Elan 350 run over by Elan 410

Vse kar mislite, da ne spada v nobeno od zgornjih tem, je pa povezano z navtiko, dodajte sem

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
snwl
Admiral
Prispevkov: 626
Pridružen: To Okt 26, 2010 14:26

Elan 350 run over by Elan 410

OdgovorNapisal/-a snwl » To Nov 12, 2013 09:20

...Don't take life too seriously . No one gets out alive! ...
...Never sail with a crew who can't sing!...
Uporabniški avatar
ljubo
Admiral
Prispevkov: 1210
Pridružen: To Mar 09, 2010 07:36
Kraj: NOVA GORICA

OdgovorNapisal/-a ljubo » To Nov 12, 2013 09:37

Tudi to se dogaja.
pomisli in zgodilo se bo
odojk1975
Kapitan
Prispevkov: 191
Pridružen: Če Sep 11, 2008 21:04
Kraj: KRANJ

OdgovorNapisal/-a odojk1975 » To Nov 12, 2013 17:34

Dober da ima visoko ograjco
Lp,Peter
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8826
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » To Nov 12, 2013 21:58

U mater! Sam krmar se je pa pomoje najbolj "usral"... :lol: :lol:
Ko je bilo že vsega konec je še kar tekel naprej na varno, haha.

Sam tist kol tam spredaj, menda mu kosnik rečejo, bi bil pa tukaj lahko kar morilsko orožje. :roll:
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4405
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » To Nov 12, 2013 23:30

In pol smo hlaponarji vsega krivi, sej tile rjuharji se še med seboj skor pobijajo :lol: :lol: :lol:
https://medisken.si
Uporabniški avatar
admin
Site Admin
Prispevkov: 8826
Pridružen: Sr Nov 22, 2006 21:34
Kraj: Ljubljana-Punat
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a admin » Sr Nov 13, 2013 00:08

gregor.n napisal/-a:In pol smo hlaponarji vsega krivi, sej tile rjuharji se še med seboj skor pobijajo :lol: :lol: :lol:


8) 8) 8)
snake
Viceadmiral
Prispevkov: 472
Pridružen: Po Dec 12, 2011 12:01

OdgovorNapisal/-a snake » Sr Nov 13, 2013 19:06

Tudi na morju so kupljeni izpiti. :lol:
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 2370
Pridružen: Če Mar 25, 2010 15:28

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Sr Nov 13, 2013 21:00

snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti. :lol:


Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.
PeterV
Admiral
Prispevkov: 685
Pridružen: So Nov 14, 2009 08:56

OdgovorNapisal/-a PeterV » Sr Nov 13, 2013 21:11

Hlaponarji marsikaj veste in imate tudi marsikatero izkušnjo. Ampak v tem primeru ne morete kaj dosti komentirat, ker gre za jadranje in za pravilo o srečanju dveh jadrnic z nasprotnimi uzdami, o čemer pa vi nimate pojma.
Uporabniški avatar
Marjan Tomki
Admiral
Prispevkov: 6225
Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Marjan Tomki » Sr Nov 13, 2013 23:39

V tej temi je isti posnetek, samo da mislim, da je še malo več podatkov o tekmi, na kateri je prišlo do tega trčenja.

Ampak tudi tam (in kar sem še našel) jih ni dovolj, da bi imel jasno predstavo, kako in zakaj je prišlo do tega.

@tomaz_slo
tomaz_slo napisal/-a:
snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti. :lol:


Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.

    Po tekmovalnih jadralnih pravilih (Racing Rules of Sailing ) tako ravnanje - vedoma oziroma namenoma - ni dovoljeno (razdelki sprejemanje pravil, pošteno jadranje, izogibanje trčenj...). Kaže pa, da se dober del tega ne izvaja dosledno. To in testosteron pa pripelje tudi do trčenj jadrnice na tekmi s tankerjem , ne le do trčenj, kot je bilo tole.
    (Povezavi na koncu Marchijevega prispevka tukaj: http://www.morjeplovec.net/forum/viewto ... &start=117 - na povezavi eden od komentatorjev piše, da če hočeš zmagati tekmo, pač voziš na trčenje in nasprotnik pocvika in ti zmagaš - pa čeprav je bil nasprotnik v tem primeru tanker.)

    Prav šport je bil nekoč eno od osnovnih sredstev, ki naj bi naučila mlade sprejemati pravila, in če tega ni več in se ne nadomesti s čim drugim, potem se celotna skupnost neha držati pravil, in ko smo enkrat tam, skupnost neha delovati in razpade. Zato 'Take reči se bodo vedno dogajale' ni dobra prognoza za preživetje človeške skupnosti.

@PeterV
    Tekmovalna jadralna pravila temeljijo na pravilih za izogibanju trčenjem na morju, ta pa so morali tudi hlaponarji znati na izpitu za pridobitev dvoljenj za upravljanje plovil.

    Takrat so najbrž znali tudi pravila, ki zadevajo jadrnice. In ni nujno, da so pozabili...

    Če je kdo pozabil in bi se rad spomnil:
Correct me if I am wrong, please.

Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
snake
Viceadmiral
Prispevkov: 472
Pridružen: Po Dec 12, 2011 12:01

OdgovorNapisal/-a snake » Če Nov 14, 2013 10:29

tomaz_slo napisal/-a:
snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti. :lol:


Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.



10 let sem tekmoval in bil na veliko regatah in na regatah alla Barcolana,kjer je na štartu vsega in svašta,velike in majhne,profiji in amaterji...............pa se nismo nikoli tako zaletavali. In še veliko vsega drugega sem videl..............pa vedno se je izšlo..........razen,če folk nima pojma (beri kupil izpit).Pol je pa nesreča neizogibna.

Tako................da je kar na mestu komentar. Mogoče sem te pa zadel.............si se mogoče prepoznal ? :lol:
Uporabniški avatar
Grega295
Admiral
Prispevkov: 3307
Pridružen: Ne Apr 04, 2010 21:50

OdgovorNapisal/-a Grega295 » Če Nov 14, 2013 22:41

The Starboard tacker being an Élan 350 shitbox was factoring his shitbox’s massive leeway and pinching like shit to compensate, (because he bought an Élan, we can assume he is clueless. Nothing in the video would suggest otherwise.) The Port tacker also was factoring in the Élan 350 shitbox’s massive leeway and had determined that he would cross ahead. However he had forgotten that his Élan 410 was an even bigger shitbox with even greater leeway. (Again due to his choice of boat we can assume he was equally as clueless as the 350 owner but slightly wealthier.) He then hit him amidships. The Serbian owner of the 410 then recognised the Croatian owner of the 350 and tries to repeatedly drive the bowsprit through his head, and then the Croatian owner of the 350 ran below to get his gun.

The protest was held in the streets outside of the yacht club but was broken up with tear gas and water cannons.

http://sailinganarchy.com/2013/11/14/first-impression/
Rok-11
Admiral
Prispevkov: 1210
Pridružen: Ne Avg 17, 2008 09:58
Kraj: Ljubljana, Ribiška vasica - It.

OdgovorNapisal/-a Rok-11 » Pe Nov 15, 2013 09:33

snake napisal/-a:
tomaz_slo napisal/-a:
snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti. :lol:


Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.



10 let sem tekmoval in bil na veliko regatah in na regatah alla Barcolana,kjer je na štartu vsega in svašta,velike in majhne,profiji in amaterji...............pa se nismo nikoli tako zaletavali. In še veliko vsega drugega sem videl..............pa vedno se je izšlo..........razen,če folk nima pojma (beri kupil izpit).Pol je pa nesreča neizogibna.

Tako................da je kar na mestu komentar. Mogoče sem te pa zadel.............si se mogoče prepoznal ? :lol:


Hmmm... včasih, na regatah majhnih in hitrih (optimisti, laserji, fireball-i, itd) je bilo zaletavanja pri štartih kar nekaj. Tam se pač ne naredi toliko škode in posledično nismo prav hudo pazili...

Šlo je striktno na pravila; če si imel prednost, si se brezobzirno zakadil med jato tistih, ki prednosti niso imeli in pričakoval umikanje. Če se kdo ni umaknil in se nisi mogel niti sam - si ga pač nasadil.
Potem pa protesti in izločanja iz regate.
Kar na ostro - vendar je bila to (uspešna) pot izločanja konkurence in k zmagi.

Verjetno je bil kateri od teh skipperjev še iz tistih zgodb.
burjovc
Viceadmiral
Prispevkov: 392
Pridružen: Če Nov 22, 2007 19:58
Kraj: Ta domač

OdgovorNapisal/-a burjovc » Sr Nov 20, 2013 05:58

Skiper oz. krmar na E410 je napačno ocenil hitrost E 350. Ko pa se je skušal izvleči z jadranjem za E 350 pa ga je zaradi prevelike površine glavnega jadra in zamude trimerja ter sunka vetra zaorcalo.
Po posnetku se mi zdi, da je krmar skušal trčenje preprečiti s tem da je zavil rahlo desno, a na ta način še malenkostno približal krmo 350-tke 410-tki.
Je pa nato 410-tki v njeno krmo trčila menda še ena 340-tka. Kdo ve kaj več :?: :?:
Veliko vetra in mirno morje
sodnick
Kapitan
Prispevkov: 151
Pridružen: To Maj 08, 2012 14:25
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a sodnick » Sr Nov 20, 2013 11:57

Tudi meni izgleda, kot da je bilo precej vetra in krmar s 410 ni mogel več zaviti od vetra in odpasti toliko, da bi obvozil 350-ko po krmi. Videti je tudi, da je član posadke na 350-ki, ki je bil na levem sprednjem vinču, videl prihajajočo 410-ko in se je vsaj delno umaknil. Sicer bi ga nasadil na polno.

Zanimivo je kako penon 410-ke ukrivi levo krmilno kolo na 350-ki, brez da se le-to zlomi. Dobra reklama :)
LP, Sodnick

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov