snwl napisal/-a:@Nikola - motor MD2040D je Perkins motor - Volvo je gor samo lepil svojo oznako motorja. Po moje pri 22 let stari "owner" barki in 2.200 delovnih ur ne greš menjati motorja.

@igorb - ja res bi moral imeti vsak izmenjevalec žrtveno anoda. To funkcijo naj bi na motorju MD2040 opravljalo izpušno koleno. Ni kaj bo potrebno razdreti in pogledati celotno zadevo.
ponavadi je anoda nekje na začetku ali koncu izmenjevalca na izpušnem kolenu nima smisla ker je škoda že narejena
na netu je slika
https://www.shipoutletstore.com/en/volv ... ercoolers/ https://www.shipoutletstore.com/en/heat ... 81932.htmlkjer je nad kvadratnim priklučkom brez vijakov na sliki, vijak ki je sumljivo podoben žrtveni anodi vendar ga ni v kosovnici na isti strani ni poskusi ga odvit in poglej kaj je
če je izmenjevalec litoželezen je anoda skoraj nepotrebna,v kosovnici piše da je “cast iron" ker je v bistvu odlitek enak materialu motorja in satovje je bron ki ga morje ne napada oz zanemarljivo,če je izmenjevalec aluminij brez anode ne gre
če funkcijo anode opravlja(skoraj nemogoče) izpušno koleno potem je to potrošni material,kot vidim je to majhen motor in tako koleno ti zvari skoraj vsak v bistvu sta tanjša cev (manjši premer) skozi katero gredo izpušni plini čez je navarjena debelejša cev (večji premer) in v debelejšo cev je privarjena tanjša(morje) ki je na koncu stisnjena da sprica po notranji in jo hladi,notranja cev ne sme biti iz inox ampak kotlovska cev.
prvi znak slabega oz poroznega je,da ti nekje manjka antifriz in nikjer ne pušča, ne dosti glih toliko da ne veš kje
beli prah po moje ti malo pušča neka gumica in kaplja na koleno ter se tam posuši,ker je skoraj nemogoče da postane
tak odlitek po 2000 urah porozen oz če je 20 let v morju je za preverit,vsekakor kupi vse gume in manikote in jih zamenjaj ker je velika verjetnost da so nekje gnili ali prepereli.
.
.