suzuki dt 65 ugasne
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
suzuki dt 65 ugasne
Pozdravljeni.
Imam suzuki dt 65 dvotaktni autolube.
Motor lepo vžge in v prostem teku lepo doseže višje obrate.
Ko premaknem ročico za gas v prestavo, motor takoj ugasne. Če dodatno s ključem pritisnem električni čok motor ne ugasne in včasih celo za nekaj minut spelje z polnimi obrati. nato zopet ugasne. če mu med vožnjo na približno dve sekundi pritisnem električni čok motor ne ugasne.
Motor vedno takoj lepo vžiga.
Ali mi lahko svetujete kaj je lahko narobe.
Imam suzuki dt 65 dvotaktni autolube.
Motor lepo vžge in v prostem teku lepo doseže višje obrate.
Ko premaknem ročico za gas v prestavo, motor takoj ugasne. Če dodatno s ključem pritisnem električni čok motor ne ugasne in včasih celo za nekaj minut spelje z polnimi obrati. nato zopet ugasne. če mu med vožnjo na približno dve sekundi pritisnem električni čok motor ne ugasne.
Motor vedno takoj lepo vžiga.
Ali mi lahko svetujete kaj je lahko narobe.
benzina
dovod goriva ...........preveri dizo za polni gas .........namreč diza za štand gas ti lepo dela ko odpreš gas motor potegne zrak bencina ni in motor počepne...........
s tem ko mu pritiskaš tipko za ele čok mu zapiraš loputo za zrak in v vplinjaču se nabere toliko goriva skozi dizo za prosti tek -štand gas da motor pogojno laufa -teče.
jaz sem diplomiral na yam 40 dvotakt ........v 99% je bil vedno dovod goriva
s tem ko mu pritiskaš tipko za ele čok mu zapiraš loputo za zrak in v vplinjaču se nabere toliko goriva skozi dizo za prosti tek -štand gas da motor pogojno laufa -teče.
jaz sem diplomiral na yam 40 dvotakt ........v 99% je bil vedno dovod goriva
Nikola T. si mi dal idejo
Bom podrobno pregledal uplinjač. Najprej moram motor spravit na kopno, da mi slučajno kakšen vijak ne gre plavat v morje...
Moj uplinjač po načrtu sicer nima gumijastega čepka, ampak vijake, ki jih bom pregledal.
Ironično je to, da mi je motor celo zimo in pomlad na Ljubljanici delal bp. Pred morjem pa sem ga dal na servis in seveda ga nisem sprobal...
Bom podrobno pregledal uplinjač. Najprej moram motor spravit na kopno, da mi slučajno kakšen vijak ne gre plavat v morje...
Moj uplinjač po načrtu sicer nima gumijastega čepka, ampak vijake, ki jih bom pregledal.
Ironično je to, da mi je motor celo zimo in pomlad na Ljubljanici delal bp. Pred morjem pa sem ga dal na servis in seveda ga nisem sprobal...
Bouton praviš da si na ljubljanici testiral sam ne pod polnim gasom kajti suzuki 65 pošteno rukne in nevem ne poznam ljublanice tolk dobro sam jaz z mojo yamaho 55 si ne bi upal z polnim gasom po ljubljanici. Motor pa se pod obremenitvijo obnaša prav drugače kot na leru. Najverjetneje bo težava z kako zamašeno dizo za visoke obrate. Sem imel podobne probleme sam da je motor cukal pa je bila diza počena pa jo je edino mojster iz Trzina opazil in rešil problem.
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
Imam Yamaho 15 na izpodrivnem čolnu, tako da na Ljubljanici ni problem za kratek čas polnih obratov - pač rije vodo...
Sem klical Rožeja in mi je dal nekaj idej glede vplinjača (pregledati celo verigo dovoda do vplinjača, drenaža vplinjača). Če to ne bo pomagalo, pa se spet slišiva. Ja, če je diza problematična bom pač imel nekaj "potovalnega" dopusta
Sem klical Rožeja in mi je dal nekaj idej glede vplinjača (pregledati celo verigo dovoda do vplinjača, drenaža vplinjača). Če to ne bo pomagalo, pa se spet slišiva. Ja, če je diza problematična bom pač imel nekaj "potovalnega" dopusta
Mislim, da je vzrok in rešitev podobna pri vseh bencinskih motorjih, zato nisem hotel odpirat nove teme.
No, naredil sem, kar je svetoval Rožej, pa ni nič bolje. Oziroma na novo sem odkril, da na štant gasu dela ok in če ročno zelo hitro z ročico dodam gas do nivoja, ki je dovoljen, ko motor ni v prestavi večinoma še uspe preiti čez vmesno cono in drži obrate. Očiroma, če ročno premaknem ročico na uplinjaču za gas do max gasa dovolj na hitro tudi doseže obrate. S tisto ročico tudi lahko reguliram obrate in ne crkne, le paziti moram da ne pridem v območje obratov med štand gasom in potem višjimi obrati.
No, Rožej mi je svetoval, da naj odmontiram uplinjač in ga sčistim ter dam nazaj. To bo zdaj naslednji podvig
Pravzaprav mi na dopustu ni dolgčas, le da ga preživljam drugače, kot sem si zamislil, se bom pa gotovo več naučil, kot če bi vse delalo kot mora 
No, naredil sem, kar je svetoval Rožej, pa ni nič bolje. Oziroma na novo sem odkril, da na štant gasu dela ok in če ročno zelo hitro z ročico dodam gas do nivoja, ki je dovoljen, ko motor ni v prestavi večinoma še uspe preiti čez vmesno cono in drži obrate. Očiroma, če ročno premaknem ročico na uplinjaču za gas do max gasa dovolj na hitro tudi doseže obrate. S tisto ročico tudi lahko reguliram obrate in ne crkne, le paziti moram da ne pridem v območje obratov med štand gasom in potem višjimi obrati.
No, Rožej mi je svetoval, da naj odmontiram uplinjač in ga sčistim ter dam nazaj. To bo zdaj naslednji podvig
Oj dvigni obrate na uplinjaču in potem če bo delovalo pluj malo bo menjalnik težje pretikal če pa ne bo delovalo pa vzemi karburator dol in ga ščisti je pa na morju to malce težje ker nimaš vsega orodja in še gunca na čolnu.
en mrzu špric, še raje en knc terana in ena feta pršuta, na zdravje morjeplovci
bouton napisal/-a:Mislim, da je vzrok in rešitev podobna pri vseh bencinskih motorjih, zato nisem hotel odpirat nove teme.
No, naredil sem, kar je svetoval Rožej, pa ni nič bolje. Oziroma na novo sem odkril, da na štant gasu dela ok in če ročno zelo hitro z ročico dodam gas do nivoja, ki je dovoljen, ko motor ni v prestavi večinoma še uspe preiti čez vmesno cono in drži obrate. Očiroma, če ročno premaknem ročico na uplinjaču za gas do max gasa dovolj na hitro tudi doseže obrate. S tisto ročico tudi lahko reguliram obrate in ne crkne, le paziti moram da ne pridem v območje obratov med štand gasom in potem višjimi obrati.
No, Rožej mi je svetoval, da naj odmontiram uplinjač in ga sčistim ter dam nazaj. To bo zdaj naslednji podvigPravzaprav mi na dopustu ni dolgčas, le da ga preživljam drugače, kot sem si zamislil, se bom pa gotovo več naučil, kot če bi vse delalo kot mora
ravno zaradi tega sem jaz obupal nad lastništvom gliserja , namesto da bi tistih 10 dni dopusta užival sem po biogradu s kantico bencina pa orodjem v roki letal hehehehehe.........brez veze .......prideš dol če je vreme najameš bano s 8-10 konji za 60 €/dan se drajsaš do onemoglosti
Odmontiral sem uplinjač v zabavo vseh zdolgočasenih kopalcev na plaži
Nato sem uplinjač razstavil in sčistil. Ter ga spet sestavil. Kakšnih smeti nisem opazil in tudi filter v uplinjaču je bil čist. Opazil pa sem na eni od diz, da je tesnilo trdo in ni več normalno prožno. Drugega seveda nimam...
Pri vožnji je kake četrt ure deloval bp, nato pa so se simptomi ponovili. Zato sumim, da je kaj podobnega kot je opisal Nikola T.
Simptomi so zdaj drugačni v toliko, da sedaj na prostem teku crkne in tudi težko vžge (z zaugom ali brez). Shecam ga lahko, da vžge le z večjim gasom.
Pri vožnji je kake četrt ure deloval bp, nato pa so se simptomi ponovili. Zato sumim, da je kaj podobnega kot je opisal Nikola T.
Simptomi so zdaj drugačni v toliko, da sedaj na prostem teku crkne in tudi težko vžge (z zaugom ali brez). Shecam ga lahko, da vžge le z večjim gasom.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti


