GUMENJAK ALI ČOLN
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
GUMENJAK ALI ČOLN
kaj je pametnejši izbor za užitek, vzdrževanje, ali 6 metrski čoln, kot denimo
flyer 550sun deck, ali pa gumenjak denimo grand s550
bolj me zanima načelni odgovor vprašanja med gumenjaki ali čolni, ne toliko med omenjenima modeloma
hvala
flyer 550sun deck, ali pa gumenjak denimo grand s550
bolj me zanima načelni odgovor vprašanja med gumenjaki ali čolni, ne toliko med omenjenima modeloma
hvala
-
- Praporščak
- Prispevkov: 33
- Pridružen: Pe Maj 04, 2012 16:32
GUMENJAK ALI KLASIKA
Živio.
Po moje je plastika (ali kak drug fiksen material) boljši predvsem, če se odpraviš kam, kjer se da prenočiti po napornem dnevu in večeru.
V kolikor pa ne, je pa gumica zakon. Še posebej za začetnike.
Lp, Zvone
Po moje je plastika (ali kak drug fiksen material) boljši predvsem, če se odpraviš kam, kjer se da prenočiti po napornem dnevu in večeru.
V kolikor pa ne, je pa gumica zakon. Še posebej za začetnike.
Lp, Zvone
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6225
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Ja, išči je (ali bi moral biti) zakon.
Gumenjak je (in to za svoj namen presneto dober) čoln.
Bolid, tudi spati se na njem da - na to trdo-plastični nimajo monopola (in to lahko prav udobno...)
(klik na sliko - Sacs - ova rešitev)
Menda je pa bolj bistveno, kakšna je družba, od vrste kabine
Edino na jadra večina gumenjakov ne gre ...

Gumenjak je (in to za svoj namen presneto dober) čoln.
Bolid, tudi spati se na njem da - na to trdo-plastični nimajo monopola (in to lahko prav udobno...)

(klik na sliko - Sacs - ova rešitev)
Menda je pa bolj bistveno, kakšna je družba, od vrste kabine

Edino na jadra večina gumenjakov ne gre ...



Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Si pa našel dolžino, 5,50 m...
Imel sem eno drugo. Moje mnenje nekje do 5 ali 6 m je boljši gumenjak z zunanjim motorjem, tudi cenejše vdrževanje, več kot dovolj za dnevne užitke, ne omogoča pa več dnevnih izletov. Nad 6 m pa plastika s kabino, s katero greš lahko tudi dlje.
Seveda se bo našel zdaj kdo, ki bo dokazal na svojem primeru gumenjaka 6m50, s cerado, kako gor živi teden dni. Že mogoče vendar se to ne more primerjat s kabino, notranjim wc-je, tušem, hladilnikom in štedilnikom, kar novejša plovila nad 6 m že imajo.
Nikakor pa ne vidim smisla v gumenjakih 7 m in več z notranjimi motorji, ni ne eno, ne drugo.
Pač moje izkušnje...
Imel sem eno drugo. Moje mnenje nekje do 5 ali 6 m je boljši gumenjak z zunanjim motorjem, tudi cenejše vdrževanje, več kot dovolj za dnevne užitke, ne omogoča pa več dnevnih izletov. Nad 6 m pa plastika s kabino, s katero greš lahko tudi dlje.
Seveda se bo našel zdaj kdo, ki bo dokazal na svojem primeru gumenjaka 6m50, s cerado, kako gor živi teden dni. Že mogoče vendar se to ne more primerjat s kabino, notranjim wc-je, tušem, hladilnikom in štedilnikom, kar novejša plovila nad 6 m že imajo.
Nikakor pa ne vidim smisla v gumenjakih 7 m in več z notranjimi motorji, ni ne eno, ne drugo.
Pač moje izkušnje...
Boss brez zamere. Eni imajo raje kempiranje v sotoru (gumica) drugi imajo raje apartma, trdo streho nad glavo(plasticna kabina). Tudi tu je dilema in stvar okusa.
Recimo za primer 22 dni namibije botswane in zimbabveja sem prespal na strehi avtomobila v montaznem sotoru.. lahko bi v lodgih, nameravam tudi na gumenjaku podobno uredit ce bo le slo...(podobno kot sacs) in naredit vecdnevni izlet.
Je pa lahko vsa oprema ki si jo omenil tudi na gumici.. sploh na 6m in daljsi (vecina te opreme pa ze od 5 dalje (tus, hladilnik, stedilnik). nekatere vecje npr ZAR mislim da od 73dalje ima tudi notranjo kabino. Nekateri so si jo celo izdelali sami na manjsih gumah
tako da moznosti je veliko... stvar okusa in ocesa.
Recimo za primer 22 dni namibije botswane in zimbabveja sem prespal na strehi avtomobila v montaznem sotoru.. lahko bi v lodgih, nameravam tudi na gumenjaku podobno uredit ce bo le slo...(podobno kot sacs) in naredit vecdnevni izlet.
Je pa lahko vsa oprema ki si jo omenil tudi na gumici.. sploh na 6m in daljsi (vecina te opreme pa ze od 5 dalje (tus, hladilnik, stedilnik). nekatere vecje npr ZAR mislim da od 73dalje ima tudi notranjo kabino. Nekateri so si jo celo izdelali sami na manjsih gumah

Saj sem reku, da se bo našel kdo, ki bo našel kontra...
vendar tube so vsaj 50 cm, pol metra na vsaki strani, čolni med 5 in 7 m so običajno vsi široki okoli 2m5, zdaj pa odštej 2 X pol metra, skupaj 1 m, pa boš dobil uporabno površino. Ja verjamem, gumice 6m+ imajo vse, tudi tuš, pa šporhet.., samo gre za najmanj cca 4m2 - v besedi 4 kvadratne metre (ena postelja) razlike v uporabni površini (uporabno cca 4m po dolžini krat 1 m - 2 X pol za tube na vsaki strani). Skupno recimo na 6 m dolžine krat 2,5 = 15 m, znese malo manj kot tretjino, če upoštevamo še oni meter tub za motorjem pa skoraj polovico , uporabne površine.. Verjamem, da ste se imeli fajn, samo lahko bi se še imeli bolje, pa vam je zmanjkal kakšen EUR z pošten čoln
.
Pa brez zamere vsem, ki prisegate na gumenjake, sem bil v isti špuri, super, od krka do korčule in nazaj na 5 m+ yamaha 60, samo resnično, se ne more primerjat s plastiko 7m+....
vendar tube so vsaj 50 cm, pol metra na vsaki strani, čolni med 5 in 7 m so običajno vsi široki okoli 2m5, zdaj pa odštej 2 X pol metra, skupaj 1 m, pa boš dobil uporabno površino. Ja verjamem, gumice 6m+ imajo vse, tudi tuš, pa šporhet.., samo gre za najmanj cca 4m2 - v besedi 4 kvadratne metre (ena postelja) razlike v uporabni površini (uporabno cca 4m po dolžini krat 1 m - 2 X pol za tube na vsaki strani). Skupno recimo na 6 m dolžine krat 2,5 = 15 m, znese malo manj kot tretjino, če upoštevamo še oni meter tub za motorjem pa skoraj polovico , uporabne površine.. Verjamem, da ste se imeli fajn, samo lahko bi se še imeli bolje, pa vam je zmanjkal kakšen EUR z pošten čoln

Pa brez zamere vsem, ki prisegate na gumenjake, sem bil v isti špuri, super, od krka do korčule in nazaj na 5 m+ yamaha 60, samo resnično, se ne more primerjat s plastiko 7m+....
Na gumi 4,7m sva dva BP preživela dober teden dopusta in kruzarila po S jadranskih otokih. Vmes naju je 3x ponoči napralo vendar šotor drži. Vemo vsi da je kabina pač kabina ampak to so €€. Za gumo do 5m z mašino vred malo zanemarjeno vse skupaj in če imaš še malo sreče daš dobrih 3K €. Nekaj roke na vso stvar, pa imaš super navtične robinzonske počitnice za malo denarja. Je pa stvar okusa in če ti ostane več € si pač privoščiš več.
Za štart v navtiki, pa vsekakor priporočam gumo in apartma na obali. Kombinacija je fantastična.
Za štart v navtiki, pa vsekakor priporočam gumo in apartma na obali. Kombinacija je fantastična.
Izpit za čoln sedaj imam, kaj pa zdaj... na morje seveda.
boss napisal/-a:Aja, pa še ena stvar, ko smo potovali z gumico, smo ene parkrat prespali na obali, postavili šotor, spekli ribe... zdaj ne rabimo postavljat šotora in vseeno pečemo ribe, poslušamo ribare ob kozarčku...
pozdravljen....samo eno vprašanje, kakšen čoln imaš, model, dolžina,...? hvala in lp!


Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov