Ogrevanje-razsmernik
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6225
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
@snake
@dinksi
snake napisal/-a:Debata o ogrevanju na plin je že šla mimo.............................zamudnikom pa v svarilo......................NE uporabljaj plina v majhnih prostorih.
- Povezava na tisto debato

@dinksi
- Podobno kot kaloriferji na splošno, le razsmernika ne rabiš.
Je pa le 150W torej trije še vedno manj kot 500 W...
Porabi toliko toka, kot ga pač porabi (po eni plati ne prazniš tako hitro akujev, po drugi plati pa ne greje prav dosti). Če jih sestaviš za 2000W si, kar zadeva porabo - razen, da ne rabiš razsmernika - na istem kot z navadnim kaloriferjem.
Velja, kar je napisal admin (in Heron): če imaš dovolj velike akumulatorje in/ali teče tudi motor in je dovolj zmogljiv alternator... bi bila lahko čiso OK rešitev.
Tehnični podatki
Funkcija (hlajenje / gretje) Gretje
Moč 150 W
Obratovalna napetost 12 V
Teža 420 g
dolžina 75 mm
višina 115 mm
širina 130 mm
150 W ni veliko, trije taki so šele 450W in že okrog kilo in pol in zmeda kablov, torej tudi ni več ravno priročno za prenašanje, če nimaš na svoji barki (če vlačiš v vreči na tekmo ali na čarter barko)...
Koliko je zadeva priročna, kako prenaša slan zrak, kako se ti kje motajo okrog razdelilci za 12V, če imaš takih avtomobilskih grelcev (in sušilcev za lase) več... stvar preizkusa in okusa.
Če 150W zadošča, in kot 12V sušilec za lase

Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Pred leti, ko še nisem imel klime, sem zvečer v prehodnih obdobjih malo pogrel dnevno sobo s kaloriferjem 2000W. Slabih 20m2 sem v 15-20 minutah opazno segrel. 20m2 x 2,8m = 56m3
Volumen dnevne sobe 56m3.
Zdej pa ti segrevaj 5 m3 s kaloriferjem 2000W.
Dva kaloriferčka, skupaj 300W bosta čisto dovolj za to kar Nina sprašuje, ubit najhujši mraz med delovanjem motorja v majhni kabinci.
Volumen dnevne sobe 56m3.
Zdej pa ti segrevaj 5 m3 s kaloriferjem 2000W.
Dva kaloriferčka, skupaj 300W bosta čisto dovolj za to kar Nina sprašuje, ubit najhujši mraz med delovanjem motorja v majhni kabinci.
Tisti 12 volten grelec sem kupil ženi za v Puntota dizel(ker rabi dolgo,da se segreje),da bi kao hitreje odtalilo šipe.............................
uglavnem,rezultat je................vržen denar proč.
Da bi pa barko s tem segreval,mislim,da je utopija.Najprej zaradi efekta,pa tudi zaradi porabe.Ni tako majhen porabnik...................je kabel kar topel ratu po 5-ih minutah delovanja.
uglavnem,rezultat je................vržen denar proč.
Da bi pa barko s tem segreval,mislim,da je utopija.Najprej zaradi efekta,pa tudi zaradi porabe.Ni tako majhen porabnik...................je kabel kar topel ratu po 5-ih minutah delovanja.
Zanimiva logika, da bi nekdo, ki nima 220V instalacije, rad priklopil kalorifer za 20€, na 1000€ inverter + min 500€ akumulatorje, ali pa na kakšen 5000€ agregat nima pa za en airtop
Ponavadi je smiselen obraten vrstni red, siromaka zebe na barki in se kvalitetno obleče, potem se reskira za kakšen webasto, šele nato pridejo na vrsto razni veliki 3kw inverterji in veliki in težki akumulatoji, ki seveda niso večni in jih je čez par let potrebno zamenjati ali celo generatorji, pa še to na večjih barkah, če je potreba.

-
- Admiral
- Prispevkov: 868
- Pridružen: Po Jun 21, 2010 21:53
Če se pogovarjate kako ogreti barko med plovbo na motor, po moje nima smisla razmišljati o elektriki, medtem ko ti odtekaka vroča voda v morje.
Nabaviš en avtomobilski radiator, pogovorno mu rečejo tudi pečka, en ventilator na 12 v, in priklopiš preko ventila na motor, ker večino motorjev ima to možnost, oziroma obstajajo ustrezni kiti. Požarno varna in kvalitetna rešitev.
Nabaviš en avtomobilski radiator, pogovorno mu rečejo tudi pečka, en ventilator na 12 v, in priklopiš preko ventila na motor, ker večino motorjev ima to možnost, oziroma obstajajo ustrezni kiti. Požarno varna in kvalitetna rešitev.
-
- Admiral
- Prispevkov: 868
- Pridružen: Po Jun 21, 2010 21:53
Razmišljamo o tem, kako barko ogreti npr. med jadranjem ali pa kak večer na sidru ali boji. Ko se privežemo v marini, se vedno priklopimo na "taprav štrom" in zakurimo dva kaloriferja. Povprašala sem le za možnost "ogrevanja" na 12V, tako kot je npr. Tv na 12V itd. Čeprav se bolje spoznam na kuhinjo, trače in ostale "babje" zadeve, sem vseeno dobila nekaj zelo koristnih odgovorov. Kako pa se tako spraševanje obnese v praksi, pa takole:
Pred časom grem v trgovino s tehnično robo po kabel za priklop tv na 12v. In mi prodajalec s ciničnim nasmeškom pove, da bom morala potem kupiti še tv, na katerega lahko to priklopim, mu gladko prijazno odgovorim, da se televizor, ki potrebuje ravno ta kabel že pozibava na barki. Klin. ga gleda, to me pa pojezi. Nakar pove, da tega nimajo. Pa vem sa imajo, ker sem se za to zanimala en teden prej, pa nisem bila prepričana kateri vtič je pravi. Pot pod noge in v trgovino z el. Materialom. Spet en vase zagledam tip me vpraša: "Gospa, mislite morda 12m?". No, tam sem potem sicer dobila vse sestavne dele za priklop, ostal pa je grenak priokus in v tisto trgovino ne grem več.
Takole, malce izven konteksta, pa vendar. "Ogreli" smo se ta tisti mali fenček, prižgali kakšno romantični svečko, skuhali kaj dobrega in se stisnili drug k drugemu. Ja, na naslednji barki, ko ne bomo več siromaki, seveda, pa bomo...ne, ne bomo, morda je tako, bolj siromašno in v obratn vrstnem redu lepše.
Pred časom grem v trgovino s tehnično robo po kabel za priklop tv na 12v. In mi prodajalec s ciničnim nasmeškom pove, da bom morala potem kupiti še tv, na katerega lahko to priklopim, mu gladko prijazno odgovorim, da se televizor, ki potrebuje ravno ta kabel že pozibava na barki. Klin. ga gleda, to me pa pojezi. Nakar pove, da tega nimajo. Pa vem sa imajo, ker sem se za to zanimala en teden prej, pa nisem bila prepričana kateri vtič je pravi. Pot pod noge in v trgovino z el. Materialom. Spet en vase zagledam tip me vpraša: "Gospa, mislite morda 12m?". No, tam sem potem sicer dobila vse sestavne dele za priklop, ostal pa je grenak priokus in v tisto trgovino ne grem več.
Takole, malce izven konteksta, pa vendar. "Ogreli" smo se ta tisti mali fenček, prižgali kakšno romantični svečko, skuhali kaj dobrega in se stisnili drug k drugemu. Ja, na naslednji barki, ko ne bomo več siromaki, seveda, pa bomo...ne, ne bomo, morda je tako, bolj siromašno in v obratn vrstnem redu lepše.
Ma, problem pri naših, pardon, moji "mediteranski" barki, je izolacija. Tudi če jo na nek način segrejem, se hitro spet ohladi na temperaturo morja, tako da bi v mrzlih dneh moral ves čas dogrevati. Torej najprej bi moral izolirat kompletno barko. Tako da zaenkrat prakticiram priveze z 220V in kaloriferjem, ki pa ga tudi ne maram preveč, ker izsuši zrak. Verjetno pri webastu ni dosti bolje kar se kvalitete zraka tiče ali pač!?
Koliko pa pride, če bi naknadno vgradil Webasto? Oz. ali je sploh možno?
Serijsko vgrajen ima sicer razvode po vseh kabinah itd, ampak sem prepričan, da tudi če bi imel samo en glavni izpuh toplega zraka v salonu, bi bila to bistvena razlika do raznih improvizacij s svečkami...
Jaz v mrzlem obdobju najamem barko z gretjem, ker kakšno pretirano stiskanje petih tipov ne pride v poštev
Kuhamo pa tudi ne bogvekaj...
Serijsko vgrajen ima sicer razvode po vseh kabinah itd, ampak sem prepričan, da tudi če bi imel samo en glavni izpuh toplega zraka v salonu, bi bila to bistvena razlika do raznih improvizacij s svečkami...
Jaz v mrzlem obdobju najamem barko z gretjem, ker kakšno pretirano stiskanje petih tipov ne pride v poštev

LP, Sodnick
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6225
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
@Bouges Nina
@marchi
@sodnick
- Opisala si svoj problem - bivanje v hladnem letnem času na barki tudi, ko nisi priklopljen na elektriko, ne le kako po prihodu nanjo na hitro pogreti barko.
O tem, kako vse se da greti smo že kar nekaj napisali, ampak bistveno je tudi, kako toploto izgubljaš, v zvezi s tem pa tudi problem ugodja, ki je povezan z vlago v prostoru, kondenzom, tudi plesnijo in podobnim.
To je v bistvu načel Marchi, informacija pa mislim da bo prišla zelo prav tudi tebi.
@marchi
- Problem izolacije... Imam vtis da misliš, da je - če hočeš kaj narediti - treba izolirati vso barko.
V hladnem letnem času je veliko pomembnejša toplotna izolacija nadvodja kot podvodja. Razloge smo precej izčrpno obdelali v temi Plesen . Povezave na to in še nekaj tem, ki obravnavajo izlacijo kabine (tudi z namenom, da v njej dalj časa bivaš pozimi) je v manj urejenem temle kazalu v bazi znanja tega foruma.
Za zdaj na teh povezavah že napisanega ne bi ponavljal. Če po tam prebranem kaj ne bo jasno, pa lahko dopolnimo - lahko tudi na ZS ali pa na naslednjem srečanju, da ne bo kdo spet pisal, da se delam važnega z dolgimi 'čitabulami'.
@sodnick
- Kolikor je meni znano, je naknadna vgradnja Webasto nekaj čisto običajnega.
Ravno Joško mislim da je tega vgradil veliko - ne vem če ne pred kakim letom, dvema tudi adminu. Kolikor vem, je tudi razvod, tako da toplota pride tja, kjer je potrebna, tudi pri naknadni vgradnji nekaj normalnega.
Je pa o tem tu na forumu že veliko - in zanimvega - tule.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
-
- Admiral
- Prispevkov: 868
- Pridružen: Po Jun 21, 2010 21:53
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov