Mnenje Four Winns Vista 238

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
bladzo
Admiral
Prispevkov: 958
Pridružen: Ne Okt 26, 2008 21:45
Kraj: Lj-Portorož
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a bladzo » Ne Nov 24, 2013 13:27

Imel sem podobno plovilo (mogoče kakšen cm več) in sem povsem prepričan, da je motor dovolj močan za preganjanje po zalivu. Ko pa bi želel s tem plovilom na dopust in bi ga natovoril, bi hitro ugotovil, da je zadeva precej podhranjena... Zelo verjetno tudi iz vode ne pride več...
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 24, 2013 13:31

Ta čoln tehta ,tak kot je na vodi cca.2000 kg.In podatkom,ki si jih navedel,ne oporekam,ampak to teoretični izračun.V praksi je drugače pa da ga je...Govorim tudi iz lastnih izkušenj,pa tudi mnenja ostalih so meni slična. Ne podpiram mnenja, pa sej kaj pa rabi več.Res pa je,da je veliko o izbiri propelerja,greš za kak pch.dol,pridobiš na moči,mal pa zgubiš na hitrosti,pa je tud gud.
mašinfirer
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Ne Nov 24, 2013 13:47

habibi Vll napisal/-a:Ta čoln tehta ,tak kot je na vodi cca.2000 kg.In podatkom,ki si jih navedel,ne oporekam,ampak to teoretični izračun.V praksi je drugače pa da ga je.



Bre zamire, ampak v kolikor se praksa ne ujema z teorijo, je tu nekaj hudo narobe!
Tudi iz prakse lahko najdeš en kup primerov gliserjev, ki lepo in uspešno plujejo z specifično močjo 15 kg/hp in v kolikor je tale škaf res težak le 2000 kg, potem je razmerje bistveno boljše! In še enkrat dodajam, da imajo žal vsi tisti, ki jim taka specifična moč onemogoča plovbo v vseh pogojih, zelo slabo skonfiguriran pogon. Ali je tu krivo prestavno razmerje, ali propeler ali kaj drugega, je že druga pesem in žal je ta pesem prisotna pri več kot polovici plovil, katera se preganjajo po Jadranu in na koncu je vedno kriva moč, ali za "strokovnjake" celo kubatura. In manjšanje koraka ni vedno najboljša rešitev, jih je kar precej po vsej verjetnosti uporabnejših, pa tudi končne hitrosti ni nujno manjšat na račun lažjega izglisiranja, tu vmes je kar nekaj napačnega razmišljanja.
In, da ne bo pri nekih teorijah povem povsem iz lastnih izkušenj, da naše plovilo z lastno maso 1,8 tone in z enim 180 hp motorjem brez problema izglisira prej kot v petih sekundah, ter doseše končno hitrost 38 vozlov, ali 43 milj!
Nazadnje spremenil SR 290, dne Ne Nov 24, 2013 13:53, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 24, 2013 13:47

gregor.n napisal/-a:No končno en pameten in tehten odgovor.
Ker vedno ko kdo kaj vraša tu na forum, je odgovor strokovnjakov da je motor "prešvoh" :roll:
Najbolj ziher je kupt formulo1 al pa F16 :wink:
Tud tale bi mel mogoče dost "konjev"
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=162658

JA JA tale bi pa prlezu iz vode :lol: :lol:
mašinfirer
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 24, 2013 13:57

SR 290 napisal/-a:
habibi Vll napisal/-a:Ta čoln tehta ,tak kot je na vodi cca.2000 kg.In podatkom,ki si jih navedel,ne oporekam,ampak to teoretični izračun.V praksi je drugače pa da ga je.



Bre zamire, ampak v kolikor se praksa ne ujema z teorijo, je tu nekaj hudo narobe!
Tudi iz prakse lahko najdeš en kup primerov gliserjev, ki lepo in uspešno plujejo z specifično močjo 15 kg/hp in v kolikor je tale škaf res težak le 2000 kg, potem je razmerje bistveno boljše! In še enkrat dodajam, da imajo žal vsi tisti, ki jim taka specifična moč onemogoča plovbo v vseh pogojih, zelo slabo skonfiguriran pogon. Ali je tu krivo prestavno razmerje, ali propeler ali kaj drugega, je že druga pesem.
In, da ne bo pri nekih teorijah povem povsem iz lastnih izkušenj, da naše plovilo z lastno maso 1,8 tone in z enim 180 hp motorjem brez problema izglisira prej kot v petih sekundah, ter doseše končno hitrost 38 vozlov, ali 43 milj!


Lej,sej se le pogovarjamo,s takih debat se da tud kej naučit in vsak kaj potegne iz tega,tudi jaz.Vsi pa marsikaj vemo in to pomaga tistim,ki se šele uvajajo.Zato so ti klepeti zanimivi.Zdej bom pa enga kresnu dol po grli,k se je osušu. :lol:
mašinfirer
Uporabniški avatar
sacs
Viceadmiral
Prispevkov: 433
Pridružen: Sr Jul 29, 2009 07:25

OdgovorNapisal/-a sacs » Ne Nov 24, 2013 15:26

Hvala za mnenja bom še kar mal na gumi vztrajal :P

U prncipu sm hotu met sam še skret na barki :shock:
Pa vidm da nau nč iz tega
ne se đalabajat
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 24, 2013 15:30

Pa menda ja nisi počepnu zaradi te debate.Sicer pa saj je izbira čolnov kar pestra,časi za nakup tudi. :D
mašinfirer
mitja.gostencnik
Višji štabni vodnik
Prispevkov: 22
Pridružen: To Mar 01, 2011 12:55

OdgovorNapisal/-a mitja.gostencnik » Ne Nov 24, 2013 17:49

Pozdravljen.

Popolnoma identično plovilo sem imel. Motorizacija ista itd,...

Kvaliteta, plovnost in trdnost čolna tudi v ekstremnih razmerah preko kvarnerja je odlična in ni vprašljiva.

Mi smo bili večino časa na plovilu trije, 2 odrasla in otrok. Pijače in ostale prtljage s pomožnim motorjem ter čolnom vedno cca 200kg. V tem primeru čoln nima nobenih pomanjklivosti tudi glede motorja, je dovolj močen, izglisira hitro in doseže tudi cca 55 mph. Čoln je res izjemno hiter. Sami smo na njem preživeli tudi po 20 dni skupaj. Nam je udobje zadostovalo. Da se spat tudi zunaj, kjer se miza spusti in naredi ležišče. Tu sem prespal večino noči.

Preko kvarnerja sem glisirar tudi po cca 1.5m valih. Čoln trden, nimam pripomb.

Težava oziroma podhranjenost motorja se je pokazalav primeru, ko sem na barko dobil obisk (ampak ne takšnih težav, da bi bilo plovilo zanič). Se pravi, če nas je bilo 8 ljudi, cca 700kg, poln tank in oprema, vse skupaj skupne teže cca 1200kg, je čoln potreboval zelo dolgo časa, da je prišlo do glisiranja.
Seveda le v primeru, če je 6 ljudi sedelo zadaj na klopi. Če sem malo razporedil težo oziroma osebe pa je bilo ok. Enega sem povabil k sebi za kopilota, dva sem dal na krmo, dva v kokpit,eden je stopil do vhoda v notranjost.
V tem primeru ni bilo več nobenih težav. Najverjetneje bi tudi z flapi bilo bolje ampak jih nisem imel.

Torej jaz osebno bi takšen čoln še kupil. Moje mnenje je dobro.

Za ostala vprašanja sem odprt.

LP
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 24, 2013 17:59

Dobra informacija,se pravi,stvar gre.Upam,da se bo" sacs"opogumil,in da si mu vlil novo upanje.Sej zgleda,da smo ga čist prestrašil.Čeprav 4.3 motor,no ja MPI, :shock:
mašinfirer
Uporabniški avatar
Tex
Admiral
Prispevkov: 8355
Pridružen: Sr Mar 28, 2007 00:28
Kraj: Morje

OdgovorNapisal/-a Tex » Ne Nov 24, 2013 18:25

no končno je dal nekdo mnenje iz prve roke, edino pri višini vala je malo preteral ;)
SlikaSlika
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
pero123
Admiral
Prispevkov: 914
Pridružen: So Sep 04, 2010 23:50

OdgovorNapisal/-a pero123 » Ne Nov 24, 2013 18:49

55 mph ne doseze ta coln u sanjah....sm se sam pelu s stingrejom 5,8m dolg pa je su komi s tem motorjem in DP 40vozlov.... pa je teze le 1100 kg colna.
--Bodybanger--
pero123
Admiral
Prispevkov: 914
Pridružen: So Sep 04, 2010 23:50

OdgovorNapisal/-a pero123 » Ne Nov 24, 2013 18:49

pa brez valov je blo :)
--Bodybanger--
Uporabniški avatar
habibi Vll
Admiral
Prispevkov: 4340
Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
Kraj: LJ.Vižmarje

OdgovorNapisal/-a habibi Vll » Ne Nov 24, 2013 18:50

Obema 5 točk za pravilni odgovor :lol:
mašinfirer
navtik_borut
Admiral
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46

OdgovorNapisal/-a navtik_borut » Ne Nov 24, 2013 19:24

Mogoce je mislil 55kmph, kar bi pa bilo realno..
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4831
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Ne Nov 24, 2013 19:46

In kaj je konstruktivnega v zadnjih nekaj postih, ki so sledili pričevanju uporabnika? Meni se ne zdijo nič kaj duhoviti, prej patetični. :cry:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov