo ne drzi!!!
Pa brez zamere!
@kocka mislim, da bos zadovoljen. Ne pozabi nalivati mazila za ventile in mora delati.
P.s. se pa strinjam s tem, da je tu okoli ogromno šalabajzarstva i s tem povezanih problemov...
Podpis!!!
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
kr en napisal/-a:Kocka, me veseli, da si zadovoljen. Me je pa strah, da dolgo ne bo tako.
Servisiramo mnogo vozil med njimi tudi nekaj predelanih. Imeli smo že drugi primer, ko je "sklalo" glavo. Enostavno se sedeži ventilov posedejo, da ventil več ne tesni. Stvar se slabša iz dneva v dan, dokler ne pride do faze, da avto ni možno več štartati. Ker enostavno nima kompresije.Bencin ventile hladi, plin pa ne!
Tudi, ko gledaš, kako je to narejeno,![]()
![]()
Kar nekaj vrtano v kolektor, cevke na hitre spojke, ... Ojojoj
Še dobro, da ni več nesreč.
Fantje, že originalne stvari se začnejo po 200 jurjih jebat, pa da bi tole delalo. A-a.
A mislite, da inženirji v tovarnah avtomobilov niso toliko pametni, da bi, če bi bilo to res oh in sploh, ne bi to vgradili v vozila že serijsko?
Jaz še vedno pravim:"Star sistem klasičnega bencinskega motorja, je zakon!" Za tiste, ki pa se res vozijo pa klasičen TDi. Po možnosti še brez partkl filtra.
Ker sem sam monter, se moram oglasiti...očitno si do sedaj videl samo vozila predelana pri šalabajzerjih. Žal... ostalo ti je pa že MM napisal...
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
kocka napisal/-a:Včeraj dobil predelan avto na plin in moram reči da sem zelo zadovoljen, razlike v moči sploh ne občutiš in preklopi na plin da sploh ne zaznaš. Danes zjutraj 5c avto sam preklopil na plin po 300m. Moram reči, da je Tomaž res stručko.
Veliko poceni km želim!
Pazi da bo vedno dovolj tekočine za mazanje ventilov in bo pravilno doziranje! Če pa želiš ti lahko (seveda zastonj) naredim meritve, če je naprava pravilno nastavljena.
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4061
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Me zanima kaj je s tem mazanjem ventilov ker kljub vsaj 10 videnih naprav še nisem videl nikjer posode za to tekočino za ventile. In zanima me kaj se to naliva in kje se to kupi in kolk stane in kolk se porabi in če lahko to dodam na svojo napravo mimgas? Zgodilo se mi je ravno to da so ventili začeli puščat ampak motor ima 370kkm za sabo in slišal sem da pri tem mojem motorju je to pač normalno pri teh kilometrih tud če ni plina v njem, ampak me vseeno zanima, ker imam zdaj generalno obnovljeno glavo in bi rad brez podobnih težav vozil v nadaljnje.
No ajde junaki planinskega čaja da vas vidim.
Kdo tole predela na plin in da garancijo da bo DELALO!!!
V8, 6.3, 105000km

Kdo tole predela na plin in da garancijo da bo DELALO!!!

V8, 6.3, 105000km
Nazadnje spremenil gregor.n, dne Če Jan 23, 2014 23:54, skupaj popravljeno 1 krat.
https://medisken.si
Marcel_Mastnak napisal/-a:Me zanima kaj je s tem mazanjem ventilov ker kljub vsaj 10 videnih naprav še nisem videl nikjer posode za to tekočino za ventile. In zanima me kaj se to naliva in kje se to kupi in kolk stane in kolk se porabi in če lahko to dodam na svojo napravo mimgas? Zgodilo se mi je ravno to da so ventili začeli puščat ampak motor ima 370kkm za sabo in slišal sem da pri tem mojem motorju je to pač normalno pri teh kilometrih tud če ni plina v njem, ampak me vseeno zanima, ker imam zdaj generalno obnovljeno glavo in bi rad brez podobnih težav vozil v nadaljnje.
Nekateri motorjih so trpežni, drugi pa ob uporabi avtoplina za pogon, hitreje dobijo poškodbe na sedežih ventilov. Na vrhu seznama občitljivih so Ford in Opel (in ostale znamke, ki uporabljajo njihove pogonske agregate). Popolnoma ''varni'' so BMW, Audi, Mercedes, italijanske znamke.... ostali pa so nekje vmes...
Če ne gre, vzamem večje kladivo.
gregor.n napisal/-a:Bencin je za vozit, nafta za gret, plin pa za kuhat in basta.
Dej nabijač, bencin točiš ti edino v kosilnico, pa še tam ti je škoda, pa raj z ročno pokosiš !
Tak AMG ni problem predelat, problem je lastniku dat 5k za montažo


Drugače pa plin je in, sploh ko na verovškovi tankaš za 70centov, edin pazit moraš da te kakšna "marica" ne zgazi, no evo še adrenalin je



“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Tex napisal/-a:
Drugače pa plin je in, sploh ko na verovškovi tankaš za 70centov, edin pazit moraš da te kakšna "marica" ne zgazi, no evo še adrenalin je
Da boste vedeli zakaj morate PAZIT na Verovškovi.
LP
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov