Pozdravljeni.
Kot novopečeni "mornar" se v zadnjih trenutkih pripravljam na zame kar zahteven posel. Pred dvema letoma sem kupil jadrnico manjših mer ( 8m ) , ki ni nič posebnega razen tega , da je jeklena. V notranjosti je v zavidljivem stanju , res lepo ohranjena glede vsega. Skoraj kot nova. V notranjosti skorajda nisem našel rje , vsaj na kritičnih mestih ne , do koder sega vodna gladina. Nekaj malega jo je bilo b notranjosti pod oblogami zaradi nestrokovnih montaž na palubju , ker se po posegu kjer je prišlo do poškodb površin le te niso znova zaščitile.
Ke pa imam barko namen tokrat prvič sanirati tudi kar se podvodnega dela tiče , vas sprašujem , kako ravnati v primeru , da najdem rjo večjih povšin. Ker so ponavadi rjaste površine globinsko različno načete , je takšne površine težko obrusiti , ali pa sploh nemogoče. Ker peskanje ni tako enostavno , niti poceni in ni povsod izvedljivo , me zanima ali ima kdo iskušnjnje , v kolikšni meri odstraniti korozijo , ali je morda na voljo kakšen premaz , ki učinkovito in zanesljivo zaščiti nčeto pločevino in nudi podlago za nadaljni nanos barve in antifoulinga .
V primeru da najdem kritično mesto , kjer bi bilo potrebno menjati pločevino , katere elektrode uporabiti za varjenej.
Hvala za nasvete in pomoč.
Lp. Marjan
Sanacija podvodnega dela
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
Re: Sanacija podvodnega dela
Peskanje se mi zdi najbolj efektivno, sploh pri večjih razjedah rje, če pa zadeva ni tako huda pa se seveda lahko tudi zbrusi. Premazov za zašćito imaš kar nekaj, vendar ne bom omenjal firm ker potem "vsak berač svojo malho hvali" in to odločitev prepuščam tebi oz. kateri od prodajalcev te bo argumentirano prepričal, da je to za tvoje plovilo najboljše. Obrusiš očistiš rje, potem zaščito za kovino in naprej ostali premazi. Mislim, da ti bo znal vsak ti prodaja te stvari svetovati kako s premazi in kakšni so med njimi časovni intervali. Drugače se pa tudi nekaj članov ukvarja s prodajo teh premazov, malo poglej male oglase. Veliko volje in uspeha pri prenovi! Če ti bo kaj konkretnega nagajalo pa kar povprašaj, bomo že pomagali.
Re: Sanacija podvodnega dela
Mi smo obnovili kovinsko barko za sina ,dolžine 9,6 m.Dvignili smo jo v Ladjedelnici v Izoli. Zunaj je bila 1 mesec in nato še en mesec ,ker smo zamenjali 2 kosa dna, 140x30 cm cca.Zavaril nam jo je z co2jem naš forumaš Damjan Lepen.Ko je na kosu pločevine pokazal kako bo var izgledal, je bilo tko, kot da je robot var potegnu,je res perfekten varilec.No ,kose je pa upasu tastar Polanc..tudi solidno.
Barko smo celo zbrusili,dež nas je jeb..na polno ,tako da je blo zelo težko delo.No kaka pika rje je ostala not gotovo, ker jo nismo peskali.Brusili smo z fibercami,vibracijskimi brusilkami in z zelo trdimi krtačami ,ki jih daš na fiberco.
Premazov spodaj je 8.,na bokih mislim 7.Pod vodo je 5 rok epoksi primerja.Mi smo dali od International..Intershild 300 za prvi 2 roki, po tem pa Jotun še 3 krat ,da smo meli različne barvne odtenke in bolj vidiš ,kako in kje barvaš.AF je Jotun gor ,rdeči.
Boke smo barvali ..4 primerje in 3 krat belo barvo,ki je vmes prebrušena da smo zmanjšali efekt pomarančne skorje.vsi premazi so 2 komponentni, razen AFja.
Paluba je tud bela ,spodaj isto primerji ,pa v predzadnji sloj še kremenčev pesek za raster.Vse dobr drži.Je pa treba kraste če se nardijo..tu jih je blo enih par v nekih 6 letih, pač odtrgat in ponovit vajo.Takoj ko pol kaj, opaziš pomali z biloktero barvo sam, da se takoj zaščiti ,pol pa saniraš ornk..recimo po dopustu.
Tkole na kratko. Sem pa že pisal o tej barki v drugih temah, tudi o nastali luknji enkrat na velikonočno nedeljo..
LP Iztok
Barko smo celo zbrusili,dež nas je jeb..na polno ,tako da je blo zelo težko delo.No kaka pika rje je ostala not gotovo, ker jo nismo peskali.Brusili smo z fibercami,vibracijskimi brusilkami in z zelo trdimi krtačami ,ki jih daš na fiberco.
Premazov spodaj je 8.,na bokih mislim 7.Pod vodo je 5 rok epoksi primerja.Mi smo dali od International..Intershild 300 za prvi 2 roki, po tem pa Jotun še 3 krat ,da smo meli različne barvne odtenke in bolj vidiš ,kako in kje barvaš.AF je Jotun gor ,rdeči.
Boke smo barvali ..4 primerje in 3 krat belo barvo,ki je vmes prebrušena da smo zmanjšali efekt pomarančne skorje.vsi premazi so 2 komponentni, razen AFja.
Paluba je tud bela ,spodaj isto primerji ,pa v predzadnji sloj še kremenčev pesek za raster.Vse dobr drži.Je pa treba kraste če se nardijo..tu jih je blo enih par v nekih 6 letih, pač odtrgat in ponovit vajo.Takoj ko pol kaj, opaziš pomali z biloktero barvo sam, da se takoj zaščiti ,pol pa saniraš ornk..recimo po dopustu.
Tkole na kratko. Sem pa že pisal o tej barki v drugih temah, tudi o nastali luknji enkrat na velikonočno nedeljo..
LP Iztok
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov