Uvod - tole bo postala povezava, ko bom tole predelal v kazalo.
- Takrat bo šlo predvidoma skoraj vse razen povezave v svoje prispevke v temi.
(o mojih prispevkih v to temo)
- Ob nastanku teme
K 'Praktični del izpita za reševanje iz morja'
K '... kresne tudi tank' - nepotrebne jezne odzive nanju pa mislim da je pobrisal admin
- Kaže da je odgovor da, ampak ni enostavno.
- Gregi ne funkcionirajo noge in je letos pomagal stestirati prilagoditev ene mini-12 za invalide s tako težavo. Če sem razumel prav, mu je bila to prva regata v življenju sploh in je bil peti mislim da od desetih. Več o tej prilagoditvi pa pride, ko utegnem.
- Tole se je začelo kot odgovor razmeroma majhni skupini članov foruma, ki so ne da bi me poznali, pisali, da le kopiram iz wikipedije, sam pa nimam izkušenj. Podobno so pisali tudi o drugih, pri katerih so se zmotili; praviloma se spravljajo na začetnike na forumu - o tem povezave nižje.
Tole ni odgovor njim (odgovarjati tisti skupini po dosedaj videnem nima smisla). To je možnost ostalim bralcem prispevkov na forumu (članom in ostalim), da si ustvarijo svoje mnenje o tem, o čem imam izkušnje in ali so te moje uporabne za koga, ki je na morju.
Vse informacije o čem zbrane v en prispevek, zbirke kazal - recimo Kazalo baze znanja foruma morjeplovec - in podobno...
- Moj začetek na forumu
Eno mojih prvih objav ISAF tečaj preživetja na morju je admin (kot novo temo) prestavil v Bazo tehničnega znanja.
Kasneje, ko sem ga nekajkrat prosil, da je kaj popravil v prispevkih drugih članov morjeplovca v BZ, me je postavil za moderatorja baze znanja, da bi on s tem ne imel nepotrebnega dela. Ena od nalog, ki mi jo je tedaj postavil, je bila tudi, da bi vsebino, raztreseno po daljših temah v drugih delih formua zbral/povzel v preglednejši obliki (po možnosti v enem prispevku).
Take povzetke sem začel delati, a večkrat že v temi, ki je izvirno obravnavala kako reč, le da sem in tja iz kazal BZ tudi naredil povezave. Potem se je name spravilo nekaj deset članov morjeplovca, češ da google najde vse (tudi če ne v Slovenščini), da naj ne pišem nič, razen iz lastnih izkušenj, domneva da le prepisujem iz wikipedije (ker v svojih prispevkih navajam povezave na vire), priporočanje tablet in obiskov v psihiatričnih ustanovah in tako dalje.
Nekaj takih prispevkov v BZ ali izven nje (in včasih 'kritični' odzivi, pa tudi kako plaho dobro mnenje o teh prispevkih):
- Hladilniki, klimatizacija...
Absorbcijski hladilnik- način delovanja (iz te teme)
Kaj se lahko naučimo iz česa, kar ni šlo prav
Tipi jadrnic in njihove lastnosti
da bi se izognil tem težavam in za povečanje preglednosti in dostopnosti vsebine BZ so postopno nastala kazala v ločenih prispevkih, večinoma dostopna preko glavnega kazala Baze znanja. Ta način - izdelava tematskih kazal za razna področja - se je po mojem izkazal in sem ga začel uporabljati še drugje, ne le pri kazalih v bazi znanja - a sem marsikaj po daljšem 'gnjavljenju' 'zajebantov' v zadnjem času (2016, 2017) marsikaj tega precej prenehal dopolnjevati.
- Kazalo zanimivih potopisov (tudi starejših)
Primerni zalivi za nočitev - kazalo povezav - zlasti tu bi bilo treba nadaljevati...
Res je tudi brez kazal mogoče najti iskano vsebino, lahko tudi s forumovim (ali googlovim ipd.) iskalnikom (a moraš za to že vedeti ključne besede iskanja; kazala pa omogočajo kaj najti tudi, ko še ne veš, kako se reče čemu, kar te zanima). Često je tudi treba pregledati vso temo, kjer si različna mnenja lahko nasprotujejo (ali beseda v temi nanese na mnogo različnih zadev in je med različnimi temami treba najti prispevke in njihove dele, ki nas zanjamajo) in je s tem za kasnejšo uporabo okorna. Nekaj mnenj iz raznih tem:[/size]
Napajanje akumulatorja iz avtomobilske vtičnice
Marchi je kasneje uvedel nekaj podobnih tem s pregledi v podforumu vreme.
- Iz Biograda n.m. na jug in nazaj avgusta 2015
Bohinjska pravljica Marchi prvič na mini-12 (in med drugim zelo solidna nevihta)
Veruda-Kornati-Veruda jeseni 2002
- Večina ne pomisli, ampak v resnici te v smrtno nevarnost spravi edino to, da te starši zasnujejo; vse ostalo le malo vpliva na 'vozni red', torej kdaj in kje se bo zgodilo. To ne pomeni, da 'vozni red' ni pomemben, to pomeni le, da delaš slabo uslugo tistim, ki jim iz strahu pred smrtno nevarnostjo preprečuješ živeti (in se hkrati naučiti paziti sami nase).
- O tem (in tudi nekaj mojih izkušnjah z različnih področij) v temi o potepanju Sorry-a z majhnim čolnom Dalmacija 2012 tule (v tem prispevku je še nekaj povezav o tem naprej), pa tule...
- O tem v temi Potapljanje za otroke
Ni slabega vremena, je le neprimerna obleka, oprema in pripravljenost na vreme
- Tu bo tudi nekaj o začetkih in o izkušnjah - ne le z morja - ki so privedle k mojemu 'stilu' oblačenja.
Ćrnuška regata pred Ankaranom
- Razen deklic v optimistih mislim da smo se vsi kdaj skopali, pa se nihče ni pritoževal
- Vzbuditev zanimanja za jadranje med domačini otoka Vir - Marec 2014
- Turistično podjetje otoka vir mi je plačalo dobra dva tedna bivanja tam, torej niso mogli imeti o meni posebno slabega mnenja...
Nekaj pridobivanja izkušenj o vremenu - izven navtike
- Jadranje - tokrat z letali - okrog Szegeda na Madžarskem
- Vsak dan letenja na tekmovanjih se je začel z meteo briefingom in kadar meteorolog ni tudi letel, je bil vesel pogovora, jaz pa sem se lahko ogromno naučil.