Za 200A trajnega toka je tole spodaj, ta je sicer trifazni.

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

admin napisal/-a:Govoriti o tem, kako bo nekdo izpraznil baterijo je popolnoma nesmiselno, ker se to NE MORE zgoditi! Ne ukvarjam se z gumenjakom, ki ima dve banki s štartnim akujem iz avtomobila po 55Ah. Seveda boš tam hitro kaj do konca izpraznil, če dela hladilnik in radio npr.
Na malce večji barki imamo baterijsko banko malce bolj konkretno dimenzionirano in tisti, ki je zgoraj prebral moj prispevek je prebral tudi da v 24 urah na sidru izpraznim 15 do 20% kapacitete. Torej sem lahko na sidru 3 dni in 3 noči, pozabim na vse, pa bo še vedno vžgal motor! Ampak tega ne počnem, ker kot prvo je barka zato, da se pluje, kot drugo pa skrbim za akumulatorje in jih nikoli ne praznim preko 20% v minus!
Napisal sem tudi da si kupiš recimo pri Harpoon en pošten battery monitor od Victrona in pozabiš na vse skupaj! Nastaviš si alarm na recimo -25% in na recimo 12.0 V napetosti. Če se to dogodi, se zadeva dere, pa ni vrag da tudi če si totalni aberveznik, boš razumel da je treba pogledat na inštrument! Poleg tega ima izhodni rele, na njega lahko montiraš sireno, da boš tudi med diskoteko vedel, da si nizko. Lahko ti tudi avtomatsko zažene generator, če že hočete komplicirat...
V glavnem, smešno mi je, ko nekdo govori kako lahko izprazniš akumulatorje toliko da ti več ne vžge... Ne, ne moreš jih, pika! Ko so novi je itak sistem dimenzioniran da ne rabiš misliti, ko pa je potrebna menjava, te bo na to opozoril alarm nizke napetosti, pa spet ne moreš...
Rok-11 napisal/-a:admin napisal/-a:Govoriti o tem, kako bo nekdo izpraznil baterijo je popolnoma nesmiselno, ker se to NE MORE zgoditi! Ne ukvarjam se z gumenjakom, ki ima dve banki s štartnim akujem iz avtomobila po 55Ah. Seveda boš tam hitro kaj do konca izpraznil, če dela hladilnik in radio npr.
Na malce večji barki imamo baterijsko banko malce bolj konkretno dimenzionirano in tisti, ki je zgoraj prebral moj prispevek je prebral tudi da v 24 urah na sidru izpraznim 15 do 20% kapacitete. Torej sem lahko na sidru 3 dni in 3 noči, pozabim na vse, pa bo še vedno vžgal motor! Ampak tega ne počnem, ker kot prvo je barka zato, da se pluje, kot drugo pa skrbim za akumulatorje in jih nikoli ne praznim preko 20% v minus!
Napisal sem tudi da si kupiš recimo pri Harpoon en pošten battery monitor od Victrona in pozabiš na vse skupaj! Nastaviš si alarm na recimo -25% in na recimo 12.0 V napetosti. Če se to dogodi, se zadeva dere, pa ni vrag da tudi če si totalni aberveznik, boš razumel da je treba pogledat na inštrument! Poleg tega ima izhodni rele, na njega lahko montiraš sireno, da boš tudi med diskoteko vedel, da si nizko. Lahko ti tudi avtomatsko zažene generator, če že hočete komplicirat...
V glavnem, smešno mi je, ko nekdo govori kako lahko izprazniš akumulatorje toliko da ti več ne vžge... Ne, ne moreš jih, pika! Ko so novi je itak sistem dimenzioniran da ne rabiš misliti, ko pa je potrebna menjava, te bo na to opozoril alarm nizke napetosti, pa spet ne moreš...
Na motornjakih...
Ko pa jadralci po par dni ne vžgemo motorja, jadramo tudi ponoči, laufa hladilnik, pa še za kakšen dan izgine sonce... je pa druga zgodba.
polanc napisal/-a:Nikoli nisem gledal kolikšna je poraba globinomerja ,vetromerja in GPS-ja neki elektrike pa le pohrustajo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov