Evinrude e-tec 75...

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
brk
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: Po Apr 19, 2010 22:20
Kraj: Rogaška Slatina

Evinrude e-tec 75...

OdgovorNapisal/-a brk » Po Jan 24, 2011 17:23

Evinrude e-tec 75

Kakšno mnenje oz. izkušnje imate s to mašinco?

- vzdržljivost/zanesljivost
- poraba
- možnost 'porihtanja' morebitnih nevšečnosti? - ali je morda kakšen nedostopen high tech?
- potrebe po servisu
- izvedljivost servisiranja v lastni režiji - kot npr. 4t yamaha? - ali je morda spet kakšen nedostopen high tech?
- splošno mnenje?

Prosim za komentarje.

Lp, brk
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4405
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Po Jan 24, 2011 17:48

Katastrofa :wink:
Nazadnje spremenil gregor.n, dne Po Jan 24, 2011 21:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4811
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Po Jan 24, 2011 18:08

gregor.n napisal/-a:Katastrofa


manj je več :)
rosso
Višji praporščak
Prispevkov: 35
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 21:28
Kraj: Grosuplje / Umag

Etec 75

OdgovorNapisal/-a rosso » Po Jan 24, 2011 19:16

Imam tak motor. Kupil sem novega, lani sem z njim naredil 50ur na barki 19ft, 650 kg težki. Zaenkrat z motorjem ni problemov, tudi nisem imel nobenih težav z njim. Glede servisa, letos planiram zamenjati samo filter/separator v lastni režiji in prekontrolirati olje v peti. Ravno preko vikenda sem ga priklopil na računalnik in pregledal stanje. Zaenkrat nobenih napak .... . Servis je pri treh letih ali 300 urah.

Motor je odziven, pozna se, da ima boljšo navorno krivuljo od 4T in da je lažji. Poraba je zmerna. Meni žre tam nekje okoli 8 - 10 litrov, malo sem že pozabil koliko sem preko sezone natankal, ker nimam števca ur in sem ure prebral šele v nedeljo. Potovalna je najboljša tam pri 3000 vrtljajih, ravno lepo glisira in mirno teče. Temperatura motorja je bila v povprečju okoli 80 stopinj.

Pri tem motorju je najbolj moteča cena olja, je višja kot Mercurijevo ampak ga ne žre toliko, da bi tankal ne-Evinrude olje. Malo ga je težje dobiti ampak gre ... .

Glede servisiranja v lastni režiji pa, odvisno koliko se spoznaš na motorje, meni ne predstavlja težav.
Uporabniški avatar
brk
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: Po Apr 19, 2010 22:20
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a brk » Po Jan 24, 2011 20:02

gregor.n je napisal/a:
Katastrofa


Zakaj?

rosso
Priklopil na računalnik?


A to misliš na PC ali na servisu? V kolikor na PC, kakšna povezava je ter kakšen softver?

Poraba vidim, da ni neki posebnega in je povsem primerljiva s 4T.
Koliko pa pije olja za mešanico-v %? Olje Evinrude vidim da je od 11-18,5€/liter, odvisno od kvalitete. Katero uporabljaš ti?

Glede servisiranja sem mislil, da ni vse 100x zaprto dol, pa da potrebuješ kakšno čudno orodje... torej, ali je enostaven motor, ali sama 'elektronika pod plastiko'? Recimo, da imam nekaj znanja glede motorjev (seveda kot amater, čeprav strojnik)

Kakšno eliso imaš gor zmontirano?

A ima kdo morda kosovnico/sestavnico za ta motor?

Mal tečnarim, a te zadeve bi želel naprej razčistiti (da ne bom kje ostal s kupom gedor sredi morja, ker ne pašejo...)

Lp, brk
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4405
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Po Jan 24, 2011 20:16

Citiram:
gregor.n je napisal/a:
Katastrofa
Zakaj?
Se opravičujem sem odgovoril malce provokativno, ker se mi zdijo takšna vprašanja malo neumna.
Poglej, vsak proizvajalec naredi izdelek kar se da vzdržljiv in zanesljiv.
Vprašanja o porabi mi delajo pike...
Potrebe po servisu...lahko tud nič dokler ne crkne.
Kot sem zasledil iz tvojih postov kupuješ rabljen čoln med 5 in 6m?
Če je tako ti svetujem da najprej pri sebi razčistiš kakšen tip čolna hočeš, pogledaš ponudbo ter opraviš nekaj ogledov favoriziranih čolnov. Kakšna znamka motorja je gor je brezpredmetno vprašanje, pomembno je da je dovolj močan in predvsem REDNO vzdrževan. Pije pa vsak, na žalost. :wink:
lpg
rosso
Višji praporščak
Prispevkov: 35
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 21:28
Kraj: Grosuplje / Umag

Evinrude Etec 75

OdgovorNapisal/-a rosso » Po Jan 24, 2011 20:33

SW je Evinrude diagnostic 4.2, priklopiš se pa s serijskim kablom z Deutsc konektorjem 3p na motor.

Olja pije okoli 1% in manj, odvisno od obremenitve, sam imam naszavljeno na TC W3, koristim pa XD50.

Elisa je standardna mogoče bi bila boljša z manjšim korakom, vsaj vrtljaji bi se dosegali višji, sedaj dosegam spodnjo mejo max. vrtlajev za ta motor.
Uporabniški avatar
CC
Admiral
Prispevkov: 1071
Pridružen: To Maj 15, 2007 14:24
Kraj: Veleje~Dunat

OdgovorNapisal/-a CC » Po Jan 24, 2011 20:35

brk imaš ZS
Lp CC
Uporabniški avatar
brk
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: Po Apr 19, 2010 22:20
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a brk » Po Jan 24, 2011 20:50

gregor.n poglej,

1. sprašujem, ker pač ne vem in nimam izkušenj z evinrude motorji. Če bi jih imel, bi vedel in pol ne bi spraševal. Še sreča, da si se ti rodil z vsem tem znanjem, ki ga premoreš...

2. sprašujem, ker me navtika ter motorji zanimajo, rad včasih kaj prkljam iz samega 'gušta' ter da vem, kaj me čaka, če pride do havarije. Ne zaradi tistih ušivih par 100€, ki jih profitiram

3. pije vsak, en 2x več, drugi 2x manj - aja, brezpredmetno pač, glavno da je MOČAN kot praviš, yeah!

4. potrebe po servisu...vsak pač ne čaka, da crkne, menja prej

Ah, brezveze.
Vprašal sem prijazno, če je kdo z izkušnjami s tem motorjem, in dobil prijazni odgovor.
Vedno pa neki seratorji...

brk!
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4405
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Po Jan 24, 2011 21:43

Brk, se ti opravičujem za vse napisano. Sem ti hotel pomagati pa nisi razumel. Želim ti dober nakup.
serator
Uporabniški avatar
brk
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: Po Apr 19, 2010 22:20
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a brk » Po Jan 24, 2011 21:58

gregor.n

Your perception is beyond my wildest imagination!

Hvala za pomoč, ki je žal nisem razumel.

brk
Uporabniški avatar
CC
Admiral
Prispevkov: 1071
Pridružen: To Maj 15, 2007 14:24
Kraj: Veleje~Dunat

OdgovorNapisal/-a CC » Po Jan 24, 2011 22:21

brk,poglej vsi ti želimo da kupiš najboljše,eni res radi malo -piknemo-ampak ne izgubi našega zaupanja že na začetku.je že res da si nov na forumu,da se še ne znajdeš najbolje,ampak tudi o teh motorjih smo že pisali zato še poglej pod išči.

kar se pa tiče naših 'seratorjev'ti povem da so to naši člani ki imajo največ izkušenj,pa še najdaljše majo,zato so prej vse kaj drugega kot s... :lol:
upam da se našemu Gregorju opravičiš,ker si tega res ne zasluži.

umiri se pa bomo lepo shajali,ker mamo že precej znucan mudovlek od prejšnjih pacientov,in si ne želimo novih
no dans sem posebno nežen,sploh ne vem kaj mi je :lol: :lol:

če pa kaj rabiš pa le vprašaj-nič bat :wink:
Lp CC
Uporabniški avatar
brk
Višji vodnik
Prispevkov: 20
Pridružen: Po Apr 19, 2010 22:20
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a brk » Po Jan 24, 2011 22:59

Evo, zdej sm jih pa JAZ slišal...

Sej ponavadi nisem tak... :twisted:

Gregor oprosti, težek dan.

brk
janadino
Admiral
Prispevkov: 3973
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » To Jan 25, 2011 07:32

rosso, koliko konjski motor imaš?
Tale poraba pa me je vseeno malo zmotila.
Guma je guma, zaenkrat.
pale
Admiral
Prispevkov: 1905
Pridružen: Pe Okt 19, 2007 06:34
Kraj: ˇljubljana

OdgovorNapisal/-a pale » To Jan 25, 2011 08:31

imam motor četrto leto brez problemov na cca.tono težkem 5.20 gliserju.povprečna poraba 12-13 litrov.moti me edino da se mi ne zvrti čez 4000 obratov.mogoče bi moral ponastaviti krivuljo navora :roll:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov