Mala šola za vse z propelerji za krmo

Zbirka razlag tehničnih pojmov, fizike, enačbe, pretvorbe enot

Moderatorji: moderator2, moderator

SR 290
Admiral
Prispevkov: 4834
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Mala šola za vse z propelerji za krmo

OdgovorNapisal/-a SR 290 » So Feb 09, 2013 13:29

http://media.channelblade.com/boat_grap ... tricks.pdf





Edit by Marjan Tomki:
Edit by Marjan Tomki:

Edit by Marjan Tomki:
    V zvezi z izbiro propelerjev in drugimi dejavniki pri glisiranju je bilo na forumu razsutih še nekaj dobrih prispevkov v različnih temah po forumu, ki pa jih sicer ni lahko najti. Tu dam povezave na nekatere izmed njih.
Povezave na razne teme in prispevke na forumu v zvezi s tem
    Povezava je lahko na temo ali na prispevek v njej - in če je na prispevek, je običajno zanimivo tudi še kaj prej ali naprej od povezave.

    O tem, zakaj je propeler lahko prevelik
      Tam piše, da je čoln lahek in ima motor dovolj moči za originalno velik propeler, SR290 pa v nekaj naslednjih prispevkih tudi laikom razumljivo pojasni, zakaj je prop takega premera za ta primer najbrž vendar prevelik.
    Povzetek problemov gumice Roberth1
      Ni šlo nikamor in veliko pokurilo; reševanje (MacGyver na propelrju in tako naprej) in rešitve (po vsem servisiranju sam očistil in nastavil vplinjače).
    Obnova čolna G-370
      Začelo se je res z obnovo G-370, potem pa je v tej temi bilo precej o optimiranju plovbe pri glisiranju z različnimi rečmi. Vplivajo propelerji, trim motorja, razpored teže, reči pri obliki trupa in tako naprej.
    Po zamenjavi motorja čoln zavija
      In druge zgodbe...
    Moč motorja
      - začetno vprašanje je bilo, ali ima motor 25 ali 50 KM, kaže da ima 50 ampak je propeler neprimeren - in je lepo povedano, zakaj.
Uporabniški avatar
elbarto
Admiral
Prispevkov: 743
Pridružen: Ne Jul 26, 2009 13:50

OdgovorNapisal/-a elbarto » So Feb 09, 2013 15:11

bravo za povezavo
Roman 1
Admiral
Prispevkov: 2024
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 20:15
Kraj: Novo mesto, Klimno

OdgovorNapisal/-a Roman 1 » So Feb 09, 2013 21:31

Jebiga, spet angleško..... :oops:... :evil: :evil:
mirno morje
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 2053
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » Ne Feb 10, 2013 09:57

En prevod, po sistemu člankov 24ur ipd.

Forum ne podpira enostavnega dodajanja slik, tako da bo potrebno imeti odprt tudi pdf.

Tekst je strojno preveden, tako da ni 100%, bo pa zadoščalo za razumevanje vsebine. Na žalost je pa v tekstu precej specifičnih besed, katere se prevede "vprašljivo".


Kaj je pravilno višino za vpetje motorja na kontrolirano?
Za propeler najbolje zadovoljiti potrebam čolnarjenje, mora biti priložena motorja na
krmi na pravilni višini. V zadnjih 30 letih, industrijske standarde za višino krmi
so bile razvite: 15 "za motorje"kratek gredi"20" za "dolgo shaft" motorje in 25 "za
"dolgega gredi" motorji.
Standardna montaža
Pravilna namestitev običajnih ant prezračevanje ploščo na splošno bi postavite na številnih
motorjev o tudi s dno čolna, ko propeler gredi motorja je vzporedna čoln
dno (številke 7-8 in 7-11).
Nižje vgradnjo
Nastavitev motorja nižji (globlje v vodi) (slika 7-7) kaže, da:
1. povzroči prekomerno spray,
2. povečanje orodja primeru drag,
3. zmanjšanje podvodnega izvid, in
4. negativno vpliva na ravnanje hitreje čolnov.
Vendar pa obstajajo izjeme od zgoraj. Veliko majhnih ribiških motorjev in nekaj večjih
motorji so namenjeni teči z njihovo ant prezračevanje ploščo centimeter ali dva spodaj čoln
dno. To lahko pomaga pri zmanjšanje ali odprava propeler prezračevanje.
Višje vgradnjo
V preteklosti, samo negativen učinek od pritrditev pogon izvenkrmni ali krmi višja od
standard je bil povečanje prezračevanje propeler, ki lahko povzroči težave pri plaining,
zlasti z višjimi obremenitvami. Vendar pa je na voljo moč stalno povečeval, in z
izboljšave v propeller načrt-zlasti na področju visoko zmogljivih propellersowners
hitrejši čolnov raziskovale nove, višje paleto zmogljivosti, ki se lahko
doseči s povečevanjem njihove motorje nad stari standard višino. To je vse bolj pogosta
dvigniti outboards tri cm ali več nad standard na hitro ladjo objektov (številke
7-9 in 7-10). Izvenkrmni proizvajalci priporočajo zdaj motorji vgradi
višje kot stari standard, če to upravičuje hitrost čolna. V bistvu, vse večje število čoln
gradbeniki gradijo svoje hitreje izvenkrmni powered čolni z transoms 1 "do 3" zgoraj je
Standardna višina (običajno 20 ").
Čoln graditelji športni čolni s krmnimi pogon so le nekoliko bolj konzervativen.
Ki se nanašajo na uporabo izvornih-racing pogonov, dimenzije "X" je postavljeno na hitro,
konvencionalne eno-drive čolni z 1 "2" (slika 7-12) in na drugih stilov dno (kot
katamarani) z 2 "do 3". Obrati voziti Twin bo razpis za še manj nadmorske višine.
Vendar, z dvigom motorja ali pogon za prekomerno krmi višine, povečano tveganje za
pregrevanje zaradi premalo hladilne tekočine motorja je glavna skrb. Proizvajalci ne morejo
odgovorni za, niti sprejeti, vse garancijske pregrevanje škodo
od tovrstnega pretirano namestitev in delovanje. Torej, voznik mora sprejeti odgovornost
nenehno spremljanje pritisk vode in/ali temperaturo za hlajenje motorja.
Nekateri motorji so opremljeni z overheat rogovi, vendar vsak motor lahko opremljene z vodo
Merilnik tlaka. Vendar, merilnikom tlaka vode lahko dam lažen občutek varnosti iz
a začasno, visok pritisk, branje, nastanejo pare žep ujet na vrhu je
blok. In overheat rog ne vse občutek kako blizu pregrevanja motorja je
tekmovanje v teku. Merilnik temperature vode je najbolj zanesljiv instrument za spremljanje v
obratovalne temperature motorja.
Temperatura vode na vrhu bloka ne sme preseči 140 ° (60 ° C), medtem ko vode
tlak pri polnem plinu ne sme pade pod 70 % full throttle, branje sprejeti
na višini bolj konvencionalni krmi. Ne pozabite, kot je povečal višino namestitve motorja,
zmanjša vaše svobode trim motor ven brez pregrevanja.
Dvig motorja lahko zagotovi več prednosti:
1. Zmanjšati nižje enote drag, tako povečala hitrost (približno eno MPH na palec v na
Razpon 60-80 MPH).
2. Izboljšano obravnavanje podpalubja hitreje. Pretirano krmilo v vodi pri višjih hitrostih na a
lahka čoln lahko poveča ravnanje težave in povzroči "chine hoja" (levo do desno levo
zibanje gibanja).
3. Večja razdalja na podvodne ovire.
4. Če je kombinirana z obrezovanjem ven (ponavadi zgodi), zmanjšanje krmiljenje vrtilnega momenta na
nič, še posebej na okoli 23 "krmi višine za dolgo gredi motorja.
5. V nekaterih primerih izboljšati skobljanje off, z omogočanjem propeler v površinskih zraka,
tako znatno narašča število vrtljajev motorja, ki povzroči več na voljo konjskih moči
kadar je to potrebno.
Obstajajo tudi nekatere slabosti za dvig motorja nad višino standardno namestitev
(Slika 7-13):
1. Kot motor je postavljeno višje na krmi, pregretja iz neuporabe za
dovolj hladilne vode povečuje. Hlajenje pretok vode je treba spremljati več
pogosto.
2. Na višje višine krmi kartici trim ni učinkovit način za spreminjanje
navorom. Lahko naletimo na težke navorom in voznik mora
vzdržuje stalno trden oprijem na kolesa na ves čas ko niti moč krmiljenje
niti ne-kot povratna informacija 3. Motor dvig ni za težji, počasnejši čolni.
4. Višji-rake, koritasta, ostrimi robovi propeler se običajno zahteva.
5. V mnogih primerih plaining off, zlasti z obremenitvijo, je težje.
6. Tam je malo več vibracije, ki lahko zmanjšajo udobja, in sčasoma lahko
Odvijte delov na motorju in čolnu.
7. Dvojina-orodje naprave zagotoviti nov problem, saj, med izkaže, zunaj
motorja se dvigne višje iz vode kot eno, centralno nahaja motorja. To
ponavadi pomeni, da z dvojno motorji, morajo biti vgrajena palca nižja kot eno
motor na čolnu podobno hitrost.
8. Krmi morajo biti dovolj močni pri nameščanju več kot palca zgoraj na
prvotni zgornji krmi. Trgovec čoln ali čoln builder je treba obrniti.
9. Kot izvenkrmni ali stebla pogon postopoma postavljeno, propeler bo sčasoma break
na površini vode. Kot ta pojav povečuje, rezilo, ki je pometanje po vsej na
Top, Dakota fanning skozi zrak, ne potegnite kot trd v smeri navora vstran ali propelerja
kot popolnoma potopljeni rezilo pometanje čez dno propeler loka. To bo
povzroči desno rotacijo propelerja, da želite premakniti ali hoditi na desno toliko, kot je
veslo kolo bi poskusil narediti (slika 7-15). S tem dejanjem pa poskuša potegnite zadnji konec
izvenkrmni ali stebla voziti v desno, kar je povzročilo čoln, da bi rad šel v a righthand
pa če ni upiral na volanu (slika 7-16). Ta krmilnega pull bo bodisi
dodati ali odštejemo od krmilnega pull nastanejo propeler gredi delujejo
obrobljen ali urejevalec ven. Ko je propeler povišane morda 5 "ali več zgoraj
standardni višini "veslo kolo" učinek popolnoma prevladujejo vse druge
krmiljenje navora vzrok (slika 7-17).
Centriranje motorja
Na splošno je zaželeno centriranje motorja v približno 1/4 "(6,4 mm) (slika 7-18).
Kot motor (nameščeno na trup normalno vee-dno) je preselil off center, je vedno bolj dvigujejo
iz vode ko čoln obrnil v nasprotno smer, kar povečuje verjetnost
prezračevanja. Spray tudi lahko pojavijo težave.
Kaj je "trim kot" motorja?
Trim kota izvenkrmnih ali stebla pogon je kot med dno čolna in
propeler gredi, ustanovljena s premikanjem motorja/steblo pogon bližje krmi čolna, imenuje
obrezovanje "v" ali "dol" ali "pod" ali premika izvenkrmni/steblo voziti še stran od na
krmi ladjo imenovano obrezovanje "out" ali "gor." Ko je čoln križarjenje na letalo in trim je
prilagoditi, tako da se gred propelerja je vzporedno s površino vode, ki je dejal, da je
teče na "nevtralnem" ali "nič" trim. Na outboards brez power trim, ta kot se regulira z
Spreminjanje luknja, v katero je vstavljena nastavljive nagib pin. Izraz "trim" se običajno uporablja
Če se nanašajo na prilagajanje izvenkrmni ali stebla pogon v prvih 20 ° območju potovanja.
To je obseg uporabljajo, medtem ko deluje vaš čoln na ravnini. Na splošno se uporablja izraz »nagib«
Ko se nanašajo na prilagoditev izvenkrmni ali stern drive dodatno gor iz vode.
Trim kota izvenkrmnih/stern drive različna vpliva na plaining kota čoln
da, pa bistveno spreminja hitrost in ravnanje. Motor in pogon se obrezuje v
za najboljše start-up pospešek in najkrajšem času ravnino. Motor in pogon, potem bi bilo
urejevalec ven za maksimalno učinkovitost. Če obrezani "v" (pod) predaleč (slika 7-19), lok kapljice
in čoln teče preveč mokro. V ta pogoj, top hitrosti kapljice, gorivo gospodarstvo zmanjša, je
čoln lahko over-steer v eno smer ali drugih ("lok volan"), in krmiljenje navora bo
poveča (na desni z desno rotacijo propelerja). Občasno, ekstremnih trim pod
lahko povzroči čoln na seznamu na levi strani (z desni propeler).
Če obrezani "out" predaleč (slika 7-20), propelerja lahko izgubijo svoj položaj na vodo, hitro veebottom
čolni začnejo hoditi "" od desne proti levi desni, itd ("chine hoja"), krmiljenje navor
bo povečala v nasprotni smeri, ko obrezuje v (slika 7-19), in pridobivanje
letalo je lahko težko ali oteženo. Porposing čolna se lahko pojavi tudi.
Veliko novejših outboards s power trim lahko samo trim v območju 20 °, medtem ko potekajo
nad teka. Vse steblo pogonov in starejši outboards s power trim imajo sposobnost
obrezovanje vso pot navzgor, celo ko je čoln na ravnini. Vendar pa je nespametno, da delujejo na
ravnini, ko obrezuje presega največjo trim položaj (v območju tilt), kot motor ni
več prejema podporo stran od objemka oklepajih. Hude poškodbe lahko pride v izmenično, če
ohišje menjalnika morala najti potopljeni predmet. Slika 7-21 prikazuje pravilno trim položaj.
Kako does trim kota vplivajo na navorom?
Ko je propeler prost popolnoma potopljeni, in s približno vodoravni propeler gredi
(vzporedno s površino vode) kot je prikazano na sliki 7-22, je treba malo, če sploh,
krmiljenje obremenitve. Čeprav to velja tudi za zajezitev pogoni, obstajajo drugi zapleti zaradi a
steblo pogona je nagnjeno krmilne osi, ki lahko neodvisno povzroči nekaj navorom.
Vendar pa z motorjem ali pogon enote (desno vrtenje vijaka) obrezani v (slika 7-23)
zaradi propeler gredi nagib, navzdol gibljejo rezilo na desni strani vijaka
gred je učinkovito več smola, medtem ko Nasprotno velja navzgor mahati rezilo na na
levi strani (glede na površino vode). To neravnovesje levo in desno potegne motorja ali pogon
enota na desni in čoln, ki želijo iti v desnem pa naredi. Seveda, voznik
Ta sila mora upreti, če čoln še naprej v ravni črti.
Slika 7-24 pokaže opremo stanovanj in propeler motorja obrezani v kot gledano iz z
površinske vode. Upoštevajte, da propeler rezilo na desni strani proizvaja več potiska kot
rezilo na levi, kot je nakazano s različen velikost puščice, in da čoln dejansko
potegnil v zavijete desno.
Celotno stanje obrne ko enota motorja ali pogon obrezani tudi mimo vodoravno
(Številke 7-25 in 7-26).
Ki pomagajo obvladovati to krmilnega neravnovesje, so opremljena večina outboards in vse pogone zarodnih
z nastavljivim trim zanka. Ker kartici mora biti v eno izbrano mesto, mora voznik
Izberite motor trim stališče, da je želja za bilance (slika 7-27).
V mnogih čoln in motor obrati motorja oziroma vožnje enoto bo obratovala a nekoliko
urejevalec-out položaj. To bo povzročilo steblo motorja za premikanje levo, povzročajo v
čoln, da želijo, da zavijete na levo. Jeziček trim, kadar se primerno naravnajo, lahko usmerjanje motor nazaj
v vrstici, če je v tem primeru zadnjem robu kartici trim preselil v levo (slika 7-27). Za
desnem navorom, nasprotno je res.
Kaj je moč trim?
Obrezovanje lahko veliko bolj priročno nadzira power trim, ki je standard na večini
steblo pogoni, standard na večjih izvenkrmni motorji in neobvezno na drugi.
Power trim dovoljuje nadzor kota propeler gredi glede na dno čolna na v
pritiskom na gumb (slika 7-28). Na letalo, je kota dna čolna v vodo
veliko opraviti z največjo top hitrosti, ekonomičnosti porabe goriva, ravnanje in razburkano vodo vožnjo.
Čoln dna imajo vsaj upor pod kotom od 3 ° do 5 ° z vodo. Če jih vodijo Laskati
od 3 °, ponavadi ne, kot večina svetlobe planing čolni ali strm kot 5 °, kot samo stebla težka čolni
komaj na letalo lahko storite, učinkovitost trpi. Power trim lahko odplačala dolarjev v prihranke goriva ali
bi dodal vznemirjenja in varnosti z hitrejši, better-handling čoln, ali push stern-težki čoln
na ravnino, ki drugače morda ne bi bilo.
Tukaj je koristno namig na delujočem power trim, ko čoln izvaja nasedla. Na splošno je najbolje, da
ne poskušajte moč jasno v naprej. Nasprotno, z motorjem ali pogon obrezani ven dovolj (slika
7-20) ne kopljemo v dnu, vendar še vedno dal propeler pošteno ugriz, delovati skrbno v
povratne. To tovarna rajši, ker v položaju obrezani-out v obratni smeri, je nekaj
potisk navzdol, ki pomaga dvigalo krmi čolna malo in sil propeler wash skladu je
čoln. Delujejo v naprej skuša pritiskal krmi proti dnu.
Zakaj potrebujem merilnik vrtljajev in merilnik hitrosti?
Merilnik vrtljajev ("tach") (slika 7-29) meri število vrtljajev motorja, medtem ko merilnik hitrosti (slika 7-
30) ukrepi hitrost čolna v milja ali kilometer po ura, ali vozlov. Vozel je enak ena navtične
kilometer na uro, zato je napačno uporabo izraza "vozlov na uro." Tu je razmerje
med te tri merskih enot:
Motor je namerno teči na široko odprta plin (WOT), v določenih mejah RPM. Brez a
merilnik vrtljajev, upravljavec je malo možnosti, da veš, če motor v nevarno visoke ali
nizka raven RPM. Ko je izbrana pravilna propeler, bo motor teči na široko odprta plin
Priporočena največja RPM območju. Vsako odstopanje od tega sedežem WOT
RPM, ki so povezane z podnebne razmere, nadmorske višine ali bruto obremenitve spremembe, ni je
navedba težave z učinkovitostjo delovanja.
Merilnik hitrosti, ko uporabljajo z merilnikom hitrosti, tudi bo dala namige težav motorja ali čoln,
naj se zgodi nenavadno hitrost spusti. Z izkušnjami, a čoln bo zaznal težave
pri plinu del s kombinacijo tach in merilnik hitrosti. Za dobre, trdne hitrost
branje, je pomembno, da namestite merilnika hitrosti pickup kot nizko in blizu centra v
čoln je mogoče brez ustvarjanja vode motenj pred vnosi propeler ali vode.
Tahografe in merilnike kot kazalcev uspešnosti
Za inženiring testi, zelo natančen in drago
se uporabljajo tahografe. RPM informacije iz teh instrumentov
nedvomna vložek predvideva tehnično oceno.
Niso namenjene tahografe, ki je pogosto nameščen v čolne
zagotavljajo to enako stopnjo natančnosti. Torej, rahlo
odmika od prave RPM je pogosta pri teh instrumentov.
Skupno vrsto merilnika hitrosti, čoln je sestavljena iz pitot (izrazito PEE-vleko) cev, na
armaturne plošče vgrajen merilnik, ki je umerjen navesti km na uro (MPH),
kilometrov na uro (KM/H), ali vozlov, in povezovalne cevi ali cevi. Pitot cevi je
običajno nameščen na kontrolirano tako, da spodnji del cevi ostaja potopljene v
nemoteno vode, ko je čoln je v teku (slika 7-31). Posredovani del je pitot
cev vključuje luknjo, ki kaže v smeri potovanja. Nekatere novejše izvenkrmni
modeli imajo pitot cevi vgrajene v vrhunskost orodja-ohišje strut.
Kot čoln premakne naprej, voda vdre pitot cevi skozi to luknjo in obkladki na
zrak ujet znotraj povezovalne cevi in meh ali Bourdon cev v merilniku. To
vode-zračni tlak, ki se spreminja glede na hitrost čoln, aktivira igle
mehanizmom gibanje, naznanitev hitrost čolna. Natančnost merilnika hitrosti
lahko trpijo pozimi zamrzne škodo zaradi ujete vode v glavi vrstice ali instrumenta,
iz poškodovanega pitot cevi, od plevela, blata ali naplavin, ujete na pitot cevi, iz a pitot
cev, ki je delno ali v celoti nagne navzgor ali od lokacije namestitve nepravilno pitot cevi.
Za inženiring testi, se uporabljajo bolj natančen čas naprave, kot so računalniki in
tlačni pretvorniki, s katerim se pretvori pritisk vode v elektronski signal. To je
poslano v računalnik, ki nato izračuna hitrost čolna.
Te spremenljivke so razložene za vas pripravili nenavadno rezultate, ki jih lahko pridobite v
izračun hitrost čolna, vijaka slip ali vpadnega kota, z uporabo enačbe v tej knjigi.
Kako vpliva nadmorske višine in podnebje na
uspešnost?
Nadmorske višine je zelo opazen učinek
na širok-open-dušilke (WOT)
moč motorja. Od zraka
(ki vsebujejo kisik) postane tanjša kot
nadmorske višine poveča, motor
začne stradati za zrak, kot je uporaba a
polnilnikom v obratnem. Če čoln
je bil ustanovljen na nižji nadmorski višini
in nato preselil v veliko večji
nadmorski višini, torej hoteti obstati a opazen
zmanjšanje moči, tako RPM.
Čeprav lahko nekatere uspešnosti
pridobil z kapljanje nižje smola
propeler, tako prinaša WOT RPM
nazaj v priporočeno vrsto, a
osnovni problem še vedno obstaja. Na
propeler je prevelika premera za
zmanjšana moč. Na
izkušeni morski prodajalca ali a
Quicksilver propeler popravilo postaja
lahko ugotovite, koliko premera
Odstranite spodnji propeler za posebne visokogorske lokacijah.
V nekaterih primerih sprememba prestavno razmerje več zmanjšanje je mogoče in zelo koristno.
Pa to pritrditi je samo varno, medtem ko se zmanjša moč. Če motor spet planiti na
nižji nadmorski višini, mora prestavno razmerje sprememb stornirajo preprečiti prekomerno navora na
deli pogonskega.
Dejstvo je, da vremenski pogoji izvajali znaten učinek na izhodno moč notranjega
izgorevanjem. Zato določiti ocen konjskih moči, ki se nanašajo na moč ki je
motor bo pripravila na svoje nazivni vrtilni frekvenci motorja pod posebno kombinacijo vremenske razmere
sedaj naseljen z s standardi ISO (International Organization).
Ocena koda morskih motorja J1228 družbi avtomobilski inženirji (SAE)
standardizira izračun konjskih moči iz podatkov, pridobljenih na dinamometru,
popravljanje vse vrednosti moči, da motor bo pripravila na 80.6 ° F (27 ° C)
temperatura, relativna vlažnost 60 % in tlak 29,53 palcev (750
mm) živega srebra.
Poletje pogoji visoka temperatura, nizek zračni tlak in visoke vlažnosti
združiti, da zmanjša moč motorja. To, pa se odraža v zmanjšano čoln hitrosti-
toliko kot dve ali tri, miles per hour v nekaterih primerih (slika 7-32). Nič ne bo ponovno
Ta hitrost za navtike, ampak prihajajo hladnem, suhem vremenu.
Motor, teče na vroče, vlažno poletni dan, lahko pride do izgube več kot 14 %
konjskih moči, ki bi prinesla na suho, živahne spomladi ali jeseni dan. Konjskih moči ki
vsak zgorevalni motor proizvede je odvisno od gostote zraka, ki ga
porabi in pa ta gostota je odvisna od temperature zraka, njene
zračni tlak in vodne pare vsebino (vlažnosti).
Spremljevalni to vreme povzroča izgubo moči je drugi ampak bolj subtilno, izguba. Na
vrvje čas zgodaj spomladi, motor je bil opremljen z propeler, ki lahko v
motorja vrteti v njegovem priporočena RPM obsegu pri polnem plinu. S prihodom v
poletno vreme in posledično padec na voljo konjskih moči, ta propeler bo, v
učinek, postane prevelik. Posledično lahko delovanje motorja v manj kot svojo
Priporočena RPM.
Konjskih moči/RPM značilnostim motor, bo to povzročilo dodatno izgubo
konjskih moči na propeler z dodatno znižanje hitrost čolna. Tem sekundarni
izgubo, vendar pa lahko nekoliko spet s prehodom na spodnjem propeler ki
omogoča, da motor spet planiti na priporočene RPM.
Za navtike zavedati največje možne zmogljivosti motorja pod nestalnih vremenskih razmer, to
je bistveno, da motor se naslonil, da bi lahko deloval na ali blizu zgornji konec na
Priporočena največja RPM območju na široko odprti loputi z normalno čoln obremenitve.
Ne le to omogočilo, da motor razvije polno moč, vendar je enako pomembno, motor
tudi poslovanja RPM območju, ki odvrača škodljive detonacije. To, od
Seveda, krepi splošno zanesljivost in trajnost motorja.
Kako porazdelitev mase vpliva na uspešnost čoln?
Porazdelitev mase je izjemno pomembno; vpliva na vožnjo z ladjo kota ali odnos. Za
najboljši top hitrosti z zmerno hitro plaining čoln, vse premično teži gorivo, baterije,
sidro, potnikov-je treba kolikor krmi, kot je mogoče, omogočiti lok, da pridejo do a
učinkovitejše kotom (3 ° - 5 °). Ampak na negativni strani tega pristopa je problem,
kot teža je preselil nazaj, nekaj čolnov začeli nesprejemljivo "porposing" (bouncing).
Drugič, kot teža je preselil nazaj, pridobivanje na ravnini postane težje (slika 7-34).
Končno, postali bolj neprijetno, kot vožnja v razburkano vodo z nekaj čolnov je
teže gre zadnji. S temi dejavniki v mislih, naj vsak čoln poiskati kaj teži
lokacijah najbolje ustrezajo njihovim potrebam.
Težo in potnikov, nakladanje postavi tudi naprej (slika 7-35) poveča na "navlažen
območje"dno čolna in v nekaterih primerih skoraj uniči dobre rezultate in
značilnosti upravljanja čoln. Delovanje v tej konfiguraciji lahko proizvajajo z
zelo mokra železnico prenaša veter spray, in lahko celo nevaren v nekaterih vremenskih
pogoji ali lok krmiljenje kjer pride.
Porazdelitev mase ni omejeno strogo na sprednji in zadnji lokacijah, vendar se uporablja tudi za
lateralno porazdelitev mase (slika 7-36). Koncentracija neenakomerno teže vrat ali starboard
vzdolžna Simetrala povzročijo hude kotacijo odnos, ki lahko negativno vplivajo na
čolna uspešnosti, ravnanje sposobnosti in jahanje udobje. V ekstremnih surove vode
razmere, varnost čoln in potniki lahko ogroženo.
Kaj je "eksplozija?"
Mnoge zmogljive navtike zavedajo
pojav, ki omejuje svoje top
hitrost pod kaj bi bilo sicer
mogoče z voljo konjskih moči.
Ta pojav je navadno imenujemo
"orodja primeru eksplozija," "propeler eksplozija,"
ali samo "eksplozija". V nadaljevanju je v
razlago, zakaj nastane eksplozija in
kako popraviti to.
Zakaj nastane eksplozija
Praktične, torpedo non-racing
orodja primeru ali prestavi stanovanja morajo biti v
premer in dolžina ravno pravšnjo za hišo
gredi, zobniki, ležaji, shift
mehanizem, prehod izpušnih plinov in nekaj
drugih sorodnih delih. Hidrodinamika
oblikovalci lahko le upamo, da se
zunanja oblika Volanska najboljši
so lahko (v njihovo oblikovanje omejitev), da
odvračanje kavitacija pojavljanje na na
torpedo nosu ali kakršno koli površinskih prekinitev,
kot mazivo polnilo luknjo ali vode
vnos. Neizogibno, saj poveča hitrost,
kavitacija se bo zgodilo.
Saj nizek tlak je vzrok za
kavitacija, vse, kar še dodatno zmanjšuje
bo pritisk na kateri koli strani za torpedo
pospeši kavitacija. Obrezovanje enota, bo
povzročajo nižji pritisk na spodnji strani
torpedo, okoli skeg; vendar je tudi
več zahrbtno krivec je učinek na
navarjanje vleče zadnji konec na torpedo desno z desno rotacijo propelerja
propeler. To povzroča nižji tlak na levi strani zaradi kota, pod katerega je
orodja primeru prisiljen teči skozi vodo. To je navadno imenujemo "crab" kota
(Slika 7-38). Značilna kombinacija dela desnem propeler in obrezovanje
za najboljši hitrost ustvarja extra-low tlak žep na spodnji levi strani je torpedo.
Kavitacija, sama po sebi ne povzroči "eksplozija". Eksplozija se pojavi pri zelo lowpressure
kavitacija mehurčki sčasoma dosegli nazaj na zadnji konec torpedo v dovolj
količina nenadoma potegnite, ali povezanost z motorja izpušni plini. Kavitacijo
in izpušnih plinov linkup je bolj razširjena s propelerjem izpušnih plinov niso skozi zvezdišče.
Ko je povezava vzpostavljena, izpušne sledi kavitacija mehurčki naprej in
poplave, nad nizkotlačna strani orodja primeru (na levi strani z na desnem
vrtenja vijaka) in viri nazaj v propelerja, povzročajo nenadno in drastično
zmanjšanje dvigalo ali potisk, ki jih nizkotlačna strani propelerja generira. To
delno raztovarjanje vijaka ustvarja štiri nenadno reakcije.
1. Lok dviganje učinek rake zmanjšuje, povzroča lok upadati.
2. Težko krmiljenje navora na desni je nenadoma zmanjša, povzroča ladjo do
zavije rahlo v levo.
3. Zmanjšana obremenitev vijaka omogoča, da rev up z 200 do 300 RPM motor.
4. Wetter dno čolna in zmanjšano propeler učinkovitosti povzroči čoln iti počasneje
z morda nekaj kilometrov na uro.
Kako pravilno gašenje
Z najnovejše modele prestava primera, eksplozija, ne sme biti problem pod 80 MPH.
Vendar, če obstaja problem, obrnite na prodajalca. Posebna orodja primeru je na voljo za
veliko proti-6 outboards in nekaj izvornih pogonov, ki bi bilo zdravljenje problem. Orodja primeru
znan po imenu "Polmeseca" je podaljšano torpedo nos, več krmilnih površin,
izboljšane visoke hitrosti hladilni vodni dotoki in koritasta skeg, ki močno zmanjšuje
"crabbing" in krmiljenje potegnite v desno.
Ni tekmovanje v teku s pretirano trim out, je najpomembnejši vzrok za gašenje je
torpedo, ki je bil bivolska koža na način, da zvitki off zadnjem robu torpedo (slika
7-37). Nekatere gear primerih odpravi težavo z litjem v torpedo v rahlo konični
obliko, pri čemer rahlo postavljeno Oster rob tik pred zadnjem robu na torpedo
(Slika 7-39). Ta patentiran funkcijo, ki lahko spreminja from.005 «da. 050 "v višino, zavira
povezava izpušnih do torpedo kavitacija z ustvarjanjem veliko višji tlak ograjo
kot prstan difuzor ali flare na zadnji konec a Quicksilver skozi zvezdišče izpušni propeler,
ki odvrača v izpuhu se potegne naprej v nizkotlačna strani na
propelerja. V obsegu, dana, višji Čvoruga, višja hitrost
varstvo, vendar z rahlo dodatnih povlecite.
Kako naj vzdržujemo in oskrbujemo moj propeler?
Bistvenega pomena za vzdrževanje dobre propeler je redna kontrola za
zazna tudi majhen dings, ki lahko privede do neuspeha rezilo, če ni oblečen
ali popraviti. Poškodovanih propeler, celo tisti, ki samo zdi nekoliko
poškodovana teče skozi mulja in peska, lahko bistveno zmanjša
uspešnosti, učinkovitosti in ekonomičnosti porabe goriva, in lahko bolj strogo
škoda sama skozi kavitacija erozija, ki se odda na rezila
Nepravilna vodilni robov (slika 7-40). V en test s poškodovano
propeler, najvišja hitrost padla več kot 13 %. Pospešek odštel več kot
37 %. Optimalno križarjenje km upočasnila 21 %. Še huje, škoda običajno
niso storile vsako rezilo enakomerno in posledično poškodbe lahko nastavite neravnovesje
vibracije, ki lahko povzroči utrujenost poškodbe drugih delov motorja ali pogon. Če ste čoln
v plitvih ali kamnite vode, boste želeli, da preverite vaše propeler pogosteje za
morebitne poškodbe.
Za pomoč v prihodnosti odstranitev vijaka, liberalno plašč zlepki propeler gredi z
Quicksilver antikorozijske mast ali 2-4-C. Za zagotovitev, da ostaja varno vijaka
na gred med sezono, redno preverjajte samozaporni prop matico za tesnenje.
* Propelerji inox le
Kaj je zapletanja morskih?
Obraščanje je neke vrste neželenih kopičenje (ponavadi živali in zelenjavnih izhajajo) pojavljajo na na
dno čolna in nižje enote. Obraščanje ustvari dodaten upor, ki zmanjšuje čoln
uspešnosti. V svežo vodo zapletanja posledica umazanije, bube, alge ali sluzi,
kemikalije, mineralov in drugih onesnaževal. V slano vodo, loparji, moss in drugih morskih
rast pogosto proizvajajo dramatično kopičenje materiala hitro. Zato je pomembno, da se
trupa čim čistejše v vse vodne razmere, da bi povečali učinkovitost čoln.
Zdravljenje posebne trupa, kot barve proti obraščanju, bo zmanjšanje stopnje dnu zapletanja.
Vendar, ker nižje enote (izvenkrmni in stern drive) so izdelani predvsem iz aluminija,
obstati varen prebrati obraščanju barve, imajo osnovo bakra, kositra organo. BIS Tri
Butil Tin adipata (TBTA), osnovne barve ne bo ustanovila galvansko korozijo "celice", saj je
popolnoma združljiv z aluminijem in se izogiba težav elektrolize, povezan z
mnoge druge barve. Uporablja v skladu z navodili, je zelo učinkovit pri nadzoru marine
Obraščanje.
Kaj so nekateri pogosti znaki, da je čas za novi propeler?
Vaš čoln traja dlje, da priti na letalo, kot nekoč. To porabi več goriva. To ne zdi, da
teči tako hitro, kot je to storila, ko je bil nov. Če je vaš čoln počuti šibkega, ena od prvih stvari, ki vam
naj preveri je vaše propeler. To kaže znakov obrabe? Ali je več
kot svoj delež zarez, dings in manjkajoče barve? Ti simptomi lahko akumulirajo in
bistveno poslabšati predstava popolnoma dober motor.
Kaj je smola?
Smola je teoretično razdalja v palcih, ki propeler premakne naprej med enim
revolucija. Pomislite na vijak kot zavijete izvijač enkrat okoli. Razdalja ki je
vijak potuje v Les je smola. Propeler velikost je določena v palcih smola.
Kako naj vem, kaj smola je prava zame?
Posvetuje priročnik za lastnika motorja najti priporočena širok-open-dušilke (WOT)
obsega za vaš motor. Če trenutni propeler na WOT RPM v določenem RPM
segajo, izberite zamenjavo ali nadgradnjo propeler z isto smola kot trenutno
propeler.
Če trenutni propeler ni na WOT RPM v priporočenih RPM območju, a
zamenjava ali nadgradnjo propeler z večje ali manjše parcele z naslednjimi pravili:
Dodajanje 1 centimeter propelerja bo zmanjšanje WOT RPM s 150 do 200.
Odšteje 1 centimeter propelerja povečala WOT za 150 do 200.
Če ste nadgradnjo iz treh blade štiri-rezilo propelerja, spomnite, da je
štiri-rezilo propeler na splošno postane RPM 50 do 100 manj kot tremi rezili prop z na
istem igrišču.
Nerjaveče jeklo vs. aluminij?
Gre za moč in uspešnost. Aluminij propelerji ponavadi stroškovno precej malo
manj, vendar pa iz nerjavečega jekla je več kot petkrat bolj trpežne od aluminija. Če ste
iščejo hitrejše pospešek, superior top hitrosti ali boljše splošno delovanje, vam
upoštevati inox propeler.
Tri - vs štiri-rezila?
Štiri rezilo propelerji ponavadi:
Letalo čoln hitreje kot 3-rezilo propelerji
Obdržati čoln na ravnini pri nižji hitrosti
Daj izboljšano mid-range hitrosti na istem RPM kot propeler 3-rezilo
Zagotoviti hitrejše pospešek kot večina 3-rezilo propelerji
Teči gladko kot 3-rezilo propelerji
So bolje gospodarstvo moči v surovih pogojih
So manj verjetno, da prezračevati v ostrih zavojih
Zagotoviti boljše ravnanje nizki hitrosti
Niso čisto tako hitro na vrhu kot primerljivi propeler 3-rezilo
Hidravlična dvigalka izvenkrmnimi plošče?
Poleg moč nagib in trim sistem, da se nihanje motorja okoli pivot
točka na podkonstrukcijo, stanovanja, čoln upravljavci koristil bi mogli premakniti v
motor podkonstrukcijo, sama gor in dol na v krmi. Hidravlična moč
Jack plošča je pritrjena na krmi čolna, in potem je motor vpet na
gibljivi del plošče. Na čoln lahko nato premaknite motorja gor in dol kot tudi
nagibanje in ven z močjo nagib in trim.
Jack ploščo ima več uporab, večina vključujejo plitvo vodo delovanje. Če motor
no jack plošča, je treba montirati dovolj nizko, da tako ne bi povzročila kavitacija ko
teče v chop, ali med izvajanjem obrne. V mirni vodi na ravno, lahko
pritrdi višje, in da je, če jack ploščo prihaja. Dvigovanje motorja do
gremo čez plitvi vodi deluje bolje kot nagibanje motorja, v večini primerov, ker
Nagibni koti visoko postavlja kavitacija ploščo pred propeler, spodbujanje
kavitacija. Navpično dviganje motor ohranja plošče nad vijaka in usklajena
s pretokom čoln.
Tudi, nagnjeno iskalnik vrže Petelinji rep vode gor v zrak. Če si vrgel vode
Newtonov zakon pravi, da mora porinil enako težko. Ste v plitvi vodi, in
ne želijo za čoln, ki ga potiska navzdol, še posebej na krmi. Motor je nagnjen na a
visoko kota iti čez plitvo vodo bo dvigniti lok in nižje krmi čolna. A
čoln je opremljen s ploščico z jack lahko izognili vseh teh negativnih posledic za prehod na
motorja; jih preprosto dvignili motor z jack ploščo dokler je na robu
kavitacija.
Boljše plina kilometrine, preveč
Jack ploščo tudi povečuje izkoristek goriva, ker motor lahko postavljeno tako visoko
kot kateri koli dani niz pogojev obratovanja bo dovoljenje za križarjenje. Manj boste motorja
morate povleči skozi vodo, da bi dobili potiska iz vaše propeler, bolje. To lahko
morajo biti vso pot navzdol, če je grobo, ampak mirno pogoji vam omogoča prost dostop z
motor, ki je višja.
Omogoča skobljanje lažje
Hidravlična dvigalka plošče tudi so uporabna, ko je treba zaslužiti čoln ali izklop letalo
v plitvih vodah. Priti na letalo, plošča je najprej postavljeno vso pot navzgor, potem polno
je uporabljeno dušenje in moč jack tablice je hkrati začel navzdol. Kot je
krmi squats v vodi najprej, motor je še vedno dovolj visoka, da pogrešam na dno,
in kavitacija še ni problem. Kot čoln začne prideš na ravnino, na
motor se začenja najdeta ustrezno raven za visoke hitrosti, križarjenje. Upočasnitev
navzdol v plitvi vodi je v bistvu obraten zgornji postopek. Kot čoln
je upočasnila navzdol, je postavljeno ploščo jack, in nekatere tudi nagib motor ven ob istem
čas, tako da ko krmi čolna je na najnižji točki coming off letalo, je
motor je že ukradli gor visoko in nagne ven malo za zmanjšanje osnutek.

https://vodovod-rh.si/
Uporabniški avatar
enco
Poročnik korvete
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe Maj 04, 2012 19:44
Kraj: Ljutomer

OdgovorNapisal/-a enco » So Maj 11, 2013 20:46

Super hvala
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » To Jul 02, 2013 22:14

Tisti prevod je bolj ubogi (in mestoma napačen - avtomat je recimo prevedel 3 inče - 7.5 cm - v 3 cm ali nekaj podobnega)...

Tole bo - počasi - malo bolje. 'Nepoprčkani' del je še v 'kurzivi' (poševna pisava).

Roberth1 napisal/-a:En prevod, po sistemu člankov 24ur ipd.

Forum ne podpira enostavnega dodajanja slik, tako da bo potrebno imeti odprt tudi pdf.

Tekst je strojno preveden, tako da ni 100%, bo pa zadoščalo za razumevanje vsebine. Na žalost je pa v tekstu precej specifičnih besed, katere se prevede "vprašljivo".


Vir: cope MARINE USA

Kakšna je pravilna višina za namestitev motorja na krmno zrcalo?
    standardna namestitev na krmi -> antikavitacijska plošča v ravnini z dnom trupa (Slika 7-11)
    višja namestitev na krmi -> antikavitacijska plošča 1-3 inče nad standardno ravnjo (Slika 7-12)
Da propeler najbolje zadovolji potrebe uporabe čolna, mora biti motor nameščen na krmno zrcalo na pravilni višini. V zadnjih 30 letih so bili razviti industrijski standardi za višino krmnega zrcala:
    15" za motorje "kratke gredi" ("short shaft"),
    20" za motorje "dolge gredi" ("long shaft") in
    25" za motorje "posebej dolge gredi" ("extra-long shaft").

Standardna namestitev ali vgradnja (montaža)
    V splošnem bi za pravilno konvencionalno namestitev pri mnogih motorjih veljala tista, ko je anti prezračevalna (antivetnilacijska, anitkavitacijska) plošča v ravni z dnom čolna, ko je propelerjeva gred motorja vzporedna z dnom čolna. (Slike 7-8 in 7-11).

Nižja namestitev ali vgradnja
    Postavitev motorja nižje (globlje v vodo) (slika 7-7) kaže, da povzroči:
    1. prekomerno špricanje (krmni val? 'spray'),
    2. povečanje upora telesa menjalnika,
    3. povečanje ugreza oziroma potrebne globine pod propelerjem
    4. slabo vpliva na ravnanje s hitrimi čolni pri večjih hitrostih.
    Vendar pa obstajajo izjeme od zgornjega. Veliko majhnih ribiških motorjev in nekaj večjih motorjev je namenjenih za uporabo z njihovo anti prezračevalno (antivetnilacijsko) ploščo centimeter ali dva pod dnom čolna. To lahko zmanjša ali odpravi prezračevanje propelerja (da propeler, ki ni temu prilagojen, zajame zrak).

Višja namestitev ali vgradnja
    V preteklosti je bil edini negativen učinek zaradi postavitve izvenkrmnega motorja ali vgradnega pogona na krmi višje od standardne bil povečanje prezračevanja propelerja, ki lahko povzroči težave pri glisiranju, zlasti z bolj obremenjenim/težje naloženim plovilom. Vendar pa se je moč, ki je na voljo postopno povečevala, in z izboljšanimi oblikami zlasti visoko zmogljivih propelerjev - posebej pri hitrejših čolnih - je bilo raziskano področje novih, višjih zmogljivosti, ki jih je bilo mogoče doseči s z dvigom pogona nad staro standardno višino. Vse bolj pogosto postaja pri namestitvi izvenkrmnih motorjev na hitro plovilo te dvigniti tri palce - 7,5 cm (outboards tri cm - je krepko narobe prevedel avtomat :lol: ) ali več nad standard (slike 7-9 in 7-10). Proizvajalci izvenkrmnih motorjev zdaj priporočajo motorji namestiti višje, kot proproča stari standard, če je le čoln dovolj hiter. V bistvu zdaj vse večje število izdelovalcev čolnov gradi svoje hitrejše z izvenkrmnimi motorji gnane čolne s krmnimi zrcali 1" do 3" (2,5 do 7,5 cm) nad dotedanjo standardno višino (običajno 20 ", kar je 50,8 cm oziroma okrog pol metra).

    Izdelovalci športnih čolnov z vgradnimi motorji s krmnimi pogoni so le nekoliko bolj konzervativni. Pri ne-dirkalnih hitrih čolnih s enim vgradnim motorjem s konvencionalnim krmnim pogonom je dimenzija X dvignjena za 1" do 2" (ok. 2,5 do 5 cm) in pri drugih oblikah dna (kot so katamarani) pa za 2" do 3" (ok. 5 cm do 7,5 cm). Pri dveh pogonih bo verjetno potrebni dvig (nad "standardni" položaj) še manjši.

    ***Tu mi ni čisto jasno, ali je single-drive pogon z enim motorjem ali gre samo za eno-trupec v nasprotju z katamaranom, ali konvencionalen tu pomeni ne-dual prop...
    Ki se nanašajo na uporabo izvornih-racing pogonov, dimenzije "X" je postavljeno na hitro, konvencionalne eno-drive čolni z 1 "2" (slika 7-12) in na drugih stilov dno (kot katamarani) z 2 "do 3". Obrati voziti Twin bo razpis za še manj nadmorske višine.


    Glavna skrb je, da z dvigom izvenkrmnega motorja ali krmnega pogona previsoko, ne povzročimo pregrevanja motorja zaradi zajemanje zraka namesto vode za hlajenje. Proizvajalci ne morejo biti odgovorni - niti sprejeti kot okvaro v garanciji - za škodo zaradi tovrstne pretirano visoke namestitve in uporabe. Torej, voznik mora sprejeti odgovornost za
    nenehno spremljanje pritiska vode in/ali temperature za hlajenje motorja.

    Nekateri motorji so opremljeni z zvočnim alarmom (trobljo) ob pregrevanju, vsak motor pa je mogoče tudi opremiti z merilnikom tlaka vode. Toda merilnik tlaka vode lahko da lažen občutek varnosti zaradi odčitka začasnega visokega tlaka, ki nastane, če je na vrhu bloka ujet žep pare. In zvočni znak ob pregrevanju tudi ne da občutka, kako blizu pregretja teče motor. Merilnik temperature vode je najbolj zanesljiv instrument za spremljanje obratovalne temperature motorja.

    Temperatura vode na vrhu bloka ne sme preseči 60 ° C, medtem ko tlak vode pri polnem plinu ne sme pasti pod 70 % tlaka, ki bi ga odčital pri polnem plinu, če bi bil motor/pogon nameščen na krmi na konvencionalni višini. Ne pozabite, ko povečate višino namestitve motorja, to zmanjša vaše možnosti za varen trim motora ven brez pregrevanja.


Možne prednosti dviga motorja:
    1. Zmanjšnje upora spodnjega dela pogona; to poveča hitrost (približno za eno MPH na palec v pri hitrostih 60-80 MPH).
    2. Izboljšana upravljivost pri hitrejših čolnih. Preveč krmila v vodi pri višjih hitrostih na lahkem čolnu lahko poveča težave pri upravljanju in povzroči "chine walking" (zibanje z leve na desno in nazaj).
    3. Večja razdalja elise od podvodne ovire (torej lahko varno plove na motor v plitvejši vodi).
    4. Če je kombinirana z trimanjem ven (običajna nastavitev), zmanjšanje vrtilnega momenta na krmilo do nevtralnega krmila, še posebej na krmnem zrcalu višine okoli 23" (ok 58 cm) višine pri motorju z dolgo gredjo.
    5. V nekaterih primerih lažje izglisiranje s tem, da propeler zajame zrak in tako vrtljaji znatno narastejo, to pa poveča takrat razvito moč, ko je to potrebno.

Pri dvigu motorja nad višino standardne namestitve se izkazujejo tudi nekatere slabosti (Slika 7-13):
    1. Kot je motor postavljen višje na krmi, je višja verjetnost pregretja zaradi premalo hladilne vode. Pretok hladilne vode je treba spremljati pogosteje.
    2. Pri višje na krmi nameščenem motorju trim ni več učinkovit način za uravnavanje navorom na krmilu. Lahko pride do velikega navora in voznik mora stalno trdno držati krmilno kolo, če krmiljenje ni servo ali feedback.
    3. Dviganje motor in pogona ni za težje, počasnejše čolne (izrivne itn.).
    4. Običajno je potreben propeler z večjim rake, koritasta (cupped), z ostrimi robovi lopatic (to je še vedno napol razumljeno prevedeno).
    5. V mnogih primerih je izglisiranje, zlasti z večjim bremenom, težje.
    6. Pride tudi do malo več vibracije, kar lahko zmanjša udobja, in sčasoma lahko lahko prije do odvitja vijakov in delov na motorju in čolnu.
    7. Ureditve z dvema motorjema pomenijo nov problem, saj se med zavoji zunanji motor/pogon dvigne višje iz vode kot pri enem, centralno nameščenem motorju/pogonu. To ponavadi pomeni, da mora biti postavitev z dvema pogonoma vgrajena palec nižje kot pri čolnu z enim pogonom za podobno hitrost.
    8. Krma mora biti dovolj močna, če motor nameščate več kot palec višje od zgornjega roba na krmi. Treba se je posvetovati s trgovcem ali izdelovalcem čolna.
    9. Kot izvenkrmni ali notranji motor s pogonom na krmi (stern drive) postopoma dvigamo, bo propeler prej ali slej pogledal iz vode. Ko se ta pojav povečuje, lopatica na zgornjem delu loka teče skozi zrak, in se sila v stran ne izravna s silo lopatice na spodnjem delu loka skozi vodo.
    To povzroči pri desnosučnem propelerju, da skuša potegniti propeler v desno enako, kot če bi bil vijak mlinsko kolo (slika 7-15). S tem pa poskuša potegniti v desno zadnji konec izvenkrmnega motorja ali krmnega pogona v desno, kar je bi povzročilo, da bi rad šel čoln v desni zavoj, če se voznik ne bi upiral sili na volanu (slika 7-16). Ta sila na krmilo se bodisi
    doda ali odšteje od sil na krmilo, ki nastanejo zaradi nagiba propelerjeve gredi pri trimanju noter ali ven. Ko je propeler povišan morda 5" ali več nad standardno višino učinek "mlinskega kolesa" popolnoma prevladuje nad vsemi drugimi vzroki navora na krmilo (slika 7-17).
Centriranje motorja
    Na splošno je zaželeno centriranje motorja v približno 1/4 "(ne več kot 6,4 mm od sredine krmnega zrcala) (slika 7-18 ).
    Če motor (nameščen na trup normalno v-dno) je premaknemo iz centra, se vedno bolj dviguje iz vode, ko čoln zavija v nasprotno stran, kar poveča verjetnost zajema zraka. Tudi do težav z metanjem vode v zrak (spray) lahko pride.


Kaj je "trim kot" motorja?
Trim kota izvenkrmnih ali stebla pogon je kot med dno čolna in
propeler gredi, ustanovljena s premikanjem motorja/steblo pogon bližje krmi čolna, imenuje
obrezovanje "v" ali "dol" ali "pod" ali premika izvenkrmni/steblo voziti še stran od na
krmi ladjo imenovano obrezovanje "out" ali "gor." Ko je čoln križarjenje na letalo in trim je
prilagoditi, tako da se gred propelerja je vzporedno s površino vode, ki je dejal, da je
teče na "nevtralnem" ali "nič" trim. Na outboards brez power trim, ta kot se regulira z
Spreminjanje luknja, v katero je vstavljena nastavljive nagib pin. Izraz "trim" se običajno uporablja
Če se nanašajo na prilagajanje izvenkrmni ali stebla pogon v prvih 20 ° območju potovanja.
To je obseg uporabljajo, medtem ko deluje vaš čoln na ravnini. Na splošno se uporablja izraz »nagib«
Ko se nanašajo na prilagoditev izvenkrmni ali stern drive dodatno gor iz vode.
Trim kota izvenkrmnih/stern drive različna vpliva na plaining kota čoln
da, pa bistveno spreminja hitrost in ravnanje. Motor in pogon se obrezuje v
za najboljše start-up pospešek in najkrajšem času ravnino. Motor in pogon, potem bi bilo
urejevalec ven za maksimalno učinkovitost. Če obrezani "v" (pod) predaleč (slika 7-19), lok kapljice
in čoln teče preveč mokro. V ta pogoj, top hitrosti kapljice, gorivo gospodarstvo zmanjša, je
čoln lahko over-steer v eno smer ali drugih ("lok volan"), in krmiljenje navora bo
poveča (na desni z desno rotacijo propelerja). Občasno, ekstremnih trim pod
lahko povzroči čoln na seznamu na levi strani (z desni propeler).
Če obrezani "out" predaleč (slika 7-20), propelerja lahko izgubijo svoj položaj na vodo, hitro veebottom
čolni začnejo hoditi "" od desne proti levi desni, itd ("chine hoja"), krmiljenje navor
bo povečala v nasprotni smeri, ko obrezuje v (slika 7-19), in pridobivanje
letalo je lahko težko ali oteženo. Porposing čolna se lahko pojavi tudi.
Veliko novejših outboards s power trim lahko samo trim v območju 20 °, medtem ko potekajo
nad teka. Vse steblo pogonov in starejši outboards s power trim imajo sposobnost
obrezovanje vso pot navzgor, celo ko je čoln na ravnini. Vendar pa je nespametno, da delujejo na
ravnini, ko obrezuje presega največjo trim položaj (v območju tilt), kot motor ni
več prejema podporo stran od objemka oklepajih. Hude poškodbe lahko pride v izmenično, če
ohišje menjalnika morala najti potopljeni predmet. Slika 7-21 prikazuje pravilno trim položaj.
Kako does trim kota vplivajo na navorom?
Ko je propeler prost popolnoma potopljeni, in s približno vodoravni propeler gredi
(vzporedno s površino vode) kot je prikazano na sliki 7-22, je treba malo, če sploh,
krmiljenje obremenitve. Čeprav to velja tudi za zajezitev pogoni, obstajajo drugi zapleti zaradi a
steblo pogona je nagnjeno krmilne osi, ki lahko neodvisno povzroči nekaj navorom.
Vendar pa z motorjem ali pogon enote (desno vrtenje vijaka) obrezani v (slika 7-23)
zaradi propeler gredi nagib, navzdol gibljejo rezilo na desni strani vijaka
gred je učinkovito več smola, medtem ko Nasprotno velja navzgor mahati rezilo na na
levi strani (glede na površino vode). To neravnovesje levo in desno potegne motorja ali pogon
enota na desni in čoln, ki želijo iti v desnem pa naredi. Seveda, voznik
Ta sila mora upreti, če čoln še naprej v ravni črti.
Slika 7-24 pokaže opremo stanovanj in propeler motorja obrezani v kot gledano iz z
površinske vode. Upoštevajte, da propeler rezilo na desni strani proizvaja več potiska kot
rezilo na levi, kot je nakazano s različen velikost puščice, in da čoln dejansko
potegnil v zavijete desno.
Celotno stanje obrne ko enota motorja ali pogon obrezani tudi mimo vodoravno
(Številke 7-25 in 7-26).
Ki pomagajo obvladovati to krmilnega neravnovesje, so opremljena večina outboards in vse pogone zarodnih
z nastavljivim trim zanka. Ker kartici mora biti v eno izbrano mesto, mora voznik
Izberite motor trim stališče, da je želja za bilance (slika 7-27).
V mnogih čoln in motor obrati motorja oziroma vožnje enoto bo obratovala a nekoliko
urejevalec-out položaj. To bo povzročilo steblo motorja za premikanje levo, povzročajo v
čoln, da želijo, da zavijete na levo. Jeziček trim, kadar se primerno naravnajo, lahko usmerjanje motor nazaj
v vrstici, če je v tem primeru zadnjem robu kartici trim preselil v levo (slika 7-27). Za
desnem navorom, nasprotno je res.
Kaj je moč trim?
Obrezovanje lahko veliko bolj priročno nadzira power trim, ki je standard na večini
steblo pogoni, standard na večjih izvenkrmni motorji in neobvezno na drugi.
Power trim dovoljuje nadzor kota propeler gredi glede na dno čolna na v
pritiskom na gumb (slika 7-28). Na letalo, je kota dna čolna v vodo
veliko opraviti z največjo top hitrosti, ekonomičnosti porabe goriva, ravnanje in razburkano vodo vožnjo.
Čoln dna imajo vsaj upor pod kotom od 3 ° do 5 ° z vodo. Če jih vodijo Laskati
od 3 °, ponavadi ne, kot večina svetlobe planing čolni ali strm kot 5 °, kot samo stebla težka čolni
komaj na letalo lahko storite, učinkovitost trpi. Power trim lahko odplačala dolarjev v prihranke goriva ali
bi dodal vznemirjenja in varnosti z hitrejši, better-handling čoln, ali push stern-težki čoln
na ravnino, ki drugače morda ne bi bilo.
Tukaj je koristno namig na delujočem power trim, ko čoln izvaja nasedla. Na splošno je najbolje, da
ne poskušajte moč jasno v naprej. Nasprotno, z motorjem ali pogon obrezani ven dovolj (slika
7-20) ne kopljemo v dnu, vendar še vedno dal propeler pošteno ugriz, delovati skrbno v
povratne. To tovarna rajši, ker v položaju obrezani-out v obratni smeri, je nekaj
potisk navzdol, ki pomaga dvigalo krmi čolna malo in sil propeler wash skladu je
čoln. Delujejo v naprej skuša pritiskal krmi proti dnu.
Zakaj potrebujem merilnik vrtljajev in merilnik hitrosti?
Merilnik vrtljajev ("tach") (slika 7-29) meri število vrtljajev motorja, medtem ko merilnik hitrosti (slika 7-
30) ukrepi hitrost čolna v milja ali kilometer po ura, ali vozlov. Vozel je enak ena navtične
kilometer na uro, zato je napačno uporabo izraza "vozlov na uro." Tu je razmerje
med te tri merskih enot:
Motor je namerno teči na široko odprta plin (WOT), v določenih mejah RPM. Brez a
merilnik vrtljajev, upravljavec je malo možnosti, da veš, če motor v nevarno visoke ali
nizka raven RPM. Ko je izbrana pravilna propeler, bo motor teči na široko odprta plin
Priporočena največja RPM območju. Vsako odstopanje od tega sedežem WOT
RPM, ki so povezane z podnebne razmere, nadmorske višine ali bruto obremenitve spremembe, ni je
navedba težave z učinkovitostjo delovanja.
Merilnik hitrosti, ko uporabljajo z merilnikom hitrosti, tudi bo dala namige težav motorja ali čoln,
naj se zgodi nenavadno hitrost spusti. Z izkušnjami, a čoln bo zaznal težave
pri plinu del s kombinacijo tach in merilnik hitrosti. Za dobre, trdne hitrost
branje, je pomembno, da namestite merilnika hitrosti pickup kot nizko in blizu centra v
čoln je mogoče brez ustvarjanja vode motenj pred vnosi propeler ali vode.
Tahografe in merilnike kot kazalcev uspešnosti
Za inženiring testi, zelo natančen in drago
se uporabljajo tahografe. RPM informacije iz teh instrumentov
nedvomna vložek predvideva tehnično oceno.
Niso namenjene tahografe, ki je pogosto nameščen v čolne
zagotavljajo to enako stopnjo natančnosti. Torej, rahlo
odmika od prave RPM je pogosta pri teh instrumentov.
Skupno vrsto merilnika hitrosti, čoln je sestavljena iz pitot (izrazito PEE-vleko) cev, na
armaturne plošče vgrajen merilnik, ki je umerjen navesti km na uro (MPH),
kilometrov na uro (KM/H), ali vozlov, in povezovalne cevi ali cevi. Pitot cevi je
običajno nameščen na kontrolirano tako, da spodnji del cevi ostaja potopljene v
nemoteno vode, ko je čoln je v teku (slika 7-31). Posredovani del je pitot
cev vključuje luknjo, ki kaže v smeri potovanja. Nekatere novejše izvenkrmni
modeli imajo pitot cevi vgrajene v vrhunskost orodja-ohišje strut.
Kot čoln premakne naprej, voda vdre pitot cevi skozi to luknjo in obkladki na
zrak ujet znotraj povezovalne cevi in meh ali Bourdon cev v merilniku. To
vode-zračni tlak, ki se spreminja glede na hitrost čoln, aktivira igle
mehanizmom gibanje, naznanitev hitrost čolna. Natančnost merilnika hitrosti
lahko trpijo pozimi zamrzne škodo zaradi ujete vode v glavi vrstice ali instrumenta,
iz poškodovanega pitot cevi, od plevela, blata ali naplavin, ujete na pitot cevi, iz a pitot
cev, ki je delno ali v celoti nagne navzgor ali od lokacije namestitve nepravilno pitot cevi.
Za inženiring testi, se uporabljajo bolj natančen čas naprave, kot so računalniki in
tlačni pretvorniki, s katerim se pretvori pritisk vode v elektronski signal. To je
poslano v računalnik, ki nato izračuna hitrost čolna.
Te spremenljivke so razložene za vas pripravili nenavadno rezultate, ki jih lahko pridobite v
izračun hitrost čolna, vijaka slip ali vpadnega kota, z uporabo enačbe v tej knjigi.
Kako vpliva nadmorske višine in podnebje na
uspešnost?
Nadmorske višine je zelo opazen učinek
na širok-open-dušilke (WOT)
moč motorja. Od zraka
(ki vsebujejo kisik) postane tanjša kot
nadmorske višine poveča, motor
začne stradati za zrak, kot je uporaba a
polnilnikom v obratnem. Če čoln
je bil ustanovljen na nižji nadmorski višini
in nato preselil v veliko večji
nadmorski višini, torej hoteti obstati a opazen
zmanjšanje moči, tako RPM.
Čeprav lahko nekatere uspešnosti
pridobil z kapljanje nižje smola
propeler, tako prinaša WOT RPM
nazaj v priporočeno vrsto, a
osnovni problem še vedno obstaja. Na
propeler je prevelika premera za
zmanjšana moč. Na
izkušeni morski prodajalca ali a
Quicksilver propeler popravilo postaja
lahko ugotovite, koliko premera
Odstranite spodnji propeler za posebne visokogorske lokacijah.
V nekaterih primerih sprememba prestavno razmerje več zmanjšanje je mogoče in zelo koristno.
Pa to pritrditi je samo varno, medtem ko se zmanjša moč. Če motor spet planiti na
nižji nadmorski višini, mora prestavno razmerje sprememb stornirajo preprečiti prekomerno navora na
deli pogonskega.
Dejstvo je, da vremenski pogoji izvajali znaten učinek na izhodno moč notranjega
izgorevanjem. Zato določiti ocen konjskih moči, ki se nanašajo na moč ki je
motor bo pripravila na svoje nazivni vrtilni frekvenci motorja pod posebno kombinacijo vremenske razmere
sedaj naseljen z s standardi ISO (International Organization).
Ocena koda morskih motorja J1228 družbi avtomobilski inženirji (SAE)
standardizira izračun konjskih moči iz podatkov, pridobljenih na dinamometru,
popravljanje vse vrednosti moči, da motor bo pripravila na 80.6 ° F (27 ° C)
temperatura, relativna vlažnost 60 % in tlak 29,53 palcev (750
mm) živega srebra.
Poletje pogoji visoka temperatura, nizek zračni tlak in visoke vlažnosti
združiti, da zmanjša moč motorja. To, pa se odraža v zmanjšano čoln hitrosti-
toliko kot dve ali tri, miles per hour v nekaterih primerih (slika 7-32). Nič ne bo ponovno
Ta hitrost za navtike, ampak prihajajo hladnem, suhem vremenu.
Motor, teče na vroče, vlažno poletni dan, lahko pride do izgube več kot 14 %
konjskih moči, ki bi prinesla na suho, živahne spomladi ali jeseni dan. Konjskih moči ki
vsak zgorevalni motor proizvede je odvisno od gostote zraka, ki ga
porabi in pa ta gostota je odvisna od temperature zraka, njene
zračni tlak in vodne pare vsebino (vlažnosti).
Spremljevalni to vreme povzroča izgubo moči je drugi ampak bolj subtilno, izguba. Na
vrvje čas zgodaj spomladi, motor je bil opremljen z propeler, ki lahko v
motorja vrteti v njegovem priporočena RPM obsegu pri polnem plinu. S prihodom v
poletno vreme in posledično padec na voljo konjskih moči, ta propeler bo, v
učinek, postane prevelik. Posledično lahko delovanje motorja v manj kot svojo
Priporočena RPM.
Konjskih moči/RPM značilnostim motor, bo to povzročilo dodatno izgubo
konjskih moči na propeler z dodatno znižanje hitrost čolna. Tem sekundarni
izgubo, vendar pa lahko nekoliko spet s prehodom na spodnjem propeler ki
omogoča, da motor spet planiti na priporočene RPM.
Za navtike zavedati največje možne zmogljivosti motorja pod nestalnih vremenskih razmer, to
je bistveno, da motor se naslonil, da bi lahko deloval na ali blizu zgornji konec na
Priporočena največja RPM območju na široko odprti loputi z normalno čoln obremenitve.
Ne le to omogočilo, da motor razvije polno moč, vendar je enako pomembno, motor
tudi poslovanja RPM območju, ki odvrača škodljive detonacije. To, od
Seveda, krepi splošno zanesljivost in trajnost motorja.
Kako porazdelitev mase vpliva na uspešnost čoln?
Porazdelitev mase je izjemno pomembno; vpliva na vožnjo z ladjo kota ali odnos. Za
najboljši top hitrosti z zmerno hitro plaining čoln, vse premično teži gorivo, baterije,
sidro, potnikov-je treba kolikor krmi, kot je mogoče, omogočiti lok, da pridejo do a
učinkovitejše kotom (3 ° - 5 °). Ampak na negativni strani tega pristopa je problem,
kot teža je preselil nazaj, nekaj čolnov začeli nesprejemljivo "porposing" (bouncing).
Drugič, kot teža je preselil nazaj, pridobivanje na ravnini postane težje (slika 7-34).
Končno, postali bolj neprijetno, kot vožnja v razburkano vodo z nekaj čolnov je
teže gre zadnji. S temi dejavniki v mislih, naj vsak čoln poiskati kaj teži
lokacijah najbolje ustrezajo njihovim potrebam.
Težo in potnikov, nakladanje postavi tudi naprej (slika 7-35) poveča na "navlažen
območje"dno čolna in v nekaterih primerih skoraj uniči dobre rezultate in
značilnosti upravljanja čoln. Delovanje v tej konfiguraciji lahko proizvajajo z
zelo mokra železnico prenaša veter spray, in lahko celo nevaren v nekaterih vremenskih
pogoji ali lok krmiljenje kjer pride.
Porazdelitev mase ni omejeno strogo na sprednji in zadnji lokacijah, vendar se uporablja tudi za
lateralno porazdelitev mase (slika 7-36). Koncentracija neenakomerno teže vrat ali starboard
vzdolžna Simetrala povzročijo hude kotacijo odnos, ki lahko negativno vplivajo na
čolna uspešnosti, ravnanje sposobnosti in jahanje udobje. V ekstremnih surove vode
razmere, varnost čoln in potniki lahko ogroženo.
Kaj je "eksplozija?"
Mnoge zmogljive navtike zavedajo
pojav, ki omejuje svoje top
hitrost pod kaj bi bilo sicer
mogoče z voljo konjskih moči.
Ta pojav je navadno imenujemo
"orodja primeru eksplozija," "propeler eksplozija,"
ali samo "eksplozija". V nadaljevanju je v
razlago, zakaj nastane eksplozija in
kako popraviti to.
Zakaj nastane eksplozija
Praktične, torpedo non-racing
orodja primeru ali prestavi stanovanja morajo biti v
premer in dolžina ravno pravšnjo za hišo
gredi, zobniki, ležaji, shift
mehanizem, prehod izpušnih plinov in nekaj
drugih sorodnih delih. Hidrodinamika
oblikovalci lahko le upamo, da se
zunanja oblika Volanska najboljši
so lahko (v njihovo oblikovanje omejitev), da
odvračanje kavitacija pojavljanje na na
torpedo nosu ali kakršno koli površinskih prekinitev,
kot mazivo polnilo luknjo ali vode
vnos. Neizogibno, saj poveča hitrost,
kavitacija se bo zgodilo.
Saj nizek tlak je vzrok za
kavitacija, vse, kar še dodatno zmanjšuje
bo pritisk na kateri koli strani za torpedo
pospeši kavitacija. Obrezovanje enota, bo
povzročajo nižji pritisk na spodnji strani
torpedo, okoli skeg; vendar je tudi
več zahrbtno krivec je učinek na
navarjanje vleče zadnji konec na torpedo desno z desno rotacijo propelerja
propeler. To povzroča nižji tlak na levi strani zaradi kota, pod katerega je
orodja primeru prisiljen teči skozi vodo. To je navadno imenujemo "crab" kota
(Slika 7-38). Značilna kombinacija dela desnem propeler in obrezovanje
za najboljši hitrost ustvarja extra-low tlak žep na spodnji levi strani je torpedo.
Kavitacija, sama po sebi ne povzroči "eksplozija". Eksplozija se pojavi pri zelo lowpressure
kavitacija mehurčki sčasoma dosegli nazaj na zadnji konec torpedo v dovolj
količina nenadoma potegnite, ali povezanost z motorja izpušni plini. Kavitacijo
in izpušnih plinov linkup je bolj razširjena s propelerjem izpušnih plinov niso skozi zvezdišče.
Ko je povezava vzpostavljena, izpušne sledi kavitacija mehurčki naprej in
poplave, nad nizkotlačna strani orodja primeru (na levi strani z na desnem
vrtenja vijaka) in viri nazaj v propelerja, povzročajo nenadno in drastično
zmanjšanje dvigalo ali potisk, ki jih nizkotlačna strani propelerja generira. To
delno raztovarjanje vijaka ustvarja štiri nenadno reakcije.
1. Lok dviganje učinek rake zmanjšuje, povzroča lok upadati.
2. Težko krmiljenje navora na desni je nenadoma zmanjša, povzroča ladjo do
zavije rahlo v levo.
3. Zmanjšana obremenitev vijaka omogoča, da rev up z 200 do 300 RPM motor.
4. Wetter dno čolna in zmanjšano propeler učinkovitosti povzroči čoln iti počasneje
z morda nekaj kilometrov na uro.
Kako pravilno gašenje
Z najnovejše modele prestava primera, eksplozija, ne sme biti problem pod 80 MPH.
Vendar, če obstaja problem, obrnite na prodajalca. Posebna orodja primeru je na voljo za
veliko proti-6 outboards in nekaj izvornih pogonov, ki bi bilo zdravljenje problem. Orodja primeru
znan po imenu "Polmeseca" je podaljšano torpedo nos, več krmilnih površin,
izboljšane visoke hitrosti hladilni vodni dotoki in koritasta skeg, ki močno zmanjšuje
"crabbing" in krmiljenje potegnite v desno.
Ni tekmovanje v teku s pretirano trim out, je najpomembnejši vzrok za gašenje je
torpedo, ki je bil bivolska koža na način, da zvitki off zadnjem robu torpedo (slika
7-37). Nekatere gear primerih odpravi težavo z litjem v torpedo v rahlo konični
obliko, pri čemer rahlo postavljeno Oster rob tik pred zadnjem robu na torpedo
(Slika 7-39). Ta patentiran funkcijo, ki lahko spreminja from.005 «da. 050 "v višino, zavira
povezava izpušnih do torpedo kavitacija z ustvarjanjem veliko višji tlak ograjo
kot prstan difuzor ali flare na zadnji konec a Quicksilver skozi zvezdišče izpušni propeler,
ki odvrača v izpuhu se potegne naprej v nizkotlačna strani na
propelerja. V obsegu, dana, višji Čvoruga, višja hitrost
varstvo, vendar z rahlo dodatnih povlecite.
Kako naj vzdržujemo in oskrbujemo moj propeler?
Bistvenega pomena za vzdrževanje dobre propeler je redna kontrola za
zazna tudi majhen dings, ki lahko privede do neuspeha rezilo, če ni oblečen
ali popraviti. Poškodovanih propeler, celo tisti, ki samo zdi nekoliko
poškodovana teče skozi mulja in peska, lahko bistveno zmanjša
uspešnosti, učinkovitosti in ekonomičnosti porabe goriva, in lahko bolj strogo
škoda sama skozi kavitacija erozija, ki se odda na rezila
Nepravilna vodilni robov (slika 7-40). V en test s poškodovano
propeler, najvišja hitrost padla več kot 13 %. Pospešek odštel več kot
37 %. Optimalno križarjenje km upočasnila 21 %. Še huje, škoda običajno
niso storile vsako rezilo enakomerno in posledično poškodbe lahko nastavite neravnovesje
vibracije, ki lahko povzroči utrujenost poškodbe drugih delov motorja ali pogon. Če ste čoln
v plitvih ali kamnite vode, boste želeli, da preverite vaše propeler pogosteje za
morebitne poškodbe.
Za pomoč v prihodnosti odstranitev vijaka, liberalno plašč zlepki propeler gredi z
Quicksilver antikorozijske mast ali 2-4-C. Za zagotovitev, da ostaja varno vijaka
na gred med sezono, redno preverjajte samozaporni prop matico za tesnenje.
* Propelerji inox le
Kaj je zapletanja morskih?
Obraščanje je neke vrste neželenih kopičenje (ponavadi živali in zelenjavnih izhajajo) pojavljajo na na
dno čolna in nižje enote. Obraščanje ustvari dodaten upor, ki zmanjšuje čoln
uspešnosti. V svežo vodo zapletanja posledica umazanije, bube, alge ali sluzi,
kemikalije, mineralov in drugih onesnaževal. V slano vodo, loparji, moss in drugih morskih
rast pogosto proizvajajo dramatično kopičenje materiala hitro. Zato je pomembno, da se
trupa čim čistejše v vse vodne razmere, da bi povečali učinkovitost čoln.
Zdravljenje posebne trupa, kot barve proti obraščanju, bo zmanjšanje stopnje dnu zapletanja.
Vendar, ker nižje enote (izvenkrmni in stern drive) so izdelani predvsem iz aluminija,
obstati varen prebrati obraščanju barve, imajo osnovo bakra, kositra organo. BIS Tri
Butil Tin adipata (TBTA), osnovne barve ne bo ustanovila galvansko korozijo "celice", saj je
popolnoma združljiv z aluminijem in se izogiba težav elektrolize, povezan z
mnoge druge barve. Uporablja v skladu z navodili, je zelo učinkovit pri nadzoru marine
Obraščanje.
Kaj so nekateri pogosti znaki, da je čas za novi propeler?
Vaš čoln traja dlje, da priti na letalo, kot nekoč. To porabi več goriva. To ne zdi, da
teči tako hitro, kot je to storila, ko je bil nov. Če je vaš čoln počuti šibkega, ena od prvih stvari, ki vam
naj preveri je vaše propeler. To kaže znakov obrabe? Ali je več
kot svoj delež zarez, dings in manjkajoče barve? Ti simptomi lahko akumulirajo in
bistveno poslabšati predstava popolnoma dober motor.
Kaj je smola?
Smola je teoretično razdalja v palcih, ki propeler premakne naprej med enim
revolucija. Pomislite na vijak kot zavijete izvijač enkrat okoli. Razdalja ki je
vijak potuje v Les je smola. Propeler velikost je določena v palcih smola.
Kako naj vem, kaj smola je prava zame?
Posvetuje priročnik za lastnika motorja najti priporočena širok-open-dušilke (WOT)
obsega za vaš motor. Če trenutni propeler na WOT RPM v določenem RPM
segajo, izberite zamenjavo ali nadgradnjo propeler z isto smola kot trenutno
propeler.
Če trenutni propeler ni na WOT RPM v priporočenih RPM območju, a
zamenjava ali nadgradnjo propeler z večje ali manjše parcele z naslednjimi pravili:
Dodajanje 1 centimeter propelerja bo zmanjšanje WOT RPM s 150 do 200.
Odšteje 1 centimeter propelerja povečala WOT za 150 do 200.
Če ste nadgradnjo iz treh blade štiri-rezilo propelerja, spomnite, da je
štiri-rezilo propeler na splošno postane RPM 50 do 100 manj kot tremi rezili prop z na
istem igrišču.
Nerjaveče jeklo vs. aluminij?
Gre za moč in uspešnost. Aluminij propelerji ponavadi stroškovno precej malo
manj, vendar pa iz nerjavečega jekla je več kot petkrat bolj trpežne od aluminija. Če ste
iščejo hitrejše pospešek, superior top hitrosti ali boljše splošno delovanje, vam
upoštevati inox propeler.
Tri - vs štiri-rezila?
Štiri rezilo propelerji ponavadi:
Letalo čoln hitreje kot 3-rezilo propelerji
Obdržati čoln na ravnini pri nižji hitrosti
Daj izboljšano mid-range hitrosti na istem RPM kot propeler 3-rezilo
Zagotoviti hitrejše pospešek kot večina 3-rezilo propelerji
Teči gladko kot 3-rezilo propelerji
So bolje gospodarstvo moči v surovih pogojih
So manj verjetno, da prezračevati v ostrih zavojih
Zagotoviti boljše ravnanje nizki hitrosti
Niso čisto tako hitro na vrhu kot primerljivi propeler 3-rezilo
Hidravlična dvigalka izvenkrmnimi plošče?
Poleg moč nagib in trim sistem, da se nihanje motorja okoli pivot
točka na podkonstrukcijo, stanovanja, čoln upravljavci koristil bi mogli premakniti v
motor podkonstrukcijo, sama gor in dol na v krmi. Hidravlična moč
Jack plošča je pritrjena na krmi čolna, in potem je motor vpet na
gibljivi del plošče. Na čoln lahko nato premaknite motorja gor in dol kot tudi
nagibanje in ven z močjo nagib in trim.
Jack ploščo ima več uporab, večina vključujejo plitvo vodo delovanje. Če motor
no jack plošča, je treba montirati dovolj nizko, da tako ne bi povzročila kavitacija ko
teče v chop, ali med izvajanjem obrne. V mirni vodi na ravno, lahko
pritrdi višje, in da je, če jack ploščo prihaja. Dvigovanje motorja do
gremo čez plitvi vodi deluje bolje kot nagibanje motorja, v večini primerov, ker
Nagibni koti visoko postavlja kavitacija ploščo pred propeler, spodbujanje
kavitacija. Navpično dviganje motor ohranja plošče nad vijaka in usklajena
s pretokom čoln.
Tudi, nagnjeno iskalnik vrže Petelinji rep vode gor v zrak. Če si vrgel vode
Newtonov zakon pravi, da mora porinil enako težko. Ste v plitvi vodi, in
ne želijo za čoln, ki ga potiska navzdol, še posebej na krmi. Motor je nagnjen na a
visoko kota iti čez plitvo vodo bo dvigniti lok in nižje krmi čolna. A
čoln je opremljen s ploščico z jack lahko izognili vseh teh negativnih posledic za prehod na
motorja; jih preprosto dvignili motor z jack ploščo dokler je na robu
kavitacija.
Boljše plina kilometrine, preveč
Jack ploščo tudi povečuje izkoristek goriva, ker motor lahko postavljeno tako visoko
kot kateri koli dani niz pogojev obratovanja bo dovoljenje za križarjenje. Manj boste motorja
morate povleči skozi vodo, da bi dobili potiska iz vaše propeler, bolje. To lahko
morajo biti vso pot navzdol, če je grobo, ampak mirno pogoji vam omogoča prost dostop z
motor, ki je višja.
Omogoča skobljanje lažje
Hidravlična dvigalka plošče tudi so uporabna, ko je treba zaslužiti čoln ali izklop letalo
v plitvih vodah. Priti na letalo, plošča je najprej postavljeno vso pot navzgor, potem polno
je uporabljeno dušenje in moč jack tablice je hkrati začel navzdol. Kot je
krmi squats v vodi najprej, motor je še vedno dovolj visoka, da pogrešam na dno,
in kavitacija še ni problem. Kot čoln začne prideš na ravnino, na
motor se začenja najdeta ustrezno raven za visoke hitrosti, križarjenje. Upočasnitev
navzdol v plitvi vodi je v bistvu obraten zgornji postopek. Kot čoln
je upočasnila navzdol, je postavljeno ploščo jack, in nekatere tudi nagib motor ven ob istem
čas, tako da ko krmi čolna je na najnižji točki coming off letalo, je
motor je že ukradli gor visoko in nagne ven malo za zmanjšanje osnutek.

Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Pe Maj 16, 2014 14:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
pale
Admiral
Prispevkov: 1905
Pridružen: Pe Okt 19, 2007 06:34
Kraj: ˇljubljana

OdgovorNapisal/-a pale » To Jul 02, 2013 23:45

fantje kaj pa kakšna slika ne sam prevodi :roll:
Uporabniški avatar
kr en
Admiral
Prispevkov: 6703
Pridružen: So Nov 22, 2008 21:20
Kraj: From sea to sky
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a kr en » Sr Jul 03, 2013 06:38

Pa veš da tole ne grem prebirat, tud če dobim 10 dni nagradnega. :roll:
"..Jer ovi ljudi normalni, tako su mi dosadni..." Jasmin Stavros
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Jul 03, 2013 09:40

Fanta, tole je s sliko vred v PDF, ki ga je dal v SR 290 v prvem prispevku, v Angleščini - in tam so slike - in to po mojem dobre.

Nekaj ostalih je v naslednjih prispevkih potožilo 'že spet Angleščina' in zanje :roll: :roll: :roll: je Roberth1 prilepil preguglan prevod.

Ko je Piki v drugi temi napisal, da nikjer ni naletel na to, da bi bilo priporočljivo postaviti motor tako, da bi bila antiventilacijska/antikavitacijska plošča nad ravnjo dna trupa, sem poiskal primerno referenco in opazil, kako napačen je prevod (včasih le smešen, včasih - recimo mere iz 3 palce v 3 cm - neposredno narobe) in sem se šel malo igrat, samo še nisem prišel skozi.

Tudi moj prevod je 'kaubojski', ampak manj kot googlov. Kr en, za vsebino se pa lahko pritožiš na cope Marine in program za prevajanje :roll:

Pa če bi rad - ne da sam bereš - kaj izvedel iz tega, lahko naročiš, naj ti kakšni otroci preberejo avtomatov prevod - seveda če boš kaj razumel med njihovim valjanjem od smeha, ko bodo poskušali na glas brati :lol:

Recimo:
Power trim dovoljuje nadzor kota propeler gredi glede na dno čolna na v
pritiskom na gumb (slika 7-28). Na letalo, je kota dna čolna v vodo
veliko opraviti z največjo top hitrosti, ekonomičnosti porabe goriva, ravnanje in razburkano vodo vožnjo.
Čoln dna imajo vsaj upor pod kotom od 3 ° do 5 ° z vodo. Če jih vodijo Laskati
od 3 °, ponavadi ne, kot večina svetlobe planing čolni ali strm kot 5 °, kot samo stebla težka čolni
komaj na letalo lahko storite, učinkovitost trpi.


Sicer se iz pdf-a nisem spravil vleči slik v 'moj album' - možen problem z copy-left in podobnim. Zanimivo pa je, da vam ni šel na živce strojni prevod, če ga malo popravim, vam pa gre :roll:
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4834
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Sr Jul 03, 2013 11:18

Ampak zadeva je v vsakem primeru zelo koristna. :D
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Jul 03, 2013 17:16

77jure napisal/-a:...

Pa še tole. Sedaj sem imel motor zmontiran na čoln 4 cm pod spodnjim robom krme, ker tako piše v navodilih proizvajalca(tohatsu) kot je tudi razvidno iz slike

Slika

Je pa ta motor nov 30KM in mi je težje zglisiral ob večih potnikih kot pa pred njim mercury 25KM star več kot 20 let. Sedaj predvidevam da zaradi tega ker je čoln težji zaradi vode ki je v notranjosti in pa delno zaradi nižje zmontiranega motorja. Ko sem ga podložil 4 cm je po GPS-u končno hitrost imel precej višjo nisem ga pa mogel sprobat ali je razlika ko je bolj obremenjen! Pa me zanima ali je bolje upoštevati navodila proizvajalca ali pa motor dvignit?

Upam da nisem preveč zakompliciral. Se pa že vnaprej zahvaljujem za vsakršno pomoč
l.p. Jure


Primer tega, kjer se jasno vidi, kako je lahko 'po tovarniških navodilih nameščeno' neoptimalno.

Tovarniška navodila zajemajo široko paleto uporabe (od izrivnih do gliserjev - različni koraki, različni količniki zdrsa...) in tako je lahko nekaj, kar je po tovarniških navodilih OK, za kakšne okoliščine krepko neoptimalno.

Druga reč je, da znajo biti taka navodila 'ziheraška' - torej zagotovo spraviti zajem hladilne vode da bo vedno pod vodno gladino je po njihovem pred tem, da bo pogon optimalen.



SR 290, ko bom proti koncu prevoda, upam da boš pogledal, če nisem kje preveč zabluzil prevoda, OK?

Povzetek problemov gumice Roberth1 (ni šlo nikamor in veliko pokurilo), ter reševanja (MacGyver na propelrju in tako naprej) in rešitve (po vsem servisiranju sam očistil in nastavil vplinjače).
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti